Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
RKS City Blade

Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Mondial E-xtreme Max 150
    Trendy 50
    Motosiklet Online
  1. #24621
    Thracian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Haziran 2012
    Şehir
    Lüleburgaz-Bursa
    Motosikleti
    Hyosung GV 250 EFI 2013
    Alıntı tosawi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hoşbuldum, teşekkür ederim yorum için.

    Bütçeyi zorlayayım desem de İzmir'de 2013 model üzeri ilan hiç yok. Aslında motorun üretiminin artık olmaması da kafamda yine soru işareti yaratıyor.

    Siz de enjeksiyon deyince, karbüratör konusunun da kafamı karıştırdığını söylemem lazım. Karbüratörlü olmasının bir zararı yok diye biliyorum, ama genelde karbüratörlü motorların tercih edilmemesi yönünde bir eğilim var, bunun sebebi nedir, sadece eski teknoloji olması mı?

    Şu an ilgilendiğim ilan şu;

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...54395203/detay

    Aslında düşük km superlight, falcon freedom, regal ve yüksek km gv 250 arasında öneri de bulunsanız sanırım daha iyi olur bütçeyi de fazla sarsmayalım.
    Biraz daha yeni model almak her zaman daha iyidir.Daha az yıpranmış olur,daha yeni teknoloji olur.
    Karbüratör ile enjeksiyonlu modellerin bir birine göre avantajları dezavantajları var.
    -Karbüratörlü genelde daha fazla yakıt tüketir.Hele bir de benzin-hava ayarı bozulmuşsa araba kadar yakabilir.Enjeksiyonlunun yakıtı sabittir,benzin hava yarı istemez.
    -Karbüratörlülerin sesi genelde daha güzel yada bana öyle geliyor.
    -Karbüratörleri tamir etmesi kolaydır.Enjeksiyonluları bilen bir ustaya götürmek gerek.
    -Enjeksiyonluların elektriksel sistemleri biraz daha hassas.
    -Enjeksiyonlu kasalar da ufak tefek görsel değişiklikler var ; dijital yakıt ve toplam km göstergesi,düz siyah renk vb...Genel olarak enjeksiyonlu versiyonlar çok daha yakışıklı gibi.

    Superlight, Falcon Freedom, Regal ve yüksek km GV 250 arasında kalsam dediğim gibi biraz daha para biriktirip düşük km GV 250 alırdım.
    Özgürlüğün en büyük düşmanı halinden memnun kölelerdir.


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Yamaha Motosiklet Kampanyası
    Motomax
  2. #24622
    Se-ZeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Nisan 2017
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Hyosung GV250
    Alıntı tosawi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hoşbuldum, teşekkür ederim yorum için.

    Bütçeyi zorlayayım desem de İzmir'de 2013 model üzeri ilan hiç yok. Aslında motorun üretiminin artık olmaması da kafamda yine soru işareti yaratıyor.

    Siz de enjeksiyon deyince, karbüratör konusunun da kafamı karıştırdığını söylemem lazım. Karbüratörlü olmasının bir zararı yok diye biliyorum, ama genelde karbüratörlü motorların tercih edilmemesi yönünde bir eğilim var, bunun sebebi nedir, sadece eski teknoloji olması mı?

    Şu an ilgilendiğim ilan şu;

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...54395203/detay

    Aslında düşük km superlight, falcon freedom, regal ve yüksek km gv 250 arasında öneri de bulunsanız sanırım daha iyi olur bütçeyi de fazla sarsmayalım.
    Yukarıda detaylıca avantaj ve dezavantajlar açıklanmış, bahsettiğin markalara göre de f/p olarak GV250 iyidir.
    Freedom'un malzeme kalitesi düşüktür, yıpranmaya pek müsait.
    Superlight görsel olarak hoşuma gitmiş olsa da 100-110 hız limitiyle şehirlerarası maalesef işlevsel değil. Sürekli dip-gaz gitmek de superlight'lara her motor gibi zarar veriyor, eğer şehirlararası gezmeyi planlıyorsanız tavsiye etmem.
    Regaller güzel alternatif ancak 2. el alacaksanız temizini bulmaya dikkat etmeniz gerekli, üzerinde oynamalar GV250'ye göre daha kolay(maddi sebeplerden ötürü) olduğundan ötürü, üzülmüş bir makineye denk gelme olasılığınız daha yüksek. Ancak yine de kaliteli ürünler, özellikle sıfır almaya gücünüz var ise, karbüratörlü olduğundan ve egzoz yaptırmaya da enjeksiyonlu GGV250'ye nazaran daha müsait olduğundan tercih edebilirsiniz.

  3. #24623

    Üyelik
    20 Mart 2018
    Alıntı tosawi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hoşbuldum, teşekkür ederim yorum için.

    Bütçeyi zorlayayım desem de İzmir'de 2013 model üzeri ilan hiç yok. Aslında motorun üretiminin artık olmaması da kafamda yine soru işareti yaratıyor.

    Siz de enjeksiyon deyince, karbüratör konusunun da kafamı karıştırdığını söylemem lazım. Karbüratörlü olmasının bir zararı yok diye biliyorum, ama genelde karbüratörlü motorların tercih edilmemesi yönünde bir eğilim var, bunun sebebi nedir, sadece eski teknoloji olması mı?

    Şu an ilgilendiğim ilan şu;

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...54395203/detay

    Aslında düşük km superlight, falcon freedom, regal ve yüksek km gv 250 arasında öneri de bulunsanız sanırım daha iyi olur bütçeyi de fazla sarsmayalım.
    4bin km superlight 200den sonra satıp gv250 aldım. superlight son hız 120 görse bile stabil gittiği hız 80-90km/h, gv250nin stabil gittiği hız 110-120km/h, superlightın titreşimi 6bin devirden sonra belli ediyor. gv250de 7500 devirden sonra hafif hissediliyor. superlight 3-3.5lt yakıyor gv250 3.5-4.5lt arası yakıyor.

    regal raptor büyük bir soru işareti şanzımanı kronik problemli, plastik aksamları çok kötü, sıralı çift silindir titreşimli deniyor.

    bunların arasına rks blackster 250'yi ekleyin derim.

  4. #24624
    sash_009 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ocak 2018
    Şehir
    Marmaris
    Motosikleti
    Hyosung GV 250 (2009)
    47000'deyim. Ve birkaç 47 bin daha görür gibiyim. Sınırlarımızı kaldıralım. 15 T ön dişlim Çin'den yola çıktı. Bir ay sonra uzun yolda 140'la giderim...
    Respect

  5. #24625
    sinanserpen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ağustos 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV250 2016 model
    Herkese selam,

    Nikelaj kaplamalı parçaları nasıl koruyor ve temizliyorsunuz? Biraz bahsedebilir misiniz? Teşekkürler...

  6. #24626

    Üyelik
    02 Mayıs 2018
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Superlight 200
    Selamlar,

    Herkese yorumlar için teşekkürler, ilandaki motoru yakından gördüm. İşin gerçeği bir hayli bakımsız gözüktü ve çok içime sinmedi.

    Arayışa devam...

    Ama sanırım çin almamaya karar vermiş durumdayım.

  7. #24627
    sash_009 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ocak 2018
    Şehir
    Marmaris
    Motosikleti
    Hyosung GV 250 (2009)
    Alıntı sinanserpen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese selam,

    Nikelaj kaplamalı parçaları nasıl koruyor ve temizliyorsunuz? Biraz bahsedebilir misiniz? Teşekkürler...
    Motorumu hiçbir zaman su püskürterek yıkamıyorum. Her zaman deterjanlı su kovası ve bez vasıtasıyla yıkıyorum. Bezin girmediği ve üstünde daha fazla uğraşılması gereken noktaları ise aynı su kovasına diş fırçasını batırıp motora uygulayarak temizliyorum. Ama motorun her bir noktasına eriştiğimden emin oluyorum. Diş fırçası çok etkili. Son olarak da kuru havlu ile hafif nemli iken parlatırcasına siliyorum. Nikelajlar da her daim parlıyor sonuç olarak. Belki biraz tahriş ediyo olabilirim ama şimdilik sorun yok...
    Respect

  8. #24628

    Üyelik
    05 Haziran 2016
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    gv 250
    Selamlar

    Arkadaşlar zincir olarak sanırsam 520-116 o-ring kullanıyoruz. DID dısında önereceginiz varka var mıdır ? Bu zincir kaç km gidiyor ? Teşekkürler

  9. #24629
    sash_009 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ocak 2018
    Şehir
    Marmaris
    Motosikleti
    Hyosung GV 250 (2009)
    Hocam zincir 520 de olur 525 de. Ama orjinal 520. Ve sakın 116 bulcam diye boşa çırpınma. 120 de alabilirsin 118 de. Olay bakla sökmek o kadar.

    Örnek olarak 116 diye aradığım zinciri choho markada 190 liraya buldum. DID için 350 dediler. Nette uzun aramalar sonucu 120 bakla buldum 50 liraya choho marka. Üstüne bi de 25 liraya bakla sökme/takma aparatı aldım. Bundan sonra hayatta bana bişey olmaz. 50 lira nedir yaa. Az biraz pas göreyim atar yenisini alırım. 1 aydır kullanıyorum zinciri, taş gibi. Motul marka zincir yağını da ihmal etme, korursun zincirini herbi dertten.
    Respect

  10. #24630

    Üyelik
    05 Mart 2018
    Merhaba herkese iyi forumlar iyi sürüşler, yazılanları okumaya çalıştım ama çok farklı fikirler var ve eski sohbetler eski modeller için yapılmış. sık sık soruluyor mu bilemiyorum ama 2015 enjeksiyonlu 10.000 km de gv 250 alacağım. kronik bir sorun çıkartır mı? enjeksiyonlu alma çok problemli diyorlar, sizce karbüratörlü mü bakayım?

  11. #24631

    Üyelik
    28 Nisan 2015
    Motosikleti
    hyosung gv250
    Arkadaşlar merhaba,
    FI ışığım kırmızı yanmaya başladı, hata kodunda 10-1-1-8-10 okuyorum (0118 oluyor sanırım) . WTS circuit high voltage or open yazıyor.
    bilgisi olan var mıdır ? Ayrıca motorum buji piposu çatlaması sorunundaki gibi silindirler boğuk çalışıyor ve 90'ı geçemiyorum. ben hertürlü bujileri ve pipoları değiştireceğim. belki bununla ilgilidir.

  12. #24632
    Thracian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Haziran 2012
    Şehir
    Lüleburgaz-Bursa
    Motosikleti
    Hyosung GV 250 EFI 2013
    Alıntı spawner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba,
    FI ışığım kırmızı yanmaya başladı, hata kodunda 10-1-1-8-10 okuyorum (0118 oluyor sanırım) . WTS circuit high voltage or open yazıyor.
    bilgisi olan var mıdır ? Ayrıca motorum buji piposu çatlaması sorunundaki gibi silindirler boğuk çalışıyor ve 90'ı geçemiyorum. ben hertürlü bujileri ve pipoları değiştireceğim. belki bununla ilgilidir.
    Buji piposu sorununda motor boğuk çalışmıyor.Motor,yüksek ve düzensiz devirli çalışıyor,marş zor alıyor,zamansız stop ediyor vb...WTS Water Temperature Sensör'ün kısaltması ama bizim motorlarda su soğutma yok.Büyük ihtimalle hata kodlarını yanlış tablodan bakma ihtimaliniz var.Motorun boğuk çalışması gaz yememesi egsozların üstündeki lambda-oksijen sensörlerinden kaynaklanabilir.Nazikçe çıkarıp temizlemek gerekli.
    Forumdan @ogzcngdk yazdığı blogta bu işlemin nasıl yapılacağını gayet güzel ve ayrıntılı anlatmış ;
    http://hyogv250.blogspot.com.tr/2017...oru-arzas.html
    spawner ve sash_009 bunu beğendiler.

  13. #24633

    Üyelik
    19 Ağustos 2016
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Bajaj pulsar 200ns
    Selamlar herkese benim bir sorum olacak. 2006 model 45 binde motorum 2 ay önce aldım yaklaşık ve aldıktan sonra açıp bakmadım ne bujilerine ne hava filtresine ne karburötörüne. Sorunum şu; 10 Dakikalık 15 dakikalık bir yolculuktan sonra durduktan sonra (kırmızı ışık veya kısa süreli kontak kapatlamaları gibi) motor teklemeye başlıyor gaz açtığımda ses var ama gitmiyor. Egsozlara bakıyorum ikisinden de hava çıkışı var. Sonrasında bu tekleme 2-3 saat motor dinlenirse geçiyor. Karburötör mü temizlemem gerekiyor ?

  14. #24634

    Üyelik
    21 Mayıs 2018
    Öncelikle herkese merhaba, ben hyosung gv250 almaya karar verdim de, yani 2005 model 42.000km bir tane buldum. Sizce alınır mı? Önerir misiniz? Fiyatı 6.000TL

  15. #24635
    siyahus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2006
    Şehir
    Istanbul - Bahçelievler
    Motosikleti
    Mondial 125 ZN - RR DD250 Siyah - GV 250 nihayet
    Alıntı tosawi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamlar,

    Herkese yorumlar için teşekkürler, ilandaki motoru yakından gördüm. İşin gerçeği bir hayli bakımsız gözüktü ve çok içime sinmedi.

    Arayışa devam...

    Ama sanırım çin almamaya karar vermiş durumdayım.
    İlan link koyacaktınız sanırım ama bi problem olmuş olmalı, link yok. Birde Hyosung çin malı değil Güney kore Malı. Yani KIA gibi, Hyundai gibi Samsung veya LG gibi Güney Kore Malı. Çin malının yakınından bile geçmez. Çin malı 2 motosiklet kullandım daha önce 3,5 yıl oradan biliyorum.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:13 ----------

    Alıntı spawner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba,
    FI ışığım kırmızı yanmaya başladı, hata kodunda 10-1-1-8-10 okuyorum (0118 oluyor sanırım) . WTS circuit high voltage or open yazıyor.
    bilgisi olan var mıdır ? Ayrıca motorum buji piposu çatlaması sorunundaki gibi silindirler boğuk çalışıyor ve 90'ı geçemiyorum. ben hertürlü bujileri ve pipoları değiştireceğim. belki bununla ilgilidir.
    Rölanti sensöründe sıkıntı olabilir, birde o sensörün arkasındaki kablolarda kopukluk veya delik olabilir. Gerekirse sensörü söküp temizleyip wd40 layıp takabilirsiniz.
    Kendine yapılmasını istemediği başkasına yapma...

  16. #24636

    Üyelik
    05 Mart 2018
    Arkadaşlar merhaba benimde ara sıra FI ışığım yanıyor, motor soğuyunca sönüyor. hata kodum 10-1-7-1,10-1-7-1 diye yanıyor. hatayı bulamadım sizin bir bilginiz var mı acaba. hata ışığı yanınca motorun performansında bir sorun olmuyor.

  17. #24637
    Akias - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV250 Aquila Efi 2016
    Alıntı aytacdada adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba benimde ara sıra FI ışığım yanıyor, motor soğuyunca sönüyor. hata kodum 10-1-7-1,10-1-7-1 diye yanıyor. hatayı bulamadım sizin bir bilginiz var mı acaba. hata ışığı yanınca motorun performansında bir sorun olmuyor.
    171 iap hava alım basınç sensörü arızası ısınınca belli eder kendini sorunu ben de yaşamış olsam da tam detaylı bilgilerine sahip değilim ancak şunları yapıyordu, motor sıcakken marşta zorlanma bazen yokuş aşağıya bile giderken debriyaj çekili iken kavramaya getirince stop etme, dengesiz-gecikmeli gaz tepkimesi ve yakıt tüketiminin fazla olması gibi garantisi var ise gidin baktırın. Benim sorunum egzoz üzerindeki sensörler değiştiği halde devam etti yazılım atıldı düzeldi.

  18. #24638

    Üyelik
    24 Mayıs 2018
    Merhaba arkadaşlar ben yeni üye oldum İranlı bir motosiklet sürücüsüyüm bir 2011 gv250 kullanıyorum arka lastik için ne tavsiye edersiniz?
    Cevaplarız için teşekkür ederim

  19. #24639
    Akias - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV250 Aquila Efi 2016
    Alıntı hüseyin1962 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar ben yeni üye oldum İranlı bir motosiklet sürücüsüyüm bir 2011 gv250 kullanıyorum arka lastik için ne tavsiye edersiniz?
    Cevaplarız için teşekkür ederim
    Lastik tercihiniz için @ogzcngdk in bilgi paylaşım blogu üzerinden http://hyogv250.blogspot.com.tr/2017...ercihi_23.html bilgi edinebilirsiniz.

  20. #24640

    Üyelik
    05 Haziran 2016
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    gv 250
    Selamlar

    mutlaka bir çoğunuz bizim motorun 2018 modeline dair bir şeyler görmüşsünüzdür. "gv 250 dr" diye geçiyor. Benim anlamadığım neden sadece ispanyolca çıkıyor. Facebookta uluslararası bir grupta adam almış koymuş fotosunu ispanyolca yazıyor. Google'da da şöyle bir link çıkıyor satış fiyatıyla falan;

    http://www.hyosung.com.es/motocicletas/gv-250-2/

    Tamam ülkemize bir motorun gelmemesine alışkınız da, neden sadece ispanyada (ve portekizde) arkadaş ?


    Benelli BN-251 Reklam Filmi

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)

Bu Konudaki Etiketler