Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #15001
    erro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2008
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    tracer 900
    beyler herkese selamlar...ilk göz ağrım olan gv 250 yi alma yolunda burdaki bütün sayfaları okumuş son 6-7 aydır da bu başlığı düzenli olarak okumaktaydım. motorun ankara da olmamasından dolayı kararımı değiştirip, oturma pozisyonunun rahat olmasından dolayı fuarda beni etkileyen cbr 250 de karar kılıp dün itibariyle satıcıyla anlaştım.yarın kısmetse üzerime alıyorum...sorduğum sorulara yardımcı olan ve burada katısı olan herkese teşekkür ederim.

    takip etmeye devam edeceğim...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #15002
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı Exzina adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba

    Ercan motora egzoz çok ses çıkardığı değitirmeyi düşündüğüm için mail atmıştım. Bana döndüğü mailde "size az sesli egzost yaparız veya sesli olur ses kısma kapaklı vida montajlı yapılır açar kapatırsınız az sesli egzost 650 tl sesli ve ses kısma kapaklı sesiz kullanırsınız 750 tl olur" yazmış.

    Fiyat makul mu? İnsanlar forumlarda egsoz konusunda ercan motor'a yönlendiriyor fakat şimdiye kadar orada egzoz yaptırmış birisinin yazını görmedim. Tavsiye eder misiniz?

    Bizim egsozların daha pahalı olmasının sebebi nedir?
    Senin egzozdan rahatsız edici derecede çok ses çıkmıyor. Bence yaptığın masrafa değecek bir şey yok yani. Ama illa daha sessiz istersen mevcut egzozun sesi azaltılabilir mi onu öğren. Yapılabilirse daha az masraflı olur. Olmazsa mevcut egzozu satabilirsin. Enjeksiyonlular için sesli egzoz isteyenler alabilir.

    Alıntı erro adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    beyler herkese selamlar...ilk göz ağrım olan gv 250 yi alma yolunda burdaki bütün sayfaları okumuş son 6-7 aydır da bu başlığı düzenli olarak okumaktaydım. motorun ankara da olmamasından dolayı kararımı değiştirip, oturma pozisyonunun rahat olmasından dolayı fuarda beni etkileyen cbr 250 de karar kılıp dün itibariyle satıcıyla anlaştım.yarın kısmetse üzerime alıyorum...sorduğum sorulara yardımcı olan ve burada katısı olan herkese teşekkür ederim.

    takip etmeye devam edeceğim...
    Hayırlı olsun.

  3. #15003

    Üyelik
    09 Nisan 2012
    Alıntı Görselci adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    motorun performansında veya yakıtında bir sıkıntı oldu mu acaba? çıkan sese bayıldım ben.
    performansında bir sıkıntı olmadı sanırım, son süratide aynı, son sürate çıkma hızıda... ama yakıtta önce bi artış oldu. daha sonra farkettimki artışın sebebi benim sağ bileğimmiş normalde motoru daha yüksek devirli kullanırken doyura doyura giderken, egzozu açtıktan sonra daha çok düşük devirde kullanmaya başlayıp abartılı bir şekilde egzoz sesini duymak için gaz açtığımı farkettim bu huyumu düzeltince yakıtta normale döndü.

    yani yine burdaki arkadaşlara göre biraz fazla yakıyor motorum, şehir içi 100km de 4.4litre.. motoru alalı 7 hafta oldu ama hala doğru düzgün kullanamıyorum yani abuk yerlerde gaz açıyorum hemen gaza gelip diğer motorların peşlerine takılıyorum fln. biraz daha doğru düzgün kullanırsam dahada azalır herhalde..

    ses orjinal sesine göre gerçekten çok tatlı. video da pek belli olmuyor birde farkettimki video yu çekerken hava ve motor soğuktu. motor ısındığında ses biraz daha belirginleşiyor. biara çok kısa bi süre için tekrar kapatsam mı diye düşündüm ama sonra alıştım. hatta şimdi 2. susturucuyu da iptal etsem mi diye düşünüyorum ama onun geri dönüşü olmaya bilir, ondan cesaret edemiyorum

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:19 ----------

    egzozda ilk videolardan sesi duyamayan arkadaşlar için bir video daha çekmeye çalıştım..

    linki : http://youtu.be/BDaLHoZa8kQ

  4. #15004

    Üyelik
    09 Nisan 2012
    [QUOTE=TwisTeD;2663908]
    Alıntı Görselci adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Benim motorum boşa diger gv lere gore daha zor geçiyordu. Ve bazen bos lambasi yandığı halde çalıştırırken vitese geçip sıçrıyordu. Dün ilginç bisi yaşadım paylasayim sizlerle. Malum bursaydi corluydu sile canakkale derken 3500km yapmisim. Yağ degisimine gittim. Erdal usta yagi degistirirken motorun altindaki yag haznesine yakin baska bir civatanin gevşek durdugunu farketti. Ama acmak icin zorlandi. Acinca icinden bir yay baska bir civata daha cikti ve erdal ustanin küfürleri... Icindeki civataya benzer seyi kim yaptiysa ters takmis dedi. Motorun boşta durmuyor.dimi dedi. Evet dedim. Simdi duzeldi dedi. Ve gercekten dun motorumu bosa atmakta hic zorlanmadim, bostan vitese kendi kendine geçme olayida olmadi. Erdal usta bazilarinin yag değiştirmek icin yanlislikla o contayi actigini icinden yay ve diger conta dusunxe ters takabildigini, bazı ustalarin ise bile bile ters takip daha sonra sikayet gelince buyuk bir hasar varmis gibi para kaptiklarini soyledi. Cepten yazdim hatalar olabilir. Daha sonra resim paylasabilirim
    aynısı banada oldu. 2 hafta önce yağı değişirken söylediğin gibi bir parça düştü yere. ama ben sadece yağı boşalttığım vidayı çıkarmıştım yani ordan çıkmış olmalı. civata gibi olan parçanın üstü; 6genin yarısı gibi aşağı doğru silindir ve en aşağıda silindirin tabanında çok ince bi genişlik var. silindirin altı da içine doğru bombeli. bukadar anlattım ama topu topu 15mm lik bir parça. çapıda 5mm den azdır. benimde başta çok zor geçiyordu boşa ama artık alıştım. epey bi zamandır o şekilde kullanmışım benden önceki arkadaşta öyle kullanmış. zaten parçayıda o gün kaybettim. ama yay çıkmadı parçayla beraber. bende şimdi alıştığım gibi boşa atmaya çalışıyorum. bende bi ustaya anlatmıştım parçayı oda vitesi yarım yapınca vitesin boşa geçtiğini ayağa hissettiren pim gibi bişey demişti. seninde aynı şeyi yaşadığını görünce paylaşmak istedim..

  5. #15005
    mhmtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2012
    Şehir
    istanbul başakşehir
    Motosikleti
    MT 07
    Sonunda kaskımı aldım LS2 370 easy modeli.umarım doğru seçim yapmışımdır,yorumlarınızı bekliyorum.

  6. #15006
    TwisTeD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ocak 2012
    Şehir
    İstanbul Küçükçekmece
    Motosikleti
    Hyosung Gv250 2007
    Alıntı mertcebi adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    aynısı banada oldu. 2 hafta önce yağı değişirken söylediğin gibi bir parça düştü yere. ama ben sadece yağı boşalttığım vidayı çıkarmıştım yani ordan çıkmış olmalı. civata gibi olan parçanın üstü; 6genin yarısı gibi aşağı doğru silindir ve en aşağıda silindirin tabanında çok ince bi genişlik var. silindirin altı da içine doğru bombeli. bukadar anlattım ama topu topu 15mm lik bir parça. çapıda 5mm den azdır. benimde başta çok zor geçiyordu boşa ama artık alıştım. epey bi zamandır o şekilde kullanmışım benden önceki arkadaşta öyle kullanmış. zaten parçayıda o gün kaybettim. ama yay çıkmadı parçayla beraber. bende şimdi alıştığım gibi boşa atmaya çalışıyorum. bende bi ustaya anlatmıştım parçayı oda vitesi yarım yapınca vitesin boşa geçtiğini ayağa hissettiren pim gibi bişey demişti. seninde aynı şeyi yaşadığını görünce paylaşmak istedim..
    İşte normalde o civata yağı boşaltmak için değil, Erdal usta insanlar yağ değiştiricem diye yanlışlıkla bu civatayı açıyorlar dedi bana, sen düzgün yeri açtığına eminsen senden önce değiştiren kişi civatayı yanlış yere taktı demektir. Benim motor artık boşa normal vitese geçer gibi tıklayarak geçiyor. Önceden ışıktan anlıyordum, ama ışıkta yanıltıcı olabiliyordu. Kaç defa boşta diye çalıştırırken sıcrattım motoru, allahtan devrilmedi hiç.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:47 ----------

    Alıntı mhmtrn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yok ben gitmedim hiç.yeri tam neresi.
    Avcılar deniz köşkler civarında kabaca beylik düzünden yol tarifi


  7. #15007
    motocycleboyreigns - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Şubat 2006
    Motosikleti
    BMW R26-MZ 251-SRAD 750
    Arkadaşlar demin okudum koreden jel falan getirtenler olmuş.O gel pad lerin fiyatları en az 100-120 liradır,çok da rahat edemezsiniz.İstanbul Ataşehir de custom işleri yapan Ali usta var; harley' lere deri ve döşeme işleri yapıyor,yakın arkadaşımdır ilgilenenler olursa mesaj atsın fiyat alırım.En kötü gelirsiniz bir çayını içersiniz,tanışmış oluruz.
    Kolpa Adamları

  8. #15008
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Avcılar'da ki StKanuni yetkili servisi Motopark'ı çok kez tarif etmeye uğraşmam(ız) ve bolca da boş vaktim olması sebebiyle yol ayrımlarında göreceğiniz tabelalara kadar detaylı bir şekilde servise ulaşım haritası hazırladım. Yazıları daha net okuyabilmek için fotoğrafların üzerine tıklayıp büyütebilirsiniz.

    Şu yaklaşık olarak nerede olduğun anlamak için daha geniş kapsamlı görünüş.


    Şu da detaylı görünüşü. Burada görülen alan; Topkapı yönünden gelişte Küçükçekmece kavşağını geçtikten sonrası, Beylikdüzü yönünden gelişte Avcılar kavşağını geçtikten sonrası oluyor.


    Gerekirse adresi, Denizköşler mah. Kulaç Sok. Tel: 0212 694 74 35

    Bu kadar tavsiyenin, uğraşın ardında kesin bir çıkarı vardır diye düşünebilirsiniz. Ben bile düşünüyorum bazen bir çıkarım mı var diye.

    Forum için aramalarda bulunabilmesi için taglar: Motopark , Avcılar servis , Stkanuni servis , yetkili servis , Hyosung servis
    Johnizm bunu beğendi.

  9. #15009
    Johnizm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Şubat 2012
    Şehir
    İstanbul | Ümraniye
    Motosikleti
    Hyosung GV650
    Forum için aramalarda bulunabilmesi için taglar: Motopark , Avcılar servis , Stkanuni servis , yetkili servis , Hyosung servis))) ÇAKALLL YAKALADIM))) hiç periyodik bakımlarda cüzdan çıkardığını görmedim))) şaka bi forum sitesi açacak olursam seni kadrolu personel olarak alıcam(şana nası bi yana diye başladığım cümle bile şakadan ibaret, ciddiyete davet ediyorum kendimi)
    Slayerrr bunu beğendi.

  10. #15010
    lycantrophic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2009
    Motosikleti
    GV 250
    Ne zamandır hareket yok bu başlık altında, ben bişeyler sorayım madem. Benim arka teker çok sık kilitlemeye başladı; MCT'de asılıyordum bir sürü frenler gayet sıkıydı da hiç kayma yapmıyordu. Ama GV 250'de yarım frende bile özellikle biraz ani basınca kayma yapabiliyor sorun ne olabilir? Bir de hız göstergesi fazla gösteriyor gibi sanki; yol üstündeki hız göstergelerine bakıyorum benim motorun hızını göstermiyor ama bana denk arabaları gösterdiklerinde arada 10 km kadar fark var. MCT'yle de yine daha yavaş gidiyordum aynı hızda. Çinlinin doğru göstermesi biraz saçma gibi sanki ama var bir gariplik anlamadım.

    Bir de bugün alışveriş merkezinin otoparkından bir enstantane: Minibüs yanımdaki park yerine yanaştı oraya da yanaşamadı tam öküz. Sonra dört kişilermiş ikisi geldi motorun yanına. Çıkıyor musun dediler he dedim. Sonra aralarında muhabbete başladılar.

    -Harley mi bu?
    -Harbi harley la motora bak vay....

    Ben kıs kıs gülüp bişey söylemeden uzaklaşıyorum ortamdan.
    Önemli olan nereye varacağın değil, yaptığın yolculuktur.

  11. #15011
    TwisTeD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ocak 2012
    Şehir
    İstanbul Küçükçekmece
    Motosikleti
    Hyosung Gv250 2007
    Alıntı lycantrophic adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bir de bugün alışveriş merkezinin otoparkından bir enstantane: Minibüs yanımdaki park yerine yanaştı oraya da yanaşamadı tam öküz. Sonra dört kişilermiş ikisi geldi motorun yanına. Çıkıyor musun dediler he dedim. Sonra aralarında muhabbete başladılar.

    -Harley mi bu?
    -Harbi harley la motora bak vay....

    Ben kıs kıs gülüp bişey söylemeden uzaklaşıyorum ortamdan.

  12. #15012
    StyLeOscaR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı lycantrophic adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ne zamandır hareket yok bu başlık altında, ben bişeyler sorayım madem. Benim arka teker çok sık kilitlemeye başladı; MCT'de asılıyordum bir sürü frenler gayet sıkıydı da hiç kayma yapmıyordu. Ama GV 250'de yarım frende bile özellikle biraz ani basınca kayma yapabiliyor sorun ne olabilir? Bir de hız göstergesi fazla gösteriyor gibi sanki; yol üstündeki hız göstergelerine bakıyorum benim motorun hızını göstermiyor ama bana denk arabaları gösterdiklerinde arada 10 km kadar fark var. MCT'yle de yine daha yavaş gidiyordum aynı hızda. Çinlinin doğru göstermesi biraz saçma gibi sanki ama var bir gariplik anlamadım.

    Bir de bugün alışveriş merkezinin otoparkından bir enstantane: Minibüs yanımdaki park yerine yanaştı oraya da yanaşamadı tam öküz. Sonra dört kişilermiş ikisi geldi motorun yanına. Çıkıyor musun dediler he dedim. Sonra aralarında muhabbete başladılar.

    -Harley mi bu?
    -Harbi harley la motora bak vay....

    Ben kıs kıs gülüp bişey söylemeden uzaklaşıyorum ortamdan.
    eski bir MCT kullanıcısı olarak, hızda yaklaşık 5 km /h lik bir sapma vardı hemen hemen..çinli olmasına rağmen neredeyse en az hatalı hız ondaydı..yavaş gidiyor demen tamamen psikolojik
    Kampana olayı ise evet bu gv lerde biraz sıkı..çok fazla asılmaya gelmiyor..a

    ---------- Post added at 00:20 ---------- Previous post was at 00:10 ----------

    Alıntı erro adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    beyler herkese selamlar...ilk göz ağrım olan gv 250 yi alma yolunda burdaki bütün sayfaları okumuş son 6-7 aydır da bu başlığı düzenli olarak okumaktaydım. motorun ankara da olmamasından dolayı kararımı değiştirip, oturma pozisyonunun rahat olmasından dolayı fuarda beni etkileyen cbr 250 de karar kılıp dün itibariyle satıcıyla anlaştım.yarın kısmetse üzerime alıyorum...sorduğum sorulara yardımcı olan ve burada katısı olan herkese teşekkür ederim.

    takip etmeye devam edeceğim...
    Motorun hayırlı olsun..Kazasız belasız kullanman dileklerimle

    ---------- Post added at 00:23 ---------- Previous post was at 00:20 ----------

    Alıntı Johnizm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Forum için aramalarda bulunabilmesi için taglar: Motopark , Avcılar servis , Stkanuni servis , yetkili servis , Hyosung servis))) ÇAKALLL YAKALADIM))) hiç periyodik bakımlarda cüzdan çıkardığını görmedim))) şaka bi forum sitesi açacak olursam seni kadrolu personel olarak alıcam(şana nası bi yana diye başladığım cümle bile şakadan ibaret, ciddiyete davet ediyorum kendimi)
    Yaşıyon mu sen yaa ? sesin çıksın moruk arada
    lycantrophic bunu beğendi.
    Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..

    Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F

  13. #15013
    mhmtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2012
    Şehir
    istanbul başakşehir
    Motosikleti
    MT 07
    merhaba arkadaşlar yaklaşık bir hafta önce ufak bi kaza atlatmıştım.arka çamurluk içe doğru esnedi,artçı aldığımda ufak tümseklerden geçerken sürtünme yapıyor lastiğe,bunun düzelme şansı varmı yoksa değiştirmekmi gerekecek.

  14. #15014

    Üyelik
    13 Eylül 2011
    arkadaslar makinamı satıyorum şuan maraştayım ama konyaya gidip geliyorum konyadanda görebilirsiniz.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...4615449/detay#

  15. #15015
    mhmtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2012
    Şehir
    istanbul başakşehir
    Motosikleti
    MT 07

  16. #15016
    lycantrophic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2009
    Motosikleti
    GV 250
    Alıntı mhmtrn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhaba arkadaşlar yaklaşık bir hafta önce ufak bi kaza atlatmıştım.arka çamurluk içe doğru esnedi,artçı aldığımda ufak tümseklerden geçerken sürtünme yapıyor lastiğe,bunun düzelme şansı varmı yoksa değiştirmekmi gerekecek.
    Kırık çatlak yoksa ve yamukluk ondan değilse illa ki düzelir. Sürtünmeye dikkat; benim MCT'nin çamurluk da öyle sürtüyordu, sağ sinyalin kabloları kopatmış. Tamir zor her ne kadar ama farkına varmadan bayaa bir öyle gezmişim. Tekerde bir yamukluk da olmasın; yine benim külüstür MCT'de zincir ayarı bozulmuştu; ayarlanınca çamurluk sürtmesi geçti.
    Önemli olan nereye varacağın değil, yaptığın yolculuktur.

  17. #15017
    mhmtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2012
    Şehir
    istanbul başakşehir
    Motosikleti
    MT 07
    çarpmadan dolayı esnedi ve öyle kaldı çamurluk,kırık yada çatlak gözükmüyor elimle baskılayınca düzeliyor bırakınca yeniden içe doğru esneyip kalıyor.neyse bakacaz bi çaresine teşekkür ederim murat ilgin için.

  18. #15018
    lycantrophic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2009
    Motosikleti
    GV 250
    Birkaç sayfa önce bir arkadaşın sorusu vardı neden arka tekeri kaldırıma yaslayıp park ediyorsunuz diye. Bugün neden olduğunu gayet net anladım. Yokuş aşağı parketmişim biraz; ön taraf da kapalı, motoru geri geri çıkaracam diye canım çıktı. Bir de 250 kglik cruiserlar ne olur geri geri nasıl gelir beni aşar. En güzeli geri geri park etmesi.
    Önemli olan nereye varacağın değil, yaptığın yolculuktur.

  19. #15019
    mhmtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2012
    Şehir
    istanbul başakşehir
    Motosikleti
    MT 07
    Söktüm çamurluğu iç kısmında metal konstrıksiyon eğilmiş o kastırıyormuş,biraz uğraştırdı ama yaptım..
    lycantrophic bunu beğendi.

  20. #15020
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı mhmtrn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Söktüm çamurluğu iç kısmında metal konstrıksiyon eğilmiş o kastırıyormuş,biraz uğraştırdı ama yaptım..
    Bağlantı yerleri ya da çamurluğun kendisi kırılmadan demirin yamulabileceği hiç aklıma gelmezdi.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler