100 Cup

Katılım
2 Mar 2010
Mesajlar
2
24945_104437699585811_100000587431286_115854_6269648_n.jpg


24945_104437779585803_100000587431286_115856_5186881_n.jpg
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
güle güle kullan. o yandaki lastik yanaklarını çıkar. hep sıkıntı yapar.
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
aynen kardeş güle güle kullan o yanakları çıkar ayna tak bence zaten küçük motor aynasızlık sıkıntı çıkarır;)
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Güle güle kullan dostum.Ama o aynaları tak derim bende.Hızını mı düşürüyor? 1 km farkeder yada etmez.Emin ol.Yoksa görüntüsünü mü bozuyor? Hangisi? Yanakları benim motordada var.TAkmadan önce güzelce pudralarsan birşey olma ihtimalini düşürürsün.Ben kullanıyorum ve hiçbir sorunla karşılaşmadım.
 
Katılım
2 Mar 2010
Mesajlar
2
Evet Ayna Konusunda Haklısınız Benim Aynaların takıldıgı yerler yalama olmus o yuzden hangı ayna taksam bile cok hafif rüzgarda oynama yapıyo bu yüzden aynasızlıga alıstım sanki :D yanaklar konusundada en son yazan arkadasa katılıyorum yanakları takma şekline gore sıkıntı yaratır.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst