Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21201
    sorunlu17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mart 2014
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    GV 250
    Alıntı fıtıfıtı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar bir sorum olacak sizlere 1.85 boy ve 95 kilodayım GV250 küçük kaçar mı bana sizce ? ayrıca bayide üstüne oturup gidonu çevirdiğimde bacağıma çarpıyodu bu ayarlanabilir mi ? bi sorunumda şu şehir içi ağırlıklı olarak kullanığımda sıkıntı yaratırmı yeterince kıvrakmıdır sizce ?
    Bak dostum sadece kendi görüşümü söylüyorum eğer sıfır alıcam diyorsan o paraya 2. el gv 650 al derim sana o daha güzel olur boy uzun gibi geldi senin forumda en çok bana yakışıyor motor bu yüzden (malum 1.70 boy )


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #21202

    Üyelik
    13 Temmuz 2012
    Şehir
    İzmir
    Alıntı fıtıfıtı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar bir sorum olacak sizlere 1.85 boy ve 95 kilodayım GV250 küçük kaçar mı bana sizce ? ayrıca bayide üstüne oturup gidonu çevirdiğimde bacağıma çarpıyodu bu ayarlanabilir mi ? bi sorunumda şu şehir içi ağırlıklı olarak kullanığımda sıkıntı yaratırmı yeterince kıvrakmıdır sizce ?
    aynı boy ve kilodayız bize küçük gelmck motor mu olur ben yakıştırdım motoru kendime

  3. #21203
    Levent E. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Eylül 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung gv 650
    Sasi uzun degil,turu fazla olmadıgından cok rahat manevra yapılıyor,arabaların arasında ayağını yere koymadan gezinebiliyorsun o acıdan kivrak bir motor,
    Yalniz boy olayını bence uzerine bindiğinde anlayıp karar versen daha iyi dostum..

  4. #21204
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200
    Alıntı fıtıfıtı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar bir sorum olacak sizlere 1.85 boy ve 95 kilodayım GV250 küçük kaçar mı bana sizce ? ayrıca bayide üstüne oturup gidonu çevirdiğimde bacağıma çarpıyodu bu ayarlanabilir mi ? bi sorunumda şu şehir içi ağırlıklı olarak kullanığımda sıkıntı yaratırmı yeterince kıvrakmıdır sizce ?
    bende 1.90 mt 97 kiloyum aynı gibiyiz yani bmw r 1200 gs ler goldwingler dışında bizim boyumuza uygun motor yok hocam gidon ayağına değer ama gidonu o kadar çevirdiğin zaman zaten ayakların yerde olucak o yüzden onunla ilgili bir sorun yaşamazsın.. yok içine sinmezse gidonun 4 tane alyan civatası var onları gevşetip biraz yukarı kaldırılabilir şehir içinde kıvraklık konusunda sıkıntı yaşamazsın göründüğünden daha kıvraktır koruma demiri falan taktırırsan arabaların arasından hızlı geçemiyorsun diğer motorlar gibi..

  5. #21205
    sorunlu17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mart 2014
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    GV 250
    arkadaşlar bazılarınız boylarınızın uzunluğundan vede size bütün motorların küçük görüneceğinden bahsetmişsiniz ama gv 650 ye bindinizmi hiç bende 250 bir kardeşimde 650 var geçen geldi yanıma benim motora bindi resmen altında kayboldu motor kendi motoruna binince oturaklı oluyor yani 650yi deneyin derim ogzcngdk özellikle sana geliyor bu lafım yavaş yavaş değiştirmenin zamanı geldi gibi ama şunuda belirteyim kymco venox hariç (o bizim motorlardan büyük diyorlar yakından görmedim hiç yalan olmasın) virago,rebel,maruderden vs daha kalıplı duruyor bizim makine onları biliyorum

  6. #21206
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200
    Alıntı sorunlu17 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar bazılarınız boylarınızın uzunluğundan vede size bütün motorların küçük görüneceğinden bahsetmişsiniz ama gv 650 ye bindinizmi hiç bende 250 bir kardeşimde 650 var geçen geldi yanıma benim motora bindi resmen altında kayboldu motor kendi motoruna binince oturaklı oluyor yani 650yi deneyin derim ogzcngdk özellikle sana geliyor bu lafım yavaş yavaş değiştirmenin zamanı geldi gibi
    abi benim değiştirmem zor daha 4 sene üniversite okuyacam çalışıp para kazanınca ancak.. gv 650 ye daha hiç oturmadım o yüzden bişey diyemiyorum

  7. #21207
    sorunlu17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mart 2014
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    GV 250
    Alıntı ogzcngdk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    abi benim değiştirmem zor daha 4 sene üniversite okuyacam çalışıp para kazanınca ancak.. gv 650 ye daha hiç oturmadım o yüzden bişey diyemiyorum
    Oda olur kardeşim inşallah hayırlısı olsun daha iyileri nasip olsun inşallah

  8. #21208
    mrzagoncu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Hyo Gv250
    Merhaba arkadaşlar ben Ankara'da yaşıyorum
    Daha önce 2006 model karbüratörlü gv250 li kullanmış çok memnun kalmış yükseltmek için üzülerek satmıştım.
    Geçtiğimiz hafta 2010 model, 8500km de enjeksiyonlu gv250 aldım. Sizlere yaşadığım bir sorunu anlatacağım;

    Yaklaşık 250 km gittikten sonra 70km hızla giderken birden gaz kesti ve kenara çektiğimde de istop etti, daha sonra motoru çalıştıramadım, vurdurarak çalıştırıp ustaya götürdüm. Usta akünün zayıfladığını şarj olmadığını söyledi bir gün ustada kaldı ve birkaç kablosu erimiş onları yaptım deyip motoru verdi. 1km sürüp eve getirdim, bir problem yoktu, ertesi sabah 3-4km gittikten sonra yine gaz kesti ancak bu birkaç saniyelik birşeydi ve bu sefer gaz keserken enjeksiyon ışığı yanıyor bir saniye sonra sönüp gazı alıyordu, döndüm ustaya geri getirdim, birkaç saat sonra arayıp motorun hazır dedi benzin pompasıyla ilgili birşey olmuş kablolarla ilgili dedi ve para almadı bu sefer. Yine motoru 1km sürüp eve getirdim ve ertesi sabah test etmek için yola çıktım yaklaşık 25 km sorunsuz gittikten sonra ilk bahsettiğim problem ortaya çıktı gazı otomatik kesti motor ve kenara çekince istop etti. Benzinliğe motoru itip oradan bulduğum bir aküyle takviye yapıp yüksek devirde kullanarak eve getirdim motoru, şuan çalışıyor ancak gazı bırakınca rölantisi 2000 devirden aşağı doğru otomatik düşüp istop ediyor.

    Alternatör, konjektör, akü gibi şarj aksamında mı bir problem var yoksa beyinde mi bir problem var çözemedim. 4-44 motor hyosung un ankaradaki servisi,önceki ustadan vazgeçip oraya götürmeye karar verdim. Siz daha önce buna benzer bir problemle karşılaştınız mı? 2006 model gv250 kullanırken üçüncü viteste birkaç saniyelik gaz kesme yaşanıyordu ancak bu bambaşka bir şey..

  9. #21209
    Levent E. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Eylül 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung gv 650
    O durumla alakasi yok,senin motorda Kisadevre var muhtemelen.
    O yüzden tüm akuyu yiyorsun,motorun kurcalanmadiysa(elektrik tesisatı)
    Ya ezilen,sıkışan bir kablodan ya da konjektorden yapmıştır buyuk ihtimal,anlattigin olay tamamen benim yaşadığım konjektor sorunuyla aynı,bu durumda servise gidiyorsun,voltmetreyle ölçüm yapıyorlar ve buyuk olasılıkla yuksek sarj görecekler,degil deseler de sen baska bir konjektor takip rolantide ve gaz verdiginde dene.statorune baktir ama muhtemelen saglamdir,yalniz konjektorun yandıysa muhtemelen akuyu de yuksek şarjdan dolayı sakatlamistir,akuyu de yeni arıza olmasını beklemeden degistir,bir arkadas sadece konjektorun değiştirip ilerleyen günlerde bu sefer de aku yüzünden hem tekrar konjektoru hem de akuyu degistirmek zorunda kald..
    Bu arada servise gitmeden once koltuğun altındaki kapağı açıp(zincir tarafı) konjektorun kablo ve fişlerine bir goz at,orada kabloların icine sokulduğu sosis gibi bir kılıf var,onun içindeki fişleri de gözle kontrol et yanık var mı diye,yanık durumun varsa o zaman akünü tam sarj ettirip statorun ve konjektorun kablolarını iptal et,akudeki elektrik seni servise kadar götürür,farını açma..
    mrzagoncu bunu beğendi.

