Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21761

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    bari pazarlamasını kuvvetli yapabilicek halihazırda yaygın servis ağı olan ve satış mağazaları olan bir firma alsa.. misal mondial... asya almaz onlar daelimi aldılar..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #21762
    srkn.ks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Eylül 2013
    Şehir
    istanbul
    tamda yaza birtane gv250 alacaktım
    bu haber iyi olmadı ama sağlam birileri alır distribütölüğü

  3. #21763

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    bu haberin kötü bir yanı yok bence.. hysoung'a çok talip çıkar pazarı var piyasası var her şeyi var.. akıllı bir firma için altın yumurtlayan tavuk olur.. ama bence hysoung artık dili yanmıştır sağlam uzun yıllar birlikteliklerini götürebilicek bir distiribütör arıyordur.. yoksa kesin onlara birileri teklif götürmüşdür distiribütörlük için.. önemli olan adam gibi bir firmanın alması..

  4. #21764
    isfa67 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2014
    Şehir
    ZONGULDAK
    Motosikleti
    DRAGSTAR 650
    niyahet gv 250 me kavuştum.ancak bi kaç sorum var.
    1-kesinlikle boşa hiç geçiremedim.
    2- elektrik tesisatı ile ilgili sorun var sanırım motor çalışırken yanlışlıkla marşa bastım gösterge ve park lambaları yandı.stop edip tekrar çalıştırdım parklar yanmadı.
    3- gösterge tablosunda sağ sinyal lambası yanmıyor.
    4-debriyaj çok yukarıda kavrıyor.
    bu sorunlar için servise mi gitmem lazım yoksa benim yapabileceğim bişey varmı?en yakın servis 45 km.

  5. #21765
    ssates - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ocak 2014
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    V strom
    Alıntı isfa67 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    niyahet gv 250 me kavuştum.ancak bi kaç sorum var.
    1-kesinlikle boşa hiç geçiremedim.
    2- elektrik tesisatı ile ilgili sorun var sanırım motor çalışırken yanlışlıkla marşa bastım gösterge ve park lambaları yandı.stop edip tekrar çalıştırdım parklar yanmadı.
    3- gösterge tablosunda sağ sinyal lambası yanmıyor.
    4-debriyaj çok yukarıda kavrıyor.
    bu sorunlar için servise mi gitmem lazım yoksa benim yapabileceğim bişey varmı?en yakın servis 45 km.
    Hayırlı olsun.
    İlk aldığımda boşa geçirme olayında 2. vitese aldıktan sonra ayak pegine topuğumla vurarak alıyordum. Böylece vitesi ezerek 1'e geçirmek yerine kuvvetin büyük bölümünü topuğa vermiş oluyordum. Kısa zamanda alışırsın.Motor duruyorsa motoru biraz ileri itiyordum.
    Debriyaj manetinin sonundaki vidayla kavramayı halledebilirsin.
    isfa67 bunu beğendi.

  6. #21766
    isfa67 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2014
    Şehir
    ZONGULDAK
    Motosikleti
    DRAGSTAR 650
    Alıntı ssates adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayırlı olsun.
    İlk aldığımda boşa geçirme olayında 2. vitese aldıktan sonra ayak pegine topuğumla vurarak alıyordum. Böylece vitesi ezerek 1'e geçirmek yerine kuvvetin büyük bölümünü topuğa vermiş oluyordum. Kısa zamanda alışırsın.Motor duruyorsa motoru biraz ileri itiyordum.
    Debriyaj manetinin sonundaki vidayla kavramayı halledebilirsin.
    teşekkür ederim üstad daha iyileri sizlerin olsun.yağ ile alakalı olduğunu söylüyor kimisi de.

  7. #21767

    Üyelik
    04 Aralık 2014
    Şehir
    Kocaeli/Gebze
    Motosikleti
    NC 700 X
    Alıntı isfa67 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2- elektrik tesisatı ile ilgili sorun var sanırım motor çalışırken yanlışlıkla marşa bastım gösterge ve park lambaları yandı.stop edip tekrar çalıştırdım parklar yanmadı.
    Bende yeni aldım parklar sönmüyor sanırım yada söndürmeyi ben beceremedim. Arada durduğu yerde çalıştırıyorum en azından parklar sönseydi aküyü harcamazdı.

  8. #21768
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200
    Alıntı isfa67 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    niyahet gv 250 me kavuştum.ancak bi kaç sorum var.
    1-kesinlikle boşa hiç geçiremedim.
    2- elektrik tesisatı ile ilgili sorun var sanırım motor çalışırken yanlışlıkla marşa bastım gösterge ve park lambaları yandı.stop edip tekrar çalıştırdım parklar yanmadı.
    3- gösterge tablosunda sağ sinyal lambası yanmıyor.
    4-debriyaj çok yukarıda kavrıyor.
    bu sorunlar için servise mi gitmem lazım yoksa benim yapabileceğim bişey varmı?en yakın servis 45 km.
    hayırlı olsun.
    1. boşa geçirmek için kalkış yapacak gibi debriyajı bırakmanız lazım, arka tekerleğe hafif güç geldiği zaman boşa geçer. yağ ile alakalı değil motorun şanzımanı cins. alıştıktan sonra istediğiniz zaman boşa geçirirsiniz ama kırmızı ışıklarda boşa almayı falan unutun
    2. çok kısa bastıysanız sorun olmaz
    3.benimde yanmıyor sanırım karbratörlülerden sizinkisi, elektrik tesisatı biraz zayıf zamanla bu tür sorunlar oluyor on kısımdaki kabloların gözden geçmesi gerek. ama ben hiç ellemiyorum şahsen.
    4. debriyaj manetindeki 2 vidanın arasındaki mesafeyi biraz kapatmanız lazım o zaman ortalarda kavrar deneyerek ayarlarsınız onu.

    aslında elektrik tesisatının gözden geçmesinde fayda var ama çokta önemli değil

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:47 ----------

    Alıntı Arenli adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende yeni aldım parklar sönmüyor sanırım yada söndürmeyi ben beceremedim. Arada durduğu yerde çalıştırıyorum en azından parklar sönseydi aküyü harcamazdı.
    hocam parkları söndürmek için kısa farı açtığınız kısımı en sağa çekeceksiniz. ve bence motoru o şekilde çalıştırmayın. eğer işiniz varsa çalıştırın çıkın ama 10 dakika motoru çalıştırmak aküyü sağlam tutmaz. en kötü ihtimal artık ne zaman binecekseniz akü bitmiş olur vurdurarak çalıştırırsınız akü toplar kendini..
    isfa67 ve Arenli bunu beğendiler.

  9. #21769
    isfa67 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2014
    Şehir
    ZONGULDAK
    Motosikleti
    DRAGSTAR 650
    Alıntı ogzcngdk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hayırlı olsun.
    1. boşa geçirmek için kalkış yapacak gibi debriyajı bırakmanız lazım, arka tekerleğe hafif güç geldiği zaman boşa geçer. yağ ile alakalı değil motorun şanzımanı cins. alıştıktan sonra istediğiniz zaman boşa geçirirsiniz ama kırmızı ışıklarda boşa almayı falan unutun
    2. çok kısa bastıysanız sorun olmaz
    3.benimde yanmıyor sanırım karbratörlülerden sizinkisi, elektrik tesisatı biraz zayıf zamanla bu tür sorunlar oluyor on kısımdaki kabloların gözden geçmesi gerek. ama ben hiç ellemiyorum şahsen.
    4. debriyaj manetindeki 2 vidanın arasındaki mesafeyi biraz kapatmanız lazım o zaman ortalarda kavrar deneyerek ayarlarsınız onu.

    aslında elektrik tesisatının gözden geçmesinde fayda var ama çokta önemli değil

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:47 ----------



    hocam parkları söndürmek için kısa farı açtığınız kısımı en sağa çekeceksiniz. ve bence motoru o şekilde çalıştırmayın. eğer işiniz varsa çalıştırın çıkın ama 10 dakika motoru çalıştırmak aküyü sağlam tutmaz. en kötü ihtimal artık ne zaman binecekseniz akü bitmiş olur vurdurarak çalıştırırsınız akü toplar kendini..
    boş vitesi araya araya bi hal oldum sol elime kramplar giriyor

  10. #21770
    blackarca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Temmuz 2013
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Kawasaki vn 900 classic , honda msx 125 , planet 2
    boş vites yuzunden vites aralıklarını yapan muhendısle akraba olduk bır senedır...

