Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #8341

    Üyelik
    11 Ağustos 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Hyosung gv 250
    Alıntı kilitci adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sis farların içine led ampul alıp takılırsa daha az enerji tüketecektir tam olarak kaç watt olduklarını bilmiyorum ama normal ampule göre çok daha az güç çekeceği belli böylece aküyü değiştirmeye gerek de kalmaz.



    http://cgi.ebay.com/ebaymotors/H3-BU...Q5fAccessories

    Türkiyede varmı bunlardan bilmiyorum biraz araştırmak lazım olmadı ebaydan getittirilebilir.

    Bence önce hangi sis farı bizim motorlara daha iyi olur,daha güzel yakışır hep birlikte ona karar verelim sonra ampul işini çözeriz.
    Ben üç aydır sis farlarımda led ampul kullanıyorum.
    Motosikletimi aldığımda sis farları aküyü bitirdiği için iptal edilmiş durumdaydı.
    Led ampuller aküye hiçbir sıkıntı vermiyor. Görünülürlüğü çok arttırıyor. Gece gündüz sürekli açık tutuyorum (park lambalarıyla birlikte yanacak şekilde bağladım)
    FAKAT: Aydınlatma konusunda neredeyse hiçbir faydası yok :( Sadece burnunuzun dibini bir miktar aydınlatıyor. Zaten led ampullerin özelliği karanlık ortamlarda aydınlatma yapabilmesi. Karşıdan araç gelirken hiç bir etkisi kalmıyor.
    Birde benim farda orjinal 35 lik ampul var gece şehirler arası yolculuk yaparken çok sıkıntı yaşadım :S
    Çok uzun zamandır önümü nasıl görebilirim diiye araştırıyorum tek bir çıkışyolu gözüküyor;
    *Stop ve park lambalarının tamamını led e çevirip burdan watt kazanmak.
    *Aküyü sığdırabildiğimiz kadar büyütmek (9 amper gibi)
    * Far ampulünü 35 watt olarak bırakmak (üzerindekinden daha kaliteli fakat 35w olmak kaydıyla değiştirilebilir
    * Benim faytonda (motosikletimin ismi ) takılı olan ledli sisleri sabit bırakacağım ( Farın hemen altında duruyorlar) görünülürlük açısından çok faydalılar.
    * Son olarak iki adet büyük sis farı alıp koruma demirine takmak. Burada dikkat edilecek husus şu;
    Sis farına 35 wattlık xenon takmak. Piyasada genellikle 55 lik var fakat 35 wattlık çok kaliteli xenon farlar bulunabiliyor.
    Şimdi toparlarsak;
    normal şehir içi seyir esnasında: Standart far ve led sisler açıkken sıkıntı yaşanmıyor. Yollarda yeterli aydınlatma var. Bahsedilen ampullerin toplam sarfiyatı kesinlikle aküye zarar vermiyor (Bende şu anda parklar ve stop lambası led olmamasına rağmen hiç akü sorunu yaşamıyorum)
    Şehirler arası yada aydınlatma yetersiz olan yollarda: Standar far kapalı parklar ve parkla birlikte bağlı olan led sisler açık iken 2x35 wattlık xenon sis farlarını açarsak önümüzü görebiliriz diye düşünüyorum (üstelik sellektör yapma sorunumuz olmayacak çünki normal farımız elimizin altında duruyor ;) )
    toplam enerji tüketimi şöyle oluşacak:
    park + stop + led sisler = yaklaşık 20 watt
    2x 35 xenon sisler = 70 watt
    yoplam 90 watt
    biraz güçlü bir akü ile sürekli kullanılmasa da şehirlerarası yolda ve ihtiyaç duyduğumuzda bizi kurtaracak bir sistem olur diye düşünüyorum.
    Eğer idareli kullanıp ihtiyaç olmadığında normal fara dönüp enerji tasarrufu yaparsak bu sistem çalışır diye düşünüyorum.
    Ben uzun araştırmalarım sonunda başka bir yöntem bulamadım.
    Saygılar...

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:57 ----------

    Alıntı YÖRÜK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ya arkadaşlar bu led olayı iyi de fiyatlar biraz fazla gibi geldi.ben muhtemelen şu 15 Tl lik düşük watlı farlardan alacağım.
    İstanbul Aksaraydaki oto parçacılarında çok çeşitli özellik ve ebatta led ampul bulunabiliyor. Benim sis farlarında saçma bir duy vardı ona uygun ampul bile buldum
    Çiftine 20 tl verdim.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #8342
    audioslave - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mayıs 2008
    Şehir
    34
    Motosikleti
    Honda & Yamaha
    Yolda farkedilme,görünürlük isteniyorsa led sisler olur ancak yolu siste,yağmurda ve bu tip kötü hava koşullarında aydınlatmak,yoldaki sürüş konforunu attırmaksa amaç ozaman maalsef halojen sis farları (3500k civarında sarı renk veren) kullanılması gerekir.
    Bence en iyi seçim ön farı xenon yapmak,sonra da led sis farları kullanmak.Xenon olabildiğince düşük k değerinde olmalı.(4000k ve mercekli olmalı yoksa pek işe yaramaz xenon) Led sislerinde olabildiğince sarı renk vereni alınmalı.Çünkü bazı ledler var aynı görünümde hiç bir fark yok ancak biri daha beyaz biri daha sarı ışık vermekte.

  3. #8343
    kilitci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul-Bayrampaşa
    Motosikleti
    BMW F650GS
    Alıntı Key-x adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    İstanbul Aksaraydaki oto parçacılarında çok çeşitli özellik ve ebatta led ampul bulunabiliyor. Benim sis farlarında saçma bir duy vardı ona uygun ampul bile buldum
    Çiftine 20 tl verdim.
    Merhaba Kemal senin aldığın ampul yukarıdaki resimdekinin aynısımı?
    Benim için sislerin yolu aydınlatması çok önemli değil normal yanar vaziyetteyken güzel bir görüntü oluştursun yeter sadece orjinal fara xenon ampul takılırsa 35 watt'lık bence aydınlatma sorunu zaten çözülür.

    Alıntı audioslave adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bence en iyi seçim ön farı xenon yapmak,sonra da led sis farları kullanmak.Xenon olabildiğince düşük k değerinde olmalı.(4000k ve mercekli olmalı yoksa pek işe yaramaz xenon) Led sislerinde olabildiğince sarı renk vereni alınmalı.Çünkü bazı ledler var aynı görünümde hiç bir fark yok ancak biri daha beyaz biri daha sarı ışık vermekte.
    Valla ben pek sarı ışıktan yana değilim dediğim gibi amacım güzel bir görüntü oluşturmak onun için beyaz led tercih ederim.

  4. #8344
    motocycleboyreigns - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Şubat 2006
    Motosikleti
    BMW R26-MZ 251-SRAD 750
    Arkadaşlar dediğiniz gibi sis farı halojen olur.
    LED daha ziyade dikkat çekmek ve dekorasyon amaçlı olabilir,aracın altına şerit halinde veya farın içinde vs.
    Sadece dikkat çekmek amacı ile kullanılacaksa
    http://www.sahibinden.com/ilan/alisv...6778449/detay?

    şundan iki tane takılır,akü bağlantısı falan ile uğraşmaya gerek kalmaz.Kesinlikle su geçirmez,pili kolay bitmez,açısını ayarlayabiliyorsunuz üstelik.İki adet motorumun üstünde vardı,sadece karanlık tali yollarda kullandığım için iki yıl boyunca pil değiştirmedim.

    Bu arada.xenon far işine de sıcak bakmıyorum.Kullananlar inadına sağlam olduğunu söyler ama benim tecrübelerimde hep akü ömrünü azalttı meret.
    Kolpa Adamları

  5. #8345

    Üyelik
    11 Ağustos 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Hyosung gv 250
    Alıntı kilitci adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba Kemal senin aldığın ampul yukarıdaki resimdekinin aynısımı?
    Benim için sislerin yolu aydınlatması çok önemli değil normal yanar vaziyetteyken güzel bir görüntü oluştursun yeter sadece orjinal fara xenon ampul takılırsa 35 watt'lık bence aydınlatma sorunu zaten çözülür.


    Valla ben pek sarı ışıktan yana değilim dediğim gibi amacım güzel bir görüntü oluşturmak onun için beyaz led tercih ederim.
    Evet birebir aynısı değil ama şekil şemal ve adet olarak muadili.

  6. #8346

    Üyelik
    10 Şubat 2010
    Şehir
    sakarya 54*
    Motosikleti
    2010 gv 250

  7. #8347
    nahzuvay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Nc750 X DCT - Vespa Gts 250ie
    arkadaşlar yaklaşık 3500kmlik kullanımdan sonra ilk sorunumu yaşıyorum gv250 de. gösterge panelim ve farlarım biraz kafayı yeme moduna girdi. olan sorunlar şunlar:

    - uzunları yaktıgım zaman gösterge panellerinin ışıkları sönüyor. sol sinyal lambası yanıyor.
    - sola sinyal verdiğimde uzun far göstergesinin lambası yanıyor.
    - farımda sorun olmamasına rağmen 2 gündür uzunları yaktığımda artık uzun farlar yanmıyor.
    - bazende farı yaktığımda benzin olmasına rağmen, benzin göstergesi hemen dibe iniyo. farı kapattığımda geri yükseliyo ???


    acaba aküden kaynaklı bi sorun mudur? devir göstergesi olsun hız göstergesi olsun sorunsuz çalışıyo, sadece ışıklarda sorun var, elektrik faturamıda düzenli yatırırım ama neden oldu bilemedim ön paneli söküp fişlerin tamamının uçlarını temizleyip yeniden takmak geliyor aklıma ama size bi danışayım dedim önce.
    ŞEHİTLERİMİZ ÖLMEYECEK BU VATAN BÖLÜNMEYECEK...

  8. #8348
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Fardan kaynaklı bir kısa devre var. Kabloları sıyrılmıştır muhtemelen. Hız ve devir göstergesi elektrik kullanmadığı için onlarda sorun olmuyor.

  9. #8349
    Orko_ye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Temmuz 2008
    Şehir
    Austin / Texas, USA
    Motosikleti
    -
    Alıntı nahzuvay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar yaklaşık 3500kmlik kullanımdan sonra ilk sorunumu yaşıyorum gv250 de. gösterge panelim ve farlarım biraz kafayı yeme moduna girdi. olan sorunlar şunlar:

    - uzunları yaktıgım zaman gösterge panellerinin ışıkları sönüyor. sol sinyal lambası yanıyor.
    - sola sinyal verdiğimde uzun far göstergesinin lambası yanıyor.
    - farımda sorun olmamasına rağmen 2 gündür uzunları yaktığımda artık uzun farlar yanmıyor.
    - bazende farı yaktığımda benzin olmasına rağmen, benzin göstergesi hemen dibe iniyo. farı kapattığımda geri yükseliyo ???


    acaba aküden kaynaklı bi sorun mudur? devir göstergesi olsun hız göstergesi olsun sorunsuz çalışıyo, sadece ışıklarda sorun var, elektrik faturamıda düzenli yatırırım ama neden oldu bilemedim ön paneli söküp fişlerin tamamının uçlarını temizleyip yeniden takmak geliyor aklıma ama size bi danışayım dedim önce.
    Zamanında buna benzer bir problem bende yaşamıştım. Gösterge paneli çalışmıyordu ama uzunları yakınca düzeliyordu. Sonra ön farı söküp soketleri tekrar gözden geçirdim, sıkışan kablo yada soketlerde temassızlık yapan bir yer varmı diye kontrol ettim. Soketleri temizleyip kablolarıda güzelce sarıp kapatınca sorun düzelmişti. Birde gidonun sağa-sola çevirlmesinden kaynaklanan kısa devre oluyordu onuda kablolarda biraz daha boşluk bırakarak çözmüştüm
    ..::.. GO ..::..