  10. #21210
    bozanaki - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2014
    Benzer bir durum benim de başıma gelmişti aküm bitiyordu ve yolda giderken stop ediyordu motorum Levent bey inde dediği gibi motorun zincir tarafında sele altında konjektörde yanık vardı aküme akücüler bu ölmüş diyordu fakat sonra olayı çözdüm akümüzü düşük amperle uzun süre şarj ettikten sonra ölçtürün o ölçüm cihazı aküden güç çekiyor bu esnada eğer yeşil saha da kalıyorsa sıkıntı yok demektir akü de.konjektör değiştirdikten sonra da akü başlarından voltmerte ile yaklaşık olarak 14-15 volt arası bir değer görmeniz gerekiyor.konjektör arızam ile ilgili sebenini bulmak için çok araştırdım başlıca sebepleri olarak kablodan meydana gelen kısa devre,statör sargı arızası ve akümüzü ölmüş olabileceği gibi sebepler ulaştım fakat benim sebebim bunlar değildi.en son kendince bulduğum sonuç şu oldu : motorumu aldığımda motor çok kirli idi aldığım arkadaşla gidip basınçlı sıcak su ile yıkattık bunun sonucu olarak konjektör bağlantılarına yada elektrik kablolarınn olduğu yere muhtemelen su kaçtı ve kısa devre yaparak konjektörün yanmasına neden oldu.motorunuz yıkarken dikkatli olun derim herkese hayırlı günler
    mrzagoncu bunu beğendi.

  11. #21211
    Levent E. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Eylül 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung gv 650
    Ben de akude birsey yoktur dedim,degerleri gayet makuldu,bir hafta sonra fİ lambam yanınca gidip
    değiştirdim malesef,kisadevre durumlarında çoğunlukla sakatlaniyormus aku,öyle diyorlar

  12. #21212
    mrzagoncu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Hyo Gv250
    bozanaki ve Levent verdiğiniz cevaplar için teşekkür ederim. Bugün resmi tatil nedeniyle servis kapalıymış yarın sabah götüreceğim, ancak söylediğiniz gibi zincir tarafındaki kapakları söküp kabloları gözümle incelediğimde bir tanesinin dışının soyulmuş olduğunu gördüm içinden teli görünüyordu, elektrik bandıyla sarıp yarın o şekilde servise götürmeyi planlıyorum. Şuan motor yüksek devirde çalışabiliyor yarın söylediğiniz şekilde kontrol ettireceğim, konjektör de sıkıntı varsa akü ve konjektörü değiştirebilirim onu da test edip bakarlar sanırım. Yarın durumu sizlerle paylaşacağım.




  13. #21213
    ufukk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    kymco venox
    merhaba arkadaşlar
    yazın kaç numara yağ kullanıyorsunuz
    motul marka yağ kullananlar farkını görebildiniz mi
    ben kymco venox da 10w 40 kullanıyorum yazın sanki ince geliyor gibi
    gerçi sizde yağ soğutması var , bu konuda avantajlısınız

  14. #21214
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200
    Alıntı ufukk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhaba arkadaşlar
    yazın kaç numara yağ kullanıyorsunuz
    motul marka yağ kullananlar farkını görebildiniz mi
    ben kymco venox da 10w 40 kullanıyorum yazın sanki ince geliyor gibi
    gerçi sizde yağ soğutması var , bu konuda avantajlısınız
    ben 10-40 kullanıyorum zaten yazın mümkün olduğunda trafikte sıkışmam akşamları çıkarım yada direk uzun yol yaparım bi sorun olucağını sanmıyorum kitapçığında zaten 40 dereceyi görmeden 20-50 koyma diyor

  15. #21215
    ufukk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    kymco venox
    Alıntı ogzcngdk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben 10-40 kullanıyorum zaten yazın mümkün olduğunda trafikte sıkışmam akşamları çıkarım yada direk uzun yol yaparım bi sorun olucağını sanmıyorum kitapçığında zaten 40 dereceyi görmeden 20-50 koyma diyor
    10w40 kullandım, 2-3 saat gezince, yağ aynı su gibi çalkalanıyor, rolantide yağ lambası yanıp sönüyor, sanki yağ çok incelmiş de pompadan kaçırıyormuş gibi
    zaten motul 5100 15w 50 motor yağı aldım bu yaz onu test edecem
    teşekkür ederim ilgin için
    er odur ki dünyada koya bir eser,
    esersiz kişinin yerinde yeller eser

  16. #21216

    Üyelik
    24 Mayıs 2014
    Şehir
    aydın
    Motosikleti
    gv 250
    2009 model enjeksiyonlu gv250 sahibiyim aracımı alırken çok araştırdım hem bütçemi hem kaliteyi hemde Aydın ve Nazilli de yetkili servisinin olması çok önem verdim. gv250 mi ucuz çin motorlarından ayıran en büyük şeyde kalite, servis ve yedekparça diye düşünerek aldım ve bu motoru üreten firmaların müşteriye değer verdiğini düşünerek satın aldım fakat motorum arıza yapınca yanıldığımın farkına vardım motorum 1 ay önce kadar tam çalıştırırken elektrik kesti sonra sanayiye çektik akü değişti fakat motorda devir kendi kendine yüksek çalışmaya başladı ve arıza lambası(f1) yanmaya başladı. nazilli kanuni servisi ben bakmam dedi denizli ve aydın merkezi aradım onlarda getirmeyin beyin ve elektronik arızasıysa bakmayız dediler. Bende internet sitesinde yazan numarayı aradım durumu anlattım onlarda beni izmire yönlerndirdiler. izmir baya uzak bulunduğum yere.
    şuan motoru kullanamıyorum.Ayrıca Kuralkanla görüşmelerimin olumsuz geçmesi sonucunda yıllardır internet sitesinde gözüken Aydın ve Nazilli yetkili servislerinin kandırmaca olup olmadığını sordum. Aldıdığım cevapsa teknik ekipmanlarının yetersiz olduğuydu.teknik ekipmanı yetersizse nasıl servis oluyorlar anlamadım. kanunen hak arıyacağımı söyledim sonrada bir baktım siteden servisleri kaldırmışlar hemen. resmen alay ediyorlar tüketiciyle. servis bir varmış bir yokmuş oldu.
    arkadaşlar burda bi tamirci bi şekilde ekstra parça takarak deviri düşürdü fakat f1 lambası hala yanıyor yani hala arıza var. elektrik kestiği zaman bende vurdurarak çalıştımıştım acaba beyinle alakalı bir sorunmu yada basit bir arızamıdır? şuan hiç bir motor tamircisi bakmak istemiyor. oksijen sensörüyle alakalı olabileceğini düşündüm. sizce arızalı motorla izmire gitmelimiyim? eğer aynı durum başına gelen varsa çözümünü yazarsa iyi olur. kuralkan baya madur etti zaten, şuan çaresizlik içinde yatırıyorum motoru.

  17. #21217

    Üyelik
    20 Aralık 2011
    İzmirde bu motoru motodaytona selami usta yapar. Emniyetin bmw lerinden tutda, goldwinglere kadar, süperdir. Ayrıca hyosung yetkili servisidir. İnternetten telefonunu bul selami ustaya direkt sorununu anlat. Belkide sür gel der.

  18. #21218

    Üyelik
    09 Temmuz 2006
    motorun beyin markası sentec ise vurdurmadan dolayı motor düzensiz ve yüksek çalışır.fı ışığı yanması sensörlerden birinin arızalı ve ya soketlerinin temas etmemesi ile olabilir.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:00 ----------

    Alıntı gürkan09 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2009 model enjeksiyonlu gv250 sahibiyim aracımı alırken çok araştırdım hem bütçemi hem kaliteyi hemde Aydın ve Nazilli de yetkili servisinin olması çok önem verdim. gv250 mi ucuz çin motorlarından ayıran en büyük şeyde kalite, servis ve yedekparça diye düşünerek aldım ve bu motoru üreten firmaların müşteriye değer verdiğini düşünerek satın aldım fakat motorum arıza yapınca yanıldığımın farkına vardım motorum 1 ay önce kadar tam çalıştırırken elektrik kesti sonra sanayiye çektik akü değişti fakat motorda devir kendi kendine yüksek çalışmaya başladı ve arıza lambası(f1) yanmaya başladı. nazilli kanuni servisi ben bakmam dedi denizli ve aydın merkezi aradım onlarda getirmeyin beyin ve elektronik arızasıysa bakmayız dediler. Bende internet sitesinde yazan numarayı aradım durumu anlattım onlarda beni izmire yönlerndirdiler. izmir baya uzak bulunduğum yere.
    şuan motoru kullanamıyorum.Ayrıca Kuralkanla görüşmelerimin olumsuz geçmesi sonucunda yıllardır internet sitesinde gözüken Aydın ve Nazilli yetkili servislerinin kandırmaca olup olmadığını sordum. Aldıdığım cevapsa teknik ekipmanlarının yetersiz olduğuydu.teknik ekipmanı yetersizse nasıl servis oluyorlar anlamadım. kanunen hak arıyacağımı söyledim sonrada bir baktım siteden servisleri kaldırmışlar hemen. resmen alay ediyorlar tüketiciyle. servis bir varmış bir yokmuş oldu.
    arkadaşlar burda bi tamirci bi şekilde ekstra parça takarak deviri düşürdü fakat f1 lambası hala yanıyor yani hala arıza var. elektrik kestiği zaman bende vurdurarak çalıştımıştım acaba beyinle alakalı bir sorunmu yada basit bir arızamıdır? şuan hiç bir motor tamircisi bakmak istemiyor. oksijen sensörüyle alakalı olabileceğini düşündüm. sizce arızalı motorla izmire gitmelimiyim? eğer aynı durum başına gelen varsa çözümünü yazarsa iyi olur. kuralkan baya madur etti zaten, şuan çaresizlik içinde yatırıyorum motoru.
    mrb İstanbul 4 levent hyosung servisiyim motorun beyni sentec marka ise vurdurmadan dolayı beyin arıza yapar.bu arızada sadece diagnostic cihaz ile format atılarak giderilir.

  19. #21219
    mrzagoncu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Hyo Gv250
    Merhaba, daha önce motosikletimin şarj sisteminde bir sıkıntı olduğunu yazmıştım. Servise gittiğimde bana randevu vermek için haftaya aramam söylendi. Ankarada 4-44 motordaki Yiğit arkadaşımız biraz da sert bir üslup kullandığı için başka bir ustaya götürmeye karar verdim, yalnız bu sırada motorun stop etme sorunu ortadan kalmış sadece rölanti devri 2000-1500 arasında düzensiz gidip gelir olmuştu.

    Arkadaşlar dört senedir motora biniyorum daha önce söylediğim gibi sorunsuz bir şekilde 2006 karbüratörlü gv250 kullanmıştım ve daha iyidir diye enjeksiyonlusunu aldım belki benim şansımdandır ama bir türlü verim alamadım. Götürdüğüm İrfan usta gerçekten iyi ustadır, enjeksiyon sistemini komple söküp test etmiş ve temizlemiş. Enjeksiyon püskürtme ayarının bozulduğunu söyledi.

    Uzun lafın kısası bu ustaya da 150 lira verdim. Yolda kalmazsın artık dedi, ancak motorun bu 1500-2000 devir arası düzensiz rölantisi beni çok rahatsız etti ve bu işler canımı sıktı. Kayalarmotor dan arkadaşın söylediğini de okuyunca acaba benim ilk sorunum olan kablolardaki sıkıntı yüzünden akünün şarj olmaması sonrasında vurdurarak çalıştırmam beyni etkilemiş olabilir mi? Beynin markasına nereden bakabilirim, motorun neresinde bulunur bu beyin?

  20. #21220
    yakuza_64 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ocak 2013
    Şehir
    afrikada bir kabilee bölgesiii
    Motosikleti
    hyosung gt250r 2012...
    Burnuma yeni sehir hurafesi olan buji piposu catlamasi gibi geldi yine senin sorun gecmis olsun ayrıca kardeşim


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)

Bu Konudaki Etiketler