Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #23881
    CraCheR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmit
    Motosikleti
    1)Ybr 125 2)R25 3)Fazer 6 4)Fazer 8
    Arkadaşlar öncelikle herkese merhaba, başlığın son 150 sayfasını okudum, bilgili ve tecrübeli arkadaşların paylaşımları sayesinde bu motor hakkında çok şey öğrendim.

    İsmim Emre ve artık bende sizler gibi bir Gv 250 sahibiyim. İzmit'te oturuyorum ve sık sık İstanbul'a gezmeye geliyorum. Hyosung ekibi olarak gezi planlanırsa katılmayı çok isterim.

    Hyosung'umu Fuar da satın aldığım için daha teslim alamadım. Gv 250 benim 3.motorum olacak. İlki Ybr125 (15800km) ikincisi R25 (15200km) motorlarını tecrübe ettim. Eskiden beri chopper tarzı motorlarıda sevdiğim için Hyosunga yöneldim. Malum şuan kredi kartına taksit ile bu çift silindirli motoru alabiliyorsunuz.

    Fuardaki stand sahibine Gv300 sordum ve bu sene gelmeyeceğini, seneye gelebiliceğini söyledi. Ellerindeki motorlarında 2016 model olduğunu ve ona göre satışını yaptıklarını söyledi.

    Sizlere şunu sormak istiyorum;

    Motoru aldığım gibi üzerinde değişiklik yapmalı mıyım? Örneğin, Konjektör bağlantı soketlerini söküp direk bağlantı yapmak gibi? Bujileri ve buji pipolarını değiştirmek gibi. Yada bu değişiklikleri ne zaman yapmalıyım.

    Sissy bar ile ilgili forum da imalatını yapan firmada çalışan arkadaş vardı. Görsellerini paylaşabilir mi? Satın almak istersek nasıl ve nereden satın alacağız hangi adımları uygulayacağız.

    Çok uzun yazdıysam kusuruma bakmayın, tavsiyeleriniz ve yorumlarınız benim için değerli. Herkese güzel sürüşler dilerim.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #23882
    avrasya09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2014
    Motosikleti
    CRUİSER 250 ,MT 25,GV 250, Marauder vz 800
    Alıntı cagiran adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    10-1-3-2 yok
    benimkide o şekilde yanıyor çözemedim

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:33 ----------

    Alıntı CraCheR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar öncelikle herkese merhaba, başlığın son 150 sayfasını okudum, bilgili ve tecrübeli arkadaşların paylaşımları sayesinde bu motor hakkında çok şey öğrendim.

    İsmim Emre ve artık bende sizler gibi bir Gv 250 sahibiyim. İzmit'te oturuyorum ve sık sık İstanbul'a gezmeye geliyorum. Hyosung ekibi olarak gezi planlanırsa katılmayı çok isterim.

    Hyosung'umu Fuar da satın aldığım için daha teslim alamadım. Gv 250 benim 3.motorum olacak. İlki Ybr125 (15800km) ikincisi R25 (15200km) motorlarını tecrübe ettim. Eskiden beri chopper tarzı motorlarıda sevdiğim için Hyosunga yöneldim. Malum şuan kredi kartına taksit ile bu çift silindirli motoru alabiliyorsunuz.

    Fuardaki stand sahibine Gv300 sordum ve bu sene gelmeyeceğini, seneye gelebiliceğini söyledi. Ellerindeki motorlarında 2016 model olduğunu ve ona göre satışını yaptıklarını söyledi.

    Sizlere şunu sormak istiyorum;

    Motoru aldığım gibi üzerinde değişiklik yapmalı mıyım? Örneğin, Konjektör bağlantı soketlerini söküp direk bağlantı yapmak gibi? Bujileri ve buji pipolarını değiştirmek gibi. Yada bu değişiklikleri ne zaman yapmalıyım.

    Sissy bar ile ilgili forum da imalatını yapan firmada çalışan arkadaş vardı. Görsellerini paylaşabilir mi? Satın almak istersek nasıl ve nereden satın alacağız hangi adımları uygulayacağız.

    Çok uzun yazdıysam kusuruma bakmayın, tavsiyeleriniz ve yorumlarınız benim için değerli. Herkese güzel sürüşler dilerim.
    merhaba sissy bar üretimini çalıştığım firima yapıyor şu anda bağlantı ayaklarını üretiyorum bir kaç gün içerisinde hazır olacak sissybar çeşitlerinede www.aydinkardesler.org dan bakabilirsiniz yada 5068924859 dan direk banada ulaşabilirsiniz watsaptan da foto gönderirim terzi kendi söküğünü dikemez hesabı bende daha takamadım sisybarı :D ihtiyacınıza göre koruma demirimizde var. fiyatlarda forumdan mesaj atan üyelere yardımcı olacağım elimden geldiince makul ölcüde.
    Aydın Kardeşler Motosiklet Yedek Parça İmalatı www.aydinkardesler.org
    https://www.facebook.com/osmanyaman.avrasya
    RKS Titanic 150, RKS CRUİSER 250, YAMAHA MT 25, HYOSUNG GV 250, SUZUKİ VZ800 MARAUDER.

  3. #23883
    cagiran - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2016
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    1. Honda NSS 300 FORZA / 2. Suzuki GW250 INAZUMA
    Alıntı avrasya09 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benimkide o şekilde yanıyor çözemedim

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:33 ----------



    merhaba sissy bar üretimini çalıştığım firima yapıyor şu anda bağlantı ayaklarını üretiyorum bir kaç gün içerisinde hazır olacak sissybar çeşitlerinede www.aydinkardesler.org dan bakabilirsiniz yada 5068924859 dan direk banada ulaşabilirsiniz watsaptan da foto gönderirim terzi kendi söküğünü dikemez hesabı bende daha takamadım sisybarı :D ihtiyacınıza göre koruma demirimizde var. fiyatlarda forumdan mesaj atan üyelere yardımcı olacağım elimden geldiince makul ölcüde.
    Hocam yukarıda paylaştım detaylı bilgileri,
    Oksijen sensörü bağlantılarını kontrol edin, olmazsa değiştirin diyor kısaca.

    (Not "temiz" denen motorda zincir dişli seti değişti, sol akü kapağı değişti, şimdi bu çıktı, zaten estetik hatalar da vardı, karar verdik dedik bunlar dert değil dedik dönmedik geriye ama teknik arıza can sıkar)

    Sizin yeriniz sanırım Aydın da motoru getirsem aynı gün krom aksamlar da rütuş tamir yapabilir miyiz?

  4. #23884

    Üyelik
    11 Nisan 2016
    Şehir
    Ankara
    Herkese merhaba,

    GV250NL ile GV250 arasında fark var mı? Bazı sitelerde yada bazı ilanlarda gv250 veya gv250N diye geçmekte. Ben biraz bakınmama rağmen bir şey bulamadım. Siz farkı biliyor musunuz yada yok mu fark?

    Bir de gv250 üretimi durduysa ve satılanlar 2015 modelse sıfırını 14000'e veriyorlar genelde, çok değil mi? Türkiye için gv250 yerine ne getirebilecekler ki eğer üretilmiyorsa?

  5. #23885

    Üyelik
    17 Ağustos 2013
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hysong gv 250
    Herkese iyi akşamlar motorum 2012 gv 250 burda tarif edildiği gibi kontağı beş kez. açtım kapattım altıncıda saymaya başladım F1 lambası 10 kez yandı söndü ardından 2 kez yandı söndü arkasından 3 kez yandı söndü tekrar 10 kez yandı söndü arkasında 8 kez yandı söndü

  6. #23886
    Thracian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Haziran 2012
    Şehir
    Lüleburgaz-Bursa
    Alıntı CraCheR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar öncelikle herkese merhaba, başlığın son 150 sayfasını okudum, bilgili ve tecrübeli arkadaşların paylaşımları sayesinde bu motor hakkında çok şey öğrendim.

    İsmim Emre ve artık bende sizler gibi bir Gv 250 sahibiyim. İzmit'te oturuyorum ve sık sık İstanbul'a gezmeye geliyorum. Hyosung ekibi olarak gezi planlanırsa katılmayı çok isterim.

    Hyosung'umu Fuar da satın aldığım için daha teslim alamadım. Gv 250 benim 3.motorum olacak. İlki Ybr125 (15800km) ikincisi R25 (15200km) motorlarını tecrübe ettim. Eskiden beri chopper tarzı motorlarıda sevdiğim için Hyosunga yöneldim. Malum şuan kredi kartına taksit ile bu çift silindirli motoru alabiliyorsunuz.

    Fuardaki stand sahibine Gv300 sordum ve bu sene gelmeyeceğini, seneye gelebiliceğini söyledi. Ellerindeki motorlarında 2016 model olduğunu ve ona göre satışını yaptıklarını söyledi.

    Sizlere şunu sormak istiyorum;

    Motoru aldığım gibi üzerinde değişiklik yapmalı mıyım? Örneğin, Konjektör bağlantı soketlerini söküp direk bağlantı yapmak gibi? Bujileri ve buji pipolarını değiştirmek gibi. Yada bu değişiklikleri ne zaman yapmalıyım.

    Sissy bar ile ilgili forum da imalatını yapan firmada çalışan arkadaş vardı. Görsellerini paylaşabilir mi? Satın almak istersek nasıl ve nereden satın alacağız hangi adımları uygulayacağız.

    Çok uzun yazdıysam kusuruma bakmayın, tavsiyeleriniz ve yorumlarınız benim için değerli. Herkese güzel sürüşler dilerim.
    Yeni motosikletiniz hayırlı olsun,aramıza hoş geldiniz.Şu anda ilk etapta buji pipolarını değiştirmeniz yeterli.Üstündeki fabrika çıkışı bujiler zaten gayet kaliteli NGK buji.Bujileri kullanma klavuzuna göre değişim yapmanız daha mantıklı.Yanlış hatırlamıyorsam 7000-8000 km gibi bir değişim aralığı vardı.Konjektör için bence biraz bekleyin çünkü 10.000 km lerde arıza yapıyor.Benim şu anda 7000 km civarı henüz arıza yapmadı.
    ogzcngdk ve CraCheR bunu beğendiler.
    Özgürlüğün en büyük düşmanı halinden memnun kölelerdir.

  7. #23887
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200
    Arkadaşlar merhaba, dediğiniz gibi Hyosung GV250 Mirage nin servise manuelinde daha büyük bir tablo buldum paylaşıyorum, bende yeni öğrendim hatırlatayım, hata kodunu öğrenirken ilk 10 sinyal tarama sürecinde olduğunu gösteriyor daha sonra yanan sinyallere bakacaksınız, bunlarda belli bir düzende olucak.


    http://i.hizliresim.com/Ly2rZ1.png

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:14 ----------

    Alıntı cagiran adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam yukarıda paylaştım detaylı bilgileri,
    Oksijen sensörü bağlantılarını kontrol edin, olmazsa değiştirin diyor kısaca.
    oksijen sensörlerini söküp tinerle temizlemeyi deneyin, kitaptakinin aksine bağlantı soketleriyle alakalı olacağını pek düşünmüyorum, geçmiş sayfalarda bununla ilgili postlarda var sanırım tinerle temizlemek gerekiyor ve hassas davranmak gerekiyor.
    Bunu yapmasının sebebi pis benzin kullanmak diyorlar.

    eğer motorunuzda her hangi bir fiziksel aksaklığa sebep oluyorsa(örneğin ateşleme kesme, fazla yakma gibi) işlem sonrası beyine reset atmanız gerekiyor, eğer resetlemezseniz FI yanmaya devam eder. bununla ilgili bir yabancı kaynak var.

    Hyosung Delphi beyine reset atmak

  8. #23888
    CraCheR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmit
    Motosikleti
    1)Ybr 125 2)R25 3)Fazer 6 4)Fazer 8
    Alıntı Thracian adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yeni motosikletiniz hayırlı olsun,aramıza hoş geldiniz.Şu anda ilk etapta buji pipolarını değiştirmeniz yeterli.Üstündeki fabrika çıkışı bujiler zaten gayet kaliteli NGK buji.Bujileri kullanma klavuzuna göre değişim yapmanız daha mantıklı.Yanlış hatırlamıyorsam 7000-8000 km gibi bir değişim aralığı vardı.Konjektör için bence biraz bekleyin çünkü 10.000 km lerde arıza yapıyor.Benim şu anda 7000 km civarı henüz arıza yapmadı.
    Hoşbulduk hocam, ilk bakımda buji pipolarını değiştiriyorum o zaman. Buji pipolarını internetten mi sipariş vermeliyim yoksa yetkili servislerin ellerinde bulunuyor mu?

  9. #23889
    Thracian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Haziran 2012
    Şehir
    Lüleburgaz-Bursa
    Alıntı CraCheR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hoşbulduk hocam, ilk bakımda buji pipolarını değiştiriyorum o zaman. Buji pipolarını internetten mi sipariş vermeliyim yoksa yetkili servislerin ellerinde bulunuyor mu?
    Tavsiyem tekrardan orjinal buji piposu alıp takmayın.NGK'nın bizim motosikletlere uyumlu buji pipolarından alıp takın.
    CraCheR bunu beğendi.
    Özgürlüğün en büyük düşmanı halinden memnun kölelerdir.

  10. #23890
    MeliksahMELO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Şubat 2013
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2010 Hyosung GT250 Comet (Naked)
    Pipo değişimini burada anlatıldığı gibi yapın.

    https://www.facebook.com/groups/gt250Turkiye/permalink/396910627152778/


    Yazılan her cümleyi tam olarak anladığınızdan emin olun, her şeyi tam olması gerektiği gibi düzgün takın.

  11. #23891

    Üyelik
    30 Aralık 2015
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Hyosung Gv250 - 2015
    Arkadaslar mesajdan alinti yapamadim ama
    10-1-3-2 seklinde ariza yanan arkadasin sorunu 1 nolu oksijen sensoru dusuk voltaj olarak yaziyor

  12. #23892
    cagiran - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2016
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    1. Honda NSS 300 FORZA / 2. Suzuki GW250 INAZUMA
    Alıntı Cpt.Enes adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaslar mesajdan alinti yapamadim ama
    10-1-3-2 seklinde ariza yanan arkadasin sorunu 1 nolu oksijen sensoru dusuk voltaj olarak yaziyor
    Teşekkürler ben de öyle anladım ama sebebi nedir acaba
    Internette gezinirken Bosch Car servisin o2 sensörü değştirdiğini okudum (arabalar için) kendileri ile iletişime geçtim
    Belki bir maceraya girebilirim, kalıcı çözüm olsun diye, belki de değişmeye bile gerek yoktur, zira sebebi belli değil bu düşük voltajın

  13. #23893

    Üyelik
    17 Ağustos 2013
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hysong gv 250
    hocam benim motorda 10 3 2 şeklinde yanıyor

  14. #23894

    Üyelik
    30 Aralık 2015
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Hyosung Gv250 - 2015
    Alıntı cagiran adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkürler ben de öyle anladım ama sebebi nedir acaba
    Internette gezinirken Bosch Car servisin o2 sensörü değştirdiğini okudum (arabalar için) kendileri ile iletişime geçtim
    Belki bir maceraya girebilirim, kalıcı çözüm olsun diye, belki de değişmeye bile gerek yoktur, zira sebebi belli değil bu düşük voltajın

    Benim de oksijen sensorumun birinin devamli olarak kurum bağladığını farkediyorum. Bosch ile gorusmenin sonucunu bizle de paylasir misin hocam. Ne yapilacak. Cunku turkiyede othinal gv250 sensoru yok. Mecbur koreden getirtcez

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:03 ----------

    Alıntı seyit ahmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam benim motorda 10 3 2 şeklinde yanıyor
    Ariza kodlari 4 lu olarak yanar hocam. Birini atlamis olabilirsin.

  15. #23895
    avrasya09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2014
    Motosikleti
    CRUİSER 250 ,MT 25,GV 250, Marauder vz 800
    Alıntı cagiran adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam yukarıda paylaştım detaylı bilgileri,
    Oksijen sensörü bağlantılarını kontrol edin, olmazsa değiştirin diyor kısaca.

    (Not "temiz" denen motorda zincir dişli seti değişti, sol akü kapağı değişti, şimdi bu çıktı, zaten estetik hatalar da vardı, karar verdik dedik bunlar dert değil dedik dönmedik geriye ama teknik arıza can sıkar)

    Sizin yeriniz sanırım Aydın da motoru getirsem aynı gün krom aksamlar da rütuş tamir yapabilir miyiz?
    hocam krom aksam üzerinde rütuş yapılmaz kaplama ise yeniden kaplama yapılır, saf krom ise polisaj yapılır parlatılır. telefonumu vermiştim watsapdan bana foto atarsanız bi bakalım.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:39 ----------

    arkadaşlar gv 250 için şu anda elimde 3 takım saf 304 kromdan yapılma sissy bar seti var. Resimleri aşağıda fiyat bilgisi için numaramdan ulaşabilirsiniz.[IMG]
    [/IMG][IMG][/IMG][IMG][/IMG][IMG][/IMG][IMG][/IMG][IMG][/IMG]

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:46 ----------

    10-10-3-1-10-1-3-2-10-10-3-1-10-1-3-3-10-10-3-1-10-1-3-2-10-10-3-1-10-1-2-1-10-10-3-1-10 şeklinde yanıyo benimki :D çözemedim :D :D :D
    konar-göçer bunu beğendi.

  16. #23896
    cagiran - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2016
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    1. Honda NSS 300 FORZA / 2. Suzuki GW250 INAZUMA
    Alıntı Cpt.Enes adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    .Bosch ile gorusmenin sonucunu bizle de paylasir misin hocam. Ne yapilacak.
    Ben de umutlanmıştım ama..



    Alıntı avrasya09 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam krom aksam üzerinde rütuş yapılmaz kaplama ise yeniden kaplama yapılır, saf krom ise polisaj yapılır parlatılır. telefonumu vermiştim watsapdan bana foto atarsanız bi bakalım.
    Göndereyim hocam, bu dediklerinizi bir günde yapabilir miyiz?
    Sabah gelip akşam dönmek gibi, ya da öğlenden akşama?

    Alıntı avrasya09 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    0-10-3-1-10-1-3-2-10-10-3-1-10-1-3-3-10-10-3-1-10-1-3-2-10-10-3-1-10-1-2-1-10-10-3-1-10 şeklinde yanıyo benimki :D çözemedim :D :D :D
    Çözülecek gibi değil, çekilecek dert değil :D
    Belki de bir sorun yok kaptan, turlayalım mı biraz demek istiyodur.. (korece)
    avrasya09 bunu beğendi.

  17. #23897

    Üyelik
    30 Aralık 2015
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Hyosung Gv250 - 2015
    Alıntı avrasya09 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    [/COLOR]10-10-3-1-10-1-3-2-10-10-3-1-10-1-3-3-10-10-3-1-10-1-3-2-10-10-3-1-10-1-2-1-10-10-3-1-10 şeklinde yanıyo benimki :D çözemedim :D :D :D
    Ustam senin sorun da oksijen sensoruyle ilgili. Senin motor 2 adet ariza kodu vermis 10-10-3-1 ve 10-1-3-2 digerlerini buyuk ihtimal yanlis takip ettiniz. Ama bu arızaların ikisi de oksijen sensoru ile ilgili. Elimde portekizce bir klavuz var ordan bakip soyluyorum
    avrasya09 bunu beğendi.

  18. #23898

    Üyelik
    17 Ağustos 2013
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hysong gv 250
    10-2-3-10-10-10-8-5-10-10-2-3-10-10-10-8-5-10 diye dönüyor tekrar kontrol ettim bilenler varsa lütfen yardımcı olsun ben tablolara baktım ama bir şey çıkartamadım

  19. #23899

    Üyelik
    03 Mart 2017
    Merhabalar bende aranıza yeni katıldım 2006 model 38.000 de bir GV250 aldım.Ancak motorumu göstermek için dürüst ve güvenilir bir usta arıyorum Ankara'da.Bilenler varsa bana söylemelerini çok isterim.

    Genel bakımlarını yaptıracağım ve eksikleri,sorunları nedir bir baktıracağım ancak motordan çok anlamadığım için çok masraf çıkarmasın(yani gereken kadar masraf çıksın) istiyorum,öğrenciyim o nedenle bu konu benim için önemli.

    Gv250 ailesinde olmak çok güzel,motorumu gerçekten çok sevdim.Daha önce CBF150 kullanıyordum ve Sakarya'da yaşıyordum ve Adapazarı'nda iyi bir ustam vardı ona gidiyordum ancak şimdi Ankara'ya taşındım ve burada kimseyi tanımıyorum bu motoru da ulaşım ihtiyacımdan aldım aslında.Tek silindirli motordan sonra bu gerçekten çok performanslı geldi.Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin herkese.
    solamnic bunu beğendi.

  20. #23900
    cagiran - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2016
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    1. Honda NSS 300 FORZA / 2. Suzuki GW250 INAZUMA
    Eveet 1-3-2 arıza kodundan sonra, marş almama ve stop etme problemi ile yolda kaldım. Servise bıraktım.. Bekliyoruz


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)

Bu Konudaki Etiketler