Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #24021
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200
    Alıntı mast3rly adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugün gv 250 kitapçığını okurken farkettim, filtre birlikte yağ değimişinde 1.500ml yazıyor. Servis 1.650ml koymuştu, 150ml fazlalık sıkıntı yaratırmı. Yağ tapasını açmadan üstten şırıngayla çekilirmi fazlalık sizce ?
    150ml fazlalık sıkıntı yaratmaz, boşaltmak istiyorsanız tapadan boşaltabilirsiniz daha kolay olur.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:40 ----------

    Alıntı yusufdj adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar bizim motora bu buji gidermi acaba bir kaç kişi daha iyi olur dedide birde siz değerli dostların fikrini almak istedim çift tırnaklı buji

    http://urun.n11.com/yedek-parca/ngk-...tail_crosssell
    çift tırnaklı buji güzel bujidir fakat gv 250 bloğunda birşey farkettirmez. o yüzden alıp takmanıza gerek yok, alıp takarsanızda kullanırsınız problem olmaz.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #24022

    Üyelik
    09 Mart 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ducati Monster 696
    Alıntı ogzcngdk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    150ml fazlalık sıkıntı yaratmaz, boşaltmak istiyorsanız tapadan boşaltabilirsiniz daha kolay olur.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:40 ----------



    çift tırnaklı buji güzel bujidir fakat gv 250 bloğunda birşey farkettirmez. o yüzden alıp takmanıza gerek yok, alıp takarsanızda kullanırsınız problem olmaz.
    Eyvallah hocam, cevaplarin cok faydali oluyor. Tecrubeli olmak guzel birsey bu motor uzerinde. Zamanla bizde ins olucaz
    ogzcngdk ve konar-göçer bunu beğendiler.

  3. #24023

    Üyelik
    20 Nisan 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kuba SL 200
    Alıntı lobomoto adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    linkteki video senin sorularına tam yanıt...
    https://www.youtube.com/watch?v=_B2SGhyAx9U



    Hocam video'yu izledim öncelikle teşekkür ederim.Ben 63 kiloda 1.72 boyundayım.Bisiklet kullanmayı biliyorum,bisiklet dengem iyidir yani.Sadece motora hiç binmedim.cruiser tarzı motorlar hoşuma gidiyor ve alırken de başka bir tarz alıp kullanmak istemiyorum.Bu doğrultuda ve maksimum vereceğim para 10 bin olunca çok öyle bir alternatifim kalmıyor.Aslında Superlight daha düşük cc olsun ağırlığı daha az olsun,benim için daha tercih edilebilir gibi gözüküyor ama motor hakkında da olumsuz çok yorum var.Ben aldığım motoru uzun süre kullanmak istiyorum.Bu doğrultuda sizce gv mantıklı olur mu yoksa başka önerebileceğiniz bu tarz bir motor var mı?

  4. #24024
    MeliksahMELO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Şubat 2013
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2010 Hyosung GT250 Comet (Naked)
    Eksantrik zinciri sesi, bir sorun varsa nasıl olur motorda? Rölantide veya devir artarken çıt-çıt-çıt ses gelip, devir azalırken ses kesilir mi?

  5. #24025
    yusufdj - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2017
    Yok bulamadım kendi sorunuma bir çözüm en sonda kafayı sıyıracağım motora ateş verip yakacağım o derece niyeti bozdum sinirlerimi çok bozdu bu makina. Yokmu bir fikri olan dostlar bu makina ısınınca neden düş devirlerde tekleme yapar? elektirik kesiyor gibi teke düşüyor sonra düzelmeye başlıyor tam ısındıktan sonra marş almaz biraz soğuduktan sonra çalışır ne yapcaz biz böyle ya ?

  6. #24026
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200
    Alıntı yusufdj adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yok bulamadım kendi sorunuma bir çözüm en sonda kafayı sıyıracağım motora ateş verip yakacağım o derece niyeti bozdum sinirlerimi çok bozdu bu makina. Yokmu bir fikri olan dostlar bu makina ısınınca neden düş devirlerde tekleme yapar? elektirik kesiyor gibi teke düşüyor sonra düzelmeye başlıyor tam ısındıktan sonra marş almaz biraz soğuduktan sonra çalışır ne yapcaz biz böyle ya ?
    dostum, ben sana daha önce 2 kere yazdım son kez yazıyorum. Buralarda çırpınma, ateşleme sistemini kontrol et pipolarım değişti diyorsun oradan olamaz diyorsun ama olabilir. Belirtiler ateşleme ile ilgili bir sorunu gösteriyor.

