Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #19861
    Permatiq59 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Aralık 2012
    Şehir
    Tekirdağ / Çorlu
    Motosikleti
    KapÇık
    Alıntı ogzcngdk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    süper olur anında katılırım size.. ben zamanında kayapa barajında kamp yapmıştım bisikletlerle gitmiştik oraya 1 gece kalmıştık masmavi bir göl ve buz gibi akan bir derenin yanında ama elektrik yok tabi su var dereden akıyor kamp alanı pek bilmiyorum anlayacağınız ama araştırırım...
    o zaman bize uyarsın. kamp konusunda biz professional takılıyoruz artık uzun yollarda cok zorda kalınca benzin istasyonlarında acıyoruz cadırı
    Gidonda Eşşek Varsa , Deponun Altında Kaç Beygir Olduğunun Bir Önemi Yoktur..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #19862
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200
    Alıntı Permatiq59 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    o zaman bize uyarsın. kamp konusunda biz professional takılıyoruz artık uzun yollarda cok zorda kalınca benzin istasyonlarında acıyoruz cadırı
    tamam ben haftasonu kesin sizinleyim programı yapıyorum sizin kadar olmasada kamp tecrubem var haberleşiriz abi
    Permatiq59 bunu beğendi.

  3. #19863
    Permatiq59 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Aralık 2012
    Şehir
    Tekirdağ / Çorlu
    Motosikleti
    KapÇık
    Alıntı ogzcngdk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tamam ben haftasonu kesin sizinleyim programı yapıyorum sizin kadar olmasada kamp tecrubem var haberleşiriz abi
    henüz kesin değil. biz yol planlarını persembe geceleri yapıyoruz üstat. persembe aksamı kesinlesir. direkt foxuslanma
    ogzcngdk bunu beğendi.
    Gidonda Eşşek Varsa , Deponun Altında Kaç Beygir Olduğunun Bir Önemi Yoktur..

  4. #19864
    YÖRÜK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2008
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    BMW R1200 GS
    arkadaşlar herkese iyi akşamlar,
    bir konuda fikrinizi almak istiyorum:
    motorumun lastiklerinin değişim zamanı geldi. metzeller düşünüyorum ama anakee falan derken avon diye bir lastik markası duydum.çok eski ve yıllardır avrupada lastik üreten bir firmaymış. ülkemizde haliyle bir ön yargı ile yaklaşılacak,bildiğinden şaşma vs diye ama birçok forum sitesinden olumlu yorumlar okudum..hiç duydunuz mu?ne dersiniz denemeye değer mi?

    herkese sevgi ve saygılarımla..

  5. #19865

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    avon ön yargı ile yaklaşılıcak bir marka değildir en azından eski motorcular bilir yeniler bilmeye bilir doğaldır.. avon ingiliz malıdır ama aslen sahibi cooper motorsdur amerika ohio merkezli bir firma bayada eski bir firmadır avon.. avonun tercih edilmemesinin tutmamasının genelde tek nedeni dergilerin yıllık lastik testlerinde yada firmaların lastik testlerinde akranlarına göre hep alt sıralarda kalmasıdır fiyatlarıda o kadar ucuz değildir haliyle insanlar pek tercih etmiyor.. ama üst sınıf custom ve performance lastikleri fena değil gerçi ucuzda değil bildiğim kadarı ile o yüzden insanlar bu tür markalardan ziyade üç beş kuruş fazla verir bilindik bir markanın bilindik bir modelini alırım zihniyetinde.. tabi şuda var türkiyeye yollanan avonlar orjinal ingiliz değilde fason uzakdoğu üretimimi öyleyse uzak durmak lazım.. kısaca avon lasitkleri iyidir..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:31 ----------

    Alıntı eekthecat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şöyle bir hesap yapılabilinir.Sıfır motor 9.500 tl + 500 tl civarı plaka masrafı 10.000 tl ..koruma demiri+sisy bar ve arka yukluk 750 tl civarı...Canta+cam+ayaklık extra diyelim ama 2.el bazı motorlarda var. sonuc olarak full aksesuar 2012 bir motor 7.000-8.000 desen.(ort 7.500 diyelim) .yenisi 11.000 tl'ye geliyor.7.500 - 11.000/ 7.500 desen .yuzde olarak sıfır motor ikinci elden yaklasik %45-%50 daha pahalı )))))))
    o hesaplar öyle olmuyor ama yapılan aksesuarın parası motora katılmaz tamamen kişisel şeyler istiyen çıkartır saterken isteyen üstünde satar yani çokda mühim önemli para edicek şeyler değil..

    kaldıki bizde o tip motorları elimizden geldiğince eledik memur orjinal motorlara bakdık bizim için tek önemli olan koruma demiri ve ayaklık gerisini zaten takmayı yaptırmayı düşünmüyoruz.. kısaca fiyatlara onlar katılmaz ikinci elde fiyat brüt sıfır raici üstünden yapılır yoksa takdığın 500 tl lik michellin lastiğide ekle fiyata 250 tl lik dod zinciride ekle fiyata sonu gelmez..

    bende regal vardı motorun fiyatı 3 bin tl idi üstündeki masraf çantalar,koruma demiri,ayaklık,metzeller lastikler,dod zincir,farda modifikasyon vardı camı değişmiş mercek uygulaması yapılmışdı mtec xenon kit taktırmışdım bunların masraf toplamı 2 bin tl yi geçiyordu benimde motoru o mantıkda 5 bin tlye satmam gerekirdi ama yok öyle bir piyasa ikinci el 3 bin tl ye sattım..

    sıfırda birde taksit avantajı var adamlar her çeşit taksit yapıyorlar 2 aydan 12 aya kadar ödeme imkanın var çok rahat.. bende şu anda tdm 850 var bende gv250 alıcam ilk ikinciel 2012 falan alırım diyordum ama fiyatlara bakınca hiç gerek yok gidip 4 taksitle sıfır alıcam bin lira iki bin lira için ikinci el almaya değmez..

  6. #19866

    Üyelik
    25 Mayıs 2013
    Şehir
    İSTANBUL / GOP
    Motosikleti
    GV250
    Alıntı logaritma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    avon ön yargı ile yaklaşılıcak bir marka değildir en azından eski motorcular bilir yeniler bilmeye bilir doğaldır.. avon ingiliz malıdır ama aslen sahibi cooper motorsdur amerika ohio merkezli bir firma bayada eski bir firmadır avon.. avonun tercih edilmemesinin tutmamasının genelde tek nedeni dergilerin yıllık lastik testlerinde yada firmaların lastik testlerinde akranlarına göre hep alt sıralarda kalmasıdır fiyatlarıda o kadar ucuz değildir haliyle insanlar pek tercih etmiyor.. ama üst sınıf custom ve performance lastikleri fena değil gerçi ucuzda değil bildiğim kadarı ile o yüzden insanlar bu tür markalardan ziyade üç beş kuruş fazla verir bilindik bir markanın bilindik bir modelini alırım zihniyetinde.. tabi şuda var türkiyeye yollanan avonlar orjinal ingiliz değilde fason uzakdoğu üretimimi öyleyse uzak durmak lazım.. kısaca avon lasitkleri iyidir..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:31 ----------



    o hesaplar öyle olmuyor ama yapılan aksesuarın parası motora katılmaz tamamen kişisel şeyler istiyen çıkartır saterken isteyen üstünde satar yani çokda mühim önemli para edicek şeyler değil..

    kaldıki bizde o tip motorları elimizden geldiğince eledik memur orjinal motorlara bakdık bizim için tek önemli olan koruma demiri ve ayaklık gerisini zaten takmayı yaptırmayı düşünmüyoruz.. kısaca fiyatlara onlar katılmaz ikinci elde fiyat brüt sıfır raici üstünden yapılır yoksa takdığın 500 tl lik michellin lastiğide ekle fiyata 250 tl lik dod zinciride ekle fiyata sonu gelmez..

    bende regal vardı motorun fiyatı 3 bin tl idi üstündeki masraf çantalar,koruma demiri,ayaklık,metzeller lastikler,dod zincir,farda modifikasyon vardı camı değişmiş mercek uygulaması yapılmışdı mtec xenon kit taktırmışdım bunların masraf toplamı 2 bin tl yi geçiyordu benimde motoru o mantıkda 5 bin tlye satmam gerekirdi ama yok öyle bir piyasa ikinci el 3 bin tl ye sattım..

    sıfırda birde taksit avantajı var adamlar her çeşit taksit yapıyorlar 2 aydan 12 aya kadar ödeme imkanın var çok rahat.. bende şu anda tdm 850 var bende gv250 alıcam ilk ikinciel 2012 falan alırım diyordum ama fiyatlara bakınca hiç gerek yok gidip 4 taksitle sıfır alıcam bin lira iki bin lira için ikinci el almaya değmez..
    lastiktir zincirdir bunlar motorun parçaları. biz aksesuarlardan bahsediyoruz.

  7. #19867

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    farketmez akseusuarlı diye motorun satışı hızlanabilir daha tercih edilebilinir olabilir aksesusar var diye motorun üstüne ekstradan iki bin tl üç bin tl koyarsada sataşını uzatır sadece..aksesuar sadece motorun satışını hızlandırır tercih edilebilinir yapar diğer aksesuarsız akranlarına göre bir adım öne çıkartır.. oda alıcı düşkünse bu tip şeylere meraklı değilse orjinalciyse o zaman tam aksine aksesuar orjinalci kesim için tercih edilebilir değildir zaten..

  8. #19868
    Zengibar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    RX3 Evo
    Alıntı Zengibar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşar herkese günaydın
    10 puanlık uzmanlık soruları geliyor:

    - 2 seferdir motoru ısıtıp yola çıktığım halde ışıklarda v.s. debriyajı sıktığım motorum stop ediyor. Neden olabilir?
    - İş yerime şu sıralar sürekli motorla gelip gidiyorum ancak sanayi içerisindeki köpekler beni gereğinden fazla tedirgin etmeye başladı. Nereden çıkacakları belli olmuyor ve çok fena peşime düşüyorlar. Tehlikeli olmaya başladılar. Bu hayvanlardan korunmanın yolu nedir?
    Arkadaşlar bu stop olayının sebebi ne ola?
    Rıdvan hocam daha önce başına geldi mi, tecrüben vardır senin...

  9. #19869

    Üyelik
    23 Ağustos 2013
    Merhabalar uzun araştırmalar sonucunda benim sevdiğim tarzın bobber tarzı motorlar olduğuna karar verdim ve bir kaç motosiklet arasında uzun süre gidip geldim. Bunlardan birinci sırayı GV250 Virago ve Regal Raptor Bobber modelleri aldı. Metal yorgunluğu vs. gibi sebeplerden ilk önce Virago'dan vazgeçtim. Daha sonra uzun rüre RR ve Hyo arasında gidip geldim fakar RR'ın sıralı 2 silindiri daha motoru almadan bana rahatsızlık verdiği için aldıktan sonra daha da fazla gözüme batacak diye düşünerek Bir GV250 alıp onu bobber'a çevirmeye karar verdim.
    Bobber yapılmış bir GV 250 nasıl olur onu görmek için kolları sıvadım ve amatör bir photoshop çalışmasıyla GV250 bobber hakkında görsel bir fikir sahibi oldum. Sonuç aşağıdaki gibi oldu. Ben sonuçtan memnun kaldım fakat bunun maliyeti hakkında tahminden öteye geçemiyorum. Değiştiğim parçalar yazmama gerek yok zaten resimlerde görebilirsiniz.
    Sizden ricam bu işlemin maliyeti hakkında tahminde bulunmanız. Eğerki astarı yüzünden pahalıya gelecekse Regal Raptor'a yönelmeyi planlıyorum.

    Resimler aşağıda belki sizlere de ilham verir.

    FatihC, Thracian ve blackarca bunu beğendiler.

  10. #19870

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Alıntı Sinan Kırat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bobber meselesinde forumda ayberk vardır onu bul hastasıdır bobber ın ve türkiye bobber klubününde kurucusu olması lazım yanlış hatırlamıyorsam..

    resimdeki bobber gibi bir şey yapıcaksan resmi nerden aldıysan kim yaptıysa hangi firma yada şahıs bence onlarla temasa geç burdan bir fiyat hayali olur.. sanırım tek arka sele ve ön arka çamurlukla egzos modifikasyonu var depo falan orjinal tutmuşlar genelde bobberlarda çekiç depo tabir edilen küt bir depo kullanılır ama gv nin kasa yapısı geniş cılız dururdu orjinali muhafaza etmekle iyi yapmışlar..
    blackarca bunu beğendi.

  11. #19871

    Üyelik
    23 Ağustos 2013
    Logaritma merhaba,
    Resimdeki bobber'ı dediğim gibi ben photoshopta yaptım gerçekte olan bir motosiklet olmadığı için sizlere sorma ihtiyacı duydum.
    Üstteki küçük fotoğrafı bir kolaj çalışmasıyla alttaki büyük fotoğrafa çevirdim.

  12. #19872

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    motorla oynamak her açıdan zor işdir göz ve zevk meselesidir ..
    çamurluğunu kestirip tek sele takan bir gv ci arkadaş vardı..

    illa bobber istiyorsan hazır bobber zaten olmaz normalde bobberları insanlar kendileri yapıyor ama adamların ülkesinde bu booberları yapan profesyönel ustalar ekipmanlar garagelar var.. bizde onlar olmadığı için bence hazır bir bobber alman daha iyi olur gibime geliyor regal gibi.. yada sahibindende jinlunlardan eski seyhan mct tigerlardan yapılmış güzel bobberlar tek tük oluyor onlardan birinede talip olabilirsin..

    resimde yapdığın çalışma çok güzel olmuş ama bunu türkiye standartlarında resimdeki yapdığın gibi tutturabilirmisin o kısmı soru işareti..

  13. #19873

    Üyelik
    23 Ağustos 2013
    Logaritma yorumun ve fikirlerin için çok teşekkür ederim.

  14. #19874
    segsegseg - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2013
    Şehir
    Alanya
    Motosikleti
    Hyosung Gv 250
    Alıntı logaritma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ankarada var biz daha yeni aldık.. bu arada bu gv lerin ikinci eli ilginç olmuş..
    ikinci el alalım dedik 2011-2012 falan insanlar sıfır fiyatına yakın rakamlar çekmişler bizde gittik ankaradan 9500 tl ye hemde pazarlık bile etmeden aldık..
    pazarlık etsek belki 9 bine bile alabilirdik..
    Garip 2011 - 2012 model motora 7-8 bin tl rakam çekmişler saygım sonsuz mal onlarındır nihayetinde parada bizim.. ama bende o rakamın üstüne bin tl ekler gider gıcır gıcır naylonu poşeti üstünde sıfırını alırım ki öylede yapdık niye 10 binde 20 binde yatması varmı bakımları zamanında yapılmışmı bilmediğimiz tamamen satıcının sözüne güvenerek alıcağımız bir motoru alıyım ikinci el.. ikinci el herzaman en temiz motoruda alsan bir riskdir ve bu riski göze alarak alıyorsun bin tl hatta iki bin tl içinde o riske girilmez...
    Evet Ankara'da bir tane kalmış sonuncusu onuda ben aldım.Bugunden sonra alacaklar inşallah sıfır bulabilirler.

  15. #19875

    Üyelik
    22 Ağustos 2013
    Şehir
    manisa
    Cevaplar için teşekkürler arkadaşlar. Ayrıca hoşbulduk

    Krank kırma konusunun gt serilerinde olduğu tamamen aklımdan çıkmış evet gv'lerde hiç okumadım doğru ve kullanandan dolayı oluyormuş onuda öğrenmiş oldum. Gaz yememe problemi de kısa süreli ve pek sorun değil söylediğinize göre.

    Permatiq59 cevabındaki son pragraf beni ikna etti gerçekten. Ayrıca bizde maşallah diyelim

    0 konusunda şuanda bir sıkıntı var galiba. Uşak ve Manisa'da yaşadığımı söylemiştim. Uşak'ta bayi getiremiyoruz bizde yok diyor. Manisa'dan şu an için haberim yok. Ama bulunduğum yerden almam lazım benim. Çünkü Ankara'dan alıp Manisa'ya getirecek kadar sürmeyi bilmiyorum, trafiğe çıkmadan önce pratik yapmam lazım.

    Servis konusunda da cevap bekliyorum hala yazan olmamış, Uşak ve Manisa servislerinden haberi olan var mı? Servis konusunda özellikle bu 2 il önemli benim için olmadı Ege bölgesi?

  16. #19876

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Alıntı segsegseg adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet Ankara'da bir tane kalmış sonuncusu onuda ben aldım.Bugunden sonra alacaklar inşallah sıfır bulabilirler.
    Hayırlı olsun güle güle bin. biz temmuzda almışdık o zaman adamların elinde baya bir vardı demek ki herkes bizim mantıkda hareket etmiş.. bin iki bin tl için değmez deyip herhalde sıfıra yüklenmiş.

  17. #19877
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı YÖRÜK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar herkese iyi akşamlar,
    bir konuda fikrinizi almak istiyorum:
    motorumun lastiklerinin değişim zamanı geldi. metzeller düşünüyorum ama anakee falan derken avon diye bir lastik markası duydum.çok eski ve yıllardır avrupada lastik üreten bir firmaymış. ülkemizde haliyle bir ön yargı ile yaklaşılacak,bildiğinden şaşma vs diye ama birçok forum sitesinden olumlu yorumlar okudum..hiç duydunuz mu?ne dersiniz denemeye değer mi?

    herkese sevgi ve saygılarımla..
    Avon iyidir ama senin motorun için daha iyi alternatifler olabilir, ben bi bakayım kullanan arkadaşlar ve uzmanımız ne der.

    Alıntı Zengibar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bu stop olayının sebebi ne ola?
    Rıdvan hocam daha önce başına geldi mi, tecrüben vardır senin...
    Benim başıma gelmesi biraz zor zira karbüratörlü motor kullanıyorum Ama sorunun rölanti valfinden (SAV selenoid) kaynaklanma ihtimali gayet yüksek. Diğer ihtimaller, soketlerde gevşeklik olması, IAP sensörlerinde sorun olması, beyinde sorun olması. Eğer garantisi devan eden bir motorun varsa servise git bir beyini resetlesinler düzeltme ihtimali var.

  18. #19878
    segsegseg - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2013
    Şehir
    Alanya
    Motosikleti
    Hyosung Gv 250
    Alıntı logaritma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayırlı olsun güle güle bin. biz temmuzda almışdık o zaman adamların elinde baya bir vardı demek ki herkes bizim mantıkda hareket etmiş.. bin iki bin tl için değmez deyip herhalde sıfıra yüklenmiş.
    Teşekkür ederim

  19. #19879
    Permatiq59 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Aralık 2012
    Şehir
    Tekirdağ / Çorlu
    Motosikleti
    KapÇık
    arkadaslar bildiğiniz üzre grup sürüşü faktöründen dolayı maxi arayıslarına girip motorumu takas/satıs 'a cıkarmıstım.. az önce kaporasını aldım salı günü satışını vericem kısmetse. içim bi buruk oldu. bu topiği bırakmıycam ama tekeriniz düz bassın..

  20. #19880
    YÖRÜK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2008
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    BMW R1200 GS
    logaritma ve rıdvan ilginiz için teşekkürler.. peki bir benzer soru daha: mitas. mitas markası da off road lastikler başta olmak üzere yıllardır lastik üretiyormuş. sadece motor değil otomobil,iş makineleri,vs lastiklerinde de yıllardır üretim yapıyorlarmış. yine forumlardan okuduğum kadarı ile mitastan kötü bir yorum yapan yok. hatta avondan da iyi diyenler var.bu konuda da değerli bilgilerinize ihtiyacım var. şimdiden çok sağolun,

    saygı ve sevgilerimle.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)

Bu Konudaki Etiketler