Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #8741
    fatih545 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '16Pulsar200-16'MT07
    Merhabalar herkese.. Hayırlı akşamlar Ben ilk motorumu almak istiyorum, CBF 150 başlangıç motoru olarak kafamda yer ettiği için sanki zorunlu olarak onunla başlamam gerektiğini düşünür oldum Ama GV 250 benim çok hoşuma gidiyor. Estetiğidir, sesidir, kullanımıdır, görsel güzelliğidir harika başlangıç için bence Bugünde bir başlık okumuştum. Neden büyük CC ile başlanmaz gibi bir başlık sanırım, tam hatırlamıyorum Onun altında 750cc chopper tarzı bir motosiklet ile eğitim alındığında ilk motor olarak kullanılabilir tarzında bir yorumdu. Bu da bana daha fazla güven verdi açıkçası. Yanlış anlaşılmasın GV 250 konusunda güven verdi Ben CBF 150 de alsam zaten eğitim alacaktım. Ama madem eğitim alındığında GV 250 de olabiliyor neden olmasın Benim sizlere sorum şu olacak. 1,73 boyunda kilo sanırım 75 emin değilim olan benim için GV 250 uygun mudur zorluk çeker miyim ? Eminim bununla ilgili cevaplar verilmiştir önceki sayfalarda, ama 437 sayfayı okumak benim baya bir zamanımı alacaktır diye düşündüm Şimdiden teşekkürler..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #8742
    Orko_ye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Temmuz 2008
    Şehir
    Austin / Texas, USA
    Motosikleti
    -
    Alıntı fatih545 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar herkese.. Hayırlı akşamlar Ben ilk motorumu almak istiyorum, CBF 150 başlangıç motoru olarak kafamda yer ettiği için sanki zorunlu olarak onunla başlamam gerektiğini düşünür oldum Ama GV 250 benim çok hoşuma gidiyor. Estetiğidir, sesidir, kullanımıdır, görsel güzelliğidir harika başlangıç için bence Bugünde bir başlık okumuştum. Neden büyük CC ile başlanmaz gibi bir başlık sanırım, tam hatırlamıyorum Onun altında 750cc chopper tarzı bir motosiklet ile eğitim alındığında ilk motor olarak kullanılabilir tarzında bir yorumdu. Bu da bana daha fazla güven verdi açıkçası. Yanlış anlaşılmasın GV 250 konusunda güven verdi Ben CBF 150 de alsam zaten eğitim alacaktım. Ama madem eğitim alındığında GV 250 de olabiliyor neden olmasın Benim sizlere sorum şu olacak. 1,73 boyunda kilo sanırım 75 emin değilim olan benim için GV 250 uygun mudur zorluk çeker miyim ? Eminim bununla ilgili cevaplar verilmiştir önceki sayfalarda, ama 437 sayfayı okumak benim baya bir zamanımı alacaktır diye düşündüm Şimdiden teşekkürler..
    Merhaba arkadaşım.

    Bende 3 yıl önce aynı senin durumundaydım. CBF 150 almaya karar vermiştim, fakat sonradan GV'yi görünce içimdeki cruiser ruhu depreşip onu almaya karar vermiştim. Çocukluğumdan gelen uzun sürelik bisiklet deneyimim vardı. Otomobil ile de deneyimli sayılırım. Sonrasında 2 günlük temel motosiklet eğitimine gittim ve ilk motorum olan GV 250'yi aldım. Emin ol 1 gün içinde adapte oldum motora. Çünkü GV'nin ve cruiserlerin ağırlık merkezi aşağıda olduğundan alışma döneminde çok zorluk çektirmiyor. Tavsiyem o dur ki, eğer GV hoşuna gittiyse (ki bence de çok hoş motordur) mutlaka GV al, hele ki temiz bir motor bulabilirsen çok çok memnun kalacağına eminim. Haa ben bu aralar ne motor alacağım diye soracak olursan CBF 150 alacağım ama benim alma nedenim hem ekonomik nedenle, hemde kredi kartına taksitle alacağım için. Yani kredi kartına taksitle GV bulsam hiç düşünmeden alırım emin ol.
    ..::.. GO ..::..

  3. #8743
    fatih545 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '16Pulsar200-16'MT07
    Bende 13 senedir neredeyse her gün bisikler sürerim Zaten almadan öncede eğitimde alıcam. GV250 daha yatkın görünüyor benim için İleride senin gibi CBF düşünebilirim tabi GV250 bıraktırırsa Hedefim GV250 o zaman Aşağı yukarı fiyatları nelerdir peki 2. eller ? İnternettekiler hep abartı gibi geliyor ve fiyatlar hakkındada bilgim yok siz ne düşünüyorsunuz ?

  4. #8744

    Üyelik
    29 Ekim 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    '10 GV 250
    hay bin kunduz diyorum ya...

    bugün motorla eve dönüş yolunda çiftlik taraflarında, gaz yememe olayı başladı.. debriyaj çekili 1.viteste dururken stop etti durduk yere, sonra bastım çalıştırdım, gaz yememeye başladı, gaz bir geliyor bir gelmiyor, bir geliyor iki gelmiyor derken, kavşakta iyice bayıldı ve ikinci vitese bile çıkmamaya başladı.. (bu arada sürekli stop etmeye devam ediyor)

    biraz bekleyince 3-5 dk falan, biraz kendine geliyor sonra gene iptal oluyor, işaretler sanki emme manifoldunu işaret ediyor ama başka fikri olan var mı?

    pazar olduğu için servise de ulaşamadım..

    help me, need assistance..
    (gösterge panelindeki uyarı lambası yanmıyor, FI'da sorun yok yani..)

    Kaynak: http://www.motosiklet.net/forum/mt-i...#ixzz1Hi6QfY6b
    it's a long way to the top...

  5. #8745

    Üyelik
    08 Haziran 2010
    Şehir
    İstanbul - Kozyatağı
    Motosikleti
    CBR 600F
    merhaba

    dün motorumu yıkamaya verdim, sonra akşam gittim aldım çalışmasında herhangi bir sorun yoktu. eve getirdim bıraktım, sabah tekrardan bindiğimde motoru çalıştıramadım. Kontakt çalışmıyor, gaz almıyor. Vites boşta mı diye kontrol ettim, boşta, debriyajı sıkarak çalıştırmayı denedim yine kontakt elektrik almıyor. Ancak sinyaller farlar korna herşey çalışır durumda. Motor düğmesini kontrol ettim açık. Bildiğim kadarıyla sigortalar tek yerden motorlarda yani sigorta atmışsa sinyal far korna hepsinin gidik durumda olması lazım. Benzin pompasını kontrol ettim o da açık ama zaten kapalı olsa da en azından elektrik alması lazımdı kontağın sadece benzin bitmiş gibi etki yaratırdı.

    Pazar günü açık elektrikçi bulamadım bir de buraya sormak istedim, benim yapabileceğim bişey var mıdır acaba, önceden benzer sorun yaşamış olanlar belki?

    yardımcı olabilirseniz sevinirim
    saygılar iyi sürüşler

    pS: havalar güzel tabi burda yardım edebilecek biri de yoktur şimdi :D kaldık mı evde!

  6. #8746
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı Onyx250 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhaba

    dün motorumu yıkamaya verdim, sonra akşam gittim aldım çalışmasında herhangi bir sorun yoktu. eve getirdim bıraktım, sabah tekrardan bindiğimde motoru çalıştıramadım. Kontakt çalışmıyor, gaz almıyor. Vites boşta mı diye kontrol ettim, boşta, debriyajı sıkarak çalıştırmayı denedim yine kontakt elektrik almıyor. Ancak sinyaller farlar korna herşey çalışır durumda. Motor düğmesini kontrol ettim açık. Bildiğim kadarıyla sigortalar tek yerden motorlarda yani sigorta atmışsa sinyal far korna hepsinin gidik durumda olması lazım. Benzin pompasını kontrol ettim o da açık ama zaten kapalı olsa da en azından elektrik alması lazımdı kontağın sadece benzin bitmiş gibi etki yaratırdı.

    Pazar günü açık elektrikçi bulamadım bir de buraya sormak istedim, benim yapabileceğim bişey var mıdır acaba, önceden benzer sorun yaşamış olanlar belki?

    yardımcı olabilirseniz sevinirim
    saygılar iyi sürüşler

    pS: havalar güzel tabi burda yardım edebilecek biri de yoktur şimdi :D kaldık mı evde!
    Öncelikle akü bağlantılarını kontrol et. Diğer ekipmanlar çalışsa da bağlantı gevşekse marş motorunu çalıştıramayabilir. Vurdurarak çalıştırmayı dene. Eğer sorun marş motoru yada marş düğmesindeyse bu şekilde çalışır. Yine çalışmazsa sorun sağ elcikteki kırmızı stop düğmesindedir. Vites boştayken de çalışmıyor dediğin için debriyaj sensörü ve ayaklık sensörünü kontrol etmeye gerek yok. Geçmiş olsun.

  7. #8747

    Üyelik
    08 Haziran 2010
    Şehir
    İstanbul - Kozyatağı
    Motosikleti
    CBR 600F
    eve yani sanki motor düğmesi kapalıymış gibi elektrik gitmiyo marşa. O yüzden vurdurmayı denemedim. Akü bitmiş gibi bir sorun yok zira, sinyanlar farlar uzun farlar hepsi düzgün çalışıyor. Özellikle bu durumda dediğin gibi ayaklık ya da debriyaj sensöründe sorun olamaz mı? vites üzerindeymiş gibi ya da ayaklık açıkmış gibi çalışmıyo zira marş düğmesi. Bastığım zaman hiçbi ses gelmiyo... bunun kontrolunu kendim yapabilir miyim? yapabilirsem tam olarak nerdedir?

  8. #8748
    Orko_ye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Temmuz 2008
    Şehir
    Austin / Texas, USA
    Motosikleti
    -
    Hocam CDI ünitesine su kaçırmış olabilir misin? Selenin altında bulunan siyah kutu.

    Mümkünse sürekli o CDI ünitesini küçük bir poşetle kaplayın. Hem toz hemde sudan korumuş olursunuz. İnşallah senin sorunun CDI ünitesinden değildir.
    ..::.. GO ..::..

  9. #8749
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı Onyx250 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    eve yani sanki motor düğmesi kapalıymış gibi elektrik gitmiyo marşa. O yüzden vurdurmayı denemedim. Akü bitmiş gibi bir sorun yok zira, sinyanlar farlar uzun farlar hepsi düzgün çalışıyor. Özellikle bu durumda dediğin gibi ayaklık ya da debriyaj sensöründe sorun olamaz mı? vites üzerindeymiş gibi ya da ayaklık açıkmış gibi çalışmıyo zira marş düğmesi. Bastığım zaman hiçbi ses gelmiyo... bunun kontrolunu kendim yapabilir miyim? yapabilirsem tam olarak nerdedir?
    Vurdurmayı dene deme sebebim marş sistemindeki bir arızaya karşı. Yani marş motoru ya da düğmesinde bir sorun varsa aynı anlattığın şekilde olur ama vurdurunca çalışır. Akü bitesi değil de bağlantılarındaki hafif gevşeklik olursa far dahil her şey çalışabilir ama marş motorunu çevirmez. Debriyaj ya da ayaklık sensörü vites boşta değilken işe yara sadece. Yani arızalı olması vites boştayken çalışmasını engellemez.

    Alıntı Orko_ye adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam CDI ünitesine su kaçırmış olabilir misin? Selenin altında bulunan siyah kutu.

    Mümkünse sürekli o CDI ünitesini küçük bir poşetle kaplayın. Hem toz hemde sudan korumuş olursunuz. İnşallah senin sorunun CDI ünitesinden değildir.
    Arkadaş motordan hiç ses gelmediğini söylemiş. Yani marş motoru dönmüyor. Marş motoru dönüyor olsaydı CDI olabilirdi. CDI'ın üzerinde her ne kadar sele olsa da aslında korumak gerekebilir. Ucuz bir şey değil.

  10. #8750

    Üyelik
    05 Ağustos 2010
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    hoysong gv 250 2006
    birden kalabalık basmış burayı kaç gündür kimseler yoktu buralarda

  11. #8751

    Üyelik
    23 Kasım 2010
    Şehir
    KAHRAMANMARAS
    Motosikleti
    HYOSUNG Gt650 YENİ TARZIM :D
    Alıntı WTP adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hay bin kunduz diyorum ya...

    bugün motorla eve dönüş yolunda çiftlik taraflarında, gaz yememe olayı başladı.. debriyaj çekili 1.viteste dururken stop etti durduk yere, sonra bastım çalıştırdım, gaz yememeye başladı, gaz bir geliyor bir gelmiyor, bir geliyor iki gelmiyor derken, kavşakta iyice bayıldı ve ikinci vitese bile çıkmamaya başladı.. (bu arada sürekli stop etmeye devam ediyor)

    biraz bekleyince 3-5 dk falan, biraz kendine geliyor sonra gene iptal oluyor, işaretler sanki emme manifoldunu işaret ediyor ama başka fikri olan var mı?

    pazar olduğu için servise de ulaşamadım..

    help me, need assistance..
    (gösterge panelindeki uyarı lambası yanmıyor, FI'da sorun yok yani..)

    Kaynak: http://www.motosiklet.net/forum/mt-i...#ixzz1Hi6QfY6b



    senın anlattıgın sorun gıbı seyler bende yasadım sorunu buldum depo pas yapmıs bu paslarda musluk da bırıkme yapmıs temızledım depoyu sorun cozuldu aklında bulunması acısından soylemek ıstedım

  12. #8752

    Üyelik
    29 Ekim 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    '10 GV 250
    Alıntı bektas46 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    senın anlattıgın sorun gıbı seyler bende yasadım sorunu buldum depo pas yapmıs bu paslarda musluk da bırıkme yapmıs temızledım depoyu sorun cozuldu aklında bulunması acısından soylemek ıstedım
    çok teşekkür ederim dostum..
    it's a long way to the top...

  13. #8753
    audioslave - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mayıs 2008
    Şehir
    34
    Motosikleti
    Honda & Yamaha
    Sol tarafta bulunan marş düğmesi bazen tutukluk yapabilir.Onu açıp Wd40'la temizlemek gerekebilir.Aynı sorun benim de başıma gelmişti marşa basıyorum basıyorum çalışmıyor ama çok sıkı basınca alıyordu.Açtım orayı baktım oksitlenme vardı.Pas sökücü ile sildim hatta hafifte zımparaladım,düzeldi.Aklınızda bulunsun derim.

  14. #8754

    Üyelik
    08 Haziran 2010
    Şehir
    İstanbul - Kozyatağı
    Motosikleti
    CBR 600F
    olduuuu!! çalışştıı! :D çok saçma oldu ama çalıştı.... yarım saattir uğraşıyorum park yerinde, kablolarla iyice uğraştım, vurdurmayı denedim, sürekli basıp durdum yine olmadı... sonra çaresizlik içinde düğmelerle oynuyodum, uzun farları açtım marşa bastım "çırkk"diye bi ses geldi normalde o bile gelmiyodu... sonra tekrardan bastım olmadı... kısa fara geçtim tekrar uzunu yaktım yine bastım yine aynı ses geldi... sonra tekrardan uzunları açtım marşa basarken bu sefer gaz verdim çalıştı :D garip bişey baya ama çalıştı :D 2 gündür güneş var motorum çalışmıyo bu gece çalıştı yarın da hava yağmurlu sanırım ama sağlık olsun :D

  15. #8755

    Üyelik
    02 Nisan 2010
    Şehir
    MUGLA Ortaca
    Motosikleti
    HYOSUNG GV250
    arkadaslar aku degistireniniz oldu mu? ne marka model amper oneririsiniz?