  10. #8350
    nahzuvay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Nc750 X DCT - Vespa Gts 250ie
    Alıntı Orko_ye adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Zamanında buna benzer bir problem bende yaşamıştım. Gösterge paneli çalışmıyordu ama uzunları yakınca düzeliyordu. Sonra ön farı söküp soketleri tekrar gözden geçirdim, sıkışan kablo yada soketlerde temassızlık yapan bir yer varmı diye kontrol ettim. Soketleri temizleyip kablolarıda güzelce sarıp kapatınca sorun düzelmişti. Birde gidonun sağa-sola çevirlmesinden kaynaklanan kısa devre oluyordu onuda kablolarda biraz daha boşluk bırakarak çözmüştüm
    ilk fırsatta deneyeceğim. ilginizden ötürü teşekkür ederim.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:16 ----------

    Alıntı Slayerrr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Fardan kaynaklı bir kısa devre var. Kabloları sıyrılmıştır muhtemelen. Hız ve devir göstergesi elektrik kullanmadığı için onlarda sorun olmuyor.
    ilk fırsatta söküp kabloları kontrol edecem. ilginizden ötürü teşekkür ederim.
    ŞEHİTLERİMİZ ÖLMEYECEK BU VATAN BÖLÜNMEYECEK...

  11. #8351

    Üyelik
    17 Nisan 2008
    Şehir
    İST-maltepe
    Motosikleti
    suzuki an125
    aydınlatma sorunu olanlar xenon taktırsın arkadaşlar.....görünürlükde çok artıyor aydınlatmada müthiş artıyor..tavsiye ederim

  12. #8352

    Üyelik
    24 Ocak 2010
    Şehir
    BODRUM & IZMIR
    Motosikleti
    Honda Shadow 750 - 2007
    1 yıldır kullanmakta oldugum... Benden once bu forumdan EmekKoray ın moturunu buradan takip edip siciline bakabilirsiniz.
    Motorumu büyültmek icin Suziki Yamaha veya Honda 650cclerle ( ki tarzım yine aynı olacak ) takas açık bir sekilde satışa sunmuş bulunmaktayım.
    İlgilenen arkadaşlar telefon ve mesaj yoluyla istedikleri saat baglantıya gecebilirler. Motor olmasa da en azından sohbetimiz olur .. Gorusmek dileklerimle..

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...37206184/detay

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:21 ----------

    Bu arada buralara arada ugrayıp bakınıyor mu bilmem ama Emekkoray'a da motoruna bakımlarından dolayı teşekkürlerimi ve selamlarımı iletmeyi borc bilirim

  13. #8353

    Üyelik
    18 Kasım 2010
    Şehir
    ISPARTA
    Motosikleti
    Hysoung GV 250
    Merhaba Arkadaşlar,
    Uzun süredir işlerimden dolayı ve sitedeki problemlerden dolayı foruma giriş yapamıyordum. Şifre problemi yaşıyordum. Ama yazılarınızı devamlı takip ediyordum.
    Ben sıfır motor almaktan vazgeçtim, daha doğrusu Ispartadaki motor kullanıcılarının tavsiyeleri ve söyledikleri üzerine beni bu fikrimden caydırdı. Bana dediler ki bir sezon binince büyütmek isteyeceksin ve satmak istediğinde zarar etmezsin bu yüzden başlangıç olarak 2. el almamı söylediler. Tabi siz değerli arkadaşlarında görüşleri benim için çok önemli.
    Ben burada çok güzel ikinci el hysoung gv250 buldum 2005 model full aksesuarlı gerçekten temiz bakılmış 30.000 veya 35.000 arasında km.si var. Pazarlığımızı yaptık önümüzde haftaiçi vizesini yaptıracak ve satışını yapacağız. Fotoğrafını çektim ve sizinle paylaşmak istiyorum.
    İllaki bir motor ustasına göstereceğim ama benim dikkat etmem gereken bir husus var mıdır? Nelere bakmam gerekiyor?
    Değerli üstadlarım bana yardımcı olursanız sevinirim.



    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:11 ----------

    Alıntı YÖRÜK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    iyi akşamlar arkadaşlar.

    timoti hakan hocam teşekkür ederim.senin motorla benim motor hemen hemen aynı ve aynı gıcırlıkta maşallah diyelim tüm gv250 lere..motoru en son yıkadım kuruladım ve pasta cila yaptıktan sonra yaklaşık 1,5-2 ay önce kış uykusuna bıraktım.biraz erken oldu ama tayin olayları falan olunca artık bu senelik böyle oldu.sen tam zamanında kapatmışsın aslında sezonu.

    erkan arkaş nerelere kayboldu?halledebildi mi acaba işlerini?

    bektaş46 arkadaşım ortalama 4-4,5 lt yakar muhtemelen..
    Merhaba hocam,

    İşlerimin yoğunluğundan birde siteye giriş yapamıyordum şifre değiştirmeme rağmen bir türlü giriş yapamadım ama yazılarınızı takip ediyorum.
    Motorda kararlıyım ama sıfır alma kararımdan vazgeçtim gibi forumdada paylaştım.
    Sen ne dersin fikir ve görüşleriniz çok önemlli benim için.

    İyi günler,

  14. #8354
    kilitci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul-Bayrampaşa
    Motosikleti
    BMW F650GS
    Alıntı HAZER adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aydınlatma sorunu olanlar xenon taktırsın arkadaşlar.....görünürlükde çok artıyor aydınlatmada müthiş artıyor..tavsiye ederim
    Hocam peki akü açısından bir problem oluyor mu? yani aküyü çabuk bitirme falan yapıyor mu?

  15. #8355

    Üyelik
    23 Kasım 2010
    Şehir
    KAHRAMANMARAS
    Motosikleti
    HYOSUNG Gt650 YENİ TARZIM :D
    slm arkadaslar ıyı geceler

  16. #8356
    YÖRÜK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2008
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    BMW R1200 GS
    Alıntı €rK@n adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba Arkadaşlar,
    Uzun süredir işlerimden dolayı ve sitedeki problemlerden dolayı foruma giriş yapamıyordum. Şifre problemi yaşıyordum. Ama yazılarınızı devamlı takip ediyordum.
    Ben sıfır motor almaktan vazgeçtim, daha doğrusu Ispartadaki motor kullanıcılarının tavsiyeleri ve söyledikleri üzerine beni bu fikrimden caydırdı. Bana dediler ki bir sezon binince büyütmek isteyeceksin ve satmak istediğinde zarar etmezsin bu yüzden başlangıç olarak 2. el almamı söylediler. Tabi siz değerli arkadaşlarında görüşleri benim için çok önemli.
    Ben burada çok güzel ikinci el hysoung gv250 buldum 2005 model full aksesuarlı gerçekten temiz bakılmış 30.000 veya 35.000 arasında km.si var. Pazarlığımızı yaptık önümüzde haftaiçi vizesini yaptıracak ve satışını yapacağız. Fotoğrafını çektim ve sizinle paylaşmak istiyorum.
    İllaki bir motor ustasına göstereceğim ama benim dikkat etmem gereken bir husus var mıdır? Nelere bakmam gerekiyor?
    Değerli üstadlarım bana yardımcı olursanız sevinirim.



    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:11 ----------



    Merhaba hocam,

    İşlerimin yoğunluğundan birde siteye giriş yapamıyordum şifre değiştirmeme rağmen bir türlü giriş yapamadım ama yazılarınızı takip ediyorum.
    Motorda kararlıyım ama sıfır alma kararımdan vazgeçtim gibi forumdada paylaştım.
    Sen ne dersin fikir ve görüşleriniz çok önemlli benim için.

    İyi günler,
    kardeş valla öncelikle hayırlı olsun..ben 30 bin km lerde bir gv250 alma sakın demem.bizim motorların düzenli bakımları yapıldıktan sonra,titiz bir kullanım yapıldıktan sonra 100 bini devireceğini garanti ederim.dolayısıyla alacağın motor eğer düzgün bakımlı,hor kullanılmamış bir motor ise alabilirsin tabiki..ama aldırmadan önce muhakkak ne kadar gerekli kontroller varsa hepsini yaptır.hakkında hayırlısı olur umarım..

    bu arada herkese iyi geceler..
    SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!

  17. #8357
    audioslave - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mayıs 2008
    Şehir
    34
    Motosikleti
    Honda & Yamaha
    Bu motorun en pahalı parçalarından birisi lastiklerdir.Eğer yaş olarak 4 seneyi geçmişse,km'sine bakılmaksızın lastiklerin değişmesi icab eder sürüş güvenliğinin artması için.Michelin'in ön arka lastikleri 450tl kadar tutuyor maalesef:(
    Geri kalan parçalar (yağ filtresi,hava filtresi,motor yağı,buji ) 100-120 tl'yi geçmez. Birde yine 4-5 senede bir değişmesi gereken bir parça ise aküdür.Buda 80-100tl arasında bir fiyatı vardır.Karbüratör temizliği ve subab ayarı da benzinin verimli yakılması ve motorun daha devirli çalışabilmesi için yaptırılması gereken bir işlemdir.Bunların dışında eğer herhangi bir değişmesi gereken parçası veya arızası yoksa motorun sana başka bir masrafa yol açmaz.O yüzden yine de ikinci el kullanmak avantajlıdır.Çünkü ikinci el alarak üzerine yukarıdaki parçaları yenilediğinizde motoru neredeyse sıfırlamış kadar oluyorsunuz.Yani sıfır motor gibi oluyor,size de eskitmek kalıyor.

  18. #8358

    Üyelik
    05 Ağustos 2010
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    hoysong gv 250 2006
    merhaba arkadaşlar sizlereden bişiy danışmak istiyorum hoysong gv 250 orjinal sisi bar ve öncam izmirde veya internetten nasıl ve nerde temin edebilirim yardımcı olursanız sevinirim.

  19. #8359
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Gv250'nin güncel distribütörü (ST kanuni) aksesuar satmıyor. Yani ikinci el olarak bulamazsan alabileceğin tek yer www.hyosungsource.com Bu sitede aradıklarını kargo fiyatlarıyla beraber bulabilirsin.
    Edit: Daha 6 sayfa önce yazmışım zaten bunu;

    Alıntı Slayerrr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kanuni maalesef aksesuarlarını getirmiyor bu motorun. Tek seçenek www.hyosungsource.com bu sitede tüm aksesuarlarını bulabilirsin. Ön cam, koruma demiri, sissy bar, geniş ayaklık. Ama kargo biraz fazla tutuyor. Mesela 115 TL olan sissy bar kargoyla 175 TL, 85 TL olan ön cam 157 TL tutuyor.

  20. #8360
    zealous - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2010
    Şehir
    izmir- hatay
    Motosikleti
    Honda nc750X
    arkadaslar bu deponu sağından solunda bulunan aqila yazısı warya onu bulabilirmiyim benden önceki sahibi sökmüş sökerkende çizmiş diorum tekrar yapıştırayım... warmıdır acaba?


    arkadaslar birde arka lastiğim balon yaptı :S lastiği değiştiiricem ama böle uygun fiyatta kalitesi beni götürücek bi lastik biliyormusunuz arkadaslar DURO önerdiler ama?
    hyosung gv 250


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)

Bu Konudaki Etiketler