Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #6041

    Üyelik
    12 Ağustos 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hyosung gv250
    Arkadaşlar uzun zamandır motoru aktif olarak sürmüyordum, İstanbul'da yaşayanlar hava muhalefetinden haberdardır.Haftada 1 defa 10-20 dakka çalıştırıyordum ama Dün öğleden sonra hava biraz açtı dedim fırsat bu fırsat en azından motor yol yapsın diye iş yerimizden eve çıktım.(İş yerim Kağıthane'de, ev Sular İdaresi'nde.)Yani toplasan 2-3 km ya var ya yok o derece yakın ama motoru çıkarıp sürdüğümde 4-5 defa normal çalışırken yani aktif seyir halindeyken istop ettiğini gördüm.Eğer elimi debriyajdan tam çekmiş olsaydım motor viteste istop ettiği için direk arka teker kitliyecekti Allah'tan erken farkına vardım arka teker hafif yalpaladı hemen debriyaja asıldım istop etmiş halde durma seviyesine geldim.Acaba uzun süre motor yattığından dolayı mı böyle yapmıştır, çünkü daha önce hiç böyle yapmamıştı yaklaşık 2.100 kmde motorum yani ilk defa karşılaştım ve 2-3 kmlik güzergahta 4-5 kere bu hatayı yaptı.Şimdi siz değerli motorseverlerden bu konuyla ilgili yardım ve bilgi almak istiyorum ya da daha önce karşılaşan varmıdır aranızda?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #6042

    Üyelik
    09 Kasım 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    FuNDa RR :)
    Alıntı DeJaVu_91 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar uzun zamandır motoru aktif olarak sürmüyordum, İstanbul'da yaşayanlar hava muhalefetinden haberdardır.Haftada 1 defa 10-20 dakka çalıştırıyordum ama Dün öğleden sonra hava biraz açtı dedim fırsat bu fırsat en azından motor yol yapsın diye iş yerimizden eve çıktım.(İş yerim Kağıthane'de, ev Sular İdaresi'nde.)Yani toplasan 2-3 km ya var ya yok o derece yakın ama motoru çıkarıp sürdüğümde 4-5 defa normal çalışırken yani aktif seyir halindeyken istop ettiğini gördüm.Eğer elimi debriyajdan tam çekmiş olsaydım motor viteste istop ettiği için direk arka teker kitliyecekti Allah'tan erken farkına vardım arka teker hafif yalpaladı hemen debriyaja asıldım istop etmiş halde durma seviyesine geldim.Acaba uzun süre motor yattığından dolayı mı böyle yapmıştır, çünkü daha önce hiç böyle yapmamıştı yaklaşık 2.100 kmde motorum yani ilk defa karşılaştım ve 2-3 kmlik güzergahta 4-5 kere bu hatayı yaptı.Şimdi siz değerli motorseverlerden bu konuyla ilgili yardım ve bilgi almak istiyorum ya da daha önce karşılaşan varmıdır aranızda?
    Pis benzinden olabilir.Motoru yatırmadan önce benzini bitirmenizi önerir tamirciler.
    Dikkat! Aynada görülen nesneler hızla gözden kaybolur.

  3. #6043

    Üyelik
    12 Ağustos 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hyosung gv250
    Zaten benimde tahminim daha doğrusu aklıma gelen 2 şey var; ya akü uzun süre kaldığı için yavaş yavaş boşalmaya başladı ya da benzin durmaktan pislendi, pis kımıda her ezsoz manifotuna geldiğinde ateşlemeyi kesti ve stop etti devri kapattı.

  4. #6044
    draggy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Dragstar 650
    Giderken akünün boş olması önemli değil, sonunda azda olsa şarj edecek kendini, karbüratör pisliği olabilir, yada çok sulu bir yerde kullanmışsan filtren ıslanmış olabilir...
    İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035

  5. #6045

    Üyelik
    12 Ağustos 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hyosung gv250
    Alıntı draggy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Giderken akünün boş olması önemli değil, sonunda azda olsa şarj edecek kendini, karbüratör pisliği olabilir, yada çok sulu bir yerde kullanmışsan filtren ıslanmış olabilir...
    Sulu ortamda kullanmadım da aradan bir müddet geçsin ahava yine açarsa yine deniyecem bakalım bu seferde aynı hatayı yaparsa mecbur servise götürücem zaten garanti kağıdına işletmem gereken yazılar vardı hemde benzin şamandırası arzalıydı onlarıda tüstüm aradan çıkarırız artık

  6. #6046
    YÖRÜK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2008
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    BMW R1200 GS
    dejavu_91 dostum motorun aküsü ile ilgili bir sorun olacağını sanmıyorum..devrimin de dediği gibi karbüratör ile ilgili olabilir.yakıtını da heryerden alma.belirli bir kuruluştan al.ben arabama da motoruma da hep opetten alırım.şimdiye kadar hiçbir problem yaşamadım..
    SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!

