Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #24341
    blackarca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Temmuz 2013
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Kawasaki vn 900 classic , honda msx 125 , planet 2
    merhaba .. kullanmadığım gv 250 için aldığım 2012 model için oem benzin pompası var. ihtiyacı olan varsa 0 553 629 57 71 ...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #24342
    Zato - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mayıs 2015
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    xvs 650 dragstar
    Herkese selamlar. Konumuz zincir.

    2014 model GV 250 motosikletimde oringli zincir var. şu an 8.000 kilometrede ve zincir 1 aylık kullanım süresinde bollaşıyor. Her seferinde bir miktar gerdiriyorum ama yakında gerdirecek yer kalmayacak gibi. Arka dişlinin durumu çok kötü değil, dişler hala düzgün görünüyor. Tahminim zincir ömrünü tüketmeye başladı. Araştırdığımda genelde oringli zincir kullanıldığını ve satıldığını gördüm. Peki oringsiz klasik zincir taksak ne gibi bir dezavantajı olur? Yani oringli zincirin dayanımı ve kalitesi dışında.. Oringsiz zincir alıp her sezon yenilemek mantıklı mıdır? Ben daha fazla gider diye tahmin ediyordum ama böyle 7 bin-8 bin kilometrede bir 300 tl'ye oringli zincir değiştirmektense her yaz başında oringsiz düz zincir takmak daha mantıklı gibi geliyor. Konuyla ilgili bilgisi olan arkadaşlardan yardım rica ediyorum. Şimdiden teşekkürler.

  3. #24343
    hanedan12 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2007
    Alıntı Zato adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese selamlar. Konumuz zincir.

    2014 model GV 250 motosikletimde oringli zincir var. şu an 8.000 kilometrede ve zincir 1 aylık kullanım süresinde bollaşıyor. Her seferinde bir miktar gerdiriyorum ama yakında gerdirecek yer kalmayacak gibi. Arka dişlinin durumu çok kötü değil, dişler hala düzgün görünüyor. Tahminim zincir ömrünü tüketmeye başladı. Araştırdığımda genelde oringli zincir kullanıldığını ve satıldığını gördüm. Peki oringsiz klasik zincir taksak ne gibi bir dezavantajı olur? Yani oringli zincirin dayanımı ve kalitesi dışında.. Oringsiz zincir alıp her sezon yenilemek mantıklı mıdır? Ben daha fazla gider diye tahmin ediyordum ama böyle 7 bin-8 bin kilometrede bir 300 tl'ye oringli zincir değiştirmektense her yaz başında oringsiz düz zincir takmak daha mantıklı gibi geliyor. Konuyla ilgili bilgisi olan arkadaşlardan yardım rica ediyorum. Şimdiden teşekkürler.
    Zincir bakımını zamanında yapıyor iseniz . ve kullanım şartlarına göre . (yük altında ,sürekli yüksek hızda kullanma,yada ani kalkışların aşırı fazla olması gibi ) 7000-8000 km o ringli zincir için oldukça az bir km .
    Kangren olmuş tüm kollara adanmıştır.
    Eğer bir yıl sonrasını düşünüyorsan, bir tohum ek. Eğer on yıl sonrasını düşünüyorsan, bir ağaç ek. Eğer yüz yıl sonrasını düşünüyorsan, insanları eğit.

  4. #24344

    Üyelik
    22 Eylül 2017

    Hyosung gv250 2013-2016 kıyaslaması

    Herkese merhaba,
    Foruma istanbul beylikdüzünden katılıyorum 32 yaşındayım.Almayı düşündüğüm Hyosung gv250 benim başlangıç motorum olacak.
    Sizlerden bu konuda fikir almak istiyorum arkadaşlar.

    İnternette gördüğüm tüm 2016 model Hyosung gv250 ve mağazalardaki motorlar görsel olarak hiç hoşuma gitmiyor.
    Esas hoşlandığım motorun araştırmalarım sonucu 2013 model ve altı olduğunu anladım.2013 üstü modellerde efi yazılı kapaklar ve alt motor parçaları parlak değil ve chopper/cruiser hissini vermiyor..

    Sıfır kilometre 2013 model bulmak imkansız sanırım bir kaç satıcı ile görüştüm hepsi ellerinde 2016 olduğunu söyledi..
    Sorularımı yazayım

    Sizce 2016 model alıp bahsettiğim parçalara krom kaplama yapılabilir mi ?
    Detaylı araştırma yaparak 2013 model sıfır motor bulabilir miyim ?
    Hyosung gv250 (özellikle 2016 modeli) modifikasyona ne kadar açık ?
    Bu motoru başlangıç motoru olarak kullananlar memnun mu ?

    İkinci el motor düşünmüyorum.Şayet görsellik konusunda tatmin olmaz isem bu motordan vazgeçeceğim..
    Kullanıcı arkadaşların yorumlarını bekliyorum.Teşekkür ederim

  5. #24345
    Akias - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV250 Aquila 2016
    Buyrun arkadaşlar elimdeki Türkçe 2016 kullanıcı kitapçığını tarayıp pdfe çevirdim bazı sayfalarda yansımadan dolayı arkası gözükmüş ve biraz bulanık gibi ama umarım işinizi görür.

    Türkçe Kullanıcı kılavuzu
    ogzcngdk bunu beğendi.

  6. #24346

    Üyelik
    20 Eylül 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung Gv250 carb
    Merhabalar iyi akşamlar.

    Aranıza yeni katıldım size birkaç sorum olacaktı.

    Kazalı bir hyosung aldım ön taraftan şase yamuk. Distribütörle görüştüm benim 2005 gv250 için şase talebinde bulundum ve bana 2900tl civarı bir maliyet çıkardılar.

    Bilen kullanan arkadaşlara soruyorum enjeksiyonlu model ile karbüratörlü model arasında şase farkı varmıdır ?
    Enjeksiyon modeli için muadil şase üretmişler ve fiyatı 1000tl.Merak ettiğim benim motorun şasesi ile arasında fark varmıdır ?
    Kendim otomotiv yedek parça sektöründe çalışmaktayım ve üreticileri biliyorum.
    Bana yardımcı olursanız şase ile ilgili bildiklerinizi paylaşırsanız sevinirim. Şimdiden sağlıcakla kalın tekeriniz düz bassın.

  7. #24347
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200
    Alıntı Zato adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese selamlar. Konumuz zincir.
    2014 model GV 250 motosikletimde oringli zincir var. şu an 8.000 kilometrede ve zincir 1 aylık kullanım süresinde bollaşıyor. Her seferinde bir miktar gerdiriyorum ama yakında gerdirecek yer kalmayacak gibi. Arka dişlinin durumu çok kötü değil, dişler hala düzgün görünüyor. Tahminim zincir ömrünü tüketmeye başladı. Araştırdığımda genelde oringli zincir kullanıldığını ve satıldığını gördüm. Peki oringsiz klasik zincir taksak ne gibi bir dezavantajı olur? Yani oringli zincirin dayanımı ve kalitesi dışında.. Oringsiz zincir alıp her sezon yenilemek mantıklı mıdır? Ben daha fazla gider diye tahmin ediyordum ama böyle 7 bin-8 bin kilometrede bir 300 tl'ye oringli zincir değiştirmektense her yaz başında oringsiz düz zincir takmak daha mantıklı gibi geliyor. Konuyla ilgili bilgisi olan arkadaşlardan yardım rica ediyorum. Şimdiden teşekkürler.
    Merhaba, zincir marka olarak D.I.D kullanırsanız bu tür sorunlar yaşamazsinız.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:09 ----------

    Alıntı ATOM59 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar iyi akşamlar.


    Aranıza yeni katıldım size birkaç sorum olacaktı.

    Kazalı bir hyosung aldım ön taraftan şase yamuk. Distribütörle görüştüm benim 2005 gv250 için şase talebinde bulundum ve bana 2900tl civarı bir maliyet çıkardılar.

    Bilen kullanan arkadaşlara soruyorum enjeksiyonlu model ile karbüratörlü model arasında şase farkı varmıdır ?
    Enjeksiyon modeli için muadil şase üretmişler ve fiyatı 1000tl.Merak ettiğim benim motorun şasesi ile arasında fark varmıdır ?
    Kendim otomotiv yedek parça sektöründe çalışmaktayım ve üreticileri biliyorum.
    Bana yardımcı olursanız şase ile ilgili bildiklerinizi paylaşırsanız sevinirim. Şimdiden sağlıcakla kalın tekeriniz düz bassın.
    Emin değilim ama büyüi ihtimalle aynı şase değildir. Fakst 1000 liraya alacağınız şaseye ufak eklemeler ile eksikleri kapatabilirsiniz. Daha ucuza gelecektir.

  8. #24348

    Üyelik
    15 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul - Beşiktaş
    Herkese selam arkadaşlar, bilen arkadaşlardan yine yardımını isteyeceğim yine zor bir durumdayım.

    Bundan 2 ay önce işten eve döndüğümde evin tam önüne geldiğimde motor'un elektrik aksaanı durdu, kontağı kapatmadığım halde anahtarla on-off yaptığımda da bir daha gelmedi. Daha önce de bir kere yapmıştı ama kendine gelmişti.

    Konjektörü yaktığımı düşündüm fakat motora yeni başladığım ve pek motor bilgim olmadığı için bir süre bekledim, ne yazık ki bu olaydan kısa bir süre sonra ailemden birini kaybettim ve memlekete dönmek zorunda kaldım. 1,5 ay boyunca memleketteydim bu süreçte gitmeden önce akü'nün bağlanan başlarını çıkarmak istedim acelem vardı, birini çıkardım birini durduğu pozisyondan dolayı çıkaramadım. Üstünde kaldı, daha önce okumuştum başlarını sökmek gerektiğini. Akü 'de sıkıntı var mıdır?

    Bir diğer konu motor evin tam önünde, abus'la zincirlenmiş duruyordu. Giderken aptallık edip branda örtmemiştim aklımda kaldı hep ve üstüne 4-5 sefer İstanbul yağmuru yedi. Yüksekte durduğundan sel'e girmedi ama hep yağmur yedi.

    Şimdi İstanbul'a evime geldim, motor çalışmıyor elektrik almıyor. Ben bunu ustaya nasıl götüreceğim, çekici mi çağıracağım ki öyle olması gerek sanırım ? Konjektör takan ustayı nerden bulabilirim, bir de motor uzun süredir aynı pozisyonda yağmur yedi kurudu, bir yerleri paslanmış mıdır zincir falan kontrol edicem ama ne yapmam gerek bilmiyorum ? Ya da ustaya akü'yü diğer parçaları nasıl kontrol ettirtmeliyim.

    Ayrıca nerleri özel olarak kontrol ettirmem de fayda var, sadece benim yapabileceğim şeyler nelerdir ?

    Tecrübeli arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.

    İstanbul / Göztepe 'de oturuyorum.

    Teşekkürler.

  9. #24349
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200
    Alıntı baklavaspor adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Üstünde kaldı, daha önce okumuştum başlarını sökmek gerektiğini. Akü 'de sıkıntı var mıdır?


    Şimdi İstanbul'a evime geldim, motor çalışmıyor elektrik almıyor. Ben bunu ustaya nasıl götüreceğim, çekici mi çağıracağım ki öyle olması gerek sanırım ? Konjektör takan ustayı nerden bulabilirim, bir de motor uzun süredir aynı pozisyonda yağmur yedi kurudu, bir yerleri paslanmış mıdır zincir falan kontrol edicem ama ne yapmam gerek bilmiyorum ? Ya da ustaya akü'yü diğer parçaları nasıl kontrol ettirtmeliyi

    Ayrıca nerleri özel olarak kontrol ettirmem de fayda var, sadece benim yapabileceğim şeyler nelerdir ?


    Teşekkürler.
    Merhaba, öncelikle yağmurdan dolayı bir problem olmaz calismama yada paslanma gibi, sadece zinciri yagsiz kalmistir o kadar.

    Motora su anda hic bir sekilde elektrik gelmiyorsa, sigortaları kontrol etmekte fayda var. Sigorta attiginda motora elektrik gelmez.

    Eğer elektrik geliyorda çalışmıyorsa benzin pompasi ve ardindan tüm atesleme sistemi kontrol edilmeli.

    Aküyüde düzgün şekilde sökmediğiniz icin kendi kendini bitirmiş olma ihtimali var. Keşke hiç ellemeseymişsiniz, fakat akü bitmis olsa bile göştergelere elektirk gelir. Marş basmaz.

    Benim size tavsiyem bu işlerden anlamiyorsaniz yakinlarda bir tamirci bulup ona götürmek olacaktir. Servislete cekicilere gerek yok bence.

  10. #24350
    hanedan12 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2007
    Alıntı baklavaspor adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese selam arkadaşlar, bilen arkadaşlardan yine yardımını isteyeceğim yine zor bir durumdayım.

    Bundan 2 ay önce işten eve döndüğümde evin tam önüne geldiğimde motor'un elektrik aksaanı durdu, kontağı kapatmadığım halde anahtarla on-off yaptığımda da bir daha gelmedi. Daha önce de bir kere yapmıştı ama kendine gelmişti.

    Konjektörü yaktığımı düşündüm fakat motora yeni başladığım ve pek motor bilgim olmadığı için bir süre bekledim, ne yazık ki bu olaydan kısa bir süre sonra ailemden birini kaybettim ve memlekete dönmek zorunda kaldım. 1,5 ay boyunca memleketteydim bu süreçte gitmeden önce akü'nün bağlanan başlarını çıkarmak istedim acelem vardı, birini çıkardım birini durduğu pozisyondan dolayı çıkaramadım. Üstünde kaldı, daha önce okumuştum başlarını sökmek gerektiğini. Akü 'de sıkıntı var mıdır?

    Bir diğer konu motor evin tam önünde, abus'la zincirlenmiş duruyordu. Giderken aptallık edip branda örtmemiştim aklımda kaldı hep ve üstüne 4-5 sefer İstanbul yağmuru yedi. Yüksekte durduğundan sel'e girmedi ama hep yağmur yedi.

    Şimdi İstanbul'a evime geldim, motor çalışmıyor elektrik almıyor. Ben bunu ustaya nasıl götüreceğim, çekici mi çağıracağım ki öyle olması gerek sanırım ? Konjektör takan ustayı nerden bulabilirim, bir de motor uzun süredir aynı pozisyonda yağmur yedi kurudu, bir yerleri paslanmış mıdır zincir falan kontrol edicem ama ne yapmam gerek bilmiyorum ? Ya da ustaya akü'yü diğer parçaları nasıl kontrol ettirtmeliyim.

    Ayrıca nerleri özel olarak kontrol ettirmem de fayda var, sadece benim yapabileceğim şeyler nelerdir ?

    Tecrübeli arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.

    İstanbul / Göztepe 'de oturuyorum.

    Teşekkürler.
    Öncelikle akünün tek kablosunu sökmen de işe yarar . kontak anahtarının bulunduğu yerden itibaren kablo bağlantılarını ve kabloları kontrol et . 1,5 ay çok uzun bir zaman dilimi değil . yine de sadece aküyü şarj ettirebilirsin ..Motosiklet elektirik sorununu çözdüğünde vurdurarak bile çalıştırabilirsin eğer başka bir sıkıntı yok ise . 2. viteste . Kablo bağlantı noktalarında ki oksitlenmeden dolayı bendim de başıma konjektörden arj etmeme durumunu yaşadım . WD40 ile bağlantı noktalarını hafif yağlayıp tak çıkar yapabilirsin . Zincir zaten yağlıdır açıkta olsa bile o kadar kolay paslanmaz .yine de içinde kalmaması için yağlayıp 3-5 km gittikten sonra tekrar yağlar ve temizleyebilirsin zinciride .
    İlk öncelik Kontak kısmından itibaren elektirik kablo aksamını kontrol etmen olacaktır.
    Kangren olmuş tüm kollara adanmıştır.
    Eğer bir yıl sonrasını düşünüyorsan, bir tohum ek. Eğer on yıl sonrasını düşünüyorsan, bir ağaç ek. Eğer yüz yıl sonrasını düşünüyorsan, insanları eğit.

  11. #24351
    Zato - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mayıs 2015
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    xvs 650 dragstar
    Alıntı ogzcngdk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba, zincir marka olarak D.I.D kullanırsanız bu tür sorunlar yaşamazsinız.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:09 ----------



    Emin değilim ama büyüi ihtimalle aynı şase değildir. Fakst 1000 liraya alacağınız şaseye ufak eklemeler ile eksikleri kapatabilirsiniz. Daha ucuza gelecektir.
    D.İ.D. sipariş etmeye karar verdim.

  12. #24352
    Arif-D - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2017
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    GV250
    Merhaba arkadaşlar 2013 model gv250 için koruma demiri ihtiyacım var İzmirde bulabileceğim bir yer varsa yazabilirmisiniz

  13. #24353

    Üyelik
    26 Temmuz 2016
    Şehir
    Muğla
    http://www.aydinkardesler.org/z-gidon-22mm-pmu2187 arkadaşlar gidonumu değiştirmek istiyorum. Benim Hysoung'um 2015 model internette bulamadım gidon ölçülerini sizce bu uyar mı,kablolar yeter mi,nasıl durur fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim. Tekerinize taş değmesin

  14. #24354

    Üyelik
    02 Mart 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV650
    Alıntı baklavaspor adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese selam arkadaşlar, bilen arkadaşlardan yine yardımını isteyeceğim yine zor bir durumdayım.

    Bundan 2 ay önce işten eve döndüğümde evin tam önüne geldiğimde motor'un elektrik aksaanı durdu, kontağı kapatmadığım halde anahtarla on-off yaptığımda da bir daha gelmedi. Daha önce de bir kere yapmıştı ama kendine gelmişti.

    Konjektörü yaktığımı düşündüm fakat motora yeni başladığım ve pek motor bilgim olmadığı için bir süre bekledim, ne yazık ki bu olaydan kısa bir süre sonra ailemden birini kaybettim ve memlekete dönmek zorunda kaldım. 1,5 ay boyunca memleketteydim bu süreçte gitmeden önce akü'nün bağlanan başlarını çıkarmak istedim acelem vardı, birini çıkardım birini durduğu pozisyondan dolayı çıkaramadım. Üstünde kaldı, daha önce okumuştum başlarını sökmek gerektiğini. Akü 'de sıkıntı var mıdır?

    Bir diğer konu motor evin tam önünde, abus'la zincirlenmiş duruyordu. Giderken aptallık edip branda örtmemiştim aklımda kaldı hep ve üstüne 4-5 sefer İstanbul yağmuru yedi. Yüksekte durduğundan sel'e girmedi ama hep yağmur yedi.

    Şimdi İstanbul'a evime geldim, motor çalışmıyor elektrik almıyor. Ben bunu ustaya nasıl götüreceğim, çekici mi çağıracağım ki öyle olması gerek sanırım ? Konjektör takan ustayı nerden bulabilirim, bir de motor uzun süredir aynı pozisyonda yağmur yedi kurudu, bir yerleri paslanmış mıdır zincir falan kontrol edicem ama ne yapmam gerek bilmiyorum ? Ya da ustaya akü'yü diğer parçaları nasıl kontrol ettirtmeliyim.

    Ayrıca nerleri özel olarak kontrol ettirmem de fayda var, sadece benim yapabileceğim şeyler nelerdir ?

    Tecrübeli arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.

    İstanbul / Göztepe 'de oturuyorum.

    Teşekkürler.
    Dostum sana iki usta önereceğim. biri z-garaj'daki recep usta. Ataşehirde yeri. diğer ise Maltepede Mustafa usta var. ikiside işinin ehlidir.

  15. #24355

    Üyelik
    05 Haziran 2016
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    gv 250
    Sert yan çanta kullananınız var mı ? Hyosungresources'ta gördüğüm modeli beğenmedim ve alternatif olarak sadece 400 dolara vikings bag isminde bir markayı bulabildim.

  16. #24356
    Zato - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mayıs 2015
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    xvs 650 dragstar
    Alıntı MuratHacisa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://www.aydinkardesler.org/z-gidon-22mm-pmu2187 arkadaşlar gidonumu değiştirmek istiyorum. Benim Hysoung'um 2015 model internette bulamadım gidon ölçülerini sizce bu uyar mı,kablolar yeter mi,nasıl durur fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim. Tekerinize taş değmesin

    22 mm gidon uyar, kabloların uzunluğu da yeter fakat nasıl durur konusunu bilemedim. Sanırım deneyip görmek lazım.
    Uymayacak bir parça olur, o da gidon bar ın sonundaki tapalar. Bunlar mevcut orijinal gidonda içeriden kaynaklı somunlara vidalanarak takılır, sipariş etmeyi planladığınız gidonda bu somunların olmdığı anlaşılıyor (varsa da çapı vs tutmayabilir). Bu yüzden uc kısımları (elciklerin bitiş yeri) boş kalacağı için buraya bir parça sipariş etmek veya eski gidondan çıkanları bir şekilde (kaynak, yapıştırma vs) monte etmek durumunda kalabilirsiniz.

    Son bir yorum olarak bu görseldeki gidon veya benzerlerinin oturuş pozisyonunu değiştireceğini, bu gidonu takmanız halinde biraz daha öne eğilerek sürmeniz gerekeceğini göz önünde bulundurmanızı tavsiye ederim. Ben sırf bu eğilme sonucu oluşan rahatsız oturuş pozisyonunu düzeltebilmek için biraz daha yüksek bir gidon takmıştım.

  17. #24357

    Üyelik
    05 Haziran 2016
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    gv 250
    Alıntı highlore adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sert yan çanta kullananınız var mı ? Hyosungresources'ta gördüğüm modeli beğenmedim ve alternatif olarak sadece 400 dolara vikings bag isminde bir markayı bulabildim.
    Arkadaşlar bir allahın kulu yok mu surdan aldım su kadara yaptırdım diyecek ?

  18. #24358

    Üyelik
    15 Haziran 2014
    Şehir
    İstanbul
    Şuraya da bakabilirsin: https://www.facebook.com/ANVIL-Custom-Choppers-355749414560592/

  19. #24359

    Üyelik
    27 Haziran 2017
    Selamin aleykum arkadaslar en sonunda bende 2015 model sıfır gv 250 mi pazartesi almaya gidiyorum araniza katiliyorum bende

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 08:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:38 ----------

    Arkadaslar devir saatinde f1 ve dijital gostergenin altinda reset ve lesect yaziyor bunlar ne işe yariyor ?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:56 ----------

    2015 model bir motorun nasil arka kampana olur bence cok buyuk kayip

  20. #24360
    Akias - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV250 Aquila 2016
    Alıntı 45Chopper60 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamin aleykum arkadaslar en sonunda bende 2015 model sıfır gv 250 mi pazartesi almaya gidiyorum araniza katiliyorum bende

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 08:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:38 ----------

    Arkadaslar devir saatinde f1 ve dijital gostergenin altinda reset ve lesect yaziyor bunlar ne işe yariyor ?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:56 ----------

    2015 model bir motorun nasil arka kampana olur bence cok buyuk kayip
    İlk önce hayırlı olsun kazasız belasız nice sürüşlere, soldaki tuş dijital yakıt ve km göstergesinin ışık ayarı dışında başka bir özelliği var mı bilmiyorum fazla da kurcalamadım açıkçası. 2016 modeli de kampana, disk olsa tabi ki daha iyi olurdu ama öyle yapılmış.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)

Bu Konudaki Etiketler