MotoAVM Motosiklet Aksesuarları
Kapat
Üye Girişi
Hadisatinal Buse - 468x80 - Forum Orta
Reflektörlü Motorcu Yeleği
Hudson Deri
Motosiklet Aksesuarları
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

sonunda o beyaz farları buldum

  1. #1
    umutddr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Eylül 2008
    Motosikleti
    Ramzey 125 cc scooter
    Reklamlar  
    Mondial Motor
    Mondial Motor
    Kuba Motor

    slm arkadaşlar uzun zamandır motosikletimde beyaz ışığı yakalamaya çalışıyodum
    uzun bir araştırmadan sonra narva h-3leri motora taktım sonuç gayet iyi aydınlatmasıda güzel.ayrıca 60 w olduğu için aküyüde sömürmüyor.

    [IMG][/IMG]
    Ramzey 125 cc scooter


    AVM Forum
    Motosikletciyiz.com Outdoor & Motosiklet & Motor Aksesuarları
    Motomax
  2. #2
    nitrious81 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ocak 2007
    Şehir
    DüZcE 81
    Motosikleti
    2011 Honda Cbr 125 R
    Abi 60W çift Aküyü nasıl somurmuyorr bu cıft farlıların orjınalınde ıcınde 18/18W x 2 adet var ben 55/60W taktıgımda Aküyü zorlamıstı ve arka yansıtıcıyı erıtmıstı umarım sende aynı sey olmaz...
    Biri şu Düzcedeki kasksız ehliyetsiz üstüne üstlük Abart egzozları ile kafa ...... bir dur desin !!!

  3. #3
    umutddr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Eylül 2008
    Motosikleti
    Ramzey 125 cc scooter
    ısınma biraz fazla ama bir haftayı geçti gece 2 saatten fazla yandığıda oldu ama şu ana kadar sorun olmadı aküde ama tabi çalışmazken yada rolantide bırakırsan 15dkda falan aküyü boşaltır kesin

    ha bide bu arada motorun orjinali çift farlı değil ramzey scooterlarda orjinalınde sağda h4 yanar ve sadece kısa devresini kullanarak kısa aydınlatır solda ise h3 yanar uzun ve sellektör yapar ben bunların ikisinide h3 yaptım hem böle görüntü hoş oldu hemde aydınlatma daha iyi sağlandı
    Ramzey 125 cc scooter

  4. #4
    nitrious81 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ocak 2007
    Şehir
    DüZcE 81
    Motosikleti
    2011 Honda Cbr 125 R
    Ben Gündüzleride Farını kapatmayan bırı olarak bana hıc uygun degıl hatta bazen dıger araclara gorunmek babında uzunları bıle yaktıgım oluyor o yuzden bana gıtmıyor... Bu Narva nın servıste 35W lıkları var onlardan takıcam artık cunku 18W dan hıc memnun degılım gecelerii.. Hayırlı olsun..
    Biri şu Düzcedeki kasksız ehliyetsiz üstüne üstlük Abart egzozları ile kafa ...... bir dur desin !!!

  5. #5
    umutddr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Eylül 2008
    Motosikleti
    Ramzey 125 cc scooter
    sağolasın oda hoş olur ya da görünmek istiyosan philips motovısıonlar var motosiklet için üretilmiş ama tabi biraz tuzlu ayrıca bunları sabahta yaksan motor giderken sorun yaşamazsın emin ol ama tabi mutlaka bi süre kapatman gerekir
    Ramzey 125 cc scooter

  6. #6
    nitrious81 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ocak 2007
    Şehir
    DüZcE 81
    Motosikleti
    2011 Honda Cbr 125 R
    Alıntı umutddr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sağolasın oda hoş olur ya da görünmek istiyosan philips motovısıonlar var motosiklet için üretilmiş ama tabi biraz tuzlu ayrıca bunları sabahta yaksan motor giderken sorun yaşamazsın emin ol ama tabi mutlaka bi süre kapatman gerekir
    55w lıklr benım arka yansıtıcıların ustunu erıtıyor ya gece 1 saat bıle yaksam yeter hemen ertımee baslıyor onun yuzunden arka yansıtıcıları ve angel eye larımı atmıstım çöpe
    Biri şu Düzcedeki kasksız ehliyetsiz üstüne üstlük Abart egzozları ile kafa ...... bir dur desin !!!

  7. #7
    kartalizma07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2008
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    TVS Apache RTR 150 2011 black
    kaça bu ampuller. girişi nasıl otomobil ampulü gibimi tırnaklı. bende memnun değilim ybr ampulünden taktırcam yuvayla beraber değiştircem.

  8. #8
    satoyama - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2006
    Şehir
    avrupa yakası
    Motosikleti
    aprilia scarabeo 200ie
    arkadaşlar inanın xenon dan gerisi yalan
    zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (10tl lik benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)

  9. #9
    umutddr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Eylül 2008
    Motosikleti
    Ramzey 125 cc scooter
    arkadaşım o taktığın xenonun merceksiz olduğu için ve direksiyon kafasının önünde sürekli oynayacağı için ne kadar göz aldığının herhalde farkındasındır bi gün birinin gözünü alırsa üstüne doğru gelirse hiç şaşırma ama görüntüsü hoş olmuş kazasız belasız güle güle kullan

    bak bende xenon taktım ama tepkiler ve motorun kaldıramaması sonucu söktüm [IMG][/IMG]
    Ramzey 125 cc scooter

  10. #10
    satoyama - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2006
    Şehir
    avrupa yakası
    Motosikleti
    aprilia scarabeo 200ie
    @umutddr kardeş fikir verdiğin için sağol belki başka arkadaşları aydınlatırsın ama ben far aynasını ve xenon şapkasının ona göre ayarladığım için otomobillerin plaka mesafesinin üzerini aydınlatmıyordu biraz bu konuda ihtisasım vardır benim taktığım fara tepki den çok hırsız çektiğim doğrudur şu anda zaten xenon yok mototr çalındığında beyninide sökmüşler ayrıca xenon kullanan motosiklet ve otomobillerin %25 inde prejektör (mercek) kiti var ama kimse kimsenin üzerine gitmiyor tam tersi motosiklet için bulunmaz bir nimet seni herkes senden önce farkediyor burası çok gurur verici
    zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (10tl lik benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)

  11. #11
    umutddr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Eylül 2008
    Motosikleti
    Ramzey 125 cc scooter
    eyw kardeş sende sağolasın sen herşeyi ayarladıysan problem yok motorun çalınmasına üzüldüm ama galiba bulunmuş bu kadarıyla atlatmışın ya oda şans geçmiş olsun diyorum.

    Alıntı kartalizma07 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kaça bu ampuller. girişi nasıl otomobil ampulü gibimi tırnaklı. bende memnun değilim ybr ampulünden taktırcam yuvayla beraber değiştircem.
    Arkadaşım ampüllerin fiyetı piyasaya göre 15-20 arası değişiyo çifti tabi
    giriş demişsin o da zaten normal h-3 bunların normal h-1 h-4 tipleride standart
    motorunun far tipini öğrenirsen ona göre bişiler bulabilirsin.

    Ama tekrar altını çiziyorum eğer önünü daha iyi görmek istiyosan ve motoruna güveniyosan xenon ha eğer motoruna güvenmiyosan sarı ampüllere devam
    :D
    Ramzey 125 cc scooter

  12. #12
    satoyama - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2006
    Şehir
    avrupa yakası
    Motosikleti
    aprilia scarabeo 200ie
    bu arada xenonlar daha çok akım çekip halogenlerden daha yüksek watt lı sanılıyor böyle bir yanılgı var ama xenon lar 35w ve 55w olarak iki çeşitler 55 w olanları çok daha pahalı ve daha nadir bulunuyor genelde motosikletlere taktığımız 35w lık xenon dur, normal bildiğimiz halogen H4 ampul55-60w H1 55w dır xenon taktım aküm mahvoldu diyenler zaten xenon takmanında akünüz bitecekti
    zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (10tl lik benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)

  13. #13
    mach1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Şubat 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    mondial zn125 (pırpır)
    Yukseltici role lazım
    Malımızı mülkümüzü bir horoz taşır,keyfimizi Sultan Mecit vapuru taşıyamaz
    Drift Religion

  14. #14
    umutddr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Eylül 2008
    Motosikleti
    Ramzey 125 cc scooter
    Alıntı mach1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yukseltici role lazım
    yükseltici role lazım derken xenonla motorun arasına koymanıza gerek yok far düğmesine koymanız lazım yooksa uzun kısa yapan düğmeyi bozuyo,aynı olay 55 wlık beyaz halogen takıldıpında olabiliyor yüksek ihtimalle
    Ramzey 125 cc scooter

  15. #15
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    29 Aralık 2007
    Şehir
    DAVOS :p
    Motosikleti
    HONDA CBF 150 --(SİYAH)
    selam bu ay sıfır aldığım honda cbf 150 min farlarından çok memnunum..

    ama

    motorumun yolu daha fazla aydınlatmasını istiyorum

    lakin

    cbf 150 far elektriğini bobinden alıyor doğal olarakta gazı kestiğim zaman far sönük yanıyo bu durumdan şikayetçiyim..

    istiyorum ki farım gazı kestiğimde bile sönük yanmasın

    h4----- yada-----h7 takayım istiyorum

    h4 yada h7 orjinal aküyü boşaltırmı yada zararı olurmu..

    ybr lerde xenon 8000k randumanlı çalışıyormuş aküye zararı olmuyormuş..

    sizden ricam honda cbf 150 için uygun marka ve model h4 yada h7 ampul yada kit ne kadardır bana cbf 150 için şu marka şu modeli kullanabilirsin hiçbir zararı olmaz deyin..

  16. #16
    zonta - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Temmuz 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    GT 250RR
    Alıntı umutddr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yükseltici role lazım derken xenonla motorun arasına koymanıza gerek yok far düğmesine koymanız lazım yooksa uzun kısa yapan düğmeyi bozuyo,aynı olay 55 wlık beyaz halogen takıldıpında olabiliyor yüksek ihtimalle
    dostum bıgün yarın bişey yokmuş gibi görünür ama bir gün küt diye yol ortasında ateşleme kesilir,bobinin yanar bende yapmıştım yapma dediler yaptım bak bişey olmadı dedim görürsün dediler 1 ay içinde gördüm. statörü degiştirdim beyini degiştirdim aküyü degiştirdim bütün elektrik tesisatını degiştirdim. ama bir türlü randıman alamadım ve motorumu 3\1 fiyatına satmak zorunda kaldım uygun fiyatlı zenonlar var çifti 150 ytl gibi bişey ampullerin açısı adam gibi ayarlanırsa karşıdan gelenin gözünü almaz .tecrübeyle sabittir yaşadıklarımı anlattım sana aklında bulunsun diye gerçi her motorda aynı olay olurmu bilmem ama
    NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE

  17. #17
    aykan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2006
    Şehir
    BODRUM
    Motosikleti
    HONDA 2014 Spacy 110
    Alıntı satoyama adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar inanın xenon dan gerisi yalan
    sato bu xenonları nasıl öonte ettin innovaya topikte detaylı anlatırmısın??

  18. #18
    umutddr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Eylül 2008
    Motosikleti
    Ramzey 125 cc scooter
    arkadaşım xenonları tutturmuşsunuz motora zararlı diye bu olayın wattı belli zaten 35w yani senin normal kullandığın ampülden bile daha az enerji harcıyor.

    bludragger arkadaşımızın sorusuna gelince temiz bi oto elektrikçisi bulacak ve farların elektriğini aküden alıcak ondan sonra motorundaki ampül tipi neyse h4 h1 h8 hb4 h7 ona göre bir xenon kit alıp takacak olay gayet basit.

    Sonuçta nemi kazanacak daha görünür olacak sürücüler tarafından yolda daha kolay farkedilecek ve önemlisi önünü adam gibi görebilecek
    Ramzey 125 cc scooter

  19. #19
    mevlutgs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    İST-PENDİK
    Motosikleti
    Er6f650ABS ninja250R Cbr125R Today50
    ya ben bu farları benim todaye takabilirmiyim?? ya bi yardım eden olmadı yaa

  20. #20
    umutddr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Eylül 2008
    Motosikleti
    Ramzey 125 cc scooter
    Alıntı mevlutgs adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ya ben bu farları benim todaye takabilirmiyim?? ya bi yardım eden olmadı yaa
    kardeş önce şunu söleyim sen far tipini öğren h4 h3 h1 ya da balon ampul(traktör ampülü) v.s. her neyse ondan sonra farın elektriği bobindenmi alıyor yani gaz verdikçemi yanıyor yoksa direk motoru çalıştırmadanmı yanıyor ona göre bir yorum daha iyi olur kanaatindeyim ben
    Ramzey 125 cc scooter
    Reklamlar  

1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)