Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #24461
    Akias - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV250 Aquila 2016
    Alıntı highlore adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Fi ışığı yanmıyor ve rölanti devri 1500. Kampana'da bir problem yok gibi. Servise götüreceğim artık :(
    Ne olur olmaz diye soruyorum depoyu fulletip km/tüketim testi yaptınız değil mi? Eğer fulleme değil de 50tl lik doldurduğunuzda mesela gösterge full gösteriyor ama full değil depo bu da doğal olarak daha çabuk azalma sağlayabilir göstergede.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #24462
    MeliksahMELO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Şubat 2013
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2010 Hyosung GT250 Comet (Naked)
    Soğuk havalarda ilk çalıştırmada çok yakar.
    Motoru hep kısa süreli kullandıysanız da böyle çok yakmış olabilir.

  3. #24463

    Üyelik
    05 Haziran 2016
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    gv 250
    Alıntı Akias adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ne olur olmaz diye soruyorum depoyu fulletip km/tüketim testi yaptınız değil mi? Eğer fulleme değil de 50tl lik doldurduğunuzda mesela gösterge full gösteriyor ama full değil depo bu da doğal olarak daha çabuk azalma sağlayabilir göstergede.
    EvetDediğiniz gibi yaptım. tek çizgiye ilk düştüğünde yükleme yapıp (9.44 L) tekrar tek çizğiye gelene kadar kullandım. 176 km yol gittim. Tekrar fulleyince de 9.22 L aldı. Yani 176 km yolu 9.2-9.4 L ile gittim.

  4. #24464
    Thracian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Haziran 2012
    Şehir
    Lüleburgaz-Bursa
    Alıntı highlore adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    EvetDediğiniz gibi yaptım. tek çizgiye ilk düştüğünde yükleme yapıp (9.44 L) tekrar tek çizğiye gelene kadar kullandım. 176 km yol gittim. Tekrar fulleyince de 9.22 L aldı. Yani 176 km yolu 9.2-9.4 L ile gittim.
    Yine 100 km de 5.2 lt civarına denk geliyor.Büyük ihtimal enjektörlerde yada benzin pompasında sorun olabilir.Belki beyin yada sensörlerden biri sorunlu,benzin/hava karışımını düzgün ayarlayamıyor ve zengin karşım gönderiyor.Acilen garanti bitmeden servise gösterin.
    Özgürlüğün en büyük düşmanı halinden memnun kölelerdir.

  5. #24465
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Suzuki Boulevard M109R B.O.S.S.
    Şu videoyu paylaşmak için geldim. Video ayarlarından altyazıları İngilizceye ya da Türkçeye çevirirseniz anlaşılır. Ön izlemesini görmek iyi oldu:



    Bilmeyenler için dip not; Aquila yerine Asya ve Güney Amerika gibi kıtalarda Mirage ismi kulanılıyor.
    Se-ZeR bunu beğendi.
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.

  6. #24466

    Üyelik
    02 Mart 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV650
    Alıntı HAZZILHAR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şu videoyu paylaşmak için geldim. Video ayarlarından altyazıları İngilizceye ya da Türkçeye çevirirseniz anlaşılır. Ön izlemesini görmek iyi oldu:

    https://www.youtube.com/watch?v=ZfBWCO1rheo

    Bilmeyenler için dip not; Aquila yerine Asya ve Güney Amerika gibi kıtalarda Mirage ismi kulanılıyor.
    çok hoş gözüküyor. (egzos hariç)

  7. #24467
    sash_009 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ocak 2018
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Hyosung GV 250 (2016)
    Yaw arkadaş neden parlak kromlarla dolu klasik cruiser görünümünden plastiklerle kaplı naked görünümüne kayıyor bu firmalar yahu!!! Nerde o eski kromajlar...

  8. #24468
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Suzuki Boulevard M109R B.O.S.S.
    Alıntı sash_009 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yaw arkadaş neden parlak kromlarla dolu klasik cruiser görünümünden plastiklerle kaplı naked görünümüne kayıyor bu firmalar yahu!!! Nerde o eski kromajlar...
    O klasik nikelajlı görünümü maalesef artık Türkiye'ye getirilmeyen ST-7 'de kullanıyorlar sadece. Link: http://eng.krmotors.com/product/?pCode=10000004

    GV250'nin de alakası yok naked'la. Daha çok H-D Sportster 883 Iron'dan esinlenilmiş.
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.

  9. #24469

    Üyelik
    02 Mart 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV650
    benim motor yine mortladı. marş almıyor. marşa basıyosun cıvcıvcıv iyi güzel hadi çalış yok.

  10. #24470
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200
    Alıntı sash_009 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yaw arkadaş neden parlak kromlarla dolu klasik cruiser görünümünden plastiklerle kaplı naked görünümüne kayıyor bu firmalar yahu!!! Nerde o eski kromajlar...
    malesef bu durumdan bende şikayetçiyim, bence artık insanlar bu tarz cruiserlardan hoşlanıyor ve markalar da ona göre model üretiyorlar. Bence bir cruiser motor ufak tefek değil, uzun, kromlu ve heybetli olmalıdır.

  11. #24471

    Üyelik
    23 Nisan 2016
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Hyosung gv250
    Merhaba arkadaşlar, motorumu ilk 1000 bakımına götürdüm. Bakıma götürmeden 2 gün önce sinyallerim çalışmıyordu. Neyse bakımda dediler ki, flaşör yanmış yenisini getirtelim. 4 gün sonra getirdiler garanti kapsamında taktılar. Motor dururken sinyaller çalışıyodu, çalıştırdım sürmeye başladım sinyaller yine gitti. Sonra bi tur daha atayım servise tekrar gideyim dedim. Bi baktım ekran da gitmiş, devir ve hız göstergeleri de sinyali yapacaz dedik göstergeler gitti komple servise tekrar götürdüm. Dedi ki biz bu motora ayrıntılı bi şekilde bakalım, başka bi sorun var heralde. Dedim heralde başka sorun var neyse, sıra varmış serviste haftaya pazartesi götürcem motoru. Motorun çalışmasında hiçbi problem yok, sadece sinyaller ve göstergeler gitti. Bu şekilde motoru kullansam mı acaba servise götürene kadar? Yoldayken başıma iş açar mı sizce anlamadım?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:48 ----------

    Kendi cevabımı kendim vereyim madem okuduğum kadarıyla ya konjektörde bi problem var ya da ona bağlı olarak aküde problem var. Çünkü motordan yanık kokuları geliyor bazen. Serviste flaşör takıldıktan sonra sürdüğümde de selenin altından dumanlar gelmişti biraz. Dolayısıyla yola çıkmam çok da mantıklı değil şu aralar bi kar yağsa da kar yüzünden motoruma binemiyorum diye kendimi avutsam, içim soğusa

  12. #24472
    siyahus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2006
    Şehir
    Istanbul - Bahçelievler
    Motosikleti
    Mondial 125 ZN - RR DD250- GV 250 - Yamaha MT-25
    mecburen satıyorum arkadaşlar , http://www.motosiklet.net/forum/sati...ahibinden.html

  13. #24473
    Se-ZeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Nisan 2017
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Honda Shadow Vt 750 C4
    Alıntı siyahus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motorunuza temiz bakmışsınız, gayet formunda gözüküyor.
    Anladığım kadarıyla maddi bir sıkıntınız mevcut, umarım yeni alıcısına bir an önce kavuşur.

  14. #24474
    Akias - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV250 Aquila 2016
    Arkadaşlar geçen gün fark ettiğim bir durum kafama takıldı parlak debriyaj manet buldum değiştirdim orjinali ile, Değişimden sonra boşta iken taka tuka ses gelmeye başladı, Debriyajı sıkınca da ses artıyor/değişiyor, Vitese alınca bu ses kesiliyor. Vites geçişlerinde ise yukarı atarken sanki bir şeye takılıyor tam geçmiyor gibi hissettiriyor ama vites atmada her hangi bir sorun yaşamıyorum sorunlarım şunlar gelen ses ve normalde vites atar ya da düşür iken geçme sırasında vites kolunun tak etmesi kesildi vites atar iken. Atatürk oto sanayideki yetkili servis ses için tas yapıyordur normaldir demişti vites durumunu o zaman fark etmemiştim. Bilgisi olan var mı bu durum ile ilgili? Yakın bir zamanda yetkili servise gidip durumu inceden anlatmayı düşünüyorum.

  15. #24475
    Se-ZeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Nisan 2017
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Honda Shadow Vt 750 C4
    Alıntı Akias adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar geçen gün fark ettiğim bir durum kafama takıldı parlak debriyaj manet buldum değiştirdim orjinali ile, Değişimden sonra boşta iken taka tuka ses gelmeye başladı, Debriyajı sıkınca da ses artıyor/değişiyor, Vitese alınca bu ses kesiliyor. Vites geçişlerinde ise yukarı atarken sanki bir şeye takılıyor tam geçmiyor gibi hissettiriyor ama vites atmada her hangi bir sorun yaşamıyorum sorunlarım şunlar gelen ses ve normalde vites atar ya da düşür iken geçme sırasında vites kolunun tak etmesi kesildi vites atar iken. Atatürk oto sanayideki yetkili servis ses için tas yapıyordur normaldir demişti vites durumunu o zaman fark etmemiştim. Bilgisi olan var mı bu durum ile ilgili? Yakın bir zamanda yetkili servise gidip durumu inceden anlatmayı düşünüyorum.
    Debriyaj teli ayarını doğru yapmadıysanız dişliler tam ayrılmadığı için sürtüyor olabilir, bu da dişlilerin kısa zamanda yıpranmasına sebebiyet verebilir. Bir an önce götürüp göstermenizde fayda var.

  16. #24476
    Thracian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Haziran 2012
    Şehir
    Lüleburgaz-Bursa
    Alıntı Akias adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar geçen gün fark ettiğim bir durum kafama takıldı parlak debriyaj manet buldum değiştirdim orjinali ile, Değişimden sonra boşta iken taka tuka ses gelmeye başladı, Debriyajı sıkınca da ses artıyor/değişiyor, Vitese alınca bu ses kesiliyor. Vites geçişlerinde ise yukarı atarken sanki bir şeye takılıyor tam geçmiyor gibi hissettiriyor ama vites atmada her hangi bir sorun yaşamıyorum sorunlarım şunlar gelen ses ve normalde vites atar ya da düşür iken geçme sırasında vites kolunun tak etmesi kesildi vites atar iken. Atatürk oto sanayideki yetkili servis ses için tas yapıyordur normaldir demişti vites durumunu o zaman fark etmemiştim. Bilgisi olan var mı bu durum ile ilgili? Yakın bir zamanda yetkili servise gidip durumu inceden anlatmayı düşünüyorum.
    Bu yazdığınız sorunların manet değişiminden önce olmadığına eminseniz @Se-ZeR in de dediği gibi debriyaj teli gerginlik ayarı gibi gözüküyor.Tel biraz gevşek,buna bağlı debriyaj tam ayırmıyor gibi.Debriyaj manetini kaç cm sıktığınızda debriyaj ayırmaya başlıyor?Yani manette kaç cm boşluk var?İdeal debriyaj boşluğunun 1-2 cm civarı olması gerekli.Maneti 1-2 cm aşağı indikten sonra ayırması gerekli.Tel aşırı gevşek olduğunda debriyaj ayırmaz,aşırı gergin olduğunda debriyaj tam kavrama yapmaz,kaçırır.İkisinin tam ortasında güzel bir ayar yapmak lazım.Ama yine de boşta gelen seslere anlam veremedim.
    Özgürlüğün en büyük düşmanı halinden memnun kölelerdir.

  17. #24477
    Akias - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV250 Aquila 2016
    Debriyaj ayarı normal, Atatürk oto sanayideki yücel motor yetkili servise götürdüm saolsunlar ilgilendiler bir de test turu attılar bir sıkıntısını fark etmedim dedi arkadaş. acaba ben mi abartıyorum diye düşünmedim değil, ileri günlerde bu düşüncem değişmez ise tüm sistemine baktırırım artık. Yorumlarınız için de teşekkür ederim ayrıca.

  18. #24478

    Üyelik
    06 Ekim 2013
    Şehir
    YALOVA
    Motosikleti
    hyosung gv250, 2012
    arkadaşlar aküm bitti yuasa ve bosch dışında akü önerisi var mı? ucuz yollu

  19. #24479
    hanedan12 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2007
    Selamlar arkadaşlar .
    Kısaca sorunum
    FI ışığım yanıyor.
    Hata kodu olarak
    0132 No 1 circuit hight voltage For no 1 cylinder
    ve
    0850 Gp or clutchlever switch circuit malfunction

    Sorunu çözmeye çalışıyorum .

  20. #24480
    Se-ZeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Nisan 2017
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Honda Shadow Vt 750 C4
    Alıntı hanedan12 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamlar arkadaşlar .
    Kısaca sorunum
    FI ışığım yanıyor.
    Hata kodu olarak
    0132 No 1 circuit hight voltage For no 1 cylinder
    ve
    0850 Gp or clutchlever switch circuit malfunction

    Sorunu çözmeye çalışıyorum .
    Merhaba, motosikletinizin 1. pistonunda ve kavrama kolunda sorun var. Bunlar sizin çözebileceğiniz sorunlar değil gibi, servislik durumlar. Motosikletinizin yılını ve kilometresini yazar mısınız?


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler