Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #23381
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Suzuki Boulevard M109R B.O.S.S.
    Alıntı okanookan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba,
    Bende gün itibari ile Hyosung GV250'ci oldum ve motordan çok memnun kaldım.
    Çok merak ettiğim bir sorum var. Araç kullanırken en çok imrendiğim bir konu, Biz şimdi her türlü emniyet şeridine girebiliyor muyuz. Kameralardan ceza filan geliyor mu
    Herkese selamlar.
    Öncelikle motosikletiniz hayırlı olsun, kazasız belasız kullanın.

    Yazılı kanunlara göre trafikteki hususi araçlarla aynı ölçüde yasak var motosiklete. Ancak ülkemizde bu konuda müsamaha gösteriliyor, bunun sebebi ise motosikletin bir otomobile nazaran daha kolay emniyet şeridinden çıkıp bir acil durum aracına engel olmamasıdır.

    Ancak otomatik operatörlü EDS kameraları bölgede çoksa plakanıza ceza kesilebiliyor ve bu duruma itiraz hakkınız yoktur. Çünkü kanunu çiğnemiş oluyorsunuz. O sebeple EDS kameralarının olmadığı noktalarda emniyet şeridi kullanılabilmektedir.
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #23382
    schism - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Haziran 2007
    Şehir
    İstanbul/Üsküdar
    Motosikleti
    Hyosung GV250
    Alıntı exteras adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İstanbul'da temiz gv 250 arıyorum, satan varsa seslensin.

    ogzhnpcmn@gmail.com
    merhaba,

    ben de temiz ve yeni model 2. el gv 250 arıyordum ancak fiyatları çok yüksek tuttukları için 0 aldım.
    tavsiyem 2014 model gibi düşünüyorsan şayet 0 alabilirsin. aradaki fiyat farkı çok değil, kafandaki soru işaretleri de kalmamış oluyor.

  3. #23383

    Üyelik
    14 Nisan 2016
    Sıfır almaktaki sıkıntı da rodaj süresince deviri 3-4 bin de kullanmak.
    Dün akşam tem de bir şerit kapadık 50km hız ile giderken tüm kamyon ve tirlar arkamıza dizildi

  4. #23384
    schism - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Haziran 2007
    Şehir
    İstanbul/Üsküdar
    Motosikleti
    Hyosung GV250
    Alıntı okanookan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sıfır almaktaki sıkıntı da rodaj süresince deviri 3-4 bin de kullanmak.
    Dün akşam tem de bir şerit kapadık 50km hız ile giderken tüm kamyon ve tirlar arkamıza dizildi
    Şu an ben rodajdayım 250 km oldu yavaş yavaş 70 km hıza çıkıyorum ve o hızlarda sürüyorum. 30-40 geçmeden bu süreci tamamlamak zaten mümkün değil. Öğrendiğim kadarıyla değişik devirlerde sürmek de 30-40 km hızla gitmekten daha önemli.

  5. #23385
    ssates - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ocak 2014
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    V strom
    Alıntı ÜmitAtay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    üstat bende alıcam uygunmudur bu başlık gt250r için ?
    uygundur orjinalinden daha sağlam

  6. #23386

    Üyelik
    06 Mart 2016
    Merhaba arkadaşlar geçenlerde burada bahsettiğim motoru aldım, aranızdayım. Sıra yenilemelere geldi ve aklıma takılan bir sorum var http://www.hyosungsource.com/ bu siteden çeşitli ürünler alıcam, motorum 2006 model. Yedek parçalara baktığımda hangi modele uyumlu olduğu hakkında bir şey yazmıyor parçalar her modele uyumlu mudur? desteklerinizi bekliyorum. teşekküler

  7. #23387

    Üyelik
    17 Nisan 2016
    İzmir cevresinde koruma demiri ve sissy bar yapan/satan bildiğiniz yer var mı

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:04 ----------

    Hyosung source ne kadar güvenilir kargo süresi gümrüğe takılma vs vs

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:07 ----------

    Alıntı okanookan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sıfır almaktaki sıkıntı da rodaj süresince deviri 3-4 bin de kullanmak.
    Dün akşam tem de bir şerit kapadık 50km hız ile giderken tüm kamyon ve tirlar arkamıza dizildi
    50 km ile gitmene gerek yok ilk 800 km 4000 6000 devir arası gaz acabilirsin kitabı okursan orada 1/2 oranında acılabilecegi yazıyor o da 70 80 e tekabül ediyor yanlış hatırlamıyorsam

  8. #23388

    Üyelik
    14 Nisan 2016
    Alıntı armynavy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İzmir cevresinde koruma demiri ve sissy bar yapan/satan bildiğiniz yer var mı

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:04 ----------

    Hyosung source ne kadar güvenilir kargo süresi gümrüğe takılma vs vs

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:07 ----------



    50 km ile gitmene gerek yok ilk 800 km 4000 6000 devir arası gaz acabilirsin kitabı okursan orada 1/2 oranında acılabilecegi yazıyor o da 70 80 e tekabül ediyor yanlış hatırlamıyorsam
    Motoru aldığım hyosung bayii ilk 300km 3-4bin devir arasında kullanmamı söyledi daha sonra 300km tamamlanınca yağ değişimine çağırıyor.

  9. #23389

    Üyelik
    17 Nisan 2016
    Alıntı okanookan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motoru aldığım hyosung bayii ilk 300km 3-4bin devir arasında kullanmamı söyledi daha sonra 300km tamamlanınca yağ değişimine çağırıyor.
    Bilmiyorum kitapa göre o şekilde degil bi araştır istersen 1000 km de olur ilk bakımı yağ değişimi vs

  10. #23390
    Thracian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Haziran 2012
    Şehir
    Lüleburgaz-Bursa
    Alıntı okanookan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motoru aldığım hyosung bayii ilk 300km 3-4bin devir arasında kullanmamı söyledi daha sonra 300km tamamlanınca yağ değişimine çağırıyor.
    Kullanım klavuzuna göre ilk rodaj bakımı ve yağ değişimi 1000 km de dir.300 km fazladan para kırmak için servislerin uydurması.Ayrıca yine kullanım klavuzuna göre ilk 800 km gaz kolu en fazla 1/2 açılır o da yaklaşık 6000 devir civarına geliyor ve 80 km civarı hızı o devirlerde rahat yapıyor.800-1600 km arası gaz kolu en fazla 3/4 açılır.Rodajda hızdan çok devir önemlidir.Motosikleti farklı devirlerde,farklı viteslerde kullanmak lazım.Sürekli aynı viteste ve aynı devirde kullanırsanız bu verimli bir rodaj olmaz.Ayrıca motosiklet çok zorlamadan çok kısa süreli (3-4 sn gibi) yüksek devirlere çıkıp inmekte de fayda var.Genel olarak rodaj süresince ani gaz vermemeye,motosikleti çok zorlamamaya,sert kullanmamaya dikkat edilir.
    schism bunu beğendi.
    Özgürlüğün en büyük düşmanı halinden memnun kölelerdir.

  11. #23391
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Suzuki Boulevard M109R B.O.S.S.
    Alıntı ulutan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar geçenlerde burada bahsettiğim motoru aldım, aranızdayım. Sıra yenilemelere geldi ve aklıma takılan bir sorum var http://www.hyosungsource.com/ bu siteden çeşitli ürünler alıcam, motorum 2006 model. Yedek parçalara baktığımda hangi modele uyumlu olduğu hakkında bir şey yazmıyor parçalar her modele uyumlu mudur? desteklerinizi bekliyorum. teşekküler
    Hyosungsource'taki ürünlerde mesela gaz teline bakarsanız "for fuel injected models" veya "for carburated models" diye ibareler görülür. Belli başlı yedek parçalar dışında zaten aynı motosiklet. Yağ ve hava filtresinde mesela ayrım olmaz. Zincirde olmaz, vs.

    Alıntı armynavy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hyosung source ne kadar güvenilir kargo süresi gümrüğe takılma vs vs

    50 km ile gitmene gerek yok ilk 800 km 4000 6000 devir arası gaz acabilirsin kitabı okursan orada 1/2 oranında acılabilecegi yazıyor o da 70 80 e tekabül ediyor yanlış hatırlamıyorsam
    Hyosungsource, Hyosung ve Daelim'in resmi genel yedek parça tedarikçisi. 4 defa alışveriş yaptım. Gümrük vergisini (%18) ödediğiniz sürece bir sorun olmaz. Zaten onu da kapınıza gelen PTT Kargo yetkilisine ödüyorsunuz. Yurtiçinden alışveriş yapmaktan bir farkı yok. Üstelik buff, sticker gibi hediyeler de gönderiyorlar.

    Alıntı okanookan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motoru aldığım hyosung bayii ilk 300km 3-4bin devir arasında kullanmamı söyledi daha sonra 300km tamamlanınca yağ değişimine çağırıyor.
    Derhal o servisle bağını kopar. Motosikletinin üretimcisi tarafından hazırlanan KULLANIM KILAVUZUNU oku. Orada bakım aralıkları, hangi yağı kullanman gerektiği, ilk bakım ve sonrakilerde ne değişeceğine kadar en ince ayrıntıları ile yazıyor. Okumaya üşenmeyin. Servislere de güvenmeyin. Ben şu linkteki postta açıkladım nasıl rodaj yapacağınızı:

    http://www.motosiklet.net/forum/moto...ml#post3881355
    schism ve CraCheR bunu beğendiler.
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.

  12. #23392

    Üyelik
    02 Mart 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV650
    Alıntı armynavy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İzmir cevresinde koruma demiri ve sissy bar yapan/satan bildiğiniz yer var mı

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:04 ----------

    Hyosung source ne kadar güvenilir kargo süresi gümrüğe takılma vs vs

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:07 ----------



    50 km ile gitmene gerek yok ilk 800 km 4000 6000 devir arası gaz acabilirsin kitabı okursan orada 1/2 oranında acılabilecegi yazıyor o da 70 80 e tekabül ediyor yanlış hatırlamıyorsam
    yanlışım olmasın ya 70€ yada 75€ gibi bir sınır var %18 vergi vermemek için. eğer siparişin kargo hariç bu sınır içindeyse sadece kapıda bir 3 lira para verip ürünü alıyorsun (gümrükte açıp bakıyorlar nedir ne değildir diye açma kapama parası). ben ne sipariş verdiysem elime ulaştı. sisy bar'ı metal sanatları atölyesinden alabilirsin bir ara sahibinden.com'da ilanları vardı hala varmı bilmiyorum gidebilirsen eğer birde aydında bir yer vardı https://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-hyosung-gv-250-motor-koruma-demiri-14-15-model-uyumlu-degildir-282956033/detay böyle bir ilanları var istersen bir mesaj at belki sissy bar filanda yapıyorlardır.

  13. #23393

    Üyelik
    14 Nisan 2016
    Alıntı Thracian adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kullanım klavuzuna göre ilk rodaj bakımı ve yağ değişimi 1000 km de dir.300 km fazladan para kırmak için servislerin uydurması.Ayrıca yine kullanım klavuzuna göre ilk 800 km gaz kolu en fazla 1/2 açılır o da yaklaşık 6000 devir civarına geliyor ve 80 km civarı hızı o devirlerde rahat yapıyor.800-1600 km arası gaz kolu en fazla 3/4 açılır.Rodajda hızdan çok devir önemlidir.Motosikleti farklı devirlerde,farklı viteslerde kullanmak lazım.Sürekli aynı viteste ve aynı devirde kullanırsanız bu verimli bir rodaj olmaz.Ayrıca motosiklet çok zorlamadan çok kısa süreli (3-4 sn gibi) yüksek devirlere çıkıp inmekte de fayda var.Genel olarak rodaj süresince ani gaz vermemeye,motosikleti çok zorlamamaya,sert kullanmamaya dikkat edilir.
    Alıntı HAZZILHAR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Derhal o servisle bağını kopar. Motosikletinin üretimcisi tarafından hazırlanan KULLANIM KILAVUZUNU oku. Orada bakım aralıkları, hangi yağı kullanman gerektiği, ilk bakım ve sonrakilerde ne değişeceğine kadar en ince ayrıntıları ile yazıyor. Okumaya üşenmeyin. Servislere de güvenmeyin. Ben şu linkteki postta açıkladım nasıl rodaj yapacağınızı:

    http://www.motosiklet.net/forum/moto...ml#post3881355
    Yorumlarınız için teşekkürler. Kullanım klavuzunu okudum ama servisin de daha güncel bilgiye sahip olacağını düşündüğüm için söylediklerini dikkate aldım.
    Emin olmak için İstanbul Anadolu tarafında küçük çaplı bir araştırma yaptım, aradığım 5 servisten 2'si ilk bakımın 300KM'de, 2'si 1000KM'de ve biri de 500KM'de olduğunu söyledi
    Bu durumda kitapçığa uymak daha mantıklı olacak gibi duruyor.

  14. #23394

    Üyelik
    22 Şubat 2016
    ARKADAŞLAR SLM MOTORUMDA ISNDIKTAN SONRA TEKLEME GAZ YEMEME GIBI SORUNLAR OLUYOR SERVİSTE ENJEKSIYON TEMIZLEYICE KOYDU AMA BIR FAYDASI OLMADI BASINA GELEN VARMIDIR

  15. #23395
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Suzuki Boulevard M109R B.O.S.S.
    Alıntı gorkemzeynel adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ARKADAŞLAR SLM MOTORUMDA ISNDIKTAN SONRA TEKLEME GAZ YEMEME GIBI SORUNLAR OLUYOR SERVİSTE ENJEKSIYON TEMIZLEYICE KOYDU AMA BIR FAYDASI OLMADI BASINA GELEN VARMIDIR
    Buji pipolarınız çatlamış. Değiştirin, geçer.
    DarkWheel bunu beğendi.
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.

  16. #23396

    Üyelik
    22 Şubat 2016
    UMARIM DUZELIR YEMINLEN SOĞUDUM GUZELIM MOTORDAN

  17. #23397
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Suzuki Boulevard M109R B.O.S.S.
    Alıntı gorkemzeynel adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    UMARIM DUZELIR YEMINLEN SOĞUDUM GUZELIM MOTORDAN
    Ciddi bir sorun değil, olur öyle şeyler. Buji pipolarınızı sökün, onun yerine uygun olanını buradan seçin:

    http://bujimarket.com/319-buji-pipolari

    Fiyatları 15-35 TL arasıdır.
    CraCheR bunu beğendi.
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.

  18. #23398

    Üyelik
    22 Şubat 2016
    TEŞEKKURLER

  19. #23399

    Üyelik
    21 Aralık 2015
    Merhaba ;

    Dün 2013 model 12.200 de oldukça temiz bir GV250 aldım. Bujiler değişti. Yağı da değişti. Bujinin birisi çıkartılırken buji piposu kırıldı alınıp yenisi takıldı. Bugün sabah işe giderken 120 ile giderken motor bir anda 70 e düştü gaz yememeye başladı. Çalışması tek silindire düştü. ve rolantide stop etmeye başladı. Marşa basarkende 40 nazla alıp gaz vermezsem stop ediyordu. Usta geldi. onda da gv 650 vardı. Bunlar yağmur altında kalıp ıslandığında (dün yağmur yağmıştı) tek silindire düşüyür. GT250,GV250 ve GV650 lerde böyle dedi. Aldı götürdü bujileri ve elektrik tesisatını kontrol edicem dedi.Kuruyunca muhtemelen düzelir dedi.

    Arkadaşlar motoru dün aldım. Bugün başıma bu geldi. Canım oldukça sıkkın. Sizce durum nedir ?

  20. #23400
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Suzuki Boulevard M109R B.O.S.S.
    Alıntı yubaka adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba ;

    Dün 2013 model 12.200 de oldukça temiz bir GV250 aldım. Bujiler değişti. Yağı da değişti. Bujinin birisi çıkartılırken buji piposu kırıldı alınıp yenisi takıldı. Bugün sabah işe giderken 120 ile giderken motor bir anda 70 e düştü gaz yememeye başladı. Çalışması tek silindire düştü. ve rolantide stop etmeye başladı. Marşa basarkende 40 nazla alıp gaz vermezsem stop ediyordu. Usta geldi. onda da gv 650 vardı. Bunlar yağmur altında kalıp ıslandığında (dün yağmur yağmıştı) tek silindire düşüyür. GT250,GV250 ve GV650 lerde böyle dedi. Aldı götürdü bujileri ve elektrik tesisatını kontrol edicem dedi.Kuruyunca muhtemelen düzelir dedi.

    Arkadaşlar motoru dün aldım. Bugün başıma bu geldi. Canım oldukça sıkkın. Sizce durum nedir ?
    Konjektör arızası gibi görünüyor. Yağmurdan olmaz öyle şeyler. Satıcı size elektrik tesisatı es kaza düzeltilmiş motoru satmış görünüyor. Ustayı arayıp, statör ve konjektörü özellikle de soketlerini kontrol etmesini söyleyin. Bujilerinizin de NGK CR8E olduğundan emin olun. Geçmiş olsun.

    Ayrıca yeni değiştirmişsiniz ama buji pipolarının ikisinin de içinde kılcal çatlak olabilir. İyi kontrol edip bujiye bağlanan kısımlarını dıştan elektrik bandıyla sarınız.
    CraCheR bunu beğendi.
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)

Bu Konudaki Etiketler