MotoAVM Motosiklet Aksesuarları
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com

Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Mondial E-xtreme Max 150
    Kuba Motor RX9
    Motosiklet Online
  1. #24401
    Akias - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV250 Aquila Efi 2016
    Alıntı atakanc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    0 2016 model bir GV 250 alarak aranıza katıldım.Çok araştırdım ettim okudum danıştım kararımı vererek GV 250 aldım.Motordan memnunum daha 400-500 km oldu.Fakat Fİ ışığı yanıyor ama sürekli değil veya her seferinde değil.Servise götürdüm 100 tl karşılığında makineye girip çıkacakmış sorunu öğreneceklermiş vs vs.Bende kontak olayını öğrendim ve tablodan anladığım kadarıyla aldığım kodun karşılığı ISC ERROR bunun çözümü nedir?Bir sorum daha var depodaki siyah üstüne kırmızı boya çok gözüme takılıyor orayı boyattırmak istiyorum bunun için tavsiye edebileceğiniz bir yer var mıdır?Sakarya'da yaşıyorum fakat İstabulda olur boya için yakında gideceğim.Şimdiden teşekkür ediyorum
    Ecuyu bilgisayara bağlamak için 100tl mi istediler ? motorunuzun garanti kapsamında olması gerek eğer 0 aldıysanız kullanıcı hatası olmadığı müddetçe para talebi ilginç geldi. Boya için airbrush tarzı iş yapan yerlere bakabilirsiniz.


    AVM Forum
    DRD Motorbikes Riders Serving Riders - Motorcudan Motorcuya Hizmet
    Motomax
  2. #24402
    siyahus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2006
    Şehir
    Istanbul - Bahçelievler
    Motosikleti
    Mondial 125 ZN - RR DD250 Siyah - GV 250 nihayet
    Alıntı atakanc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    0 2016 model bir GV 250 alarak aranıza katıldım.Çok araştırdım ettim okudum danıştım kararımı vererek GV 250 aldım.Motordan memnunum daha 400-500 km oldu.Fakat Fİ ışığı yanıyor ama sürekli değil veya her seferinde değil.Servise götürdüm 100 tl karşılığında makineye girip çıkacakmış sorunu öğreneceklermiş vs vs....
    Hayırlı uğurlu olsun , kazasız belasız kullanın inşallah. Rölanti sensörü arızası vermiş. Yetkili servis garantiden değiştirir. Garanti olmasaydı söküp temizleyip biraz wd40 ile düzeliyor. Ayrıca arkasında bir kaç boru var , onlardan bir tanesi bende kopmuştu. Onu değiştirince fi ışığı söndü. Gerçi zaten çok yanmamıştı .
    Kendine yapılmasını istemediği başkasına yapma...

  3. #24403

    Üyelik
    08 Haziran 2016
    Şehir
    Sakarya
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Cevabınız için teşekkür ederim.Bugün yine servise gittim bu sefer ustada ordaydı ilk gittiğimde yoktu.Bindi motora boştayken çalıştırdı gaz verdi 3-4 dakika kesiciye soktu falan hiçbir şeyi yok motorun dedi.Neden yanıyor açıklayım dedi sensörler çok hassas olduğu için en küçük ortam,hava değişikliğinde yanar dedi ilk bakımınada çok kalmamış o zamana kadar sür bi değişklik olursa yine bakarız dedi bende tamam dedim ve çıktım.Kısaca hiçbir şey anlamadım bu işten

  4. #24404
    siyahus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2006
    Şehir
    Istanbul - Bahçelievler
    Motosikleti
    Mondial 125 ZN - RR DD250 Siyah - GV 250 nihayet
    Alıntı atakanc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cevabınız için teşekkür ederim.Bugün yine servise gittim bu sefer ustada ordaydı ilk gittiğimde yoktu.Bindi motora boştayken çalıştırdı gaz verdi 3-4 dakika kesiciye soktu falan hiçbir şeyi yok motorun dedi.Neden yanıyor açıklayım dedi sensörler çok hassas olduğu için en küçük ortam,hava değişikliğinde yanar dedi ilk bakımınada çok kalmamış o zamana kadar sür bi değişklik olursa yine bakarız dedi bende tamam dedim ve çıktım.Kısaca hiçbir şey anlamadım bu işten
    Zaten FI bazen saçma sapan sebeplerle yanabiliyor. Aslında saçma değilde, mesela; benim bujiler ömrünü tamamlarken arada yanıyor. Sebep; ateşleme tam olamadığından yakıtı tam yakamayabiliyor ve sanırım egzos sensörü hata veriyor. Emin değilim ama öyle tahmin ediyorum. Bu arada motoru ilk çalıştırıken kesinlikle gaz vererek çalıştırma. Bırak enjeksiyon kendi işini kendi yapsın. Öyle çalıştırısan bir süre sonra rölanti sensörü bozulabilirmiş. İstersen başka bir ustaya daha göster motoru, birinin göremediğini başkası görür belki.
    Kendine yapılmasını istemediği başkasına yapma...

  5. #24405
    Akias - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV250 Aquila Efi 2016
    @atakanc motoru çalıştırıp boş viteste rölantiye bıraktığınızda devir saati sabit mi yoksa ufak ta olsa oynama var mı ?

  6. #24406

    Üyelik
    08 Haziran 2016
    Şehir
    Sakarya
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Ufakta olsa oynama oluyor dediğiniz gibi.Başka tanıdık usta buldum bu sefer ona göstericem pazartesi günü inşallah ciddi bir şey çıkmaz.Bir sorum daha olucak gv 250ye uygun gidon ve elcik ölçüleri nedir?Ape hanger taktırmak istiyorum.

  7. #24407

    Üyelik
    23 Nisan 2016
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Hyosung gv250
    İyi geceler arkadaşlar. Motorumla 100 km yi devirdim çok şükür, ehliyetimi aldım ilk gün motor bi sağ yana bi sol yana yattı, Allah'tan hiçbişey olmadı. Sağlammış, maşşallahı var sormak istediğim konu lastikler. Hiç sert viraj yapmadım, ıslak yolda kullanmadım, çok hız yapmadım gerçi ama bana lastikler fena değilmiş gibi geldi. Hızlı motosiklet kullanan biri değilim. Düz yolda 80'i şehir içi 50'yi geçmiyorum genelde. Yağışlı havalarda da daha temkinli kullanacağımı düşünürsek lastik değiştirmeme gerek var mı sizce? Diğer bir konu da ışıklarda dururken debriyajı sıkma konusu. Biliyorsunuz ki motor çalışırken boşa alması biraz meşakkatli. Kimisi debriyajın sıkılı kalmasını sağlıksız buluyor. Motora zararlı diyor. Var mıdır bunun aslı? Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler

  8. #24408
    Akias - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV250 Aquila Efi 2016
    Alıntı Facoo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İyi geceler arkadaşlar. Motorumla 100 km yi devirdim çok şükür, ehliyetimi aldım ilk gün motor bi sağ yana bi sol yana yattı, Allah'tan hiçbişey olmadı. Sağlammış, maşşallahı var sormak istediğim konu lastikler. Hiç sert viraj yapmadım, ıslak yolda kullanmadım, çok hız yapmadım gerçi ama bana lastikler fena değilmiş gibi geldi. Hızlı motosiklet kullanan biri değilim. Düz yolda 80'i şehir içi 50'yi geçmiyorum genelde. Yağışlı havalarda da daha temkinli kullanacağımı düşünürsek lastik değiştirmeme gerek var mı sizce? Diğer bir konu da ışıklarda dururken debriyajı sıkma konusu. Biliyorsunuz ki motor çalışırken boşa alması biraz meşakkatli. Kimisi debriyajın sıkılı kalmasını sağlıksız buluyor. Motora zararlı diyor. Var mıdır bunun aslı? Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler
    ilk önce geçmiş sonra da hayırlı olsun, sağa ve sola nasıl yatırdınız acep ? koruma demiri taktırmadıysanız taktırmanızı öneririm sert viraj pek yaptığımı söyleyemem yağışlı havalarda kullandım ama temkinli kullandım lastiklerin gideri var evet kötü değiller ama yine de lastiğe güvenerek iş yapmaya kalkmayın ha lastik değişme gibi bir imkanınız var ise değiştirebilirsiniz daha kaliteli lastikler ile.
    debriyaj konusu ise sürekli kavramada kalmadığı müddetçe sıkmakta benim bildiğim pek bir sorun yok kavramada tutmak daha büyük sıkıntı. motorun boşa atma huyuna alışınca daha rahat olacaktır sizin için benimkisi şu an da 1. vitesten yukarı çekiyorum hafif ilk takırtıyı veriyor vites ışık boşu göstermiyor hafif aşağıya bastığımda boşa geçip ışığı yanıyor zamanla motorunuza alıştıkça daha rahat olacaktır.

