Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #9481
    gencotr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mayıs 2011
    Şehir
    İstanbul / Tuzla
    Motosikleti
    Honda NC 700 XA
    Herkese selamlar arkadaşlar,

    Geçenlerde yolda motorun teklemesi gibi bir sorunla karşılaştım. Yakıt seviyesi biraz düşüktü ondandır diye düşündüm yakıt aldıktan sonra bir daha o gün dönüş yolunda bir problem yaşamamıştım ancak bugün aynı sorun tekerrür etti. genellikle 2. ve 3. viteslerde aniden motor gazı kesip resmen yığılıp kalıyor. Marşa basınca çalıştırıp yolu o zaman devam edebiliyorum. Motor sanki ateşlemeyi durduruyor gibi bir durum var gibi. Böyle bir durumla karşılaşan oldu mu aranızda problemin kaynağının ne olabileceği hakkında fikri olan var mı?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #9482

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Alıntı mototor adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @logaritma

    yorum kismi acik, ancak yorum yapmak icin giris yapmak gerekiyor google hesabindan.

    hic giris yapmadan da yorum yazabilme ozelligni acabilirim?

    gorsellik kismiyla da ilgilenecek olan varsa yetkileri verebilirim, hatta girip yazmak isteyen, biseyler anlatmak isteyen herkese verebilirim yetkileri. bu aralar cok vaktim olmayacak zaten ilgilenmek icin.
    dememin sebebi şudur bakın 475 sayfa olmuş ama insanlar hep aynı şeyleri soruyorlar pek yeni bir şey yok o soruyu soranlar halbuki eski sayfaları karıştırsalar cevapların hepsi orada..

    benim demek istediğim 475 sayfalık bu bilgi kaynağının heba olduğu en azından bu bilgilerin temel özü bir yerde toplana bilinirse gv250 alıcaklara çok güzel bir walkthough olur.. burda da artık konuşulmayan konular konuşulunmaya başlanır yeni yeni konular..

    birisi bilindik şeyleri sorarsa direk o adrese yönlendirilip bilgilendirilmesi sağlana bilinir..

    uzun zamandır aslında benimde bir vakdim olsa türkiyedeki v motor 250cc lik chopper cruiser kullanıcılarını forum değilde forum olarak zaten burası fazla fazla yetiyor ama bir platform etrafında toparlama niyetim varda benimde vaktim yok..

  3. #9483
    bughouse - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2011
    Şehir
    cin/guangzhou
    arkadaslar yurt disinda yasiyorum turkiyede iken bir kac sene motor surdum 125cc lik ufak bir motorumda vardi ve bu hyosung gv650 ye tam manasi ile asik oldum 125 cc den sonra 650 cc lik bir chopper surmek cokmu riskli olur? icinizde gv650 si olanlarin tavsiye ve ne dusunduklerini gercekten ogrenmek istiyorum bu motor ruyalarima girmeye basladi cunki

  4. #9484
    kilitci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul-Bayrampaşa
    Motosikleti
    BMW F650GS
    Alıntı gencotr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese selamlar arkadaşlar,

    Geçenlerde yolda motorun teklemesi gibi bir sorunla karşılaştım. Yakıt seviyesi biraz düşüktü ondandır diye düşündüm yakıt aldıktan sonra bir daha o gün dönüş yolunda bir problem yaşamamıştım ancak bugün aynı sorun tekerrür etti. genellikle 2. ve 3. viteslerde aniden motor gazı kesip resmen yığılıp kalıyor. Marşa basınca çalıştırıp yolu o zaman devam edebiliyorum. Motor sanki ateşlemeyi durduruyor gibi bir durum var gibi. Böyle bir durumla karşılaşan oldu mu aranızda problemin kaynağının ne olabileceği hakkında fikri olan var mı?
    Bu sorun büyük bir ihtimalle yan ayak müşüründen kaynaklanıyor.Yan ayağın orada bir buton var onda temassızlık olabiliyor ve aynı dediğin problemi çıkarıyor.Butonu WD40 ile güzelce temizleyip bir denersin yine olmazsa iki kablosu var onları direk birleştirip komple iptal edersin.

  5. #9485
    mosfet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Aralık 2009
    Şehir
    adapazarı
    Motosikleti
    hyosung gv250
    [QUOTE=Yasoe;2379140]
    Alıntı mosfet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yasin abi hani enduro alacaktın chooper sevdası başka dimi ?abi motorun hayırlı olsun haberleşelim görüşelim turlayalım bi ara kendine dikkat et..[COLOR="Silver"]

    Teşekkürler Ahmet,
    Chopper aşkı başka dediğin gibi..

    Bir ara turlayalım gerçekten, güzel olur..
    Hatta fırsat bulabilirsem cumartesi veya pazar, Sakaryadaki şenliğe gideyim diyorum, İzmitten arkadaşları da ayarlayabilirsem güzel olur..
    abi bende şenliği iple cekiyodum fakat işim çıktı yarından itibaren 4 gün şehir dışındayım katılamayacam ama bizim motorcu arkadaşların hepsi orda olacak..başka bi zaman sana özelden yazarım haberleşiriz alırım bizimkileri geliriz oraya hatta kartepeye gitme planımızda var..

  6. #9486

    Üyelik
    14 Eylül 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    kle500
    selamlar
    motorumla 1000.km doldu bugun(2. sahibiyim). ankaradan izmire geldim, ilk uzun yolum oldu ama fotograf makinem yoktu, o yuzden bi gezi yazısı şeklinde yazamıcam..dün cıkmıştık yola, afyon civarı yağmur bastırınca,ve dinmeyince, gece afyonda kalmak zorunda kaldık..bugun de vardım izmire. bir süre buradayım.

    size sormak istediğim bir soru var. dün afyondayken motoru çalıştırmak istediğimde bi ufak titreme gibi bişey geliyodu sadece,marş basmıyodu.çalıştıramadım dolayısıyla.sinyaller fln calısıyodu ama. aküden olabilir gibi geldi, ama çok da anlamam. ama bi süre denedim sonunda kendi çalıştı. yolda bikac kez daha yaptı aynı şeyi. sorun aküde mi sizce? izmirde motoru gösterebileceğim güvenilir ve aşırı masraf çıkarmayacak neresi var?

  7. #9487
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı egeb adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selamlar
    motorumla 1000.km doldu bugun(2. sahibiyim). ankaradan izmire geldim, ilk uzun yolum oldu ama fotograf makinem yoktu, o yuzden bi gezi yazısı şeklinde yazamıcam..dün cıkmıştık yola, afyon civarı yağmur bastırınca,ve dinmeyince, gece afyonda kalmak zorunda kaldık..bugun de vardım izmire. bir süre buradayım.

    size sormak istediğim bir soru var. dün afyondayken motoru çalıştırmak istediğimde bi ufak titreme gibi bişey geliyodu sadece,marş basmıyodu.çalıştıramadım dolayısıyla.sinyaller fln calısıyodu ama. aküden olabilir gibi geldi, ama çok da anlamam. ama bi süre denedim sonunda kendi çalıştı. yolda bikac kez daha yaptı aynı şeyi. sorun aküde mi sizce? izmirde motoru gösterebileceğim güvenilir ve aşırı masraf çıkarmayacak neresi var?

    Akü kutup başları gevşek olabilir. Çalıştırmayı denediğinde ses geliyor muydu ya da ne oluyordu tarif edersen daha iyi olur. Akü ömrü bitmiş olamaz. Çünkü aküden olsa hiç marş basmayan bir motor kendi kendine düzelemez.

  8. #9488

    Üyelik
    14 Eylül 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    kle500
    daha elektrik aksamından hiç anlamıyorum motorun. kutup başlarını sıkmayı denerim yarın.

    çalıştırmayı denediğimde bazen marşın sesi az da olsa geliyodu ama daha cok tırrrr diye bi ses geliyordu hafiften titreyerek. kaç kere denedim çalıştıramadım. bi 10 dk bekledim tam bi usta arayacaktım, bi daha deniyeyim dedim, çalıştı bu defa. yolda da mola icin durdugumuzda aynı şekilde oldu bikaç kez, yine deniye deniye çalıştırdım. ama zaten calısıp 100 km fln gidince dolması gerekmez mi o akünün?

  9. #9489
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı egeb adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    daha elektrik aksamından hiç anlamıyorum motorun. kutup başlarını sıkmayı denerim yarın.

    çalıştırmayı denediğimde bazen marşın sesi az da olsa geliyodu ama daha cok tırrrr diye bi ses geliyordu hafiften titreyerek. kaç kere denedim çalıştıramadım. bi 10 dk bekledim tam bi usta arayacaktım, bi daha deniyeyim dedim, çalıştı bu defa. yolda da mola icin durdugumuzda aynı şekilde oldu bikaç kez, yine deniye deniye çalıştırdım. ama zaten calısıp 100 km fln gidince dolması gerekmez mi o akünün?
    Önce kutup başlarını kontrol et eğer sorun devam ederse düşünürüz
    Ama sorun çözülene kadar çalışmadığı olursa vurdurarak çalıştırabilirsin. Akü de eğer ömrünü tamamlamadıysa biraz kullandığında dolar. Ama aküden olamaz tekar söylüyorum. Çünkü aküsü bittiği için marş vermeyen motor bir kaç denemeden sonra bir anda akü dolup da marş veremez.

  10. #9490
    YÖRÜK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2008
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    BMW R1200 GS
    arkadaşlar selam.bayadır giremedim nete.dün ebayden sipariş ettiğim bujilerim geldi.inanılmaz hızlı bir şekilde geldi bu sefer.normalde 25 günü buluyordu gelmesi ama bu sefer 9 günde geldi.şaşırdım sevindim.bir de benzin filtresi aldım.daha bu malzemelerin montajını yapmaya fırsatım olmadı ama işte malzemelerim..

    herkese iyi keyifli haftasonları..
    SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!

  11. #9491

    Üyelik
    17 Haziran 2011
    ben hysoung yada suziki fym 250 cclik motor alacam benim aklım hysoungta kaldı ama bana suziki fym 250 lilik al diyorlar hysoun kötü motor diye yargılıyorlar yavas yavas motor büyüterek gidiyorum racing de kullandım chopper da benim aklım bunlarda kaldı siz hangisini tavsiye edersiniz ve özllik açısını söyler misiniz _? En kısa zamanda cevabınızı bekliyorum rica ederim......

  12. #9492
    YÖRÜK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2008
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    BMW R1200 GS
    fym250 kanımca japon suzuki değil.çin malı ve gv250 ile karşılaştırılmayacak kadar zayıf.fym250' yi mct 250 veya ramzeyin qm250 si ile karşılaştırabilirsin ancak.bence netten iki motorun da teknik özelliklerini araştır ve ona göre kararını kendin ver.
    SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!

  13. #9493

    Üyelik
    14 Eylül 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    kle500
    Alıntı Slayerrr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Önce kutup başlarını kontrol et eğer sorun devam ederse düşünürüz
    Ama sorun çözülene kadar çalışmadığı olursa vurdurarak çalıştırabilirsin. Akü de eğer ömrünü tamamlamadıysa biraz kullandığında dolar. Ama aküden olamaz tekar söylüyorum. Çünkü aküsü bittiği için marş vermeyen motor bir kaç denemeden sonra bir anda akü dolup da marş veremez.
    açtım baktım, bi gevseklik yoktu. sıkmaya calıstım sıkamadım daha zaten. ama en nefret ettiğim şey oldu, sorun kendiliğinden yok oldu. gayet normal çalışıyo şu anda, bişeyi deniyemiyorum. bir daha sorun cıkarana kadar beklicem artık..

  14. #9494
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı egeb adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ama en nefret ettiğim şey oldu, sorun kendiliğinden yok oldu.
    En kötü sorun sürekli olmayıp arada bir olandır. Arıza tespiti tahminlere kalır.

  15. #9495

    Üyelik
    14 Eylül 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    kle500
    bugun korna değiştirip, eski vızıltı gibi olandan kurtulmak için 2li seger 60b aldım( http://tr.seger.com/urun/60b/ ). yalnız problem şu ki, resimde goruldugu gibi bunların tek bir bağlantı kablosu var. nasıl bir bağlantı yöntemi izlemeliyim? birine sadece tek +kabloyu bağladıgımda ve yerine taktığımda, anahtarı on a getirdiğim anda çalmaya başlıyor. kullananınız var mı bu üründen?

  16. #9496
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı egeb adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bugun korna değiştirip, eski vızıltı gibi olandan kurtulmak için 2li seger 60b aldım( http://tr.seger.com/urun/60b/ ). yalnız problem şu ki, resimde goruldugu gibi bunların tek bir bağlantı kablosu var. nasıl bir bağlantı yöntemi izlemeliyim? birine sadece tek +kabloyu bağladıgımda ve yerine taktığımda, anahtarı on a getirdiğim anda çalmaya başlıyor. kullananınız var mı bu üründen?
    Kornanda tek kablo olması şaseyi kablodan değil kornayı bağladığın demirden aldığı anlamına geliyor. + Kabloyu bağladığında korna düğmesine basmadan kornanın sürekli çalması da korna düğmesinin + hat üzerinde değil de - hat üzerinde olduğu anlamına geliyor. Yani sen elektriği verdiğinde korna şase bağlantısını demirden alıp çalmaya başlıyor. Bunu düzeltmek için 2 yol var;
    Birincisi kornayı 2 bağlantılı olanıyla değiştirmek
    İkincisi kornanın şasi demiri üzerinden - bağlantıyı almasını engelleyip - kabloyu oraya bağlayacaksın. Ama elektrikten anlamıyorsan değiştirmek daha kolay olacaktır.

  17. #9497
    YÖRÜK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2008
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    BMW R1200 GS
    iyi akşamlar arkadaşlar..

    yakın zamanda motorunu muayeneye sokan varmı?benim muayene geçmiş haberim yok valla..biraz önce farkettim.ee binmeye binmeye motora olacağı bu
    SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!

  18. #9498
    gencotr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mayıs 2011
    Şehir
    İstanbul / Tuzla
    Motosikleti
    Honda NC 700 XA
    Alıntı YÖRÜK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    iyi akşamlar arkadaşlar..

    yakın zamanda motorunu muayeneye sokan varmı?benim muayene geçmiş haberim yok valla..biraz önce farkettim.ee binmeye binmeye motora olacağı bu
    Yaklaşık üç hafta kadar önce motorumu muayneden geçirdim. Öyle aman aman bir inceleme yok açıkcası. Farlar sinyaller gidon ekseni lastik dişlerine bakıyorlar. Kablolar yüzünden şase numarasını okuyabilmek için baya bir uğraştı görevli. Fren kontrolleri çok ilginçti. Şöyle bir hızlan fren yap ilerden dön birde dönüşe hızlan gene frenleme yap dedi. Frenler bu şekilde kontrol ediliyormuş. Öğrendim bi yaşıma daha girmiş oldum böylece.

  19. #9499

    Üyelik
    18 Haziran 2011
    Şehir
    Milas - Muğla
    Motosikleti
    GV 250 2010

    Nihayet bende aranıza katılıyorum...

    Merhaba arkadaşlar,
    Muğladan aranıza katılıyorum.
    Yaş 41
    Coğrafya öğretmeniyim.
    boy 175 kütle 95 kg.

    Geçen eylül ayında gençlik hevesi yerinde duruyormu diyerek modial kt 125 aldım. E tabi kesmedi. Uzun süredir araştırıyorum. Virago 250, keeway falan derken son karar gv 250 oldu. Artçım 60 kg civarında. Eşimle şehirler arasında rahat yolculuk yapabilmeyi bekliyoruz. Aşağıdaki motorla ilgili fikirlerinizi almak istiyorum.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...5670563/detay/

    Şimdiden teşekkürler.

  20. #9500
    YÖRÜK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2008
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    BMW R1200 GS
    hocam aramıza hoşgeldiniz.
    ilanda gösterdiğiniz motor 2009 model olamaz.çünkü karbüratörlü modelden.2007 yada 2006 model muhtemelen ama trafiğe 2009 yılında çıkmış olabilir ve ona istinaden o şekilde yazmış olabilir.fiyatına gelince uygun gibi görünüyor.250tl de inecek ve 5 bine bırakacak,satıcının muhtemelen niyeti bu.tabi motora baktırmak gerek,motorun sıkıntısı yoksa fiyat normal.

    son olarak doğru tercih yapmışsınız,diğer bahsettiğiniz motorlara göre gv250 daha rahat ettirir uzun yolda yolcularını..
    SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)

Bu Konudaki Etiketler