Herkese merhaba, hayırlı ramazanlar,
Araştırdım bişey bulamadım, gaz verip aniden kesince motor stopa zorluyor bazen de stop ediyor. Seyir halindeyken de oluyor bu. Yeni olmaya başladı hava sıcaklığıyla mı bi ilgisi var yoksa bi sorun mu var ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:04 ----------
acaba diyorum depoya giren yağmur suyuyla bi ilgisi olabilir mi bunun? iki gün önce yağmur altında kaldı depoda da benzin az. suyla karışan benzinin böyle huyları olur mu sizce?
Arkadaşlar sonunda Ali express'ten sipariş verdiğim 15T ön dişlim geldi. Sabah ilk iş montaj. Daha sonra yorumlamaca...
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:06 ----------
Eveeet...15T ön dişli hakkında ilk izlenimler;
Öncelikle montajı çok kolaymış. Dişli çapı büyüdüğünden zincire bakla eklemem gerektiğini zannediyodum ama gerek kalmadı. Lastik biraz daha öne geldi o kadar. Freni de Yen'i lastik mevkisine göre ayarladım oldu bitti. Dişliyi 21 mm ölçüsünde bir somun tutuyor, somunun da içinden geçen sabitleme pimi var. Pimi söküyosun, motor vitesteyken somunu söküyosun, yeni dişliyi tak, işlemler geri, bitti.
Kullanım yorumum;
Düşük hızlarda aynı devir aralıklarında kullanırken 8-10 km/s hız farkı oldu. 120 km/s hızı çok net bi şekilde 8000 devirde yakalıyorum. Daha önceden 8500 devirde 120 km/s hız yapabiliyodum. Yüksek hızlarda (rüzgar direnciyle alakalı olduğunu düşünüyorum) 6-7 km/s hız farkı oldu. Beklentim 7% oranıydı. Sanki ulaştım gibi.
Tabi torkda da 7%'lik bir fark hissediliyor ama devir olayına alışınca problem hissedilmiyor çekişte.
Sonuç olarak uzun yolda yaklaşık 500 devrildik bir fark yaratacağını düşünerek yakıt tasarrufu sağlayacağını düşünüyorum. İlerleyen zamanda yorumlarıma devam edicem.
Respect
GV 250 lerde bu tarz bir sorun ilk kez duyuyorum.Depoya kolay kolay su girmez.Ama benzin aldığının yerlere bağlı olarak benzinin içinde çok az miktar su olabiliyor.Zamanla bu su depoda birikiyor.Eğer uzun bir süre motosikleti kullanmadan bırakırsanız bu su deponun en dibine çöküyor.Belki bir ihtimal bundan yapabilir.Ben eski motosikletin deposundan 200 ml civarı su çıkarmıştım.Belki az benzinden yapabilir depo çalkalanmasından dolayı benzin pompası benzin çekemiyordur.Daha da aklıma bir sürü şey geliyor ; sensörler,enjektörler,bujiler vb...
Motosiklet kaç km de?Başka belirtiler var mı?Rolantisi stabil mi?
Özgürlüğün en büyük düşmanı halinden memnun kölelerdir.
merhaba, uzun zamandır sissy bar arıyorum. ankaradayım. nereden bulabileceğim konusunda tavsiyesi olan var mı?
Merhaba arkadaşlar. Eski Hyosung kullanıcı si yım 8. Hyosung u mu aldım. Bu defa gv 250 aldım önceki ler GTR 250 idi. İnternet sayfaları ni araştırıyor um çanta konusunda . Şöyle büyük güzel goldwin gibi filan yapmak istiyorum. Hiç rastlamadım çanta modelleri ne.
Çantadan kastınız saddlebag(yan çanta) mı yoksa topcase mi? eğer yan çanta istiyor iseniz deri alternatifler çok ancak sert tip yan çantalar ülkemizde pek yok ya da pahalı, topcase olarakta cruiserlara yakışan yurt içinde yok ya da ben denk gelmedim açıkçası. Eğer heryerini çanta donatmak istiyorsanız arkaya sissybar lı bir deri çanta kullanabilirsiniz, Öne farın altına da bir sosis çanta gider.
2015 model 9 bin km'de. hep shellden alırım hiç şaşmaz. benzin alınca kesti biraz yapmayı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:41 ----------
hayırlı uğurlu olsun öncelikle. gv250'ye en uygun çanta benim kanaatimce armode ar750. deri, kilitli, tak-çıkar kolay kullanım. büyüklüğü falan da fazlasıyla iyidir.nasıl göründüğünü merak edersen fotoğraf gönderebilirim.illa ki goldwing gibi yapmak istiyorsan yurtdışından bakman gerek. o da günümüz döviz kuruyla bir hayli tuzlu oluyor.
Yan ve arkada deri önde sosis çanta var zaten ama görsel olarak hoşuma gitmiyor . Zaten kilit olayı da yok içinde bir şey ler bırakamam. Kendimce düşün dum çok iyi bir marangoz arkadaş im var . Ona istediğim model yaptırabilir im. Ancak ağırlık fazla artar mı? Gidiş i mi etkiler mi?
Ahşap hem ağır kaçar hem de dayanıksız olabilir.Türkiye'de cruiser motosikletlere şekil olarak uyabilecek plastik çanta az.Ya Kappa,Givi tarzı pahalı markaların plastik yan çantalarına bakacaksınız,ya alüminyum çanta yapan bir yere özel tasarım yaptıracaksınız,ya Aliexpress gibi bir siteden sipariş vereceksiniz.Bir ihtimal Mondial MCT 250 lerin plastik sert çantaları vardı.Belki onlar hoşunuza gidebilir.Tabii bulabilirseniz.
Özgürlüğün en büyük düşmanı halinden memnun kölelerdir.
Mctnin çantalarının bulunamazlığını geçtim inceler aynı zamanda.
Ramazan Bayramı mız mübarek olsun arkadaşlar
Arkadaşlar selamin aleykum.Benim 2012 model motorumda calismada falan bi sikinti yok yolda giderken veya durdugumda debriyaji cektigimde devir dusuyo ve motor kendi kendine stop ediyo rolantide durmuyo. Neden olmus olabilir acaba debriyaj balatasinda bi sikinti olabilirmi yada rolanti musuru gibi birsey duymustum sanirim o yuzdenmi. En son yag degistirirken bayramda motul bulamadigim icin castrol 10/40 araba yagi koymustum o yuzden oldu sanirim. SİZE TAVSİYEM KESİNLİKLE ARABA YAGİ KOYMAYİN MOTORUNUZA...
Senior78, rölanti valfi olabilir. Motorunuz FI lambasi yakiyor mu? Yakiyorsa hangi kodu veriyor?
Rölanti valfi sökülüp temizlenebilir, arka silindirin arkasinda yeri biraz zordur ama eliniz yatkinsa sokersiniz temizlerken balata spreyi kullanacaksınız.
Ama rölanti valfinden önce bujiler ve buji pipolarına bakın, bu tür şeyler bujilerden oluyor genelde.
Fİ lambasi yanmiyor calisirken sadece gazi kestigimde devir sifira iniyor ve motor duruyor. Motor durduktan sonra fi lambasi yaniyor sadece. Bu rolanti valfi tam olarak nerde acaba
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)