Güle güle kullan dostum.Ama o aynaları tak derim bende.Hızını mı düşürüyor? 1 km farkeder yada etmez.Emin ol.Yoksa görüntüsünü mü bozuyor? Hangisi? Yanakları benim motordada var.TAkmadan önce güzelce pudralarsan birşey olma ihtimalini düşürürsün.Ben kullanıyorum ve hiçbir sorunla karşılaşmadım.