Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motoruma.com
Motomax
REKLAM ALANI

Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    CFMOTO Z Force 550
    REKLAM ALANI
  1. #14661
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı karanar889 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Güncel bilgi; motor 101,6 km de 23 tl yakıt tüketti, şehir içi.. Nasıl, normal mi sizce?
    Bir yanlışlık olmasın. Verdiğin değerlerle 4,81 lt/100 km tüketim çıkıyor. Normal olan 3,5 lt. civarıdır. Kullanıma göre 4 lt'ye kadar çıkar. 4 lt'nin üzerinde çıkmak da gerçekten zordur.


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    REKLAM ALANI
    Motomax
  2. #14662
    lycantrophic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2009
    Motosikleti
    GV 250
    100 kilometrede 23 lt yakıt tüketimi biraz fazla değil mi ben mi bişeyleri kaçırıyorum yoksa?
    Önemli olan nereye varacağın değil, yaptığın yolculuktur.

  3. #14663
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı lycantrophic adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    100 kilometrede 23 lt yakıt tüketimi biraz fazla değil mi ben mi bişeyleri kaçırıyorum yoksa?
    101,6 km'de 23 TL benzin. 4,70 TL benzin fiyatıyla hesaplarsak 4,89 litre, yani 100 km'de 4,81 litre yapar. Yukarıda yazdığım gibi bu da çok.

  4. #14664
    lycantrophic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2009
    Motosikleti
    GV 250
    Benim motor rodajda 300 kilometrede tam 10,5 litre yaktı. 4,81 olmasında cidden bir sıkıntı var.
    Önemli olan nereye varacağın değil, yaptığın yolculuktur.

  5. #14665
    karanar889 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ocak 2012
    Şehir
    İstanbul/Eyüp
    Motosikleti
    Hyosung GV 250 (2009)
    Alıntı Slayerrr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bir yanlışlık olmasın. Verdiğin değerlerle 4,81 lt/100 km tüketim çıkıyor. Normal olan 3,5 lt. civarıdır. Kullanıma göre 4 lt'ye kadar çıkar. 4 lt'nin üzerinde çıkmak da gerçekten zordur.
    Alıntı lycantrophic adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    100 kilometrede 23 lt yakıt tüketimi biraz fazla değil mi ben mi bişeyleri kaçırıyorum yoksa?
    Alıntı Slayerrr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    101,6 km'de 23 TL benzin. 4,70 TL benzin fiyatıyla hesaplarsak 4,89 litre, yani 100 km'de 4,81 litre yapar. Yukarıda yazdığım gibi bu da çok.
    Alıntı lycantrophic adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim motor rodajda 300 kilometrede tam 10,5 litre yaktı. 4,81 olmasında cidden bir sıkıntı var.
    Ozaman ölçme yöntemini söyleyeyim belki bir şey yakalarız. Depoyu fulledim, km yi sıfırladım, 101,6 km olunca benzin istasyonun daydım, tekrar fulledim ve 23 tl ödedim.

    Şimdi ilk ihtimal ilk fullediğimde tam doldurmadım mı acaba diycem ama ağzına kadar geldi benzin.

    İkinci ihtimal "Bir de soru sorayım arkadaşlar, motor çalışır vaziyette dururken çalışmasında bir dengesizlik var gibi, sanki sabit rolenti gazı gelmiyor da gazı bazen kesip bazen açan bir sorun var. Niye olabilir?" daha önce bahsettiğim bu
    sorunla bir alakası olabilir mi acaba? Bana da biraz fazla geldi bu yakıt tüketimi.
    "Nâçar kalacak yerde/Nâgâh açar ol perde/Derman eder her derde.
    Mevlâ görelim neyler/Neylerse güzel eyler." Erzurumlu i.Hakkı

  6. #14666
    serdarsom - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Vulcan S
    Herkese merhaba. Yeni motor alanlara hayırlı olsun.

    Alıntı lycantrophic adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    100 kilometrede 23 lt yakıt tüketimi biraz fazla değil mi ben mi bişeyleri kaçırıyorum yoksa?
    Ben de iki depo bitirdim. İlkinde 12,5 litre ile 200km ikinci de 14.5 litre(12+2.5) ile 250km yaptım. (Değerleri yaklaşık yazdım detaylı hesapladığımda ilk depoda 6.2lt/100km; ikincide 5.8lt/100km olduğunu hesapladım.) İlk depo bittikten sonra yağ, yağ filtresi ve hava filtresini değiştim. İlk depoda hep 2-4km yol yapıp bol dur kalk yapmıştım. O yüzden ilk tüketimi çok önemsememiştim ama ikinci depodan sonra bu kadar yakmamam gerektiğini düşünüyorum. Bujiler 5000km önce değişmiş ama bir baktırmam gerekecek galiba...

  7. #14667
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı karanar889 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ozaman ölçme yöntemini söyleyeyim belki bir şey yakalarız. Depoyu fulledim, km yi sıfırladım, 101,6 km olunca benzin istasyonun daydım, tekrar fulledim ve 23 tl ödedim.

    Şimdi ilk ihtimal ilk fullediğimde tam doldurmadım mı acaba diycem ama ağzına kadar geldi benzin.

    İkinci ihtimal "Bir de soru sorayım arkadaşlar, motor çalışır vaziyette dururken çalışmasında bir dengesizlik var gibi, sanki sabit rolenti gazı gelmiyor da gazı bazen kesip bazen açan bir sorun var. Niye olabilir?" daha önce bahsettiğim bu
    sorunla bir alakası olabilir mi acaba? Bana da biraz fazla geldi bu yakıt tüketimi.
    Bujilerinde sorun olması muhtemel. Bujileri ve durumuna göre hava filtresini değiştirmen iyi olur. Ölçüm yaparken de 100 değil en az 200 km'de yaparsan daha sağlıklı olur. Dolumlar arasında yarım litre kadar fark olabiliyor. Ayrıca depo doldurulurken motor yan sehpada (ayaklık) değil de tam dik konumdaysa ve bu şekilde kapağa kadar doldurursan motoru yan sehpaya aldığında ya da virajda motoru yatırdığında bir ucu deponun üst kısmındaki havalandırma/tahliye hortumundan benzin gidebiliyor. Armağan'ın yarım litre benzinin akışını izlemiştik mesela.

    Alıntı serdarsom adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben de iki depo bitirdim. İlkinde 12,5 litre ile 200km ikinci de 14.5 litre(12+2.5) ile 250km yaptım. (Değerleri yaklaşık yazdım detaylı hesapladığımda ilk depoda 6.2lt/100km; ikincide 5.8lt/100km olduğunu hesapladım.) İlk depo bittikten sonra yağ, yağ filtresi ve hava filtresini değiştim. İlk depoda hep 2-4km yol yapıp bol dur kalk yapmıştım. O yüzden ilk tüketimi çok önemsememiştim ama ikinci depodan sonra bu kadar yakmamam gerektiğini düşünüyorum. Bujiler 5000km önce değişmiş ama bir baktırmam gerekecek galiba...
    Yukarıda yazdıklarım senin için de geçerli ama senin motor kendini 600'lük falan sanıyor herhalde. 1600cc benzinli arabam şehir dışında sakin kullanıldığında senin motor kadar yakıyor. Bu kadar yakması için belirgin şekilde motorun düzensiz çalışması, gaz verirken dahi egzozdan ufak patlama sesleri gelmesi gerekir. Senin motoru en son gördüğümde gayet stabil ve sorunsuz çalışıyordu. Bujilerini bir değiştir ama dediğim gibi bujiden kaynaklı bu kadar yüksek tüketim olduğunda motor pek stabil çalışmaz. Jikle açık kullanmıyorsun dimi?

  8. #14668
    mhmtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2012
    Şehir
    istanbul başakşehir
    Motosikleti
    MT 07
    motoruma kavuştum sonunda çok zevklimiş ilk denememe rağmen baya güzel kullandım gezilerde buluşmak üzere..

  9. #14669
    lycantrophic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2009
    Motosikleti
    GV 250
    Yavaş yavaş aksesuarları tamamlıyorum da sis farı konusu aklıma takıldı. Estetik açıdan çok hoşuma gitmiyor, siste zaten pek kullanmıyorum motoru. Ne gibi artıları olabilir sis farının?

    Alıntı mhmtrn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motoruma kavuştum sonunda çok zevklimiş ilk denememe rağmen baya güzel kullandım gezilerde buluşmak üzere..
    Hayırlı olsun, güzel günlerde kullanırsın umarım.
    Önemli olan nereye varacağın değil, yaptığın yolculuktur.

  10. #14670
    mhmtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2012
    Şehir
    istanbul başakşehir
    Motosikleti
    MT 07
    teşekkür ederim murat hep beraber güzel günlerde kullanalım..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:35 ----------

    motor tamam,şimdi kask ihtiyacım var 100-150 tl civarı alabileceğim yarım kask tavsiyelerinizi bekliyorum..

  11. #14671

    Üyelik
    22 Mart 2012
    Şehir
    istanbul-anadolu yakası
    Motosikleti
    henüz yok :( ama gv 250 mumkunse
    hin hin yarin ilk motor dersim vaaar...
    geliorum hazir olun
    haziran temmuz gibi alicam motoru ama ilk kez alicam motoru ve 0 tecrube ve 0 deneyim ve 0 bilgi...
    so 0 gv250 mi alsam yoksa 2. el mi?

  12. #14672
    lycantrophic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2009
    Motosikleti
    GV 250
    Daha önceden deneyimin olsa sıfır al derdim bol bol düşüp kalkacaksın bozacaksın motoru muhtemelen; yeni modellerin enjeksiyonlu olduğunu düşünürsek özellikle elektronik sorunları çoğu yerde tamir ettiremezsin. Rodajı da düzgün yapamayabilirsin; o açıdan ikinci el karbüratörlü bir motor alsan daha rahat olur diye düşünüyorum.

    Yemiyorum içmiyorum motora aksesuar alıyorum; pedal aldım, koruma demiri aldım, depo kılıfı da aldım, fren pedalı eşantiyon; ayna gelecek harley tarzı, topuk vitesi gelecek; bir de orijinal sissy barından aldım mı motoru giydirme işlemim tamamdır şimdilik. Depo kılıfı da biraz kırışık durmasına ve alt taraftan sarmamasına rağmen bence güzel duruyor. 40 lira bişey zaten; ilerde özel üretim bişey yaptırılabilir.




    Dr.Aequitas bunu beğendi.
    Önemli olan nereye varacağın değil, yaptığın yolculuktur.

  13. #14673
    Dr.Aequitas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ağustos 2011
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Kawasaki Vulcan VN 900 Classic
    Şimdiden çok güzel olmuş.. Sissy bar da eklenince iyice dolgun gösterecek.

    Bu arada size bir şey sorayım. Gittigidiyor ve sahibinden de bizim motorların yedek parçaları var. Yağ filtresi, hava filtresi vs gibi şeyleri oradan tedarik etsek olur mu. Çünkü bakıyorum, forumdaki arkadaşların çoğu koreden getirtiyor malzemeleri.

    Bir de eğer yakın zamanda koreden sipariş vermeyi planlayan varsa ben de ortak olabilirim kargoya. Filtre filan almak istiyorum. Geniş ayaklık da düşünüyordum ama kota problemi olabilir sanırım. Oradan alış veriş yapan arkadaşlar fiyat limitiyle alakalı sıkıntı çektiler mi acaba, ya da en fazla ne kadarlık ürün aldılar, paylaşır mısınız?

  14. #14674
    lycantrophic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2009
    Motosikleti
    GV 250
    Teşekkürler. Aynalarla sisi bar görüntüyü oldukça iyi toparlayacak.

    En fazla 75 euroluk ürün alınabiliyor diye biliyorum yurtdışından; daha fazlası gümrük vergisine tabii. Koreden sipariş de o kadar gözde büyütülecek bişey değil; ayak pedalları 6 günde geldi mesela. 100 lira verdim nakliye hariç pedallara, 3 kilo da ağırlığı var oldukça iri paket sorun olmadı. Gittigidiyordan da alabilirsin; ama bunları bir arada 75 euroyu geçmeyecek biçimde koreden alsan daha ucuza gelir muhtemelen. Geniş ayaklık dediğin orta sehpa ise yani şu:

    http://www.hyosungsource.com/index.p...roducts_id=860

    fazla pahalı bişey değil, kotaya takılmaz. Ama montajı biraz sıkıntılı olabilir bence.
    Önemli olan nereye varacağın değil, yaptığın yolculuktur.

  15. #14675
    mhmtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2012
    Şehir
    istanbul başakşehir
    Motosikleti
    MT 07
    murat senin motor baya yeniymiş bizimkinin yanında..aksesuarların çok güzel olmuş.çantalarınla fren pedalın çok hoş.çantaları ne kadara aldın, benimde çanta ihtiyacım var.

  16. #14676
    mitmuallim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2005
    Şehir
    İzmit /Kocaeli
    Motosikleti
    Mondial RX3i EVO
    Murat aksesuarları tamamlayan bence ön cam ve sisibar oalcak ondan sonra da bol bol nazar duası okuman geregecek deme di deme..
    Vesselam..
    "Yolculuk bir fersahda olsa cehennemden bir parçadır" ..... seyyah pirimiz Evliya Çelebi

  17. #14677
    Dr.Aequitas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ağustos 2011
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Kawasaki Vulcan VN 900 Classic
    @lycantropic, geniş ayaklıktan kastım ayak pegleri. Sanırım senin nakliye hariç 100 lira verdiğin şeyler. Kargo ne kadar tuttu ayak pegleri için? Bir de bu 75 euroya kargo dahil değildir değil mi?

  18. #14678
    wolverineGV - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Nisan 2010
    Şehir
    MUGLA Ortaca
    Motosikleti
    HYOSUNG GV250
    Arkasladar slmlar
    Yazilarinizi - gezilerinizi- onerilerinizi herzaman keyifle dikkatle takip ettim. Mugla da ikamet ettigim icin gezilerinize katilamasamda herzaman kendim katilmisim gibi keyif aldim.
    Sayenizde cok sey ogredim uyguladim.
    Uzuntuyle belirmek isterim ama GV m artik satilik bilgilerinize. Esim ile araba almaya karar verdik. Bu karari cok zor verdim . Ayrilma sureci zor olucak gibi.
    Ama kisa zamanda yine bir hyosung ile donus yapmak istiyorum.
    Bende sizler gibi GV" me gozum gibi itina ile baktim yine benim gibi, onunlla ilgilenecek birini ariyorum. Ilani yeni verdim degerlendirme surecinde onaylaninca burayada
    linki yazacagim.
    Ilgilenen motorseverlere duyrulur.


    ---------- Post added at 20:36 ---------- Previous post was at 20:33 ----------



    Uploaded with ImageShack.us

  19. #14679
    YÖRÜK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2008
    Şehir
    ANTALYA-İSKENDERUN
    Motosikleti
    SUZUKİ DL650 VSTROM
    herkese iyi akşamlar..

    arkadaşlar kimse beni özlememiş bakıyorum da o kadar sayfa okudum ama bir arkadaşım ya bu ilker nerelerde dememiş,sen o kadar emek var bu başlığa,30 küsürüncü sayfadan bu zamanlara kadar yalnız bırakma sonra kimse arayıp sormasın demekki motor satılınca ortaklık bitiyormuş..gidip tekrar gv250 alacam valla

    bu arada aramıza sürekli yeni giren arakdaşlarımıza hoşgeldiniz diyorum..

    murat erdem motorun oldukça gösterişli olmuş.ama mithat hocamın da dediği gibi bir cruiser'ı cruiser yapan ayna ve sissybar dır.tabi bu benim şahsi fikrim..onlar da olunca cidden nazar boncuğu çıkartlamaları da alıp kullanmayı unutma..

    bu arada arkadaşlar evi taşıdım,5 günün ardından tt net ile yoğun bir kavga sonucunda internetime yaklaşık 1 saat önce kavuştum ve soluğu sizlerin arasında alayım dedim..geçen cumartesi evi taşıdım ve hala birkaç koli kaldı açmadığımız.bir de salakça bir sıkıntım var.çamaşır ve bulaşık makinesinin giderlerini 3 kez değiştirmeme rağmen hala akıtıyor ve mutfak halısı leş gibi oldu,sinirden kuduruyorum resmen.neyse konu dışı o yüzden uzatmayayım..

    herkese kazasız belasız geziler..bu arada tekirdağ gezisi muhteşem olmuş..3. fotoğraftı sanırım,toprak yolda kama yada saf düzeninde çekilen.bayıldım,emeğinize ve yüreğinize sağlık..

    hepinizi saygı ve sevgi ile selamlıyorum..
    SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!

  20. #14680
    kilitci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul-Bayrampaşa
    Motosikleti
    BMW F650GS
    Alıntı YÖRÜK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    herkese iyi akşamlar..

    arkadaşlar kimse beni özlememiş bakıyorum da o kadar sayfa okudum ama bir arkadaşım ya bu ilker nerelerde dememiş,sen o kadar emek var bu başlığa,30 küsürüncü sayfadan bu zamanlara kadar yalnız bırakma sonra kimse arayıp sormasın demekki motor satılınca ortaklık bitiyormuş..gidip tekrar gv250 alacam valla
    Merhaba ilker.
    Hakkaten bu konuda seni takdir ediyorum forumun en eskilerindensin ve motoru sattığın halde hala buradan kopmadın aynı şekilde yazmaya devam ediyorsun bugüne kadar burada kim motorunu satıp başka motor alsa dediği laf şu oluyordu 'merak etmeyin motoru değiştirdim ama yine buralardayım' fakat sonuç olarak şu anda hiçbirisi yok eminim sen yeni motorunu aldığında da yine buralarda olacaksın.
    Ne yaptın yeni motor bakıyormusun Transalp mi Vstrom mu karar verebildin mi?


    BLUE MOTOR
    Hero Motosiklet

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)

Bu Konudaki Etiketler