Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #25021

    Üyelik
    15 Kasım 2021
    Motosikleti
    Hyosung GV 250 - 2012
    Altında ns200'den iyi duracağı kesin. 180 ile idare eder misin bilmiyorum. Ben 190 ile idare edemiyorum. 120 KG.
    Değiştirmek istiyorum. Uzun yolda işkence oluyor resmen.

    Bende şöyle duruyor.



    Ha! İki gün sonra yine deli gibi canım çekiyor uzun yolu, o ayrı :-D

    Parça konusunda henüz bulamadığım olmadı. Ama olursa da Whatsapp grubumuzda parça getirip satan arkadaş var. Yurt dışından tedarik edilebiliyor.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #25022
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    Alıntı Ugur S. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Altında ns200'den iyi duracağı kesin. 180 ile idare eder misin bilmiyorum. Ben 190 ile idare edemiyorum. 120 KG.
    Değiştirmek istiyorum. Uzun yolda işkence oluyor resmen.

    Bende şöyle duruyor.

    https://i.hizliresim.com/oydab3f.jpg

    Ha! İki gün sonra yine deli gibi canım çekiyor uzun yolu, o ayrı :-D

    Parça konusunda henüz bulamadığım olmadı. Ama olursa da Whatsapp grubumuzda parça getirip satan arkadaş var. Yurt dışından tedarik edilebiliyor.

    duruşta sıkıntı yok altında oyuncak gibi kalmamıs, parça problemi de yoksa güzel.

    en fazla kaç model kabul etmem gerekiyor bu motosiklette? bi de topspeed kaç? (zorlayarak değil keyifli sürüş)

    uzunyolda ne problem yaşatıyor ki diğer 250cc lere göre kıyaslarsan?

    eyvallah hocam

  3. #25023

    Üyelik
    15 Kasım 2021
    Motosikleti
    Hyosung GV 250 - 2012
    Alıntı arndiol adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    duruşta sıkıntı yok altında oyuncak gibi kalmamıs, parça problemi de yoksa güzel.
    Parça problemi tam olarak yok değil. Biraz sıkıntı olabilir. Olmayabilir de... Bu kullanıcının ne kadar azimli olduğuna bağlı.

    Alıntı arndiol adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    en fazla kaç model kabul etmem gerekiyor bu motosiklette?
    2016 son modelidir. Enjeksiyonludur. 2009 yılı itibariyle enjeksiyona geçmiştir. Bu tarihten öncesi karbüratörlüdür.
    Elektrik sistemi nanemolladır enjeksiyonluların. Sorun yaşamamak için elektriğe çok yüklenmeyeceksin. Işıkları led ile değiştirip tesisattaki yükü azaltmalısın vs. vs.

    Alıntı arndiol adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bi de topspeed kaç? (zorlayarak değil keyifli sürüş)
    Üzerine 180 ibre koymuşlar ama topspeed denemesi yapan bi arkadaş 165 km/s ile kol çıkardı. Kelle motorla değişti sonra.
    Diyeceğim odur ki her ne kadar üzerinde 250 cc racing bloğu olsa da cruiser makine ile topspeed denemesi yapmayın.
    Uzun yolda kastırmadan tek kişi 5. vites 120-130 arası Afyon'a gitmişliğim var. Artçı ile beraber geçtiğimiz pazar günü Lüleburgaz'a gidip geldim. Artçı ile 100-110 bandında seyrediyorsun. Üstüne çıkmıyor. Rampada falan asla bayılmıyor.

    Alıntı arndiol adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    uzunyolda ne problem yaşatıyor ki diğer 250cc lere göre kıyaslarsan?
    Yukarıda bahsettiğim uzun yol seyahatlerinde motorun mola vermesine hiç gerek olmadı. Benim mola vermem gerekti
    Motor zaten hava-yağ soğutmalı. Uzunda şişmez tıkanmaz. 6-7 bin devir en verimli olduğu aralıktır. Bu aralıkta 5. viteste iki kişi ortalama yakıtım 3,7 LT/100 KM oldu.

    Afyon'a giderken 120-130 km/s arası 4,2 LT/100 KM şeklinde bir tüketimim oldu.

    Diğer 250 cc makineleri bilemeyeceğim. Ben kendi tecrübelerimi yazdım. Farklı 250'likleri kullananlar varsa konuya yazacaktır.

    Ben makinemden pişman mıyım? Performansından hiç de pişman değilim. Birçok kimseye göre 250 cc cruiserlerın kralı diye geçiyor bu makine.

    Görüntü olarak kötü durmada bile uzun yolda bacaklarımı açma ihtiyacını çok hissediyorum. Bana küçük gelme sebebi budur aslında.

    Bak sana bir de Hyosung servisi ustasından iki video koyayım buraya.





  4. #25024
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    Alıntı Ugur S. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Parça problemi tam olarak yok değil. Biraz sıkıntı olabilir. Olmayabilir de... Bu kullanıcının ne kadar azimli olduğuna bağlı.



    2016 son modelidir. Enjeksiyonludur. 2009 yılı itibariyle enjeksiyona geçmiştir. Bu tarihten öncesi karbüratörlüdür.
    Elektrik sistemi nanemolladır enjeksiyonluların. Sorun yaşamamak için elektriğe çok yüklenmeyeceksin. Işıkları led ile değiştirip tesisattaki yükü azaltmalısın vs. vs.



    Üzerine 180 ibre koymuşlar ama topspeed denemesi yapan bi arkadaş 165 km/s ile kol çıkardı. Kelle motorla değişti sonra.
    Diyeceğim odur ki her ne kadar üzerinde 250 cc racing bloğu olsa da cruiser makine ile topspeed denemesi yapmayın.
    Uzun yolda kastırmadan tek kişi 5. vites 120-130 arası Afyon'a gitmişliğim var. Artçı ile beraber geçtiğimiz pazar günü Lüleburgaz'a gidip geldim. Artçı ile 100-110 bandında seyrediyorsun. Üstüne çıkmıyor. Rampada falan asla bayılmıyor.



    Yukarıda bahsettiğim uzun yol seyahatlerinde motorun mola vermesine hiç gerek olmadı. Benim mola vermem gerekti
    Motor zaten hava-yağ soğutmalı. Uzunda şişmez tıkanmaz. 6-7 bin devir en verimli olduğu aralıktır. Bu aralıkta 5. viteste iki kişi ortalama yakıtım 3,7 LT/100 KM oldu.

    Afyon'a giderken 120-130 km/s arası 4,2 LT/100 KM şeklinde bir tüketimim oldu.

    Diğer 250 cc makineleri bilemeyeceğim. Ben kendi tecrübelerimi yazdım. Farklı 250'likleri kullananlar varsa konuya yazacaktır.

    Ben makinemden pişman mıyım? Performansından hiç de pişman değilim. Birçok kimseye göre 250 cc cruiserlerın kralı diye geçiyor bu makine.

    Görüntü olarak kötü durmada bile uzun yolda bacaklarımı açma ihtiyacını çok hissediyorum. Bana küçük gelme sebebi budur aslında.

    Bak sana bir de Hyosung servisi ustasından iki video koyayım buraya.


    https://www.youtube.com/watch?v=7AYha2usdls

    https://www.youtube.com/watch?v=CwG94xlyID4


    Değerli bilgiler için teşekkür ederim hocam.
    Herif kafa kafaya diye konusmaya girdi üstüne 15k para istiyor şimdi, yol verdim. Teknoloji, al sat ve servis olarak kat kat üstün olan ns200. üstelik full + full aksesuar benim motor. ancak üstüne sonradan para istenmesi canımı sıktı. Daelim Daystar ve Gv250 takasları için bakınıyorum simdi.
    Ugur S. bunu beğendi.

  5. #25025
    raptoid - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Nisan 2009
    Şehir
    Eskisehir
    Motosikleti
    Honda NX250 Dominator
    Selam baylar parca sorunu varmidir bulabiliyormuyuz ? 2. Elini almaya kalksak hatami etmis oluruz ?


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)

Bu Konudaki Etiketler