    Sırasıyla;
    -Bujiler
    -Buji pipoları
    -Buji kablosu
    -Bobinler

    lütfen açıp kontrol edermisin. aşağıdaki linkte detaylı anlatımı var. depo ve radyatörü söküyorsun.

    http://hyogv250.blogspot.com/2017/03/buji-piposu-degisimi.html

  7. #24027
    yusufdj - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2017
    Alıntı ogzcngdk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dostum, ben sana daha önce 2 kere yazdım son kez yazıyorum. Buralarda çırpınma, ateşleme sistemini kontrol et pipolarım değişti diyorsun oradan olamaz diyorsun ama olabilir. Belirtiler ateşleme ile ilgili bir sorunu gösteriyor.

    Sırasıyla;
    -Bujiler
    -Buji pipoları
    -Buji kablosu
    -Bobinler

    lütfen açıp kontrol edermisin. aşağıdaki linkte detaylı anlatımı var. depo ve radyatörü söküyorsun.

    http://hyogv250.blogspot.com/2017/03/buji-piposu-degisimi.html
    Dostum ilgin için teşekkür ederim bobinde arıza olup olmadığını anlamak için ne yapabilirim?

  8. #24028
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200
    Alıntı yusufdj adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostum ilgin için teşekkür ederim bobinde arıza olup olmadığını anlamak için ne yapabilirim?
    bobinlerin yerlerini değiştirip pipoya elektrik veriyormu diye bakabilirsin, değiştirmeden iki pipoyada ayrı ayrı elektrik veriyormu diyede bakabilirsin.

    piponun ucunu şaseye yakın tutup marşa basıcaksın, gidondan falan elektriği hissetmen lazım. ufak çarpılıcaksın yani

  9. #24029
    yusufdj - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2017
    Alıntı ogzcngdk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bobinlerin yerlerini değiştirip pipoya elektrik veriyormu diye bakabilirsin, değiştirmeden iki pipoyada ayrı ayrı elektrik veriyormu diyede bakabilirsin.

    piponun ucunu şaseye yakın tutup marşa basıcaksın, gidondan falan elektriği hissetmen lazım. ufak çarpılıcaksın yani
    Şimdi dostum dediğim gibi motor soğukken çok tatlı gidiyor blok hafif ısınınca teklemeler başlıyor yakşalık 6000 devire kadar 6000 devir üzerine çıkınca normal gidiyor, rolantide teke düşüyor sonra tekrar çift silindire çıkıyor sürekli böyle düzensiz çalışıyor rolantide. ve motor çok sıcakken marş basınca çalışmıyor boğuluyor gibi oluyor.

  10. #24030
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200
    Alıntı yusufdj adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şimdi dostum dediğim gibi motor soğukken çok tatlı gidiyor blok hafif ısınınca teklemeler başlıyor yakşalık 6000 devire kadar 6000 devir üzerine çıkınca normal gidiyor, rolantide teke düşüyor sonra tekrar çift silindire çıkıyor sürekli böyle düzensiz çalışıyor rolantide. ve motor çok sıcakken marş basınca çalışmıyor boğuluyor gibi oluyor.
    tamam, bende aynı problemi iki kere yaşadım birincisinde bujiden kaynaklı ikincisinde piponun çatlamış olmasından kaynaklıydı.

  11. #24031
    yusufdj - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2017
    Alıntı ogzcngdk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tamam, bende aynı problemi iki kere yaşadım birincisinde bujiden kaynaklı ikincisinde piponun çatlamış olmasından kaynaklıydı.
    Anladım dostum peki net üzerinden önerebilceğin bir yer varmıdır buji almak için netten aldık 2tane cr8e artık sahtemidir nedir anlamadık.

  12. #24032
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200
    Alıntı yusufdj adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Anladım dostum peki net üzerinden önerebilceğin bir yer varmıdır buji almak için netten aldık 2tane cr8e artık sahtemidir nedir anlamadık.
    valla ne desem boş, bende aldım internetten ama orijinal mi değil mi emin değilim.

  13. #24033
    MeliksahMELO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Şubat 2013
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2010 Hyosung GT250 Comet (Naked)
    Bobini anlatıldığı gibi ölçmen gerekiyor,





    Bence bujileri, pipoyu, buji kablosunu aynı anda tek seferde beraber değiştir. Birini bir gün diğerini sonra yapma.

    Ayrıca buji kablolarının pipoya ve bobine çok iyi oturduğuna emin ol;

    - Buji kablosunun iki ucu düzgün kesilmiş olsun ve içindeki teller birkaç mm. dışarı çıkık olsun. Bobine de, pipoya da vidalama mantığı ile iyice bastırarak çevire çevire oturt.
    Vida takar gibi zaten bir süre sonra çeviremezsin. Pipoyu bujiye takarken, önce elinle iyice bastır, tırrt diye geçsin. Sonra yine bastırmaya devam ederek iyice oturduğunu hissedene kadar birkaç tur çevir vidalama mantığı gibi.

    Blogtaki bilgilere destek olarak biraz ayrıntıya gireyim;
    NGK piponun buji tarafına orijinal pipodan çıkardığın plastik başlığı takmayı unutma.
    Dışarıda kalacak tarafta da orijinal başlık kullan mutlaka.

    1) Önce kabloya üst başlığı geçir ortalara doğru sürükle.
    2) Kabloyu pipoya güzelce monte et.
    3) Buji başlığını pipoya doğru kaydır.
    4) Kabloyu bobine güzelce monte et.
    5) Kablonun etrafındaki makaron tarzı koruyucuyu bobin girişine sabitle.
    6) Bobini motora sıkıca ve güzelce monte et.
    7) Pipoyu sıkıca bujiye monte et. (Buji motora takılı durumda.)
    8) Pipo başlığının buji deliğini tam olarak koruduğunu ve bloğa sıkı şekilde oturduğuna emin ol.

    Bakalım sorun devam edecek mi?...

    Ekleme: Oksijen sensörünü de çıkarıp temizlemeyi dene, bunları yaptıktan sonra.
    ogzcngdk ve konar-göçer bunu beğendiler.

  14. #24034

    Üyelik
    09 Mart 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ducati Monster 696
    Arkadaslar merak ettigim bir konus var sormak istedim, gv 250 ler sinifinda en guclusu, fakat motor blok olarak racing blogundan oldugundan alt devirler cok torklu degil chopper tarzlarina gore kiyaslarsak, ust devirler de 7 ve ustu cok canli. Genelde sacma soru ama hangi devir civarinda vites artiriyosunuz?

  15. #24035
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200
    Alıntı mast3rly adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaslar merak ettigim bir konus var sormak istedim, gv 250 ler sinifinda en guclusu, fakat motor blok olarak racing blogundan oldugundan alt devirler cok torklu degil chopper tarzlarina gore kiyaslarsak, ust devirler de 7 ve ustu cok canli. Genelde sacma soru ama hangi devir civarinda vites artiriyosunuz?
    Sehiriçinde isem 4-5 bin devir civarında atarim, motoru devirlendirirken fazla gaz verip yük bindirmem.

    Şehirdışında 6-7 bin devir civarinda vites atarim. 7 ve üzeri performans isteyen yerlerde kullaniyorum.

  16. #24036

    Üyelik
    28 Nisan 2015
    Motosikleti
    hyosung gv250
    selam beyler,
    servis konusuyla ilgili az buçuk tecrübelerimi paylaşayım sizinle. bu motoru sıfır aldım, 2,5 yıldır kullanıyorum. 2,5 yıldır servis mağduruyum istanbulda epey bi(avrupa yakası) servise gitmişliğim var. 2,5 yıldır kazıklanıyorum hem de göz göre göre. iki yağ değiştirip bakım yapanlar mı dersin. sürekli birşey satmaya çalışanlar mı dersin,uçuk kaçık işler. şimdi öncelikle sefaköydeki hyosung servis; +400 tl akü değişimi yaptı. maslak'daki yücel motor ( en son girdiğimde 650'ye çıkmıştım ) mecidfiyeköydeki tt custom'un oradaki servis( sadece yağ değiştirip bunun bakımları tamam diyordu ), bunun gibi birkaç tane daha. Hem de bu adamlara bir kez de girmedim. velhasıl eşşek gibi paralar vere vere motoru tamir etmeyi öğrendim artık
    Her gittiğim servis de söyleniyordu bu hyosunglardan gına geldi artık diye. Hepsi kötülüyordu motoru bu alınmazlar falan. Kaç para verdin buna diyip bıyık altından gülmeler.
    en sonunda avcılar'daki cengiz ustayı öğrendim. adam kendi motoru gibi baktı. baya aldı gitti sürdü, her sürdüğünde farklı bir sorun keşfedip onu halletti. 40 tl falan aldı.hyosung ile ilgili de bir sürü güzel bilgi verdi. Motorumu bir daha sevdirdi vallahi
    eğer benim gibi servis korkusu ya da sorunu olan varsa önerebilirim. Muhabbet falan da gırla gidiyor.
    kazasız sürüşler.
    siyahus, ogzcngdk ve mtL bunu beğendiler.

  17. #24037

    Üyelik
    02 Mart 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV650
    Alıntı spawner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selam beyler,
    servis konusuyla ilgili az buçuk tecrübelerimi paylaşayım sizinle. bu motoru sıfır aldım, 2,5 yıldır kullanıyorum. 2,5 yıldır servis mağduruyum istanbulda epey bi(avrupa yakası) servise gitmişliğim var. 2,5 yıldır kazıklanıyorum hem de göz göre göre. iki yağ değiştirip bakım yapanlar mı dersin. sürekli birşey satmaya çalışanlar mı dersin,uçuk kaçık işler. şimdi öncelikle sefaköydeki hyosung servis; +400 tl akü değişimi yaptı. maslak'daki yücel motor ( en son girdiğimde 650'ye çıkmıştım ) mecidfiyeköydeki tt custom'un oradaki servis( sadece yağ değiştirip bunun bakımları tamam diyordu ), bunun gibi birkaç tane daha. Hem de bu adamlara bir kez de girmedim. velhasıl eşşek gibi paralar vere vere motoru tamir etmeyi öğrendim artık
    Her gittiğim servis de söyleniyordu bu hyosunglardan gına geldi artık diye. Hepsi kötülüyordu motoru bu alınmazlar falan. Kaç para verdin buna diyip bıyık altından gülmeler.
    en sonunda avcılar'daki cengiz ustayı öğrendim. adam kendi motoru gibi baktı. baya aldı gitti sürdü, her sürdüğünde farklı bir sorun keşfedip onu halletti. 40 tl falan aldı.hyosung ile ilgili de bir sürü güzel bilgi verdi. Motorumu bir daha sevdirdi vallahi
    eğer benim gibi servis korkusu ya da sorunu olan varsa önerebilirim. Muhabbet falan da gırla gidiyor.
    kazasız sürüşler.
    cengiz ustayı çok duydum ama bana çok ters. bende anadolu yakasında recep ustayı buldum oda işinin ehli bir usta. istanbul anadolu yakasında servis arayışında olanlara zgarajı tavsiye ederim.

  18. #24038
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200
    Alıntı spawner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selam beyler,
    servis konusuyla ilgili az buçuk tecrübelerimi paylaşayım sizinle. bu motoru sıfır aldım, 2,5 yıldır kullanıyorum. 2,5 yıldır servis mağduruyum istanbulda epey bi(avrupa yakası) servise gitmişliğim var. 2,5 yıldır kazıklanıyorum hem de göz göre göre. iki yağ değiştirip bakım yapanlar mı dersin. sürekli birşey satmaya çalışanlar mı dersin,uçuk kaçık işler. şimdi öncelikle sefaköydeki hyosung servis; +400 tl akü değişimi yaptı. maslak'daki yücel motor ( en son girdiğimde 650'ye çıkmıştım ) mecidfiyeköydeki tt custom'un oradaki servis( sadece yağ değiştirip bunun bakımları tamam diyordu ), bunun gibi birkaç tane daha. Hem de bu adamlara bir kez de girmedim. velhasıl eşşek gibi paralar vere vere motoru tamir etmeyi öğrendim artık
    Her gittiğim servis de söyleniyordu bu hyosunglardan gına geldi artık diye. Hepsi kötülüyordu motoru bu alınmazlar falan. Kaç para verdin buna diyip bıyık altından gülmeler.
    en sonunda avcılar'daki cengiz ustayı öğrendim. adam kendi motoru gibi baktı. baya aldı gitti sürdü, her sürdüğünde farklı bir sorun keşfedip onu halletti. 40 tl falan aldı.hyosung ile ilgili de bir sürü güzel bilgi verdi. Motorumu bir daha sevdirdi vallahi
    eğer benim gibi servis korkusu ya da sorunu olan varsa önerebilirim. Muhabbet falan da gırla gidiyor.
    kazasız sürüşler.
    zaten bakımını tamirini kendin yaptığın zaman işin zevki başka oluyor

    bakım ve tamirle ilgili bloğumuz var ziyaret edersen çok faydasını görürsün. Kendi yaptığın bakım servisin yaptığından çok daha iyi olur emin ol.

    http://hyogv250.blogspot.com.tr/

  19. #24039

    Üyelik
    28 Nisan 2015
    Motosikleti
    hyosung gv250
    oo bu bloğu takip ediyorum ya bayadır. çok güzel gerçekten buna acaip ihtiyaç vardı, elinize sağlık. reklam falan varsa tıklayalım faydası olur.

  20. #24040

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    konuyu biraz canlandıralım bu gv farklı şekilde mod luyanlar varmı.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)

Bu Konudaki Etiketler