Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Düşük Bütçeli Custom 150 kt

    Mondial E-xtreme Max 150
    TRK 502
    Motosiklet Online
  1. #1
    berat42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mayıs 2017
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Mondial kt 150
    Selamlar
    baslıktanda anlasılacagı üzre kücük cc motosikletli bu tarz islerle ilgilenen arkadaslarla görüs paylasalım istedim



    solmyr ve ogzcngdk bunu beğendiler.


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Stylmartin ayakkabı bot modelleri için tıklayın
    Motomax
  2. #2
    CriminalS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2017
    Şehir
    Karabük
    Motosikleti
    Mondial 150 Mh Drift
    Ön amortisördeki yayları al bnce

  3. #3
    berat42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mayıs 2017
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Mondial kt 150


    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:29 ----------

    Alıntı CriminalS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ön amortisördeki yayları al bnce
    Şuanki haliyle gidonun rahatlıgı iyi aslında uzun yola filan gittigim icin yayı alırsam güzellesir ama rahatlıgı azaltabilir

  4. #4
    solmyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2007
    ön çamurluk hangi motordan?

  5. #5
    berat42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mayıs 2017
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Mondial kt 150
    Bu yapmaya calıstıgım sey bicok modelden, görüntüden ilham alarak oluyo bisekilde ve bunu yaparken saseye acımadım baya orjinali bozarak istedigim görüntüyü ve rahatlıgı elde ediyorum bu tip cg motorlar tabi ucuz oldugu icin bence yapılmalı yani böyle seyler motora karakter kazandırıyor.
    Bicok parcayı söküp satıp istedigime uygun olanını aldım bu halâ devam ediyor zaten suan bitmis degil daha eksik olan cok seyi var nasip olursa burada fotograf olarak paylasıcam

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:50 ----------

    Alıntı solmyr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ön çamurluk hangi motordan?
    Ön camurluk yine cinli bi motordan tam modeli hatırlayamicam plastik ve aldıgımdada kırptım onuda bisekilde uydurmustum
    Arora nın bi modeliydi simdi hatırladım

  6. #6
    Dash_1905 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Şubat 2014
    Şehir
    Kütahya
    Motosikleti
    Mondial 125kt
    Görünüş itibari ile güzel görünüyor. Ancak sissy barda biraz işçiliğin kötü gibi. Onu düzeltirsen daha güzel görünür. Sinyalleri de gidona almakla gayet güzel bir görüntü elde etmişsin. Ben de 125 kt sahibiyim. Koltuğu inceltince sanki bacaklarım çeneme girecekmiş gibi hissetmiştim. Bu yüzden ayak pegleri ileri aldım. Bence hem daha rahat oldu hemde güzel bir görüntü elde ettim.

    Benim makine de böyle tek farkı arka sissy barı resimde geçici şekilde kaynaklamıştım. Şuan bağlantı yerindeki o kötü görüntü gitti ve araya deri sırt yaslanma yeri de ekledim.
    berat42 bunu beğendi.

  7. #7
    berat42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mayıs 2017
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Mondial kt 150
    Tesekkürler

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:13 ----------

    Alıntı Dash_1905 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Görünüş itibari ile güzel görünüyor. Ancak sissy barda biraz işçiliğin kötü gibi. Onu düzeltirsen daha güzel görünür. Sinyalleri de gidona almakla gayet güzel bir görüntü elde etmişsin. Ben de 125 kt sahibiyim. Koltuğu inceltince sanki bacaklarım çeneme girecekmiş gibi hissetmiştim. Bu yüzden ayak pegleri ileri aldım. Bence hem daha rahat oldu hemde güzel bir görüntü elde ettim.
    https://i.hizliresim.com/Mdb3jg.jpg
    Benim makine de böyle tek farkı arka sissy barı resimde geçici şekilde kaynaklamıştım. Şuan bağlantı yerindeki o kötü görüntü gitti ve araya deri sırt yaslanma yeri de ekledim.
    Tesekkür ederim kardesim eyvallah dogru diyosun sürekli deneyerek yaptıgım icin oturtamıyorum tam yakısanı bulmak zaman alıcak sissybarda. Senin Kt de iyiymis baya.
    O ayaklık olayını düsünüyodum bende ama iste fren ve vites kolunu uzatma işinden dolayı üsenmistim acıkcası seninkini begendim aklımda suan o fikir :D eyvallah

  8. #8
    berat42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mayıs 2017
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Mondial kt 150

    Genel şeklini aldı.Sırada heybe canta takma ve ön koruma demiri almak var

  9. #9
    berat42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mayıs 2017
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Mondial kt 150

  10. #10

    Üyelik
    20 Haziran 2018
    Cidden çok harika olmuş elinize sağlık sanırım tek eksik tel jant

  11. #11
    berat42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mayıs 2017
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Mondial kt 150
    Alıntı buteo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cidden çok harika olmuş elinize sağlık sanırım tek eksik tel jant
    Teşekkür ederim kardeşim ve biçok kişinin hiç farketmediği bi detayı farkettin ayrıca tebrik ederim �� Gerçekten bu kt ye tel jant aradım biara ama bulamadım bilmiyorum belki de doğru yerlerde arayamamısımdır dediğin gibi galiba tek eksiğim o

  12. #12
    berat42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mayıs 2017
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Mondial kt 150

    Çanta demirimizi taktık onun için de kaynak kullanmamız gerekti. Motosiklet bu şekilde fazla ağırlık almış oldu ama istediğim çantanın artçıyı rahatsız etmemesi ve daha aşağıda gözükmesiydi bunu sağlamak için o demiri bağlamam gerekiyordu.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:57 ----------


    Egzos lar çantaya çok yakın olmuş oldu o yüzden egzosları aşağıya doğru bükmem gerekicek

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:11 ----------

    Düzelttik ama son hali değil

  13. #13
    berat42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mayıs 2017
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Mondial kt 150
    Hemen hemen bitti
    SRDR KTM 390 bunu beğendi.

  14. #14
    berat42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mayıs 2017
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Mondial kt 150
    Selamlar hacılar bikaç küçük değişiklik yaptık bide tel jant takmaya uğraşıyorum buldum bitane ama o da tam uymadı km makarası filan değişmesi gerekiyormuş onu paylaşmak istedim önceki attığım fotoğraflar da silinmiş ya imgim sitesi kapanmış bulamadım da fotoğrafları ama bulunca atıcam tekrar
    tommygun ve Salih_T bunu beğendiler.

  15. #15
    dovahhkin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Eylül 2011
    Şehir
    Bursa-Mudanya
    Motosikleti
    Yamaha XJ6 ABS
    Gayet güzel gidiyor başarılar
    berat42 bunu beğendi.

  16. #16
    berat42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mayıs 2017
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Mondial kt 150
    Alıntı dovahhkin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gayet güzel gidiyor başarılar
    Teşekkürler hocam

  17. #17
    Salih_T - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Temmuz 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Salcano Wolf 125cc, Bajaj Pulsar NS 200
    kt iyidir..
    berat42 bunu beğendi.
    "Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
    Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
    Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (13.700 km)

  18. #18
    emremm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ekim 2007
    Şehir
    İST.
    Motosikleti
    YBR125ESD(11)
    Alıntı CriminalS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ön amortisördeki yayları al bnce
    Fazladan mı koymuşlar?

  19. #19
    berat42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mayıs 2017
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Mondial kt 150
    Çinden bu stop lambasını aldım böylede bağladım hep içimde bi bobber hayali var o yüzden biraz karma yapıyorum ama abi gönül istiyor ki şu artçı koltuğunu sökeyim daha çok böyle bobber tarzı bişey yapıyım ama olmuyor işte sökemiyorsun illa biniyor bi eş dost arkana neyse tel jantı daha bağlayamadım parçalarını bekliyorum o olunca daha iyi görünücek


  20. #20
    MaryJane - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2018
    Şehir
    Balıkesir/Erdek
    Motosikleti
    Yuki Gusto 50
    Valla Benimde Boyle Motor Satin Alip Caferacer Yapmak Cok Istiyorum


    Yedek Parça ve işçilik indirimi
    TRK 502
    Daelim Motosiklet
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler