Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #4861
    HeruNolweo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Boxer 150
    Alıntı Orko_ye adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Burak akşam kısa da olsa bende yanınızdayım. İşten 6.da çıkıyorum İçerenköyde kayınvalideye uğrayıp bişey almam lazım. İstersen Bostancı Köprüsünde buluşup birlikte gidelim. Yada nerde istersen?
    Tamamdır Orhan iş çıkışında konuşalım bana uyar
    Ride hard or stay at home


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #4862
    Orko_ye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Temmuz 2008
    Şehir
    Austin / Texas, USA
    Motosikleti
    -
    Alıntı HeruNolweo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tamamdır Orhan iş çıkışında konuşalım bana uyar
    Tamamdır dostum ararım seni çıkışta
    ..::.. GO ..::..

  3. #4863
    Selka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ekim 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    SUZUKI DL650 V-STROM
    Alıntı HeruNolweo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar selam,

    Selçuk maşallah nice kilometrelere gidersin inşallah kazasız belasız. Darısı başımıza
    Burak teşekkür ederim. Hep beraber kazasız Nice KM lere...


    Bu arada 5.viteste 8000 devirde 120 km lik hız gayet makul. Bende de öyle oluyor. Ancak iki kez 135 km ye kadar çıktım. Ancak hava şartları rüzgar hava ısısı bile önemli o an. Katalogta maksimum hız olarak 130 KM diyor. Bence de öyle maksimum 130 KM. Ama bu motorun kim ne derse desin güvenli sürüşü 100-120 km dir. 130 da bu motor çok güvenilir değil.. Zaten 110 dan sonra rüzgar rahatsız eder.

    Bu arada doğru bilenen yanlışları eleyelim. Arkadaşlar bir motorun en son hızının bence önemi yoktur. Burada sorulması gereken soru motosikletin 90 KM den 120 KMye ivmelenmesidir önemli olan. Düşünün bir motor var son hızı 120 bir motor var son hızı 150. Son hızı 120 olan motor 90 dan 120 ye 2 sn de çıkıyor diğeri 150 yapan motor 90 dan 120 ye 10 sn de çıkıyor. Ben 1.cisini tercih ederim....
    SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA

  4. #4864
    balbar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Eylül 2008
    Şehir
    istanbul/avcılar
    Alıntı Selka adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Burak teşekkür ederim. Hep beraber kazasız Nice KM lere...


    Bu arada 5.viteste 8000 devirde 120 km lik hız gayet makul. Bende de öyle oluyor. Ancak iki kez 135 km ye kadar çıktım. Ancak hava şartları rüzgar hava ısısı bile önemli o an. Katalogta maksimum hız olarak 130 KM diyor. Bence de öyle maksimum 130 KM. Ama bu motorun kim ne derse desin güvenli sürüşü 100-120 km dir. 130 da bu motor çok güvenilir değil.. Zaten 110 dan sonra rüzgar rahatsız eder.

    Bu arada doğru bilenen yanlışları eleyelim. Arkadaşlar bir motorun en son hızının bence önemi yoktur. Burada sorulması gereken soru motosikletin 90 KM den 120 KMye ivmelenmesidir önemli olan. Düşünün bir motor var son hızı 120 bir motor var son hızı 150. Son hızı 120 olan motor 90 dan 120 ye 2 sn de çıkıyor diğeri 150 yapan motor 90 dan 120 ye 10 sn de çıkıyor. Ben 1.cisini tercih ederim....
    söylediklerin gayet mantıklı dostum...90 dan 120 ye ivemelenmesi gayet güzel...hatta bütün viteslerde ivmelenmesi çok iyi motorumun...demekki bu 140-150 gidiyorum diyenler biraz atıyolarmış...bide siler en fala 8000 lerde kullanıyonuz anladığım kadarıyla...sağlıklı olan bu yani dimi??

  5. #4865
    canantas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ocak 2009
    Şehir
    Tekirdağ - Çorlu
    Motosikleti
    Suzuki VL800 Volusia
    Merhaba Arkadaşlar,
    Maksimum hız ile ilgili yazıları okuyunca bir bilgiyi hem paylaşmak hem de sormak istedim.
    alternativecruisers.com sitesinde GV250 ile ilgili maximum hız la alaklı bir soru sormuştum. Bahsi geçen 140 km/h lik hıza ulaşamadığımı belirtmiştim. Sorunun lastik basınçlarından olabileceğini belirttiler. Buraya kadar her şey normal. Lastik basınçlarım düşüktü, katalog değerleri olan 25 ve 29 psi a ayarladım. Fakat sitedeki arkadaşlar daha da yüksek değerler kullandıklarını belirtmişler.
    Sizler ne yapıyorsunuz? Lastik basınçlarınız kaç yapıyorsunuz?
    Fikir vermesi açısından ilgili linki aşağıda veriyorum.

    http://www.alternativecruisers.com/i...?topic=11598.0
    Dünyanın sorunu, akıllılar hep kuşku içindeyken aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır... Bertrand Russel
    Canan Taş

  6. #4866
    emekkoray - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2008
    Şehir
    balıkesir
    Motosikleti
    bmwR1150gs & honda crf250l



    KISA AMA GÜZELDİ BEYLER..
    bir sıcak söz.. bir demlik çay.. işte sevmek bu kadar kolay..

  7. #4867
    YÖRÜK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2008
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    BMW R1200 GS
    arkadaşlar bende antalyadan gelirken bir kez 135'i gördüm ama rüzgar çok rahatsız ediyor.ve motor zorlanıyor gibi oluyor.bir de gaza yüklenseniz daha gaz kolunda gaz vermek için yer var ama hız çok hoş bişi değil ve rahatsız edici.bence 100-110 arası çok konforlu ve ideal.

    selçuk abi zincir konusunda katılıyorum.bakla çıkarmak yerine kesinlikle değiştirmek gerek.

    birde bugün nişanlımla alışveriş merkezine gittik.herkes motoru sordu.yeni mi aldın,binimi nasıl,ne kadar yakıyo,vs.vs...ama ilgi olması güzel motorlarımıza.

    bu arada izmire gelirken depoyu doldurdum 300 km gittikren sonra tekrar depoyu doldurdum ve 32 tl yakıt aldı motor.ortalama 100 km hızla geldim.bence gayet makul bir yakıt tüketimi var motorlarımızın.

    burak bu arada uzun zamandır yoktun.yengeden de ses çıkmıyor,iyisiniz dimi?
    SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!

  8. #4868

    Üyelik
    23 Mart 2008
    Arkadaşlar bu sabah ani bir kararla bolu yedigöller ve abant gölüne gidiyorum. bir gece kalacağız. Daha önce giden varsa gezilecek görülecek yerleri mesaj atarsanız sevinirim. Araştırma yaptım ama yeterli olur mu bilemem. çadır falan aldık ama kamping var mıdır yok mudur hiç bilgim yok.mesajlara yarın ordan bi yerden bakmayı deneyeceğim.
    YOLA ÇIKMA İSTEĞİİİ
    BAŞKA YERDE OLMAK......

  9. #4869
    Whitehair - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Eylül 2006
    Şehir
    İstanbul/Levent
    Motosikleti
    CBF 600 SA
    Merhaba GV 250 kullanıcı dostlar,

    Hem kendi formumda (Keeway kwh 250) katılımcıyım, hem sizin forumunuzda iyi bir takipci ve okuyucuyum.

    Motorumdan gayet memnunum ama GV 250 nin daha güçlü, daha kaliteli ve bir üst sınıf (Bazılarına göre bir üst sınıf cc dir) bir motora geçmek, yani özünde GV 250 almak istiyorum.

    Motorumu satılığa çıkarttım, ve GV 250 sahiplerinden biri isterse motorum ile üzerini nakit vererek takas yapmak istiyorum. Motorumla İkitelli / Başakşehir- Maslak arası otobandan 26 km gidiş, 26 km geliş yol yaptığımdan dolayı km si 18500 km de ve hale kullandığımdan dolayı artıyor.

    Yakın zamanda, arka fren balata, arka dişli takozları, yağ, buji, filtreler,ön ve arka lastik (700 km önce), bugün ön fren balatası, geçen hafta ise ilandaki çantaları yenisi ile değiştirdim.

    2005-2006 model 20000 km geçmemiş yada benim motorum gibi uzun yol nedeniyle geçmiş olabilir GV 250 arıyorum. üzerindeki aksesuarına göre fiyat tekliflerinizi değerlendirebilirim. İlanım aşağıdadır. Tekeriniz düz bassın.Saygılar.

    www.sahibinden.com/11666640

  10. #4870
    YÖRÜK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2008
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    BMW R1200 GS
    arkadaşlar nerdesiniz yaw?hiçbirinizden ses soluk çıkmıyor.neyse yarın mesai var.yatıyorum ben.görüşmek üzere..

    whitehair umarım istediğin motora kavuşursun.

    iyi geceler..
    SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!

  11. #4871
    Selka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ekim 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    SUZUKI DL650 V-STROM
    Koray resimler çok hoş.. Teşekkürler... Bu arada lastikleri aşırı şişirmek son hızı artırır ama riskide. Sonuçta yoldaki en ufak darbeyi direkt jantta ve şaside hisserdersiniz. O sebeble bence yazın ideal ölçülerden 1 bar aşğıdaki bir değere kışında ideal değerin 1 bar üstünü basarım ben. Yazın hava malum çok sıcak. 29 Psi basılan bir lastik emin olun 100 km sonra ölçün 34 Psi çıkar. O sebeble ideali 29 ise 28 basın derim ben. Bu arada son hız 130 kanımca son derece ideal. Sollamaları rahat yaptıktan sonra bende sorun yok eğer önümdeki araç 100 km hızla gidiyorsa da sollama ihtiyacı duymam. Bu arada Cruıser lar hız yapma motosikleti değil dir. Bu motosiklette 1. amaç eğlencedir...
    Bu arada benim 3000 KM lik Güney doğu geziminde 11.80 Ykrş yaktı. Yakıtımdan performansından çok memnunum. Bu devirde bu zamlarda allah 600cc üzeri kullanıcılarına yardım etsin. Geçen bir arkadaşımın Honda CBf 600 ü vardı. Motosiklet bence tek kelime ile mükemmel. Arabadan rahat bi'şey! Ancak 7 litreden bahs edince vazgeçtim..
    SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA

  12. #4872
    canantas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ocak 2009
    Şehir
    Tekirdağ - Çorlu
    Motosikleti
    Suzuki VL800 Volusia
    Alıntı Selka adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Orhan teşekkür ederim. Ben GV250 lilerin jawa lar gibi klasik olacağını ilk gün ifade etmiştim. SAdece yağını ve filtresini zamanında değiştirin ve binin gidin o kadar. 10.000 km yi buldum. Motosikletimde sadece Antakya'da zincir gerdirdim. O da yüklü ve artçılı 1700 km seyahatten sonra rutin bi'şey.. 12.000 km de hava filtresini bujilerini motor yağımı ve filtremi yenileyeceğim. Zincir gerdirme işi son derece basit. Arka AKS'ta yaklaşık 6 cm lik bir germe payı var. Ben şu an ortasındayım. Yani 7500 km dediğimde bu payın ortasına geldim. Bu da demektir ki diğer 3 cm lik germe işi 15000 KM de olacak. Yani 15000 km de motosikletinizin arka aks'sında gerecek kısım kalmaması gerek. Bu durumda en az 7500 km daha gidebilirsiniz demektir. 15.000+7500= 22.500 KM de de zincir tekrar sarkacak demektir. Lakim o esnada bazı kişiler bakla azaltarak aynı zinciri kullanmaya 30.000 km ye kadar devam etmektedirler. Şahsım adıma bunu yani zincirden bakla çıkarma işini asla sağlıklı bulmamaktayım. İdeali germe payı bitince artı 7500 km daha kullandıktan sonra zincir setini yenilemek en güvenli olanı. Aksi halde zincir kırıp arka tekerin sıkışması içten bile değil. Şu an zincir fiyatını sordum. 526-16 idi galiba, fiyatı 154 YTL ki 22500 km de bir değer bir rakam..

    Küçük bir düzeltme yapmak istiyorum. GV 250 zinciri 520V-116 (DID), 150 lira. Geçen ay aldım ve taktırdım.

    Dünyanın sorunu, akıllılar hep kuşku içindeyken aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır... Bertrand Russel
    Canan Taş

  13. #4873
    Sinan Er - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    Türkmenistan
    Motosikleti
    BMW F650 GS
    Alıntı canantas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Küçük bir düzeltme yapmak istiyorum. GV 250 zinciri 520V-116 (DID), 150 lira. Geçen ay aldım ve taktırdım.

    Neden yaptın ki koptumu ? Km simi doldu ne oldu ?
    Kuş olup uçmak isterken uzaklara, Ağaç olup kök salıyorum buralarda.........

  14. #4874
    YÖRÜK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2008
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    BMW R1200 GS
    harbiden neden değiştirdin zinciri?kaç km de motorun?
    SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!

  15. #4875
    pol@ris - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    YAMAHA YBR 125, Hyosung GV 250, Honda CBR 250R
    Selam arkadaşlar;
    uzun zamandır giremedim nete. ne var ne yok?

  16. #4876
    YÖRÜK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2008
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    BMW R1200 GS
    hoşgeldin polaris.millette pek ses seda yoktu haftasonu ama şimdi canlanır başlık.
    SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!

  17. #4877
    canantas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ocak 2009
    Şehir
    Tekirdağ - Çorlu
    Motosikleti
    Suzuki VL800 Volusia
    Motorum 18000 km de ve gergi makximuma gelmişti. Çok gevşemişti ve sallanıyordu. Hatta gevşekliği Çorlu da meşhur bile oldu diyebilirim.
    Burda bir ustaya götürdüm, Çek malı zincir takmak istedi ama ben risk almak istemedim ve DID aldım, 520V-116. Kötü kaderim, zincirin kutusundan kilitleme baklası çıkmadı, 2 gün de onu bekledim. Zinciri taktıktan sonra zincir sesi gelmemeye başladı, sadece tırlama sesi geliyordu artık ve artık gevşek değildi.
    Bu arada zincir yağı olarak da Castrol un zincir yağını öneriyorum, kesinlikle yağ sıçramıyor hiç bir tarafa... Kipa da bile satılıyor...
    Dünyanın sorunu, akıllılar hep kuşku içindeyken aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır... Bertrand Russel
    Canan Taş

  18. #4878
    R_E_B_E_L - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2007
    Şehir
    İZMİT
    Motosikleti
    B M W R 1 2 0 0 G S
    Canantaş zinciri ön-arka dişlilerle beraber takım olarak mı değiştirdin.?
    !! DİKKAT !! EJDERHA ÇIKABİLİR

  19. #4879

    Üyelik
    23 Mart 2008
    Önemli bir hatırlatma yapmak istiyorum zincir alacaklar için. (Entel enerjiden alınan zincirlere dikkat).Zincir gv250 lilerde sorun. bende zinciri gerdiriyordum uzun yol yaptığımdan hep. ve önden gelen sesin sebebi de zincirin bakla boyunun büyümesi. İstanbul motorda da D.I.D marka zincir satılıyo genelde de D.I.D alınıyor zaten en iyilerinden biri bu çünkü. bu sitenin giriş sayfasında D.I.D marka zincirlerin distribütörü entel enerjinin reklamı var. fakat ben bir zincir sipariş ettim öncelerde. sitelerinde gösterdikleri zincir ile bana gelen model aynı değildi. ben 520vm 120 istemiştim bana 520vx 120 gönderdiler. Sonra D.I.D in yurt dışındaki sitesinden baktığımda ikisinin arasında fiyat ve özellik farkı olduğunu gördüm. telefon ettiğimde bu iki zincirinde aynı olduğunu 520vm ellerinde olmadığını söylediler. fakat 520vm nin mukavemet değerleri 520vx ten daha iyi olduğunu D.I.D in yurt dışı sitesinden okumuştum. zinciri geri gönderdim.
    bu arada x-ring zincilerin 0-ring zincirlere göre daha dayanıklı olduğunu için x-ring aldım. x-ring zincilerde de yağ tutucular mevcut.
    bir de entel enerjinin sitesinde zincir özelliklerinde bazı zincirlerde x2-ring özelliğinden bahsediyor. bu zincirlerde x-ring zincirlere göre mukavemet açısından daha iyi FAKAT HİÇ BİRİNİN X2-RİNG ÖZELLİĞİ YOK. yanlış reklam yapıp özelllikleri yanlış yazıyolar. Örneğin...

    http://www.entelenerji.com/magaza/pc...&idproduct=258
    sayfasındaki zincir x-ring bir zincir fakat entel enerji görüldüğü üzere x2-ring yazmış. ama 520vm nin öyle bir özelliği yok. x2-ring zincirler x-ringlere göre oldukça pahalı ve daha uzun ömürlü. şu an türkiye de olan D.I.D zincirler 520vx zincirler ve x-ring liler. tavsiye ederim.
    YOLA ÇIKMA İSTEĞİİİ
    BAŞKA YERDE OLMAK......

  20. #4880
    Selka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ekim 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    SUZUKI DL650 V-STROM
    Burada bir önemli hatırlatma yapmak isterim. Zincir bakımı oldukça önemli. Lakin sürekli sprey zincir yağlarına verdiğim 15-20 lira paradan gına geldi. Yaklaşık her 200 km de bir muhakkak zincirimi yağlar her 1000 km de de gazyağı ile temizler yağlarım. Lakin bir hesap ettim 10.000 km ye kadar neredeyse iki zincir parasını yağa yatırmışım. Ben de düşünüp bu sprey pahalı zincir yağlarından vazgeçtim. Önce 20 YTL'ye kaliteli bir yağdanlık aldım. Zincirimi gıcır gıcır temizledim. Sonra benzinlikten en kalın yağ olan 20W/10 motor yağından 1 litre 7 liraya aldım. O motor yağını yağdanlığa koydum. Gram toprağa ve jantta sıçramadan yağımı tüketip tekrar zincirimi yağlıyorum. Hemde her yerini toplu iğne başından çıkan yağ ile şıkır şıkır oluyor. Hem ekonomik oldu hemde kaliteli. Bence bu zincir sprey yağları biraz ticari. İki kere zinciri tam yağladın mı bitiyorlar. Hangi yağ olursa sa olsun uzun yolda 200 km yaptınız mı yağ bitiyor.. Benden demesi.. Zincir fiyatından pahalı. Resim çekersem koyacağım..
    SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 15 kullanıcı var. (0 üye ve 15 misafir)

Bu Konudaki Etiketler