Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #8061

    Üyelik
    27 Eylül 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Hyosung GV250
    peki memnunmusun akünden?

    arkadaşlara tekrar soru yum ben.

    arkadaşlar motor ben almadan önce 6 ay kapalı garajda yatmış. marşta sorun yok tık alıyor fakat bi sinyali bile yaktığımda farı etkiliyor yani kısıyor biraz. yeni akü almam mı lazım yoksa mevcut aküme yapacak herhangi bişey var mı?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #8062
    nahzuvay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Nc750 X DCT - Vespa Gts 250ie
    herkese yeniden merhaba. önceki sayfalarda kendimi tanıtmıştım ancak o zamandan beri nete giremedigim için tekrrar tanıtayım istedim. ben Yavuzhan, ist. ünv. öğrencisiyim, yaklasık 1 ay oldu Gv250 mi alalı 1400km kullandım cok şükür dişe dokunur bi tatsızlık yaşamadım. son yazılarınızı okuyunca bende bu süre zarfında ki tecrübelerimi yazmak istedim:

    - tekerlekler michelin daha önce tatmadıgım kadar tatlı viraj alışları var hem motorun hem tekerleklerin farkı sanırım.
    - vites sorunu aynen bende de var, uzun süre bu motoru kullanan bi abimden aldıgım tüyolara göre Motul yada İpone yağ kullanıldıgınde bu vites sorunu minimum oluyomuş. daha öncede yazmıstım ısınma sorununu, motor yağ soğutmalı oldugu için yağın kalitesinden dolayı çabuk ısınma yapabilecegi söylendi. 1400km önce castrol koymustuk bakalım en kısa zamanda motul yağ deneyecegim.
    - bide sanırım sinyal butonlarını söküp temizlemem falan gerekiyor, gece uzunları yaktıgımda sinyal lambası yanıyor, sinyal verdigimde ise uzun lambası yanıp sönüyor, sanırım bi lazlık damarı var o tarafta

    - bi sorum olacak, motorun sesinin biraz cılız olmasından ötürü trafikte yayalar tarafından dahi duyulmamakla suşlanıyorum, duymadım kardeşim kornaya bas diyorlar. farklı bi eksoz yaptıran, taktıran oldu mu acaba? bu değişim ne gibi sonuclar dogurur? yakıtı - performansı - harareti nasıl etkiler?

    herkese selamlar...
    ŞEHİTLERİMİZ ÖLMEYECEK BU VATAN BÖLÜNMEYECEK...

  3. #8063
    motocycleboyreigns - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Şubat 2006
    Motosikleti
    BMW R26-MZ 251-SRAD 750
    Alıntı nahzuvay adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    - bi sorum olacak, motorun sesinin biraz cılız olmasından ötürü trafikte yayalar tarafından dahi duyulmamakla suşlanıyorum, duymadım kardeşim kornaya bas diyorlar. farklı bi eksoz yaptıran, taktıran oldu mu acaba? bu değişim ne gibi sonuclar dogurur? yakıtı - performansı - harareti nasıl etkiler?

    herkese selamlar...
    Eğer 2008 öncesi çift eksoz(shotgun derler) modelse;eksoz borularının ucunda üç tane perçin yeri olan susturucular vardır.Tek eksozunkini çıkar,farkı gör.Hatta bakım için benimkini bıraktığım usta ikisini de çıkarmış.Siteden bazı arkadaşların da uyguladığı bir yöntem.İstediğiniz zaman da geri takabilirsiniz üstelik.
    O haliyle uzun yola gittim,yakıt tüketimim 3,5l/100km civarında oldu.Hararet zaten değişmez.
    Kolpa Adamları

  4. #8064
    nahzuvay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Nc750 X DCT - Vespa Gts 250ie
    Alıntı motocycleboyreigns adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eğer 2008 öncesi çift eksoz(shotgun derler) modelse;eksoz borularının ucunda üç tane perçin yeri olan susturucular vardır.Tek eksozunkini çıkar,farkı gör.Hatta bakım için benimkini bıraktığım usta ikisini de çıkarmış.Siteden bazı arkadaşların da uyguladığı bir yöntem.İstediğiniz zaman da geri takabilirsiniz üstelik.
    O haliyle uzun yola gittim,yakıt tüketimim 3,5l/100km civarında oldu.Hararet zaten değişmez.
    tavsiyen için teşekkür ederim, sanırım bu haftasonu yapacagım bu dedigini

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:09 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:07 ----------

    Alıntı mehmetgv250 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    peki memnunmusun akünden?

    arkadaşlara tekrar soru yum ben.

    arkadaşlar motor ben almadan önce 6 ay kapalı garajda yatmış. marşta sorun yok tık alıyor fakat bi sinyali bile yaktığımda farı etkiliyor yani kısıyor biraz. yeni akü almam mı lazım yoksa mevcut aküme yapacak herhangi bişey var mı?
    aküyü sarj ettirmeyi dene bakalım sarj tutarsa bi süre daha idare edebilir sanırım
    ŞEHİTLERİMİZ ÖLMEYECEK BU VATAN BÖLÜNMEYECEK...

  5. #8065

    Üyelik
    27 Eylül 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Hyosung GV250
    olmazsa öyle yaparım yada olmadı alırım bi akü

  6. #8066
    audioslave - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mayıs 2008
    Şehir
    34
    Motosikleti
    Honda & Yamaha
    Alıntı motocycleboyreigns adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Lastik nasıl kitlemişti?Zaten 80 km ye çıkmanı beklemeden anlaşılmaz mı sıkışma yapması?
    Benim lastiklerim de farklı değil,elimden gelen en yakın zamanda değiştireceğim.Buz motorla görüşmüştüm onlar daha önceden taktıklarını söylediler.Yerleri bostancıda;e-5 köprüsünün yan sokağında hemen.

    Aslında topic den LASTİK DEĞİŞTİREN ARKADAŞLAR VARDIR;sürünmemizi görseler de bir yol yordam gösterseler
    Bu lastik sıkışması gv 250'de olmadı .dayımın 200cc'lik ramzey cross motorda oldu.Zaten kaza jant telinin lastiği delip patlatmasından dolayı oldu. Gv 250 de böyle birleyin olması sözkonusu olamaz

    Bu arada arkadaşlar ben gidonu biraz aşağı indirdim,böle daha rahat kullanacağıma kanaat getirdim.Ancak bir sorunum var.Aynalarıda aşağıya çevirdim fakat sağdaki marş ve kontak anahtarı soldaki sinyalve kornanın olduğu kısımları oynatamadım.Onların gidonda döndürecek vidası vs si var mı?

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:19 ----------

    Alıntı mehmetgv250 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    peki memnunmusun akünden?

    arkadaşlara tekrar soru yum ben.

    arkadaşlar motor ben almadan önce 6 ay kapalı garajda yatmış. marşta sorun yok tık alıyor fakat bi sinyali bile yaktığımda farı etkiliyor yani kısıyor biraz. yeni akü almam mı lazım yoksa mevcut aküme yapacak herhangi bişey var mı?
    dostum bence sinyal yandığında diğer ışıkların hafif kırpılmasını önemseme derim.Çünkü daha yeni akü değişirdim ancak yinede azda olsa bu durum devam ediyor.Akünü kullanabildiğin kadar hatta havalar iyice soğuyana kadar kullan.Bilirsin çok soğuk havalarda akü kapasitesi,şarj durumu ve yeni olması çalışma performansını olumlu etkileyen faktörlerdir.O yüzden dayandığı yere kadar kullanmanı tavsiye ederim.Ben yeni değiştim çünkü 5 sene olmuştu artık yenisinin zamanı çoktan gelmişti.

  7. #8067

    Üyelik
    27 Eylül 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Hyosung GV250
    anladım. tamam o zaman bide akü masrafı çıkmasın madem öyle bi devam ediyim bakalım nolcak

  8. #8068
    zealous - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2010
    Şehir
    izmir- hatay
    Motosikleti
    Honda nc750X
    yaw arkadaslar wala bu lastiklere çözüm bulab warmı? acaip kötüler ya yağmur yağdığında ordan oraya kayıyolar motor kalkmıo bile oldugu yerden pati atıo:S uygun maliyet bulma ihtimalimiz yokmuki?
    hyosung gv 250

  9. #8069
    audioslave - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mayıs 2008
    Şehir
    34
    Motosikleti
    Honda & Yamaha

    Hyosung Gv 250 için led ışıkları

    Arkadaşlar motoruma uyguladığım led modifiyesini sizlerle paylaşmak istiyorum.Ön paneldeki gösterdelerdeki stok flaman ampülleri çıkartıp yerine renkli ledler yerleştirdik.Sadece 1 tane olan ve hız ve devir göstergesinin üst kısmında olan ledlerini hem altta hem üstte olcak şelikde 2 adet yaptık.Gerçi çok birşey farketmedi ama göstergelerin alt kısımlarıda azda olsa aydınlanmış oldu.
    http://img690.imageshack.us/img690/7949/s7301726.jpg

    Birde stop lambasını söküp yerine beyaz renk led sistem yaptık.Normal seyirde 6.5 volt ile beslenen ledler fren yapıldığında 13 volt olunca devreye giren başka ledlerle fren aydınlatmasına geçiyor.
    http://img291.imageshack.us/img291/1165/s7301721.jpg
    http://img440.imageshack.us/img440/552/s7301728.jpg

    Şimdi sırada silindirlerin üstüne vuracak şekilde deponun tam kenarlarına ve altınna yerleştirilecek şerit ledler var.Onlarıda yapınca hafta içi eklerim.Selenin yanında aç-kağa yapacak switchte koyacağım.İstendiği zaman sönmesi için. Birde sisy barın çevresine sadece frenle yanacak şerit ledleride aynı zamanda yapmayı düşünüyorum.Oda yolda [COLOR="Silver"]

  10. #8070
    kilitci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul-Bayrampaşa
    Motosikleti
    BMW F650GS
    Alıntı audioslave adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar motoruma uyguladığım led modifiyesini sizlerle paylaşmak istiyorum.Ön paneldeki gösterdelerdeki stok flaman ampülleri çıkartıp yerine renkli ledler yerleştirdik.Sadece 1 tane olan ve hız ve devir göstergesinin üst kısmında olan ledlerini hem altta hem üstte olcak şelikde 2 adet yaptık.Gerçi çok birşey farketmedi ama göstergelerin alt kısımlarıda azda olsa aydınlanmış oldu.
    http://img690.imageshack.us/img690/7949/s7301726.jpg

    Birde stop lambasını söküp yerine beyaz renk led sistem yaptık.Normal seyirde 6.5 volt ile beslenen ledler fren yapıldığında 13 volt olunca devreye giren başka ledlerle fren aydınlatmasına geçiyor.
    http://img291.imageshack.us/img291/1165/s7301721.jpg
    http://img440.imageshack.us/img440/552/s7301728.jpg

    Şimdi sırada silindirlerin üstüne vuracak şekilde deponun tam kenarlarına ve altınna yerleştirilecek şerit ledler var.Onlarıda yapınca hafta içi eklerim.Selenin yanında aç-kağa yapacak switchte koyacağım.İstendiği zaman sönmesi için. Birde sisy barın çevresine sadece frenle yanacak şerit ledleride aynı zamanda yapmayı düşünüyorum.Oda yolda [COLOR="Silver"]
    Güzel olmuş eline sağlık göstergelerin içleri kolay sökülebiliyormu ben de düşünüyordum led takmayı. Stop devresini kendin yaptın sanırım biraz karışık bir şeye benziyor elektronik bilgisi gerekli.

    Alıntı motocycleboyreigns adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motorum 20000 km civarında.Herşey süperötesi iken son 300-400 km de titreşimi arttı;5000-6000 devirde çok hafif vuruntu yapıyor,çekişi biraz düştü,vites geçişleri sertleşti;özellikle birden ikiye geçişlerim çok sert ya da boşa düşüyor.
    Hava filtresine bir hava vurdum ama yine de durumu pek iç açıcı değil.Tahminimce en az 11-12bin km dir motorun üzerinde.
    Ayrıca 500-1000 km önce castrol 10 40 1.65 lt koydum.Sanırım yağ filtresinde sorun var.
    Herhangi bir ustaya gösterdinmi sorun neden kaynaklanıyor bende merak ettim fakat keşke yağını değiştirirken filtreleri değiştirseydin bence filtreleri değiştirirken yağını tekrar değiştir ne de olsa eski filtreden geçti yağ tertemiz durmuyordur şu anda.

  11. #8071
    motocycleboyreigns - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Şubat 2006
    Motosikleti
    BMW R26-MZ 251-SRAD 750
    Geçen gün motoru temizledim,yeni hava filtresi taktım.Sonra motoru bir tura çıkardım,birkaç dakika turladım,motor 2500-4000 devir arası gaz yemiyor,fazla gaz istiyor vs. Bir onbeş dakika gazladıktan sonra biraz daha düzelir gibi oldu.O zaman farkettim;malum İstanbul'da havalar soğudu;motorun ısınma süresi de uzadı tabii haliyle.Benim motora kışlık bir karbüratör bakımı şart oldu galiba.

    Bu arada 8000 km dir temizlemediğim zinciri de temizledim.Zincir için kullandığım valvoline white synthetic zincir yağı(ki bir çok motor servisi bu yağı önerir)
    gerçekten çok inatçı,mazot sürüyorum su sıkıyorum bide sünger ile ovuyorum,çoğu gidiyor ama vida yuvalarının çevresinden hala beyaz beyaz sırıtıyor bana.Tavsiyem bu yağı başka yağların üstüne sıkabilirsiniz;onu söküp yerini alıyor çünkü.Ama onu kullanırken başka yağa geçerseniz,temizlemeden üstüne başka yağ sıkmayın,bu sefer tortu yapıyor.

    Bu yaptığım işlemlere rağmen hala olan ve beni en çok korkutan düşük devirlerde;mesela 5 viteste 60-70 e düştüğümde ya da 3. viteste 20 ye düştüğümde motorun yaptığı tuhaf vuruntu.Nedenini anlamıyorum,umarım dişli takımında bir sorun yoktur.


    Alıntı kilitci adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herhangi bir ustaya gösterdinmi sorun neden kaynaklanıyor bende merak ettim fakat keşke yağını değiştirirken filtreleri değiştirseydin bence filtreleri değiştirirken yağını tekrar değiştir ne de olsa eski filtreden geçti yağ tertemiz durmuyordur şu anda.
    Keşke değiştirseydim,ne bileyim iki değişimde bir filtre değiştirmek yeter diye düşünüyordum,şimdi içime kurt düştü.Masraftan kaçınmamak lazım motor işinde.Şimdi motolab e götüreceğim;nasıl olsa orda yağı kaba boşaltılıyor.Eğer yağ iyi duruyorsa ve ordaki ustalar da ok verirse sadece bir kutu yağ koyarım yarım litre de eskisinden eklerim.Yoksa mecbur iki kutu alacağız.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:03 ----------

    Alıntı zealous adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yaw arkadaslar wala bu lastiklere çözüm bulab warmı? acaip kötüler ya yağmur yağdığında ordan oraya kayıyolar motor kalkmıo bile oldugu yerden pati atıo:S uygun maliyet bulma ihtimalimiz yokmuki?
    Dostum boşuna mı geyik yaptık biz o kadar.Buz motor izmir bayraklı da da var.İki alternatif var ya buz motordan michelin alacağım ya da orkonun önerdiği gibi duro,sava tarzı sert hamurlu ama daha ucuz lastiklere bakacağım.
    Kolpa Adamları

  12. #8072

    Üyelik
    03 Ekim 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    GV 250

    tanışma ve ilk soru:)

    merhaba arkadaşlar,

    öncelikle aranıza katılmanın haklı gururunu yaşamaktayım:) uzun araştırmalar sonucunda GV 250de karar kıldım. 4 gün önce 2007 model 3200km (sanıyorum önceki sahibi bi kaç kez düştüğü için pek binememiş, tabi bu durumdan dolayı hafif kozmetik kusurları olsa da) bi bilen arkadaşıma gösterip satın aldım. sonuçta ben de acemiyim ve olası küçük hasarları bu sayede dert etmem kendime:) şu an kendiler 3450 kmde.

    dün bi arkadaşımın düğünü için derinceye gittim geldim. tabi yavru ceylanımla hem alışma safhamı hızlandırmak hem de motoru kendimce test etmek için. şimdi tecrübeli arkadaşlar bana kızabilir senin neyine izmit diyerek ancak 7-8 yıldır şehiriçi ve şehirlerarası trafikte araç kullanmasam cesaret edemezdim.

    gelelim sorularıma;) kartaldan çıkıp ilk benzincide depoyu fulledim depo göstergesi full idi ancak 5litre benzin aldı, acaba bozuk mu, yoksa kaç litreden sonra gösterge çalışmaya başlıyor? derinceden dönüşte ne kadar benzin harcadığını merak edip yine ilk benzincide fulledim depoyu 5liralık benzini ite kaka doldurabildik. şaka mı bu dedim mutlu oldum:)

    ikinci sorum ise şöyle motorun ivmelenmesi gerçekten mükemmel ancak maksimum hız 90-95 civarında ve bu hıza çok rahat çıkıp 10000 devirde sabit kalması acaba gaz teli ayarı mı yapılmalı sorusunu getirdi aklıma? bu haliyle de çok memnunum zaten 90dan hızlı gitmeyi pek de düşünmüyorum. gaz teli ya da başka muhtemel sorun nedir sizce?

    aynı sorular belki daha öncede sorulmuştur ancak 400küsür sayfayı okumam biraz zaman alacak:/

    anlayışınız için teşekkürler ve tekrar merhabalar...
    mehmet

  13. #8073
    audioslave - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mayıs 2008
    Şehir
    34
    Motosikleti
    Honda & Yamaha
    Alıntı mortegauche adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhaba arkadaşlar,
    motorun ivmelenmesi gerçekten mükemmel ancak maksimum hız 90-95 civarında ve bu hıza çok rahat çıkıp 10000 devirde sabit kalması acaba gaz teli ayarı mı yapılmalı sorusunu getirdi aklıma? bu haliyle de çok memnunum zaten 90dan hızlı gitmeyi pek de düşünmüyorum. gaz teli ya da başka muhtemel sorun nedir sizce?

    mehmet
    Hoşgeldin foruma ve gv 250 sayfasına!
    Şimdi, bu 90-95 km/h 10.000 devir/dk biraz garip değerler.Çünkü aynı motorla 4. viteste ancak bu değerleri görüyorum.Yani hızım 95km-devirde emin değilim ama 9.000 falan oluyor 4. viteste. 5'e geçtiğimde 125-130km/h 10.000 civarı oluyor.Bir dahaki sürüşte dikkat edeyim tam rakamları yazarım.

  14. #8074

    Üyelik
    03 Ekim 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    GV 250
    Alıntı audioslave adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hoşgeldin foruma ve gv 250 sayfasına!
    Şimdi, bu 90-95 km/h 10.000 devir/dk biraz garip değerler.Çünkü aynı motorla 4. viteste ancak bu değerleri görüyorum.Yani hızım 95km-devirde emin değilim ama 9.000 falan oluyor 4. viteste. 5'e geçtiğimde 125-130km/h 10.000 civarı oluyor.Bir dahaki sürüşte dikkat edeyim tam rakamları yazarım.
    hoşbulduk:) o zaman bu değerlere göre belki de 5.vitese geçmiyor ya da ben geçiremedim:/ bi dahaki sürüşümde ben de ona dikkat edeyim vitesleri sayarak...

  15. #8075

    Üyelik
    08 Haziran 2010
    Şehir
    İstanbul - Kozyatağı
    Motosikleti
    CBR 600F
    Dediğin rakam 4. vites için geçerli.. dün ağva-şile yapıp gelmiştim, 4. viteste düz yolda 100'de giderken 10bin civarıydı devir. Max hız da yaklaşık 140km/s

  16. #8076
    timoti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2010
    Şehir
    Çorum
    Motosikleti
    Hyosung GV250 idi, Honda VT750 oldu
    mortegauche hoşgeldiniz ben de benzin göstergesi sorunuzu yanıtlayım. Gösterge yaklaşık160 km'den sonra düşmeye başlıyor. O seviyeye kadar ise hep full de kalıyor. İbre düşmeye başlayınca özellikle uzun yolda ben benzin alıyorum tekrar, böylece sorun da olmuyor.
    En umutsuz köle, köle olduğunu bilmeyendir.

  17. #8077
    kilitci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul-Bayrampaşa
    Motosikleti
    BMW F650GS
    mortegauche Hoşgeldin motorun hayırlı olsun güle güle kullan allah kaza bela vermesin.

  18. #8078
    acoskun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ocak 2010
    Şehir
    Şarköy/Tekirdağ
    Motosikleti
    Yamaha Dragstar XVS650
    Mortegauche Hoşgeldin aramıza, Allah kazasız belasız binmeyi nasip etsin...
    Şarköy'de Sigortacı...

  19. #8079

    Üyelik
    03 Ekim 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    GV 250

    teşekkürler:)

    teşekkürler, kazasız belasız inşallah;)

    bugün motoru aldığım galeriye gittim aynı zamanda servisleri de var. giderken de tekrar tekrar test ettim motoru vites geçişlerinde problem yok 5e kadar tıkır tıkır geçiyor, 4le 5in arasındaki performans farkı 10km/h civarı bişey... neyse ilettim şikayetimi motor uzun süredir yattığı hava filtresinden olabilceğini söylediler ki bana da mantıklı geldi. ancak kıytırık bi hava filtresi temizliği için bakıma gitmem gerekiyormuş, iki dakka temizleyiverelim demediler:p neyse sonuç madem motor öğrenmek istiyoruz ufak tefek bakımlarını da kendim yapabilmeliyim di mi:D bi kaç gün içinde en yakın lastikçide temizletirim filtreyi, hem lastik havalarını da kontrol ederim mis...

    sağlıcakla kalın,
    mehmet

  20. #8080
    mitmuallim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2005
    Şehir
    İzmit /Kocaeli
    Motosikleti
    Mondial RX3i EVO
    Mortegauche de hoş geldi bu foruma,motosiklet .net in diğer forumlarını bilmem ama düzenli olrak buraya gelip bilgisinive sevgisini paylaşıp giden,yazmasa bile takip eden onlarca gv 250 sahibi kişi gelip geçmiştir.Gelen ve gidenlre selam olsun demek gerek bizede..
    "Yolculuk bir fersahda olsa cehennemden bir parçadır" ..... seyyah pirimiz Evliya Çelebi


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)

Bu Konudaki Etiketler