Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 1231151 ... SonuncuSonuncu

Bu moto calibre 250cc

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    muratayata - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Şubat 2012
    Şehir
    kayseri
    Motosikleti
    sattı :(
    arkadaslar merabalar
    son gunlerde dikkatimi çeken bir motor var.
    http://www.bu-moto.com/modelDetay.aspx?id=75
    bilgi sahibi olan...
    kullanan...
    kalitesi, servisi, vb. bilgi sahibi olan arkadaşlar yardımcı olabilirlermi acaba.
    görünüş olarak hoş almayı düşünüyorum ama nedir ne değildir bilmiyorum.
    yardımlarınız için şimdiden teşekkürler...
    tarzımı kopyala... Hayatına yapıştır...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    TutkuluAcemi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2010
    Vallahi ben de bilgi arıyorum benim de aklım bu motorda kaldı http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...77163552/detay
    Türkçe giderse, Türkiye gider!

  3. #3
    TutkuluAcemi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2010
    Türkçe giderse, Türkiye gider!

  4. #4

    Üyelik
    25 Şubat 2010
    selam arkadaşlar binici olarak meraklarınızı giderecek birisi geldi artk bu moto calibre 250 cc aldım kullandım size + ve - lerini sunayım öne - ler ilk olarak motorda kronik hararet problemi var ama önemli diil fanı çivt yapıyorlar yada büyük fan takıyorlar serviste ücretsiz bunu mutlaka ama mutlaka yaptırmadan binmeyin motora çünkü ben bindim ve hararetin yükselmesine ragmen 150 km boyunca bastım ve motoru yedim piston sardı yağ kapakları eridi ikinci olarak grenajlar çok ince üçüncü olarak heryerde servis yok dördüncü olarak motor 29 hp değil ve 160 ı geçmiyor beşinci olarak dijital ekran bazen vites 5 de iken 6diyor 5 diyor falan - leri yok başka bukadar alırken buna göre alın önemli bi eksisi yok dediklerimi dikkate alırsanız ........................................... şimdi de + ları ilk olarak motor cok heybetli 250 cc klasmanında en yğksek ve büyük seleli ikinci olarak cok rahat ve komforlu üçüncü olarak vibrasyon yok denecek kadar az (önemli bi faktör bu ) dördüncü olarak viraj kabiliyeti ve lastikler çok iyi ve geniş taban beşinci olarak motor çokk..serii son sürat olarak iyi değil ama süper bir tork üretiyor hyo ya falan kalkışta ruhsat atarım okadar serii altıncı olarak motorun yakıtı çok az ve üsten eksantrikli ve 4 sboplu olması bi + ve modifkasyonlar harika frenler mükemmel papatya ayarlanabilir dreksyon elcik korumaları gündüz farı led sinyaller bildiğin r6 zanledip geliyorlar şimdilik aklıma gelenler bunlar ha bide burda servisi yok diye üzülmeyin istanbula kargoyla yolluyorsun tamir edip gönderiyorlar sıkıntı neresinde olursa garanti kapsamında ve kargoyuda karşılıyorlar tabi mekanik aksam problemi olursa..saygılar sorusu olan olursa cevaplarım bana pek yardımcı olunmadı ben bari yardımcı olayım birilerine ( başka sitelerden de arkadaşlara bu yazımı kopyalıyorum yanlış anlaşılmasın herkeze ulaşmaya çalışıyorum ondan dolayı ) saygılar.....
    karayelcom ve mehmet.35 bunu beğendiler.

  5. #5
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı beyaban__ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selam arkadaşlar binici olarak meraklarınızı giderecek birisi geldi artk bu moto calibre 250 cc aldım kullandım size + ve - lerini sunayım öne - ler ilk olarak motorda kronik hararet problemi var ama önemli diil fanı çivt yapıyorlar yada büyük fan takıyorlar serviste ücretsiz bunu mutlaka ama mutlaka yaptırmadan binmeyin motora çünkü ben bindim ve hararetin yükselmesine ragmen 150 km boyunca bastım ve motoru yedim piston sardı yağ kapakları eridi ikinci olarak grenajlar çok ince üçüncü olarak heryerde servis yok dördüncü olarak motor 29 hp değil ve 160 ı geçmiyor beşinci olarak dijital ekran bazen vites 5 de iken 6diyor 5 diyor falan - leri yok başka bukadar alırken buna göre alın önemli bi eksisi yok dediklerimi dikkate alırsanız ........................................... şimdi de + ları ilk olarak motor cok heybetli 250 cc klasmanında en yğksek ve büyük seleli ikinci olarak cok rahat ve komforlu üçüncü olarak vibrasyon yok denecek kadar az (önemli bi faktör bu ) dördüncü olarak viraj kabiliyeti ve lastikler çok iyi ve geniş taban beşinci olarak motor çokk..serii son sürat olarak iyi değil ama süper bir tork üretiyor hyo ya falan kalkışta ruhsat atarım okadar serii altıncı olarak motorun yakıtı çok az ve üsten eksantrikli ve 4 sboplu olması bi + ve modifkasyonlar harika frenler mükemmel papatya ayarlanabilir dreksyon elcik korumaları gündüz farı led sinyaller bildiğin r6 zanledip geliyorlar şimdilik aklıma gelenler bunlar ha bide burda servisi yok diye üzülmeyin istanbula kargoyla yolluyorsun tamir edip gönderiyorlar sıkıntı neresinde olursa garanti kapsamında ve kargoyuda karşılıyorlar tabi mekanik aksam problemi olursa..saygılar sorusu olan olursa cevaplarım bana pek yardımcı olunmadı ben bari yardımcı olayım birilerine ( başka sitelerden de arkadaşlara bu yazımı kopyalıyorum yanlış anlaşılmasın herkeze ulaşmaya çalışıyorum ondan dolayı ) saygılar.....
    Grenajlar bence de çok ince, tın tın. Halis mulis çinli hurda plastikten yapılma. Bu motoru almamak için en büyük sebep.

  6. #6
    viper17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Grenajlar bence de çok ince, tın tın. Halis mulis çinli hurda plastikten yapılma. Bu motoru almamak için en büyük sebep.
    Naked yaparız
    Nereye bakarsan, oraya gidersin.

  7. #7
    SonpoL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Kasım 2008
    Şehir
    Mavişehir, İzmir
    Motosikleti
    -
    Arkadaşlar ben de artık bir bumoto calibre 250rr sahibiyim. Motosikletten çok memnun olmamla beraber, incelememi yarın hem burada, hem de merak eden arkadaşların merakını gidermek adına ayrı bir konu açarak bildireceğim. Şimdilik bir kaç resim atarak konuşmamı sonlandırmak istiyorum.







    Saygı ve sevgilerimle.
    umut52, spoogy, hudsoon ve 2 diğerleri bunu beğendiler..
    Önce emniyet, sonra hareket...

  8. #8
    viper17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir
    Bumoto yakıyo maşallah

    Adamlar gerçekten çok kaliteli motor yapmış. F/p oranı çok güzel yani. Özellikle stok egzoz sesi müthiş.
    hudsoon bunu beğendi.
    Nereye bakarsan, oraya gidersin.

  9. #9
    Zippo's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2011
    Motosikleti
    2011 600F ABS
    Alıntı SonpoL adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar ben de artık bir bumoto calibre 250rr sahibiyim. Motosikletten çok memnun olmamla beraber, incelememi yarın hem burada, hem de merak eden arkadaşların merakını gidermek adına ayrı bir konu açarak bildireceğim. Şimdilik bir kaç resim atarak konuşmamı sonlandırmak istiyorum.

    http://i45.tinypic.com/2emhf0h.jpg
    http://i47.tinypic.com/2vmvyht.jpg
    http://i50.tinypic.com/359aezr.jpg
    http://i49.tinypic.com/33tkpjk.jpg
    http://i49.tinypic.com/33w2v48.jpg

    Saygı ve sevgilerimle.
    Hocam Cbr 250 den sonra neden böyle bi motor aldın acaba ?

  10. #10
    SonpoL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Kasım 2008
    Şehir
    Mavişehir, İzmir
    Motosikleti
    -
    Alıntı Zippo's adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam Cbr 250 den sonra neden böyle bi motor aldın acaba ?
    Büyük motosiklete geçene kadar motoranı kullanmayı ümit ediyordum fakat umduğum gibi olmadı diyelim. O sebeple tercih ettim. İleri de yeni makina mı aldığım da bu da yanında şehir içi kullanımı için duracak. Motoran duruyor. Onu yazlığa götüreceğim. Zaten o amaçla almıştım.

    Zippo alet çok iyi. Hani bu 7. motorum oldu. Gerçekten boş bir model değil. Yarın ayrıntılı şekilde anlatımını hem burada, hem de sohbet bölümüne konu açarak yapacağım.
    Zippo's ve wolrath bunu beğendiler.
    Önce emniyet, sonra hareket...

  11. #11
    brooklynnn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2011
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    yeşil fıstık 300
    bende merak ettım
    nıckı gorunce aa bu uye cbr sahıbı mıydı derken oyle oldugunu anladım

  12. #12

    Üyelik
    05 Temmuz 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    yok daha...
    bu markanın ventura modeline sahip olan yok mu onlardan da yorum alsak.bence ybr250 cbf 250 ye belki bir rakip olabilir...

  13. #13
    SonpoL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Kasım 2008
    Şehir
    Mavişehir, İzmir
    Motosikleti
    -
    Arkadaşlar öncelikle merhaba.

    Bumoto Calibre 250 hakkında sizlere incelememi aktarmak istiyorum. Önümüz de ki sene büyük bir motosiklete geçmeyi düşünüyordum ve düşüncem hala değişmedi. Fakat, genellikle şehir içinde benim ihtiyaçları mı karşılayacak, performanslı, su soğutmalı bir motosiklete ihtiyacım olmaya başlamıştı. 250'lik sınıfta, daha önce cbr 250r sahibi olmuş ve memnun kalmış olsam da, daha farklı alternatiflere yönelmek istedim.

    Honda Cbr 250r'ın tadına baktığım için, bir daha almak istemedim. Kawasaki 250r, genel olarak bana hitap etmiyordu. Yeni Ninja 300 ise benim vereceğim rakamlar da ülkemize giriş yapmadı. Geriye kalıyor S&T GT250R ve Dealim roadwin. Dealim alabilirdim. Fakat gördüm ki İzmir'de hiç bir bayi ve servisliği bulunmamakta. GT250R'ı ise, farklılık adına tercih etmek istemedim. En sonun da kaldık Calibre'ye .

    Özgül motora Calibre'yi incelemek için gittiğim de, motosikletin hiçte kötülendiği gibi bir işçiliğe sahip olmadığını gördüm. Aksine sağlam bir duruşu vardı! Bu motosikletin grenaj kalitesinin gerçekten kötü olduğu savunan arkadaşların, Cbr 250R'ın da grenajlarını incelemelerini rica ediyorum. Bu arada, ne kadar doğrudur bilemem fakat, Calibre ile Cbr 250R'ın, aynı fabrikadan çıktığını iddaa ettiler! Bu iddayı desteleyecek olmasam da, malzeme kalitesinin gerçekten de Cbr 250R'a çok yakın olduğunu söyleyebilirim. Ben eski bir Cbr sahibi olarak, kıyaslamalarım da takdir edersiniz ki genel de Cbr'la olacaktır. Aklıma gelmişken, sohbetimiz sırasın da Kuba motor hakkında konu açıldı ve kubanın kağıt gibi olduğunu, calibrenin o model ile alakası olmadığını da kendileri vurguladılar!

    Motosikletimle böyle karşılaştık.


    Yakıt deposu, cbr 250r da olduğu gibi el de kalmıyor.


    Motor kısmından geçecek olursak, 29 beygir bir çoğunuzun da belirttiği/tahmin ettiği gibi şişirme bir değer! Motosikletimizin gerçek gücü 25 beygir. Maksimum ise 160 km'lik bir hıza çıktığı söylendi bana. Tork değerini şu anlık bilemiyorum fakat 25 olabilir. Su soğutmalı, 4 subablı ve karbüratörlü bir motora sahip motosikletimiz.


    Motosiklette ki detaylar çok güzel. Ayarlanabilir ön amortisörler çok çok iyi. Kesinlikle görüntüden ibaret değil. Bizzat deneyerek sertlik ayarı yaptım. Ayarlaması kolay ve sürücüyü şımartacak bir özellik. Gösterge de, asgari ihtiyaç duyacağımız her şey düşünülmüş. Buna vites göstergesi dahil.


    Papatya tasarımlı çift ön diske sahip frenler, çelik fren hortumları ile desteklenmiş ve inceleyeni etkiliyor. Arka tekerimiz de tek disk fren ile desteklenmiş. Frenler şu anda bile çok çok iyi. Zamanla daha da iyi hale gelecektir.


    Grenajlar motosikleti, cbr'a göre daha iyi bir sarmalamış. Yani bu modelin rüzgar direnci bana daha iyi gibi geldi. Tabi ki bunu uzun yol yaparsam daha iyi anlayacağım.


    Motosikletimizin oturuş pozisyonunun, GT 250r'a göre daha eğik olduğunu söyleyebilirim. 1.000'lik ss gibi oturuş pozisyonumuz. Motosikletin boyutları 600rr, GT 250r gibi. Hatta yükseklik Calibre de daha fazla. Anlayacağınız üzere, kalıp olarak 600cc klasmanların da. Gidon, GT 250r'a göre çok az daha fazla hareket alanına sahip.


    Sele yüksekliği şu an da net söyleyemiyorum fakat, cbr 600rr daha önce denemiştim. Çok yakın buldum. Çok az yatık vaziyette ayaklarım yere tam basıyor. Boyum 1.72. Motosikletin ağırlığı denildiği gibi 150 kg. civarların da.


    Ön taraftan motosikleti incelediğimiz de, led ön sinyaller, şık ön far takımı ve gündüz sürüş ledleri oldukça şık görünüyor.


    Arka tarafa geçtiğimiz de devam eden led aydınlatmalara sahip stop farı ve sinyal lambaları, yine şık düşünülmüş ayrıntılar arasında.


    Motosikletimizin üstünde ki lastikler hakkın da yorum yapabilmem için çok erken. Fakat ben yine de lastiklerimi Pirelli Diablo Rosso II ile değiştireceğim. Motosikletimiz ön de; 110/70-17, arka da ise; 150/60-17 lastik ebatlarına sahip.


    Görüntüyü destekleyen egzoz, gerçekten sınıfın da tok bir sese sahip.


    Aynalarımız katlanıyor ve görüş açısı yeterli seviye de.


    Test&Sonuç:

    Motosiklete genel olarak baktığımız da, gerçekten 2012 model diyebiliyoruz. Calibrenin duruşunu, stilini ve diğer ayarlanabilir ön amortisör gibi ayrıntıları beğenmeyen kişi sayısı sanırım çok az olacaktır. İşin Çin kısmına fazla takılmamak lazım. Zira şu anda yazı yazdığım bilgisayarım bile Çin'de üretilmektedir. Ben bir mala yeterli değer verildiğin de, sizi yarı yol da bırakmayacağını düşünüyorum ve bu dediğim ''genel'' de böyledir. Bu tip motosikletlere, servislerin de ilgi göstermesi bir hayli önemli bir konu. Kullanıcı ve servisler, üşenmeyip gerekli kontrolleri zamanın da yaparlarsa, hangi marka olursa olsun, sıkıntı yaşamayız. Yukarı da, resimleri ile belirttiğim açıklamalar ışığın da Calibre'yi çok beğendim ve bumoto'ya fırsat vermek adına bu motosikleti aldım. Bunu bir çoğunuz mantıklı, bir çoğunuz kumar olarak göreceksinizdir. Fakat biz de bir şekil de desteğimizi verelim ki, firmalar daha iddalı modeller ile piyasaya girsinler. Her durum da her zaman kazanan taraf tüketici olsun! Genel incelemelerden yola çıkarak tekrar belirtmem gerekirse, plastik kalitesi Cbr 250r'a çok yakın. Ön yargılarımızı bir kenara bırakmalı ve incelemenizi o şekilde yapmanızı tavsiye ederim.
    Diğer yandan motosikletin ivmelenmesi gerçekten beni şaşırttı. Sınıfın da en hızlı model değil belki ama bir cbr'dan da yavaş değil! Teknik değerleri zaten çok yakın. Calibre burada ağırlık avantajını kullanarak öne geçebilir. Ama kesinlikle en hızlısı diyemeyiz.
    Motosikletin performansından oldukça memnunum. Daha 5. vitese atamadım motosikleti. 4. viteste 8.000dd/sn 124 km. gibi bir rakama denk geliyordu yanlış hatırlamıyorsam. Zaten ileri zamanlar da çekeceğim kayıtlardan daha net görebileceksiniz..
    Vibrasyon kısmına gelecek olursak Motosiklette üst devirler de vibrasyon oluşuyor fakat, parçalar bir birine alıştıkça daha iyi duruma gelecektir. Bir de ben ipone yağları ile motosikleti destekleyeceğim .



    Belirtmem gereken bir konu da fan. Ben Özgül motor'dan bu motoru alan 5 kişiyim. Daha önce sattıkları 4 kişiden sadece birisin de fan problemi olmuş. Onun da fan müşrünü değiştirerek çözmüşler. Yani fan daha erken devreye giriyormuş böylelikle. Eğer haralet problemim olursa, bana da bu şekil de bir çözümle yaklaşacaklar. Fakat şu anlık haraletim normal seviye de ve vidyo'yu çekime almadan önce de sıkışık trafikte getirdim motorumu eve. Aşağıda vidyo paylaşamım olacak...
    İleri zamanlar da paylaşımlarım devam edecektir. Egzoz sesini canlı dinlemenizi tavsiye ederim. Çok özel bir sese sahip calibre. Ducati termignoni'ye çok yakın bir sesi var. Tek silindiri geçtim, piyasa da ki çoğu çift silindiri utandıracak bir sese sahip .
    ARTILAR:

    1. Fiyat. Malzeme kalitesi ve sunulan özellikler ele alındığın da rakipsiz.
    2. Tasarım. Kesinlikle tasarım ödülü verilecek kadar güzel.
    3. Rakipleri ile benzer teknik özellikler. Performans olarak tatmin edici.
    4. Rakiplerin de olmayan detaylar ile cezbedici. Ayarlanabilir amortisörler, çelik fren hortumları, ön de ve arka da bize eşlik eden led aydınlatlamalar ve optik far gibi detaylar ile çok şık.
    5. Çift diske sahip papatya frenler. Frenlerin şu anda bile mükemmel olduğunu söyleyebilirim.
    6. Hani kalıplı motorları severiz ya, bu da öyle. 600cc klasmanın da boyutlara sahip.
    EKSİLER:

    1. Karbüratörlü olması.
    2. Devir kesici bulunmaması.
    3. Selektör gibi ufak fakat gerekli bir butonun eklenmemiş olması.

    *Motorum henüz yeni olduğu için, bir takım sorular hava da kalabilir. İlerleyen zamanlar da paylaşımlarım devam edecektir. Fren performansı, motosikletin genel performansı, yol tutuşu vs. tüm paylaşımlarım devam edecektir.

    Yarın vidyoyu eklemeye çalışacağım. İlerleyen zamanlar da ise çekimlerin devam edecektir.

    Saygı ve sevgilerimle.
    viper17, polo34, wolrath ve 7 diğerleri bunu beğendiler..
    Önce emniyet, sonra hareket...

  14. #14
    viper17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir
    Motor çok fena abi hayırlı olsun. Egzoz ise daha dehşet bir sese sahip Gt250r dan falan daha yüksek ve tok bir sesi var.

    Bumoto dan böyle bir motor beklemiyordum fakat gerçekten fiyatını hakeden bir motor getirmişler.
    Nereye bakarsan, oraya gidersin.

  15. #15
    SonpoL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Kasım 2008
    Şehir
    Mavişehir, İzmir
    Motosikleti
    -
    Alıntı viper17 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motor çok fena abi hayırlı olsun. Egzoz ise daha dehşet bir sese sahip Gt250r dan falan daha yüksek ve tok bir sesi var.

    Bumoto dan böyle bir motor beklemiyordum fakat gerçekten fiyatını hakeden bir motor getirmişler.
    Bu arkadaşımla beraber, bu akşam buluştuğum diğer üç arkadaşımın da aynı görüşte olduğunu söyleyebilirim. Kesinlikle şans vermeye değecek bir model. Zamanla daha sağlıklı yorumlar yapabileceğim.
    Önce emniyet, sonra hareket...

  16. #16
    SonpoL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Kasım 2008
    Şehir
    Mavişehir, İzmir
    Motosikleti
    -


    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:42 ----------

    makseli, polo34, wolrath ve 4 diğerleri bunu beğendiler..
    Önce emniyet, sonra hareket...

  17. #17
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Egzoz ve motor sesi benimkine çok benziyor. Güzel geliyor kulağa. Ben şöyle bir baktım da motorda yapacağın hiç bir değişiklik yok. Herşey yerli yerinde ve olması gerektiği gibi. Ayrıca devir kesici olmamasının da hiçbir sakıncası yok. Azcık beyni olan insan kırmızıya girmez olur biter. İsteyen girer isteyen girmez. Herşey elinin altında. Sanki motor istemsizce devir yükselten bir aletmiş gibi devir kesici olmaması bir eksi olarak görülmüş. Katılmıyorum. Enjeksiyon olayı ise çelişkili. Bu dönemde çin malı bir enjeksiyon olmasından sa karbüratörlü bir motoru tercih ederim sanırım ancak elbetteki enjeksiyonun tadı çok ayrı oluyor...
    SonpoL bunu beğendi.
    #sürenadam

  18. #18
    polo34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul-beşiktaş
    Motosikleti
    RKS Cruiser 250
    bu markanın maxi scooter'ı ve trike 3 tekerlekli scooter'ı için bir fikrin var mı acaba?
    Gelecekse beklenen, beklemek güzeldir. Özleyecekse özlenen, özlemek güzeldir. Ve sevecekse sevilen; O hayat her şeye bedeldir. Özdemir Asaf...

  19. #19
    SonpoL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Kasım 2008
    Şehir
    Mavişehir, İzmir
    Motosikleti
    -
    Alıntı polo34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu markanın maxi scooter'ı ve trike 3 tekerlekli scooter'ı için bir fikrin var mı acaba?
    Maalesef yok. Fakat görüntü olarak oldukça ilgi çekiciler...
    Önce emniyet, sonra hareket...

  20. #20
    SonpoL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Kasım 2008
    Şehir
    Mavişehir, İzmir
    Motosikleti
    -
    Önce emniyet, sonra hareket...


    REKLAM ALANI
1. sayfa 1231151 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)