    Alıntı atakanc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ufakta olsa oynama oluyor dediğiniz gibi.Başka tanıdık usta buldum bu sefer ona göstericem pazartesi günü inşallah ciddi bir şey çıkmaz.Bir sorum daha olucak gv 250ye uygun gidon ve elcik ölçüleri nedir?Ape hanger taktırmak istiyorum.
    Bildiğim kadarı ile bizim gv250ler metric cruicer olarak geçiyor yani genel olarak metrik bazda üretildiği için gidon çapı elcik çapı vs uyumluluk bazından zorlanma olmaz diye düşünüyorum yine de bir araştırmak lazım ölçüleri

  9. #24409

    Üyelik
    05 Haziran 2016
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    gv 250
    Alıntı Facoo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İyi geceler arkadaşlar. Motorumla 100 km yi devirdim çok şükür, ehliyetimi aldım ilk gün motor bi sağ yana bi sol yana yattı, Allah'tan hiçbişey olmadı. Sağlammış, maşşallahı var sormak istediğim konu lastikler. Hiç sert viraj yapmadım, ıslak yolda kullanmadım, çok hız yapmadım gerçi ama bana lastikler fena değilmiş gibi geldi. Hızlı motosiklet kullanan biri değilim. Düz yolda 80'i şehir içi 50'yi geçmiyorum genelde. Yağışlı havalarda da daha temkinli kullanacağımı düşünürsek lastik değiştirmeme gerek var mı sizce? Diğer bir konu da ışıklarda dururken debriyajı sıkma konusu. Biliyorsunuz ki motor çalışırken boşa alması biraz meşakkatli. Kimisi debriyajın sıkılı kalmasını sağlıksız buluyor. Motora zararlı diyor. Var mıdır bunun aslı? Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler
    Hayırlı olsun üstat motorun. Ben de 700 km yaptım henüz. 1-2 tehlike atlattım. Genellikle düşük hızda panikleyip ani fren yapmamla oldu. Koruma demiri olmasaydı yeri öperdim. O boşa alma mevzusu beni de geriyor. Faceooktaki gruptu sanırım, biri devir verip alıyorum demişti ben öyle yapıyorum. 4-5binde kolay geçiyor.

  10. #24410

    Üyelik
    23 Nisan 2016
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Hyosung gv250
    Akias, nasıl yatırdığıma geleyim ilki tamamen benim hatam. Motorun fren performansını vs bilmeden vurdum kendimi yollara. Yolda yeşilden sarıya geçtiğinde öndeki aracın geçeceğini düşündüm, ama geçmedi arka frene bastım olmadı. Ön frenle kombine yaptım, yapmaz olaydım. Öndeki arabaya çarpmamak için de direksiyonu kırınca kendimi motorla birlikte yerde buldum ikincisi ise motor park halindeyken bi gerizekalı amcanın dikkatsizliğinden. 2 dk bile kalmadı motor ama sağolsun amcamız arkadan vurarak motoru düşürmeyi başardı neyseki yine bişey olmadı. Motor sağlam arkadaşlar boşa alma konusuna da takılmıyorum artık. Boşa almaya bile çalışmıyorum. Benim için motor çalışırken boşa alma diye bi durum yok. Kafamdan sildim boşa almayı

  11. #24411

    Üyelik
    11 Ekim 2016
    Şehir
    çankırı
    Motosikleti
    hyosung gv250 2015
    Alıntı Facoo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İyi geceler arkadaşlar. Motorumla 100 km yi devirdim çok şükür, ehliyetimi aldım ilk gün motor bi sağ yana bi sol yana yattı, Allah'tan hiçbişey olmadı. Sağlammış, maşşallahı var sormak istediğim konu lastikler. Hiç sert viraj yapmadım, ıslak yolda kullanmadım, çok hız yapmadım gerçi ama bana lastikler fena değilmiş gibi geldi. Hızlı motosiklet kullanan biri değilim. Düz yolda 80'i şehir içi 50'yi geçmiyorum genelde. Yağışlı havalarda da daha temkinli kullanacağımı düşünürsek lastik değiştirmeme gerek var mı sizce? Diğer bir konu da ışıklarda dururken debriyajı sıkma konusu. Biliyorsunuz ki motor çalışırken boşa alması biraz meşakkatli. Kimisi debriyajın sıkılı kalmasını sağlıksız buluyor. Motora zararlı diyor. Var mıdır bunun aslı? Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler
    hem geçmiş olsun hem hayırlı olsun lastik mevzusu geçince tecrübelerimi paylaşayım dedim; ıslak zeminde genel olarak yola tutunamıyor hamuru çok sert, bu sert oluşu tabiki normal yolda da tutunmayı zorlaştırıyor haliyle ısınması gerek ki yumuşasın. yola çıktığında biraz ısınmasını bekle ani hareketlerden ve sert frenlemelerden kaçın. gerçi çoğu zaman fren yapmana gerek yok aslında motora alıştıkça anlıycaksın demek istediğimi. motor freniyle kullanmaya alışınca frenleri daha az kullanacaksın. bir de şu simsiyah asfaltlar oluyo ya hani, orada lastikler bildiğin canavar yani yok böyle tutunma üstelik istediğin kadar hızlan bana mısın demiyo amaaa o beton gibi olan asfalt türleri var ya hani şu bembeyaz ana yollar hah işte o yollarda çok çok dikkat et hatta 100 110 km hızları geçme. ne hikmetse zerre kadar tutunamıyo o tür asfaltlarda. tabi bütün bu anlattıklarım shinko lastikler içindi, kaliteli ve nispeten yumuşak bi lastikle değiştirirsen bu sorunları yaşama ihtimalin aza iner.

  12. #24412

    Üyelik
    23 Nisan 2016
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Hyosung gv250
    Arkadaşlar verdiğiniz cevaplar için teşekkürler. Sorduğum bazı sorular belki bu başlığa özel sorular olmayabilir ama belki yaşadığım sorunları motordan dolayı yaşamışımdır diye burda paylaşıyorum. Bir sorum daha olacak Motoru ilk sürmeye başladığımda vites geçişlerinin çok sert olduğundan bahsetmiştim. Giderek yumuşaklaştı, hatta bazen harika oldu diyebilirim. Ama arada 1'den 2'ye atmakta inanılmaz zorlanıyorum, bazen geçmiyor. Bugün şöyle birşey oldu. Tam içimden diyordum ki ohbe vites geçişleri ne güzel oldu, tıkır tıkır geçiyor diye. Tam da o anda trafik çok sıkıştı, motor istop etmesin diye kalkarken hep gaz vererek kalktım, durdum. Kalktım durdum. Ama çok devirlenmiyordu, 5 bin 6 bine anca geliyordu. Bu böyle 2dk ya yakın devam etti. Daha sonra trafik açılınca hızlanmak istedim, bir de baktım ki vites geçmiyor zorla zorla zorla geçmiyor arkadaş biraz 1. vitesle gittikten sonra zorlayarak vites yükseltmeyi başardım. Sormak istediğim şey; acaba gaz vererek dur kalk yaptığım için mi vites geçişlerinde sorun oldu? O kadar kısa mesafe dur kalkları sadece debriyajla mı gitmem gerekirdi? Direksiyon sınavını geçtik ehliyet aldık ama motosiklet sürmeyi bilmek başka bişey ah yakınımda motosikletten anlayan birileri olsa da sorsam. Bir de bu tür sürüş bilgilerini öğrenebileceğim blog gibi bişey varsa paylaşırsanız çok sevinirim. Cevaplarınız için teşekkürler

  13. #24413
    siyahus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2006
    Şehir
    Istanbul - Bahçelievler
    Motosikleti
    Mondial 125 ZN - RR DD250 Siyah - GV 250 nihayet
    Alıntı Facoo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar verdiğiniz cevaplar için teşekkürler. Sorduğum bazı sorular belki bu başlığa özel sorular olmayabilir ama belki yaşadığım sorunları motordan .....
    Durman gerekiyorsa yavaşlarken vitesleride küçülterek durduğunda 1. viteste olmasını sağla. 3. viteste falan kalırsan dururken 1e alman zor olur. Eğer olduda yapamadın üst viteslerde kaldıysa debriyajı hafif gevşet , motor ilerlemeyecek kadar kavramasını sağla(yarım debriyaj) sonra tekrar sık. Göreceksin ki vitesler şakır şakır geçiyor. Motor rodajı bi geçsin sen de alış biraz o zaman boşta sıkıntı çekmeyeceksin. Debriyajın tam sıkılı olması motora hiçbir zarar vermez , çünkü balatalar tam olarak ayrışmıştır. Boşa atmayla arasında bir fark yoktur. Sadece tam sıkmazsan balatalar birbirine sürterse sıkıntı olur ama zaten çoğunlukla kavrama yukardadır. Dolayısıyla hiç bir sorun olmaz zararlı da değildir. Ama ellerin için biraz zararlı olabilir, parmaklar acıyor biraz sonra. Bizim debriyaj sert maalesef.

    Lastikler soğukta ve ıslakta kötü. Parlayan asfaltta berbat, hemen kıç atar. Ama sıcak havada lastik ısınınca çok iyi tutuyor. Biz istanbulda kışın bu lastikle dansöz oluyoruz baharda da sabahları özellikle fena. Ama yazın ayaklık sürtecek kadar yatıyo motor. Sert hamurlu lastik , ısınınca iyi tutuyor soğukta kötü. Ona göre lastikler ısınmadan riskli hareketlerden kaçının.


    Bajaj Dominar 400
    Başlangıç için Motosiklet Modelleri

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler