Sağol balbar cevabın için. Bu arada motor ikinci el, 2005 model. kazası yok, sıyrığı var. Motoru aldığım arkadaş geçen sene 1000 km'de almış, ben de ondan 5300 km'de aldım. 4000 tl'ye aldım. Sizce iyi mi?
Sağol balbar cevabın için. Bu arada motor ikinci el, 2005 model. kazası yok, sıyrığı var. Motoru aldığım arkadaş geçen sene 1000 km'de almış, ben de ondan 5300 km'de aldım. 4000 tl'ye aldım. Sizce iyi mi?
Hoşgeldin Maturin,
Bence iyi fiyata almışsın motoru (eğer temizse tabii, aksesuar var mı?).
145 balbarın da dediği gibi oldukça iyi bir sürat... Ama bence o hızlarda kullanma makineyi, aşırı ısınır, nikelajlar aşınmaya ve renk atmaya başlar. Uzun yolda 100-120 arası gidilebilir.
Bu arada geçen aydan bu aya havalar o kadar soğuk değildi, sabahları motoru çalıştıramaman bence ondan kaynaklanmıyor. Istersen bir ustaya baktır (akünü ölçsün, bujiler kontrol edilsin).
Aldıktan sonra motora bakım yaptırdın mı hiç?
[B][COLOR="Navy"]Dünyanın sorunu, akıllılar hep kuşku içindeyken aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır... Bertrand Russel[/COLOR][/B]
[B][I][U][COLOR="Red"]Canan Taş[/COLOR][/U][/I][/B]
Hoşgeldin Maturin.
Banada söyledikleri gibi motorda iyi bir seçim yapmışsın hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız kullanmanı dilerim.
Sabahları birkaçkere marş basma sorununu bende yaşıyorum fakat benimki akünün bittiğinden
bu arada ben motora 150 gösterdim ama tabi sürekli yüksek hızlarda gitmek iyi değil 120 ile çok rahat seyir yapılıyor.
[B]34 [COLOR="Red"]FF[/COLOR] 4929[/B]
145 sadece deneysel bi çalışmaydı yoksa 100-120 arası seyretmiştim zaten yol boyunca. Motora bakım yaptırmaya fırsatım olmadı ne yazık ki, işim dolayısıyla köy gibi bi yerdeyim, bulunduğum yerden çıkmam da zor. Bi 15 gün içinde ustaya göstericem umarım.
@ canantas
Motor temiz. Sadece bir sıyrık var. Darbe de yok, akeseuar da Bujileri ben de düşündüm ama motoru aldığım arkadaş ben almadan 10 gün önce değiştirdiğini söyledi. Ben de güvendiğim bi arkadaş olduğu için ve (aslında) ustaya gösterme imkanım olmadığı için he dedim geçtim. Ama dediğim gibi göstereceğim ustaya.
@ joshua__
Teşekkür ederim, senin de hayırlı olsun motorun. Taş gibi alet valla
[B][COLOR="Navy"]Dünyanın sorunu, akıllılar hep kuşku içindeyken aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır... Bertrand Russel[/COLOR][/B]
[B][I][U][COLOR="Red"]Canan Taş[/COLOR][/U][/I][/B]
Kısmet abi. Hyo yu zaten beğeniyordum ama gücüm ona yetmediği için seçenekler arasında en iyi olanı seçtim. Yaptım seçimden hiç pişman olmadım ama ilk beğendiğim motor olan hyo ya halen hayranım
Classic cruiser sonuçta benim tarzım
Tekirdağ-Çorlu
Kısmet tabi kısmet...
İstersen bir direkten dön benimki ile
Ben bu lafı çok tuttum yaaaa....
[B][COLOR="Navy"]Dünyanın sorunu, akıllılar hep kuşku içindeyken aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır... Bertrand Russel[/COLOR][/B]
[B][I][U][COLOR="Red"]Canan Taş[/COLOR][/U][/I][/B]
Her direkten dönüşümde zaten fikrim değişiyor zihnim bulanıyor içimdeki ateş yeniden alevleniyor.
Benim kara pantere bakacak iyi bir müşteri bulursam düşüneceğim bakalım.
Tekirdağ-Çorlu
Süleyman bey benim Hyo satılık hemde makul fiyat ve üçlü çanta sistemi ile.. Üzerinde 750 liralık aksesuar var.. Sorunsuz bir makina.. Forumu okursanız inanırsınız..
SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA
Sizin ilanın linkini verirmisiniz ?
Tekirdağ-Çorlu
Süleyman beye bir hyo yapmak farz oldu
[B]34 [COLOR="Red"]FF[/COLOR] 4929[/B]
Üçlü çanta sistemim süper.. Yalnız demir yada krom kaplama yerine direkt krom metalinden yaptırırsanız paslanmaya karşı çok daha dayanıklı ve sağlam olmakta. Elbette krom kromaja göre daha pahalı ama uzun vadede değer..
Önce iki adet heybe destekleyicisini kromdan yaptırdım. Bunu şase ile yanlardaki kromaj süsleri arasına viadaladım. Heybeleride bu krom destekleyicilere plastik kelepçe ile kelepçeledim.
Sissy bara gelince onu plaka plakası taşıyor. L şeklinde iki adet aparat yaptırıp vida ve somun yeri açtırdım. Onu da plaka taşıyıcısna sabitledim üzerinede Sissy Bar çantamı koydum. Lakin burada dikkat edileceke nokta arka çantaya bidon su, meyva karpuz gibi ağır şeyler koymamak gerek.. Yolculuklarda sadece onu T-Shirt-atlet ve iç çamaşır için kullanınca ağırlık birlaç kiloyu geçmiyor..
İşte resimleri...
URL=http://img124.imageshack.us/i/dsc06501.jpg/][/URL]
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:33 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:31 PM ----------
İşte bu resimlerde var...
URL=http://img44.imageshack.us/i/dsc06959a.jpg/][/URL]
SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA
Fotolar ve bilgiler için teşekkürler. Ben motohobiden arkaya çanta takılabilen sisibarı aldım takdım ama yan çanta için henüz bişey yapmadım. Benim asıl derdim çantalarla aslında. Nasıl çanta alsam karar veremedim. Deri çantalarla pek aram yok. Plastiklerde bizim motora gitmiyor pek. Olabilidiğince geniş çanta istiyorum ama arkada büyük çanta olursa pek hoş olmayacak herhalde. Shadın 50lt.lik gümüş renkli plastik çantası var ama Ankara'da bulamadım. Motorun üzerinde nasıl durur bi denemek istiyordum. Motorda kırmızı gri olduğu için belki uyum sağlayabiir diye düşündüm. yan çanta içinda kappanın 21litrelik plastik çantaları var onları cruiser motorda gördüm. sırıtmıyordu. Onlar olabilir diye düşünüyorum.
selam arkadaşlar.selçuk abi yine döktürmüşsün fotoları.
süleyman hoşgeldin.hadi hayırlısıyla seni bu sayfaya transfer edelim
maturin hoşgeldin aramıza.motorun hayırlı ve uğurlu olsun.kazasız belasız kullanman dileğiyle.140 güzel bir hız.ben antalya'dan izmir'e gelirken 135 e kadar çıktım daha da çıkacaktı ama rüzgar çok zorluyordu.bende bıraktım.ama ideal hız 100-120 arası.yağ gibi gidiyor motor.bu arada motor selçuk abinin dediği gibi marşa bir basmada çalışıyor.sen zorlanıyorsan ustaya götürmekte fayda var.ilk çalıştırmalarda jikleyle çalıştırman iyi olur.15-20 sn jiklenin açık kalması yetiyor.
brody bu kappanın "soft bag" denilen körüklü çantaları var.körüklerini açınca çok fazla genişleyen modeller.istersen onları da bir araştır.
balbar benim motorda 110 kuruş yakıyor km.de.istersen karbüratöre filtrelere bir baktır istersen.
herkes aynı görüşte sanırım.benim motor 2007 model geçen aylarda garantisi bitti ama kesinlikle hiç garantiye ihtiyacım olmadı.banada hyosung mu s&t mi deseler kesinlikle hyo alırdım.
bu arada bugün motorun 4000 bakımını yaptırdım.işte resimler..
motorun yağ filtresi değişti önce.
yağ filtresinin çıkmış hali ve filtrenin takıldığı yer.
bu arada yağ filtresi değiştirildikten sonra hava filtresi çıkarılıp temizlenip yerine takıldı ama o sırada ustabaşı ile sohbet ettiğim için resimlemeyi kaçırdım.
eski yağ filtresi yerdeki küçük şey.
şimdide yeni yağ konuyor.
motora konulan yağın markasını ilk defa gördüm.shell advance alacaktım ama shell istasyonlarında iki zamanlı vardı ama 4 zamanlı ellerinde kalmamış benim şansıma.bende kendi yağlarını koysunlar 2000 km kadar sonra ben shell alıp değiştiririm diye düşündüm.
motora 1,5 lt yağ kondu.
şimdide temizliğe alınıyor ve yıkanıyor.
bu arada serviste bir tane moped ilgimi çekti.ustabaşı motorun 31 yıllık olduğunu.çalıştırdığı bir tane ustanın babasına ait olduğunu söyledi.söylediğine göre motor 7 yıl falan kapalı bir yerde kalmış hiç kullanılmamış.7 yıl sonunda sadece bujiyi temizleyip yakıt koymuşlar ve yarım pedalda çalışmış.çok sağlam diyor usta.
bu arada motorun benzin deposu arka selenin altında çok ilginç.
bu arada yan kapaklarının üstünde köln yapımı gibi bişi yazıyor.alman malı olduğu anlaşılıyor makinenin..
daha sonra serviste işim bitiyor ve karacamı otoparka koyuyorum.
işte bu kadar
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:47 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:41 PM ----------
ha bu arada amma çok "bu arada" demişim şimdi dikkatimi çekti
ha birde motorun vitesi biraz aşağıdaydı.spor ayakkabı falan pegle vites arasına girmiyordu,onu yükselttirdim.zincir kontrol edilip yağlandı.debriyaj delinin içine yağ sıkıldı.manetin orayı yağladı o içine gider dedi usta birde deponun üstünde bir çizik gibi bişi vardı onada rütuj çekti usta.
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
merhaba arkadaşlar bir haftadır tatildeyiz ve bir haftamız daha var tatile motorumuzla geldik ve çok güzel yerleri geziyoruz km şuanda 2000 oldu gelişte güzergahım istanbuldan izmir oradan antalya merkez oradan kaş kalkan hafta sonu fetiye,ye geçeceğim resimlerimden bazılarını görmek isterseniz.http://www.facebook.com/photo_search...3705&view=all# bakabilirsiniz
aşk...
rs4 nova hiç duymadığım, bilmediğim bir yağ markası. Ne malı merak ettim doğrusu?
S&t ile HYO arasındaki fiyat yaklaşık 3.000 ytl aradaki farklılk enjeksiyon o da 250cc de 100 km de yarım litre bile etmez (gv650 de ancak yarım litre fark yaratıyor) .
İki motosikletin fiyat farkı cebinizde kalsın garantiniz olur.Rahatınıza bakın arkadaşlar.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
mrb arkadaslar dun ıtıbarıyle bende gv250 sahıbıyım sızlerle paylasmak ıstedım..
bu motoru secmemde bu topigınde katkısı oldugunu belırtmek ısterım..
eskı bır kymco grand dınk 250 kullanıcısı olarak tarz da degıstırmıs oldum dıyebılırız..aldıgım motor 2007 model 2008 6 ıncı ay trafıge cıkıslı 6300km on cam ve sısy mevcut fıyatı soylemekte bır sıkıntı duymuyorum 4500 tl ye aldım
gv250 hakkındakı ılk ızlenımlerıme gelınce;
daha once sadece ehlıyet alırken vıteslı kullanmıstım ve bu motor ıst daydı motorun eskı sahıbı erdem arkadasıma burdan tesekkur ederım gosterdıgı ılgı ve yardımları ıcın..daha once maxı scooter kullandıgım ıcın ıster ıstemez karsılastırma yapıyorum;
yol tutusu tam bekledıgım gıbı bır scooterdan sonra 16-15 jantlar kendını farkettırıyor yalnız lastıkler cok yumusak buda bıraz kaymaya neden oluyo..
vıtes gecıslerı ve hızlanması cok guzel 20hp scooterdan sonra 28 hp ve 22 nm tork fazlasıyla yeterlı benım ıcın..
far ve gosterge ısıklarının temassızlıgını nasıl cozebılırım ? dun bıraz zorlandım hatta bı ara far yanmadı yolda oldugum ıcın fazla da ılgılenemedım bu yuzden..
bu arada ayak frenıne bır turlu alısamadım sanırım cok yukarda asagıya alınabılıyor mu ?on frendende basınca garıp bır ses gelıyor acaba balata mı bıtmıs yoksa metalık ses normal mı ?
motor resımlerden cok daha guzel ve dıkkat cekıcı ve sesı cok guzel..
bu arada motor sevdası boyle bısey sanırım hıc kullanmadıgım ve daha once sadece ehlıyet alırken kullandıgım bır motoru ıst dan ankaraya getırmekte cok kolay gelmedı acıkcası bana.. ozellıkle ıst cıkısı tır ve kamyonların daha hızlı gıtmem ıcın dıbıme kadar yaklasıp kornaya basmasıyla 100km nın ustune cıkmak bıraz korkuttu dıyebılırım..
sımdılık bu kadar herkese kazasız belasız surusler..
İlker abi bakımını yaptırmışsın güzel sürüşlerde yağını kirletmeniz dileğiyle.....
TOLGADRB.Güzel seçim sorunsuz km ler seni bekliyor.İyi günlerde kullanman dileğiyle
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
Hayırlı olsun gulegule kullan.
Ön fren balatası cok sert se garip sesler cıkarabılıyor. Değişmeni tavsiye ederim. Diski kontrol et çizilmiş olabilir.
Işıkların yanmaması daha oncede yazdığımız gibi biryerlerde şase yapıyor olmalı yada çıkmış bir kablo olabilir.
Ayak freni aşağıya alınamıyor. Ama iyi bir usta bulursan biraz uğraşarak halledebilir.
Motoru kaydırmayı nasıl başardın anlayamadım ?
Kuş olup uçmak isterken uzaklara, Ağaç olup kök salıyorum buralarda.........
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)