  11. #21771

    Üyelik
    04 Aralık 2014
    Şehir
    Kocaeli/Gebze
    Motosikleti
    NC 700 X
    Alıntı ogzcngdk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam parkları söndürmek için kısa farı açtığınız kısımı en sağa çekeceksiniz. ve bence motoru o şekilde çalıştırmayın. eğer işiniz varsa çalıştırın çıkın ama 10 dakika motoru çalıştırmak aküyü sağlam tutmaz. en kötü ihtimal artık ne zaman binecekseniz akü bitmiş olur vurdurarak çalıştırırsınız akü toplar kendini..
    O düğmede iki seçenek var sol tarafta ışık işareti var ve farlar yanıyor. Sağ taraftada parklar yanıyor. Makine 2013 model, modeller arası farkmı var acaba. Maalesef vurdurarak çalıştırma şansım yok. Garajdan çalıştırmadan çıkarmak çok zor, uzun bir rampa var.

  12. #21772
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200
    Alıntı Arenli adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O düğmede iki seçenek var sol tarafta ışık işareti var ve farlar yanıyor. Sağ taraftada parklar yanıyor. Makine 2013 model, modeller arası farkmı var acaba. Maalesef vurdurarak çalıştırma şansım yok. Garajdan çalıştırmadan çıkarmak çok zor, uzun bir rampa var.
    tabi o zaman işler değişir, bendeki 2006 model. avrupadaki yasalarda sanırım park lambası yanmak zorunda o yüzden öyle üretiliyor olabilir. siz yinede çalıştırmayın rölanti devrinde akü şarj olmaz, motorun en az 4-5 bin devir çevirmesi gerekir. ve akünüz yeniyse 2-3 hafta durabilir problem olmaz
    Arenli bunu beğendi.

  13. #21773
    isfa67 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2014
    Şehir
    ZONGULDAK
    Motosikleti
    DRAGSTAR 650
    amma sorunlu motorun var diyeceksiniz belki ama bi sorum var.benim motorum çalışırken benzim göstergesi çalışıyor(öyle olduğuna inanıyorum.)ama stop ettiğimde full gösteriyor.motoru salladığımda az bi ses geliyor yani full olma ihtimali yok zaten full olduğu zamanda kontak kapalı.gv 250 ler için nıormal mi benim motorda mı sıkıntı var.

  14. #21774
    gv650i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Kasım 2010
    Şehir
    HAREM ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    GV 650 HYOSUNG AGUİLA
    ARKADAŞLAR,ESKİ GÜNLER YENİ GÜNLERİ GETİRDİ YENİ GÜNLERİN ESKİSİNDEN DAHA GÜZEL SAĞLIK ,MUTLULUK VE SEVDİKLERİNİZLE BİRLİKTE BEREKETLİ GEÇMESİNİ DİLERİM.

  15. #21775
    mezarkabulp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2008
    Motosikleti
    REGAL RAPTOR 350 SPT ENDURO
    YENİ YILINIZ KUTLU OLSUN ..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:27 ----------

    Dıyarbakır bayiliğinde GV nin sıfırı 13.500TL

    İSTANBULDA 12.599TL

    Doğuanadoluda 12599tl ve 13.500TL arası ...

    Bukadarda olmaz ama artık...

    RKS 250 6.850TL 20bg Full aksessuarlı enjeksiyonlu bir lt re 50km gidiyor ve torklu bir makine

    LİFAN 250 B 6.400tl ve harsey dahil V tiwin motor..

    KAVASAKİ ve susuki bile 11.900TL

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:41 ----------

    Hyosungun kaliteli ve güçlü bir makine olusunun farkındayız ama Klup olarak şunu eleştiriyoruz..

    ARADA İKİ KAT fark olacak kadar değil ..

    SAYGILAR

  16. #21776

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    13 bin tl çok fazla o rakamlara satamazlar benim fikrim.. kimse gidip 13 bin tl 250cc lik bir choppera bence yatırmaz.. ama rks yada lifanda ben şahsen ucuz diye almazdım.. istediğinizi diyin teknoloji makinalar.. gider ikinci el paramın yettiği bir gv alırdım..

  17. #21777
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200
    herkeze iyi akşamlar, hazır konusuda açılmışken parasını hak etmeyen pis, çirkin kalitesiz motorumda bir sorun var sanıyorum sizlere danışmak istedim

    yaptığım son şehirlerarası sürüşümde farkettimki uzun rampalarda motorun performansı hayli düşüyor. bursadan eskişehire giderken zaman zaman dik zaman zaman az eğimli ama sürekli süren rampalarda 80 km hıza düştüğüm oldu. 4. viteste gazı açmama rağmen hiç bir tepki vermedi, 3. vitese attım zar zor 95 km hıza çıktı. 4. vitese atınca yine 80 lere düştüm. bu sorunu daha öncede yaşamıştım ama rampa bittiğinde düzeldiğinden çok üstelememiştim.
    sanırım karbratöre hava ayarı yapılması gerekiyor. egzosta patlamalarda oluyor zaman zaman siz ne dersiniz? motor 2006 - 38 bin km de hava filtresi iyi durumda bujilerin değişme vakti geldi ama alakası olduğunu sanmıyorum

  18. #21778

    Üyelik
    04 Aralık 2014
    Şehir
    Kocaeli/Gebze
    Motosikleti
    NC 700 X
    Parasını hakedermi bu motorlar bilmiyorum ama sanırım kanuninin fiyat politikasında bir sorun var ya satmak istemiyorlar yada bu fiyatlardan satılıyor adamların tuzu kuru. Aynı cc motorlarda Regal var çin malı ama gayet güzel satılıyor. Forumlardan takip ettiğim kadarıyla çok fazla sorunda çıkarmıyor. Büyük cc lerde ise St7 650 cc ve 950 cc Yamaha bolttan daha pahalı. Hatta Kawasakinin Türkiyeye yeni getirdiği 650 cc motordanda pahalı. Gv 650 sıfır olarak hala satılıyormu bilmiyorum. Ben motora 20000 TL lerde bir bütçe ayırmış olsam neden daha düşük cc li bir motora daha fazla para vereyimki.

  19. #21779
    Salih_T - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Temmuz 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Salcano Wolf 125cc, Bajaj Pulsar NS 200
    Alıntı mezarkabulp adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    [/COLOR]Dıyarbakır bayiliğinde GV nin sıfırı 13.500TL
    İSTANBULDA 12.599TL
    Doğuanadoluda 12599tl ve 13.500TL arası ...
    Bukadarda olmaz ama artık...
    RKS 250 6.850TL 20bg Full aksessuarlı enjeksiyonlu bir lt re 50km gidiyor ve torklu bir makine
    LİFAN 250 B 6.400tl ve harsey dahil V tiwin motor..
    KAVASAKİ ve susuki bile 11.900TL
    Hyosungun kaliteli ve güçlü bir makine olusunun farkındayız ama Klup olarak şunu eleştiriyoruz..
    ARADA İKİ KAT fark olacak kadar değil ..
    SAYGILAR
    N11 de baktım, İstanbul'dan Üçerler satıyor, ÜCRETSİZ KARGO ile

    HYO .........:11.300-TL
    RKS ........ : 7.900-TL
    RKS BLACKSTER: 8.490-TL
    LİFAN .......: 7.195-TL

    Bu arada bizim bayiler satılsın diye özellikleri abartıyor. işkembeden sallamakta üzerlerine yok. 1,5-2 yıllık forum geçmişim sayesinde gittiğim bayideki satıcılardan daha çok bilgiye sahibim.. Araştırmak önemli..

    RKS ler 12.9kw yani 17,29 hp yapıyor.
    http://www.keewaymotor.com/detail/SPEEDCRUISER
    http://www.keewaymotor.com/detail/BLACKSTER

    LİFAN 13.5kw 18.09 hp
    http://www.lifan.com/English/Mall/Mo...a-5dda5b220469

    buna karşın gv250 ye 25.55 hp hatta 28.5 hp diyende var...arada baya bi fark var gibi...
    http://www.hyosung.com.tr/cruiser/3/gv250
    http://www.hyosung.com.au/cruisers/gv250-aquila-efi/
    http://en.wikipedia.org/wiki/Hyosung_GV250

    tamam kaliteli ve güçlü makina ama valla benim bütçem gv 250 ye elvermiyor.. mevcut bütçe ile belki 2. el olabilir diyorum ama 2. ele de hiç güvenemiyorum.. Cruiser da istiyorum.. Şuan RKS ve Lifan a bütçe sebebi ile yatkınım.. Ama takipteyim.. Parayı ayarlıyalımda gücümüzün yettiği en kalitelisini almaya bakıcam artık..
    "Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
    Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
    Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)

  20. #21780
    UNdocab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT650, RT125
    Şu ilandaki motoru neden değerlendirmiyorsun ?
    Motosiklet daha 1200km de adam 3-5 ay önce almış. Güvenilmeyecek hiç bir şey yok.

    Plaka ıvır zıvırı da eklersen sıfır bi RKS ile aradaki fark baya düşüyor.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...94375110/detay

    Birde kampanyalı satışı var 0 motor

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...95866586/detay


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)

Bu Konudaki Etiketler