Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #7901

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Alıntı audioslave adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İngilizce hiç bukadar sade ve düz olmamıştı keşke tüm yabancılarda böle konuşsada bizde rahat anlasak
    kilitci arkadaşım senin verdiğin linkteki sadece minder kılıfıdır.yani içi değildir:D
    sen onu yaz alıcağın cevapda aynen öyle sade ve yalın olur yes we shipped 20$ yada artık ne kadarsa yada no sorry yazar muhabbet de ediyorum ama hong konglularla onlar daha çok işim oluyor birde onların ingilizcesini gör berbat ötesi


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #7902

    Üyelik
    10 Şubat 2010
    Şehir
    sakarya 54*
    Motosikleti
    2010 gv 250
    arkadaşlar çok onemlı bırsey sormak ıstıyorum. amortisorunuzu hangi rakamda kullanıyorsunuz ben ''3'' de kullanıyorum. genelde 2 kişi bindiğim için ortalama 150 kg. acaba cok mu sertte kullanıyorum ?

  3. #7903
    bazen25 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Haziran 2006
    Motosikleti
    x evo 400
    bende sürekli 2 kişi biniyorum, genelde 2 de oluyor.

  4. #7904
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    gv250 için 100tl'ye çıkma, orjinal,temiz sisibar buldum. Fiyatı normalmi sizce?
    cdı arızası dediğiniz 3. vites 6.000 devirde meydana gelen kısa süreli yığılmaylamı kendisini tanıtıyordu? Öyleyse kimler hangi maliyetle bu sorunu nasıl çözdü?
    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...

  5. #7905
    abdullah_03 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mayıs 2008
    Motosikleti
    YOK
    gv nin üzerinde neden stkanuni yazıyo sırf bu yüzden kararımı değiştirdim ben o parayı veriyosak çinli gibi görünmemesi lazım

  6. #7906
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    Tr pazarında özellikle en iyi geçiş motoru kabul görmüş lokomotif model olan 250gtr nin çok satması iştahları kabartınca,yarış başladı.kanuni baskın geldi ve anlaşmasını yaptı.Mahkeme sonucuyla Global devreden çıktı. Sizin düşünceniz çoğu kişide baskın olunca eski cirodan uzak kalınmış oldu.Bende aynı düşünceleri paylaşıyorum.
    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...

  7. #7907
    Doobly - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Eylül 2008
    Şehir
    Nilüfer/BURSA
    Motosikleti
    GT250R
    Alıntı vıceroy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tr pazarında özellikle en iyi geçiş motoru kabul görmüş lokomotif model olan 250gtr nin çok satması iştahları kabartınca,yarış başladı.kanuni baskın geldi ve anlaşmasını yaptı.Mahkeme sonucuyla Global devreden çıktı. Sizin düşünceniz çoğu kişide baskın olunca eski cirodan uzak kalınmış oldu.Bende aynı düşünceleri paylaşıyorum.
    Neden bilinmez ama aynı düşünceye ben de sahibim.
    Sanki Hyosung, ST&Kanuni'den daha sağlammış gibi de geliyor bana nedense. Halbuki üretildikler yer vs aynı biliyorum ama öyle bi his var içimde.

  8. #7908
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    Aslında teknik olarak s&t daha gelişmiş.cdı arızası sonlanmış,enjeksiyon gelmiş,eksoz değişmiş.Ama markaya bakış açısı değişmemiş itici geliyor heralde. Bana sorarsanız bakımı kolay ve arıza şansı az olan çift eksozlu,karburatörlü model daha mantıklı.Cruıser kullanıcılarının modifiye tutkusuna ters düşüyor enjeksiyon.
    Alıntı vıceroy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    gv250 için 100tl'ye çıkma, orjinal,temiz sisibar buldum. Fiyatı normalmi sizce?
    cdı arızası dediğiniz 3. vites 6.000 devirde meydana gelen kısa süreli yığılmaylamı kendisini tanıtıyordu? Öyleyse kimler hangi maliyetle bu sorunu nasıl çözdü?
    cevaplar için beklemedeyim.
    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...

  9. #7909
    kilitci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul-Bayrampaşa
    Motosikleti
    BMW F650GS
    Alıntı vıceroy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    gv250 için 100tl'ye çıkma, orjinal,temiz sisibar buldum. Fiyatı normalmi sizce?
    cdı arızası dediğiniz 3. vites 6.000 devirde meydana gelen kısa süreli yığılmaylamı kendisini tanıtıyordu? Öyleyse kimler hangi maliyetle bu sorunu nasıl çözdü?
    Sisibar fiyatı bana iyi gibi geldi orjinal ve temiz demişsin.
    Cdi arızası için ya koreden getirtmek gerekiyor veya türkiyede merkezyedekparça.com'da var bir de geçenlerde bu forumdan birisi söylemişti Kadıköy Piton Motor. Burada beyin tamirleri yapılıyormuş ben hiç gitmedim fakat bir sormakta fayda var.

  10. #7910
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    http://www.merkezyedekparca.com/agru...d=78&p=HYOSUNG GRUBU | GV 250
    Yukarıdaki adres fiyat belirtmeyince hyosungsource ile kıyaslama şansıda kalmıyor. Bahsettiğim olay cdı arızası belirtisimi oluyor?
    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...

  11. #7911
    kilitci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul-Bayrampaşa
    Motosikleti
    BMW F650GS
    Alıntı vıceroy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://www.merkezyedekparca.com/agru...d=78&p=HYOSUNG GRUBU | GV 250
    Yukarıdaki adres fiyat belirtmeyince hyosungsource ile kıyaslama şansıda kalmıyor. Bahsettiğim olay cdı arızası belirtisimi oluyor?
    Evet cdi arızası aynı olay benim motorda da var diğer arkadaşlarda da.
    Ben orası ile telefonda görüşmüştüm fakat aradan zaman geçti kaç lira dediğini tam hatırlayamıyorum fakat hyosource'da kargosu ile daha ucuza geilyordu onu hatırlıyorum.

  12. #7912
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    Hyosungsourceden getirilecek yeni cdı ünitesinin hatası düzeltilmiş yeni model olduğundan emin olmakta ayrıca sıkıntı sebebi.Hele memleketten alınabilecekler kesin eski ithalat bence.
    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...

  13. #7913
    audioslave - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mayıs 2008
    Şehir
    34
    Motosikleti
    Honda & Yamaha
    değişecek ve yeni takılacak bir cdi ünitesi sadece 5500'de devirim sonradan artması olayını çözüyor değilmi başka herhangi bir özelliği yok mu?

  14. #7914
    TAMER - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2005
    Şehir
    İstanbul/Çağlayan
    Motosikleti
    KEEWAYsuper light150,HYOSUNG GT250

    GV 250 Sisybar-Arka Yaslanma Aksesuarı

    Arkadaşlar Merhaba.

    Hyosung Gv 250 ler için yaptığımız koruma demirinden sonra sisybar da ürettik.Fotoğraflarını ekliyorum:

    Sahibinden.com da ilan detayları mevcut:

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...30908403/detay

    İlan no: #30908403

    Tamamen civatalarına kadar paslanmaz çelikten(Krom kaplamadan 3 kat daha pahalı bir malzemedir) imal edilmiştir.Paslanmaya karşı ömür boyu garantilidir.Arada bir Wd 40(Nalburlarda bulabilceğiniz tüm metal aksamlar için kullanılması önerilen bir çeşit metal yüzey koruyucusu) ile silerek bakımını yapmanız yeterlidir.Orjinal olarak satılandan çok daha ortopedik ve kalitelidir.Artçınızın rahatlığı için sırtı kavrayacak şekilde tasarlanmış olup geniş ve yüksek bir yapıya sahiptir.Gerekirse arkaya yüklük takılabilecek şekilde hazırlanmıştır.Atölyemize geldiğiniz taktirde ücretsiz montaj yapılmaktadır.








    http://img690.imageshack.us/slidesho...mg1949copy.jpg

    http://img690.imageshack.us/img690/1305/mg1949copy.jpg
    http://img202.imageshack.us/img202/2860/mg1957copy.jpg
    http://img842.imageshack.us/img842/7242/mg1958copy.jpg
    http://img818.imageshack.us/img818/2296/mg1960copy.jpg
    [COLOR="Red"]www.tamerkarakulak.com[/COLOR]

  15. #7915

    Üyelik
    10 Şubat 2010
    Şehir
    sakarya 54*
    Motosikleti
    2010 gv 250
    hocam keşke bitane gv 250 uzerınde takılı resmi olsaydı harika olurdu.

  16. #7916
    TAMER - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2005
    Şehir
    İstanbul/Çağlayan
    Motosikleti
    KEEWAYsuper light150,HYOSUNG GT250
    Alıntı caner_54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam keşke bitane gv 250 uzerınde takılı resmi olsaydı harika olurdu.
    Tabiiki hocam,kısa zaman da motor üzerinde fotoğrafını da eklerim.
    [COLOR="Red"]www.tamerkarakulak.com[/COLOR]

  17. #7917
    mitmuallim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2005
    Şehir
    İzmit /Kocaeli
    Motosikleti
    Mondial RX3i EVO
    viceroy ben geçen yıl 200tl vermiştim sissy bara 100 tl uygun bir fiyat gibi geliyor bana,
    hoşuna gittiyse al derim ama orijinaline arka çanta takmak için biraz kısa diyorlar ,ben hamdi ustaya yaptırdım uzun olanından..
    "Yolculuk bir fersahda olsa cehennemden bir parçadır" ..... seyyah pirimiz Evliya Çelebi

  18. #7918
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    Sisibarı 4 ay kullanılmış sıfır ayarında orjinal 100 tl den aldık ve taktık bugün.
    Yardımcı olmaya çalışan arkadaşlara teşekkürler.
    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...

  19. #7919
    audioslave - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mayıs 2008
    Şehir
    34
    Motosikleti
    Honda & Yamaha
    Alıntı logaritma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sen onu yaz alıcağın cevapda aynen öyle sade ve yalın olur yes we shipped 20$ yada artık ne kadarsa yada no sorry yazar muhabbet de ediyorum ama hong konglularla onlar daha çok işim oluyor birde onların ingilizcesini gör berbat ötesi
    siz airhawk'lardan almıştınız arkadaşınıza değilmi?onu sele içinemi yoksa dışamı yerleştirdiniz?

    Bu arada cdi ünitesi zannedersem 280tl. eğer sadece 5500devirde kısa süre hızlanmayı probleminden başka bir şeyi çözmüyorsa bence değişmesi gerekli olmayan bir parça.Ama yakıt tasarrufu falan da sağlıyorsa takılması düşünülebilir

  20. #7920

    Üyelik
    08 Ocak 2009
    Şehir
    Tekirdağ - Çorlu
    Motosikleti
    Suzuki VL800 Volusia
    Ohoooo, ben girmeyeli muabbet bayağı uzun olmuş burada
    CDI arızası,5000-6000 devir civarında motorun gazı algılamayıp devrini sabit tutması olarak tanımlanabilir. CDI ünitesi, yurtdışından gelirse yaklaşık 200 TL gibi bir maaliyet tutar (3 tip CDI var, doğru olanı sipariş etmek lazım. Konnektör tip ve sayısından ayırt edilebiliyor).
    Yurtiçinde ise CDI değiştirmek 400 TL ler civarında sanırım. Bir de CDI içerisindeki yazılımı değiştirmek söz konusu ki bir Elektrik - Elektronik Mühendisi olarak işi yapacak kişinin bunu nasıl yaptığını önceden gözümle görmeden hayatta teslim etmem CDI mı!

    Aynı sorun benim motorda da var ve ben değiştirmeyi düşünmüyorum. Bence ciddi bir problem değil, bugüne kadar bir sıkıntı yaratmadı bana! Aççıkcası sırf yukarıdaki problem yüzünden CDI ünitesini değiştirmek bence gereksiz!
    [B][COLOR="Navy"]Dünyanın sorunu, akıllılar hep kuşku içindeyken aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır... Bertrand Russel[/COLOR][/B]
    [B][I][U][COLOR="Red"]Canan Taş[/COLOR][/U][/I][/B]


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)

Bu Konudaki Etiketler