  16. #8756
    mitmuallim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2005
    Şehir
    İzmit /Kocaeli
    Motosikleti
    Mondial RX3i EVO
    ben 6 ay önce değiştirdim, golden marka (mutlunun motosiklet versiyonu) 12V 10 Amper yazıyordu üstünde gayette güzel şimdi,haftada bir çalıştırmama rağmen düşük sıcaklıktaki havalarda biel sorun yaşamadım..
    vesselam..
    "Yolculuk bir fersahda olsa cehennemden bir parçadır" ..... seyyah pirimiz Evliya Çelebi

  17. #8757
    timoti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2010
    Şehir
    Çorum
    Motosikleti
    Hyosung GV250 idi, Honda VT750 oldu
    Alıntı wolverineGV adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaslar aku degistireniniz oldu mu? ne marka model amper oneririsiniz?
    Hocam markasını hatırlamıyorum ama Çin malı jelli 12v 9ah akü var bende. Geçen sezon başında motoru aldığımda taktırmıştım. Kışın söküp evde sakladım ve sezonu açınca motora, şarj falan etmeden, takdığımda sorunsuz çalıştı. İlk bir iki gün farı açmadan dolaştıktan sonra şimdi motoru hafta sonları kullanmama rağmen hala bir sorun yok. İyi günler.
    En umutsuz köle, köle olduğunu bilmeyendir.

  18. #8758
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Dün itibariyle normal çalışan ama deponun %20'sinden daha aşağı inmeyen benzin gösterge sorunum nedeniyle depo şamadırasını söktüm. Evde avometreyle kontrol ettim sonuna kadar çalışıyor görünüyordu. Biraz şaşırarak motorun yanına gittim, depoya takmadan boşta kablosunu bağlayıp kontağı açtığımda ibre en sona kadar indi. Yani normal çalışıyordu. Sonra boştaki deponun içine yerleştirip tekrar avometreyle kontrol ettiğimde aynı sökmeden önceki gibiydi, yani %20'nin altına inmiyor. Şöyle ki; ölçümlerde şamadırayı en üste kaldırdığımda avometre 108 ohm gösteriyor, en alta indirdiğimde 8,5 ohm gösteriyor. Ama iş deponun içine yerleştirmeye geldiğinde 21-29 ohm'dan aşağı inmiyor. Sanki depoda eziklik-yamukluk varmış da şamandıra takılıyormuş gibi. Ama depoyu inceliyorum. şamandıranın çalıştığı bölgede neredeyse çizik bile yok. Zaten deponun herhangi bir yerinde de ezik yok. Neden bu böyle olabilir? Aklına bir şey gelen var mı?

  19. #8759

    Üyelik
    03 Şubat 2011
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Hyosung GV250
    Alıntı Slayerrr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Neden bu böyle olabilir? Aklına bir şey gelen var mı?
    Dostum bende bir süreönce o şamandıra ile bir hayli cebelleşmiştim. Senin sorunun şamandıranın yüzen parçasını tutan telin hafif eğilmesi olabilir deponun içinde kenara değip daha aşağı inmesini engelliyordur diye düşünüyorum. Deponun içerisine birşeyde düşmüş olma ihtimali zayıfta olsa var. Umarım sorunun düzelir.

  20. #8760
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Benim de tek aklıma gelen o ihtimaldi. Ama öyle olduğunda deponun üst 2-3 litresini göstermez bu sefer. Depoyu doldurmayalı çok olduğu için en üst ne kadar hassas hatırlamıyorum. Ama şimdilik düzeldi gibi. En son taktım yerine her zamankinden biraz daha aşağıda duruyor sanki ibre. Benzinim azaldığında tam olarak tespit edecem artık.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)

Bu Konudaki Etiketler