Alıntı fullthrottle adlı üyeden alıntı Mesajı göster
virajda dikkat et! bandit fabrika çıkışı haliyle bile virajda akranlarından daha çok dikkat ister. (suzuki'nin kendine has özelliklerinden biridir hafif kuyruklu olması.) viraja yattığında arka teker kendini virajın dışına doğru atmaya başlar, eğer geniş ve rahat bir virajda deneme şansın varsa bir iki kere giderek yükselen hızlarda pratik yapmanı şiddetle öneririm çünkü aynı şekilde 2-3 kere patlanmışlığı vardır! şöyle ki, viraja girdiğiniz zaman hemen hissetmiyorsunuz ama çok kısa bir süre içinde motorunuzun apex'ten kurtuluyor ve giderek virajın dışına doğru kaymaya başlıyor, üstelik bunu yaparken motorun kafası doğru yeri yani virajın çıkışını gösteriyor yani kayma arka tekerden başlıyor dolayısıyla kaydığınızı anında fark edemezseniz biraz hüsranla bitiyor iş çünkü motoru toplayacak zamana sahip olsanız bile kuyruğun hafifliği yüzünden arka tekeri viraja oturtamıyor öyle kaya kaya virajın dışına doğru atılıp varsa tretuvara yoksa artık duruma göre başka sorunlara doğru kucak açıyorsunuz. motorunuzun kuyruğu fabrika çıkışı halinden daha hafif ve denge/baskı noktası artık arka tekere tam basmıyor. görsel olarak daha agresif ve tam bir streetfighter olmuş durumda ama dediğim gibi eğer bu motorla öncesinden tecrübeniz yoksa lütfen viraj testini yapın ki motorunuzun makyajı hep böyle güzel kalsın

bu konuda kesinlikle haklısın 1 kere başıma geldi 10 sn sürdü motordan indiğimde heryerim su gibi terlemişti acayip bi sorun bu konuda bilgi almam lsm senden hkn.sezgin@hotmail.com msn kullanıyorsan ekler msn facede aynı face varsa face ekle