Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #18261
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı bazen25 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    km 76bin olunca amotisör bağlantı lastikleri ve salıncak burçları ömrünü tamamlıyor, söküp tornada burçları yaptırayım dedim ama mil yerinden çıkmıyor tutan somundan başka bişide yok sekman falan.
    Şimdi servis dökümanından da baktım ama dediğin gibi çıkmaması için bir sebep görünmüyor. WD40'la iyice temizleyip sökmeyi dene, sonuçta yıllardır hiç sökülmemiş bir somun.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #18262
    gv650i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Kasım 2010
    Şehir
    HAREM ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    GV 650 HYOSUNG AGUİLA
    Koruma demiri icin ben garaj yardimci olabilirim istiyene kargo ile .
    Montaj cok kolay 4 vida ile yapabilirsiniz telefonlada tarif ederim demirsiz gezme

    yi tavsiye etme.m. 5322124353

  3. #18263
    bazen25 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Haziran 2006
    Motosikleti
    x evo 400
    Alıntı Slayerrr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şimdi servis dökümanından da baktım ama dediğin gibi çıkmaması için bir sebep görünmüyor. WD40'la iyice temizleyip sökmeyi dene, sonuçta yıllardır hiç sökülmemiş bir somun.
    yaptım ama olmadı,bakır malzeme ile civatanın ucuna bikaç kere vurdum banamısın demiyor

  4. #18264
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    Alıntı gencotr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam merhabalar. Sizi bu başlık altında görmek kendi adıma çok büyük mutluluk ve şereftir zira GV 650 başlığı altında uzun süre yorumlarınızı okumuş biri olarak sizinle paylaşabileceğimiz tecrübemiz aktarabileceğimiz bir bilgi varsa ne mutlu bize.
    Kişisel deneyimlerim açısından GV250 yi değerlendirecek olursam bu motosikletin 2007 modeli üzerinde 1,5 yılda 10 Bin km den fazla yol ve Ege turu yapmış biri olarak sattığım motosikletimin yerine 2011 modelini bana aldıracak kadar memnun olduğumu söyleyerek başlayayım. Sizinde bildiğiniz Kanuni nin Global motor ile olan marka davası yüzünden motosikletlerin markalarını ST Kanuni olarak yazmaları aslında Hyosung olan motosikletlerin farklı isimle satma durumları bu seneden itibaren kalmadı. Artık 2013 model olarak satılan motosikletler Hyosung markası ile satılmakta. Fuarda Kanuni standında 2013 model Gv250 lileri inceleme fırsatım oldu. 2011 ve 2012 modellerden tek farkı motor kapağı üzerinde frezede silinerek yazılan eğreti ST Kanuni yazısı yerine Hyosung isminin yer alması birde orjinal Hyosung aynalarının motosikletin üzeride bulunması. Benim 2011 Gv250 imin aynalarını ısrarla değiştirmelerini istememe hatta bir ara aynaları çaktırmadan söküp almaya çalışmada bir türlü başarılı olamadım. Bunların dışında 2011 ve 2012 modellerle bir farkı yok. 2010 ve öncesindeki motosikletlerle farkı nedir diye soracak olursanız 2007 model ve öncesi karbüratörlü egzoz farkı gösterge farkı -ki yeni kasalardaki aydınlatma ve ekran üzerindeki A Trip B Trip ayrıca saat çok işlevsel belirtmeden geçemeyeceğim- boya vs kozmetik farklılıklar söz konusu.
    Satış fiyatı olarak 2013 modellerin 9000 TL dolaylarında olduğunu biliyorum ancak bu sizin ödeme şekliniz ve pazarlık kabiliyetinize bağlı olarak değişebilir olarak düşünüyorum. Ellerinde ST Kanuni markası yazılı motosiklet kalan bayiler daha uygun fiyata da verebildikleri oluyor. Fiyat anlamında avantaj yaratacak bir bayide Gv 250 bulabilirseniz alınabilir bence ama böyle bir motosikleti aldığınızda yuvarlak aynaları orjinal aynalarla değiştirmek için 75 TL ödeyeceğinizi unutmayın çünkü orjinal aynaları kullanmış biri olarak söyleyebilirim ki o yuvarlak aynalar gerçekten çok kötü hemen değiştirilmeli. Ben daha değiştiremedim o ayrı.
    Kronik olarak adlandırılabilecek herhangi bir sorun şu zamana kadar duymadım ama illaki arıza ile karşılaşan kullanıcılar oluyor. Marka Türkiye pazarında yeteri kadar zamandır bulunduğu için servislerde yetişmiş usta bulmak mümkün. 3. vitesin belirli devir aralığında motosiklette oluşan duraksama durumu 2008 ve sonrasında çıkan enjeksiyonlu modellerle tarih oldu. Elektronik aksam ile ilgili sorun yaşayan bir iki arkadaş oldu ama genel olarak şurasında sorun var diyebileceğimiz bir şey yok.
    Yedek parça ve sarf malzemelerini Kanuniden temin edebiliyorsunuz veya Koreden kendiniz sipariş ederek te getirtebiliyorsunuz. Aksessuarların temini genel olarak yurtdışından hyosung source dan sipariş verilerek sağlanıyor. Bazı arkadaşlar koruma demiri sissy bar vs ürünleri kendilerinin yaptırdıklarını aralarında çok güzellerinin olduğunu görmedik değil. Burada tercih size kalmış. Şahsi tavsiyem aksessuar konusunda Kanuniden uzak durup yurtdışından sipariş ederek halletmeniz yönünde. Kanuni stoğunda aksessuar bulundurmuyor. Siz sipariş verdiğinizde onlarda sizin yapacağınız gibi yurtdışından sipariş vererek ürünü getirip size kâr ederek satıyorlar. Yok ama siz Kanuni de kazansın diyorsanız o ayrı.
    Bir çok arkadaş 2007 modellerle 2012 2013 modellerin arasında fark olmadığını iddia etseler de sürüş ve stabilite anlamında yeni modellerin daha üstün olduğunu söyleyebilirim. 2007 Model motosikletim ile 110 KM üzerindeki hızlarda stabil bir yolculuk yapamazken 2011 model Gv250 imle 130 KM uzun süre titremeden sarsılmadan motosikletimin beni tedirgin edecek belirtiler göstermeden uzun süre yorulmadan sürüş yaptığımı söyleyebilirim.
    Son olarak kendi motosikletimin fotoğrafını paylaşarak satırlarıma son veriyorum. Belki beğenir yarın sabah ilk iş bir bayiye giderek motosikletinize kavuşursunuz.
    Umarım size işinize yarayacak bilgiler aktarabilmişimdir. Selamlar tekrar görüşmek dileğiyle.
    http://imageshack.us/a/img818/4159/dsc0137cfh.jpg
    İlgi ve samimiyetine çok teşekkür ederim
    gv250 konusunda ciddiyim ve fırsat kolluyorum. Desteğin için tekrar teşekkür ederim.
    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...

  5. #18265
    omeroguz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    XVS 650 Dragstar Sport
    Hyosung'un V-Twin motoru ile RKS cruiser 250 nin V-Twin motoru arasında bir benzerlik var mı?
    Teknik olarak iki markanın da verileri birbirine çok yakın, sadece HP olarak ufak bir fark var gibi gözüküyor.
    Konuyu bilen birileri yorumlayabilirse faydalı olacağına inanıyorum.
    Konuyu farklı anlayabilecek arkadaşlar için küçük bir dipnot yazayım; Hyosung mu RKS mi diye tercih sormuyorum sadece motorlardaki benzerlik dikkatini çektiği için bu soruyu sordum.

  6. #18266
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı omeroguz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hyosung'un V-Twin motoru ile RKS cruiser 250 nin V-Twin motoru arasında bir benzerlik var mı?
    Teknik olarak iki markanın da verileri birbirine çok yakın, sadece HP olarak ufak bir fark var gibi gözüküyor.
    Konuyu bilen birileri yorumlayabilirse faydalı olacağına inanıyorum.
    Konuyu farklı anlayabilecek arkadaşlar için küçük bir dipnot yazayım; Hyosung mu RKS mi diye tercih sormuyorum sadece motorlardaki benzerlik dikkatini çektiği için bu soruyu sordum.
    Aralarındaki tek benzerlik v-twin olmaları yani alakaları yok. RKS'nin benzediği, daha doğrusu tam olarak aynısı olan motor Keeway 250.

  7. #18267
    Kantır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2011
    Şehir
    Edirne - Büyükçekmece\İST
    Motosikleti
    Hyosung GV250
    Alıntı m_cbc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hayırlı olsun
    iki tane bağlantı demirinin çıkması gerekli orjinal civataları söküp biraz daha uzun civata ve somun alman gerekli
    teşekkurler

  8. #18268
    Sirinbaba34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Şubat 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Mt07
    Merhaba arkadaşlar gv 250 ile ilk 1000 km yi tamamladım ilk 1000 Km lik bakımlarımı önerdiğiniz istanbul için de servis hangisidir?
    Önemli olan güçlü olmak değil,adapte olmaktır.

  9. #18269
    lycantrophic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2009
    Motosikleti
    GV 250
    Alıntı Sirinbaba34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar gv 250 ile ilk 1000 km yi tamamladım ilk 1000 Km lik bakımlarımı önerdiğiniz istanbul için de servis hangisidir?
    Avcılarda bir servis varmış herkes methedip duruyor orayı, ben olsam oraya götürürdüm.
    Önemli olan nereye varacağın değil, yaptığın yolculuktur.

  10. #18270
    Levent E. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Eylül 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung gv 650
    Avcilar denizköşklerde,motopark.
    Gitmek istedikten sonra her yer yakındır.

  11. #18271
    Teknika - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Temmuz 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2013 Model Hyosung GV250 EFI Aquila Full Siyah
    Yahu şurada MSa'nın telefonu yokmuydu? Bulamıyorum! Silindi mi? Acil!

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:28 ----------


    Ön koruma camını kim taksıysa, uyanık yanlış takmış. O şekilde Lambur lumbur sallanır ve sinyallerin de içine eder. O siyah kolları gidona montaj edip, cama giren siyah demirleri baş aşağı takacaksınız!



    Alıntı canoz67 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim GV de bu. Foruma arada bi girip çıkıyorum yararlı oluyor paylaşmak istedim. Geçen far kaşı muhabbetini gördüm, ben Highway Hawk 140mm olandan kullanıyorum gayet havası değişiyor motorun bence deneyin 50 tl olması lazım. Saygılarla kazasız sürüşler. Motoru yatırma konusunda ben de biraz tereddütlüyüm Shinko'lardan ötürü ama şu ana kadar çok sorun olmadı. Geçen yaz ege turu yapmıştım, bu yaz da yapmayı düşünüyorum, belki grup halinde de yapılabilir haberleşelim derim.

    https://lh3.googleusercontent.com/-a...327_150608.jpg
    https://lh3.googleusercontent.com/-v...327_150617.jpg
    https://lh6.googleusercontent.com/-5...327_150628.jpg
    https://lh6.googleusercontent.com/-2...327_150639.jpg
    https://lh6.googleusercontent.com/-D...327_150647.jpg
    *** 2013 Model Hyosung Gt250r EFI Full Kırmızı Racing ***

  12. #18272
    m_cbc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2013
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    gv 250
    Alıntı Teknika adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yahu şurada MSa'nın telefonu yokmuydu? Bulamıyorum! Silindi mi? Acil!

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:28 ----------


    Ön koruma camını kim taksıysa, uyanık yanlış takmış. O şekilde Lambur lumbur sallanır ve sinyallerin de içine eder. O siyah kolları gidona montaj edip, cama giren siyah demirleri baş aşağı takacaksınız!
    mrb bence de ters takılmış ama gelen ön cam için yanında verilen aparatların boyu o şekilde takılırsa kısa kalıyor. bizim arkadaşımız da aldı aynı ön camdan gelen L aparatlarını ters çevirdi ve tekrar iki tarafa uygun şekilde delik açtı. ancak bu şekilde bağlanabiliyor. ve ya aynı aparatın iki tarafının da aynı uzunlukta olması gerekli biz bu şekilde iki tana delik açıp aparatı ters kullanarak çözüm bulduk

  13. #18273
    Teknika - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Temmuz 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2013 Model Hyosung GV250 EFI Aquila Full Siyah

    Dikkat!

    Arkadaşlar Chopper kullanan bir çoğunuzun ortak sorunu eksoza sıcakken değen ayakkabıların eksoz da iz yapması. Bu izleri en kolay sorunsuz ve izsiz çıkartmanın yolu;

    Eksoz sıcakken yani yoldan yeni geldiğinizde, pamuk veya mikrofiber beze aseton veya benzin döküp silmek. Sonra da nemli mikrofiber bezle silmek. Hiç bir iz kalmadığını ve hiç bir zarar vermeden tüm izlerin kolaylıkla çıktığını göreceksiniz!


    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:15 ----------

    Alıntı m_cbc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    mrb bence de ters takılmış ama gelen ön cam için yanında verilen aparatların boyu o şekilde takılırsa kısa kalıyor. bizim arkadaşımız da aldı aynı ön camdan gelen L aparatlarını ters çevirdi ve tekrar iki tarafa uygun şekilde delik açtı. ancak bu şekilde bağlanabiliyor. ve ya aynı aparatın iki tarafının da aynı uzunlukta olması gerekli biz bu şekilde iki tana delik açıp aparatı ters kullanarak çözüm bulduk
    Normal de yazdığım gibi oluyor! Oturtamamış olabilirsiniz! Ama aparat kısa bile kalsa, aynı şekilde krom çubuktan daha uzun kıvırarak yine dediğim şekilde takılması gerekiyor. Aksi takdir de foto da ki gibi montajlanan ön cam hem sinyal borularını mahfeder, hem de hiç sağlam olmadığı gibi lambur lumbur da sallanır. Yani linkteki foto gibi kesinlikle montaj yapmayın!

    Bir de şu MSA'nın telefonu ne oldu yahu?

    Deri aksesuar isteyenlerin de özellikle depo üstü vs. gibi Motosay'a bakmalarını öneririm. Bu arada gerçek deri püskül 2 tip olarak Hudson'da da var.
    *** 2013 Model Hyosung Gt250r EFI Full Kırmızı Racing ***

  14. #18274
    lycantrophic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2009
    Motosikleti
    GV 250
    Alıntı Teknika adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Dikkat!

    Arkadaşlar Chopper kullanan bir çoğunuzun ortak sorunu eksoza sıcakken değen ayakkabıların eksoz da iz yapması. Bu izleri en kolay sorunsuz ve izsiz çıkartmanın yolu;

    Eksoz sıcakken yani yoldan yeni geldiğinizde, pamuk veya mikrofiber beze aseton veya benzin döküp silmek. Sonra da nemli mikrofiber bezle silmek. Hiç bir iz kalmadığını ve hiç bir zarar vermeden tüm izlerin kolaylıkla çıktığını göreceksiniz!


    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:15 ----------



    Normal de yazdığım gibi oluyor! Oturtamamış olabilirsiniz! Ama aparat kısa bile kalsa, aynı şekilde krom çubuktan daha uzun kıvırarak yine dediğim şekilde takılması gerekiyor. Aksi takdir de foto da ki gibi montajlanan ön cam hem sinyal borularını mahfeder, hem de hiç sağlam olmadığı gibi lambur lumbur da sallanır. Yani linkteki foto gibi kesinlikle montaj yapmayın!

    Bir de şu MSA'nın telefonu ne oldu yahu?

    Deri aksesuar isteyenlerin de özellikle depo üstü vs. gibi Motosay'a bakmalarını öneririm. Bu arada gerçek deri püskül 2 tip olarak Hudson'da da var.
    http://www.sektorelvitrin.com/?ynt=u...etay&id=348220 Ne kadar heyecanlı bir arkadaşsın, sakin biraz kalbe zarar bu kadar telaş...
    Önemli olan nereye varacağın değil, yaptığın yolculuktur.

  15. #18275
    Teknika - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Temmuz 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2013 Model Hyosung GV250 EFI Aquila Full Siyah
    Abiciğim. Sen de çok rahatsın! Neyse teşekkürler. Aradım görüştüm.


    Alıntı lycantrophic adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://www.sektorelvitrin.com/?ynt=u...etay&id=348220 Ne kadar heyecanlı bir arkadaşsın, sakin biraz kalbe zarar bu kadar telaş...
    lycantrophic bunu beğendi.
    *** 2013 Model Hyosung Gt250r EFI Full Kırmızı Racing ***

  16. #18276
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200
    ya arkadaşlar bu arka amortisörleri nasıl ayarlıycam ben yani ayarlayacak anahtarı nerden bulacam siz ismini söyleyin bizim okulda vardır muhakkak bugün babamla beraber bindik birde bir iki eşya vardı anası ağladı amortisörlerin bir kademe sertleştirmeyi düşünüyorum

  17. #18277
    ozgurparlar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Aralık 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Hyosung GV250
    https://lh3.googleusercontent.com/-a...327_150608.jpg
    https://lh3.googleusercontent.com/-v...327_150617.jpg
    https://lh6.googleusercontent.com/-5...327_150628.jpg
    https://lh6.googleusercontent.com/-2...327_150639.jpg
    https://lh6.googleusercontent.com/-D...327_150647.jpg

    bu resimlerdeki camı kullanan başkası var mı? memnun mu camdan?

  18. #18278
    Kantır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2011
    Şehir
    Edirne - Büyükçekmece\İST
    Motosikleti
    Hyosung GV250
    Alıntı Sirinbaba34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar gv 250 ile ilk 1000 km yi tamamladım ilk 1000 Km lik bakımlarımı önerdiğiniz istanbul için de servis hangisidir?
    valla avcılara götürdüm ben bakımını orda yapmıstım ilgilendiler tavsiye ederim ne zaman gitmeyı dusunuyosun ?

  19. #18279
    YÖRÜK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2008
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    BMW R1200 GS
    herkese iyi akşamlar..

    bakıyorum da sayımız giderek artıyor...aramıza yeni katılan arkadaşlarımız hoş geldiniz..doğru tercih yaptığınıza dair kuşkunuz olmasın..motorlarınızla nice km ler dilerim..

    cihan yeni motorun hayırlı olsun dostum..resimlerini koyarsan bizde bakıp hımmm falan deriz

    ha bu arada ben Kabil / Afganistandayım..bugün itibari ile 3gb internet paketi alıp telefona yükledim.sizinle nihayet yazışma imkanı buldum..geçen sefere göre bu sefer daha bir sıkıcı geçecek gibi ama bakalım..biran önce bitse de aileme ve motoruma kavuşsam..ne hayallerim vardı bu sezon baya km yapmayı planlıyordum ama kısmet değilmiş.ekim gibi döneceğim ve sezonu kapatmış olacağız sanırım (başta rıdvan ve levent ten oluşan istanbul çetesi hariç tabi )

    ara ara girip yazmaya çalışacağım..herşey gönlünüzce olsun,görüşmek dileğiyle..

    saygılar,sevgiler..
    SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!

  20. #18280
    Felsefeci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ekim 2012
    Tamam arkadaş yıl oldu araştırıyorum S&T Kanuni ibaresinin kalkmasından sonra son kararımı verdim bu motoru alacağım, nasipse haziran ayının sonuna doğru. Bana orta-iyi düzey koruma ekipmanları komple ne kadara patlar bir bilgi verecek var mı? Ayrıca motoruma ufak plaka app deniliyor sanırım, yaptırmak istiyorum, koruma demiri ve belki çanta almak istiyorum bunlar ne kadar tutar?
    En bağışlanamaz yanın bu işte;gücün var ve hükmetmek istemiyorsun!(Friedrich Nietzsche)


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)

Bu Konudaki Etiketler