  7. #6047

    Üyelik
    12 Ağustos 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hyosung gv250
    Alıntı YÖRÜK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dejavu_91 dostum motorun aküsü ile ilgili bir sorun olacağını sanmıyorum..devrimin de dediği gibi karbüratör ile ilgili olabilir.yakıtını da heryerden alma.belirli bir kuruluştan al.ben arabama da motoruma da hep opetten alırım.şimdiye kadar hiçbir problem yaşamadım..
    Şu ana kadar hep totalden alıyordum bir problemle karşılaşmadım çok şükür, son benzinide totalden 97 oktan aldım yine bu sefer problem çıktı, şimdilik çok büyük bi problem değil ama cdi hatasıysa yandık

  8. #6048
    YÖRÜK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2008
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    BMW R1200 GS
    dostum 95 oktan al benzini.97 almak tavsiye edilmiyor.beyinden kaynaklanan bişi olacağını sanmıyorum.karbüratörü temizlet bakalım ne olacak..
    SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!

  9. #6049
    brody - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mart 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    GV 250 satıldı
    Karbüratörü temizletmeden sadece tahliyesinden içindeki benzini boşaltmak da çözüm olabilir. Benim eski CBF150de geçen kış yattıktan sonra çalışmadı servise gittim sordum tahliyeden boşalt dediler. Benzini musluktan kapatıp tahliyeden içindekini boşalttım. Tek marşta çalıştı.

  10. #6050

    Üyelik
    12 Ağustos 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hyosung gv250
    Görüş ve fikirleriniz için çok teşekkür ederim, en kısa zamanda bunları bir bir uygulayıp hatanın nerden kaynaklandıogını bulucam kısmet olursa.

  11. #6051
    YÖRÜK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2008
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    BMW R1200 GS
    arkadaşlar yan ve arka çanta için acilen önerilere ihtiyacım var.arka çanta için taşıyıcı ayarlamam lazım nasıl bişi yapsam?
    yan çantalar için iki model var.şekil itibari değil de montaj itibari ile hangisini tavsiye edersiniz?neden?

    işte çantalar..
    http://www.feyizoglu.com/alisveris/p....php?pID=45518

    http://www.feyizoglu.com/alisveris/p....php?pID=45500

    arka çanta büyük olsun istiyorum ama taşıyıcı olmadan sadece sissybara asarak kullanmak olmayacak.nasıl bişi yapayım??

    bu da arka çanta modelleri..

    http://www.feyizoglu.com/alisveris/p....php?pID=44097
    http://www.motorturk.com.tr/armode/deri_canta/AR29.html
    http://www.motorturk.com.tr/armode/deri_canta/AR40.html

    acilen yorumları bekliyorumm..
    SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!

  12. #6052

    Üyelik
    09 Kasım 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    FuNDa RR :)
    2009 Enjeksiyonlu modellerse CDI arızası ve boşa zor geçme problemi var mı? Deneyen,kullanan varsa söyleyebilirmi.
    Dikkat! Aynada görülen nesneler hızla gözden kaybolur.

  13. #6053
    YÖRÜK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2008
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    BMW R1200 GS
    dostum boşa geçme problemi diye bişi yok.boşa geçiyor ama alışana kadar biraz zorlanıyorsun.ama 250cc tüm motorlarda bu durum söz konusu deniyor.

    cdi arızası da hyo değilde st&kanuni lerde bu sorun ortadan kaldırılmış.başlığımızda zaten st kullanan arkadaşlar da var..
    SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!

  14. #6054

    Üyelik
    09 Kasım 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    FuNDa RR :)
    Alıntı YÖRÜK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dostum boşa geçme problemi diye bişi yok.boşa geçiyor ama alışana kadar biraz zorlanıyorsun.ama 250cc tüm motorlarda bu durum söz konusu deniyor.

    cdi arızası da hyo değilde st&kanuni lerde bu sorun ortadan kaldırılmış.başlığımızda zaten st kullanan arkadaşlar da var..
    Teşekkür ettim.Ben de geçmiyor dememiştim zor geçiyor demiştim çoğu kullanıcıdan bunu duydum çünkü.
    Dikkat! Aynada görülen nesneler hızla gözden kaybolur.

  15. #6055
    YÖRÜK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2008
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    BMW R1200 GS
    alışana kadar zorlanıyorsun ama sonrasında hemen geçiyor.alışma meselesi yani..isim ne bu arada?gv250 mi almayı düşünüyorsun??
    SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!

  16. #6056

    Üyelik
    09 Kasım 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    FuNDa RR :)
    Alıntı YÖRÜK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    alışana kadar zorlanıyorsun ama sonrasında hemen geçiyor.alışma meselesi yani..isim ne bu arada?gv250 mi almayı düşünüyorsun??
    gv250 ve kymco venox arasında kararsız kaldım.ismim eray.
    Dikkat! Aynada görülen nesneler hızla gözden kaybolur.

  17. #6057
    Yasoe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Nisan 2005
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Kawasaki EN500
    Alıntı YÖRÜK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar yan ve arka çanta için acilen önerilere ihtiyacım var.arka çanta için taşıyıcı ayarlamam lazım nasıl bişi yapsam?
    yan çantalar için iki model var.şekil itibari değil de montaj itibari ile hangisini tavsiye edersiniz?neden?

    işte çantalar..
    http://www.feyizoglu.com/alisveris/p....php?pID=45518

    http://www.feyizoglu.com/alisveris/p....php?pID=45500

    arka çanta büyük olsun istiyorum ama taşıyıcı olmadan sadece sissybara asarak kullanmak olmayacak.nasıl bişi yapayım??

    bu da arka çanta modelleri..

    http://www.feyizoglu.com/alisveris/p....php?pID=44097
    http://www.motorturk.com.tr/armode/deri_canta/AR29.html
    http://www.motorturk.com.tr/armode/deri_canta/AR40.html

    acilen yorumları bekliyorumm..

    Yan çantalardan ilkini bende fuardan alacağım. Yanlız bunun, ikincisi gibi heybe şeklinde olanına bakacağım ben. Tam o model var mı emin değilim. Eğer yoksa senin 2. çantayı düşünebilirim bende. En azından onun gibi birşey çünkü onun metal parçaları çok süslü geldi bana.

    Arka çantaya gelince, bizim motorlara (çoğu cruiser'a) arka çantayı hiç yakıştırmıyorum ben. O yüzden öneride bulunamayacağım.

    35önder48 motorunu güle güle kullan, hayırlı olsun.

    İyi günler..

  18. #6058
    of_lee - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    1000 rr fireblade
    Alıntı YÖRÜK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dostum boşa geçme problemi diye bişi yok.boşa geçiyor ama alışana kadar biraz zorlanıyorsun.ama 250cc tüm motorlarda bu durum söz konusu deniyor.

    cdi arızası da hyo değilde st&kanuni lerde bu sorun ortadan kaldırılmış.başlığımızda zaten st kullanan arkadaşlar da var..
    250 cc regalde bile böyle bi problem yok.hemde hakiki çin malı.
    VARLIĞIM TÜRK VARLIĞINA ARMAĞAN OLSUN.NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE !

  19. #6059
    YÖRÜK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2008
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    BMW R1200 GS
    problem derken dostum???


    yasin ben de arka çanta olmazsa olmaz diye düşünüyorum.ben motoru uzun yolda kullanacağım için arka çantaya ihtiyacım var.ama vida seti olan yan çantamı alayım yoksa heybeli gibi iplerle bağlamalı olanı mı alayım ona karar veremedim..


    eray venox da güzel motor.ama gv250 kadar yaygın değil.ama tipi farklı egsozları cantı falan derken gv250 ile sadece beygir güçleri ortak diye biliyorum.ama karar senin..
    SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!

  20. #6060

    Üyelik
    17 Nisan 2008
    Şehir
    İST-maltepe
    Motosikleti
    suzuki an125
    Alıntı YÖRÜK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar yan ve arka çanta için acilen önerilere ihtiyacım var.arka çanta için taşıyıcı ayarlamam lazım nasıl bişi yapsam?
    yan çantalar için iki model var.şekil itibari değil de montaj itibari ile hangisini tavsiye edersiniz?neden?

    işte çantalar..
    http://www.feyizoglu.com/alisveris/p....php?pID=45518

    http://www.feyizoglu.com/alisveris/p....php?pID=45500

    arka çanta büyük olsun istiyorum ama taşıyıcı olmadan sadece sissybara asarak kullanmak olmayacak.nasıl bişi yapayım??

    bu da arka çanta modelleri..

    http://www.feyizoglu.com/alisveris/p....php?pID=44097
    http://www.motorturk.com.tr/armode/deri_canta/AR29.html
    http://www.motorturk.com.tr/armode/deri_canta/AR40.html

    acilen yorumları bekliyorumm..
    ilker ben 1. linkteki http://www.feyizoglu.com/alisveris/p....php?pID=45518 çantayı kullanıyorum...hem büyük bütün işimi görüyor hemde bu çanta ile yan çanta taşıma demirine ihtiyaç kalmıyor...kilitli olması ayrı bir avantaj tavsiye ederim dostum..çantalar arasında iç plastik ve metal destekleri ile en sağlamı bence


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)

Bu Konudaki Etiketler