Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50
2. sayfa BirinciBirinci 12

Düşük Bütçeli Custom 150 kt

    Leoncino
    Motosiklet Online
  1. #21
    berat42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mayıs 2017
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Mondial kt 150
    Alıntı MaryJane adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Valla Benimde Boyle Motor Satin Alip Caferacer Yapmak Cok Istiyorum
    Al kardeşim ikinci el bi "breton s" çok kolay istediğin şekle getirirsin bence onun deposu filan büyük güzel


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Premium Motosiklet Servis Randevusu
    Motomax
  2. #22
    berat42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mayıs 2017
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Mondial kt 150
    Jant işi halloldu Allah a şükür bide yakında artcı oturağını söküp düzgün bi çamurluk ayarlayıp hayalimdeki bobber benzeri bişey yapmaya çalışıcam
    gurcanozturk bunu beğendi.

  3. #23
    berat42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mayıs 2017
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Mondial kt 150
    Yavaştan başladık, şaseyi yeniden kesip kalem amortisör taktım, kendi çamurluklarını sissybar 'la birlikte uyumlu hale getirmeye çalışıyorum biraz daha kaynak işi falan var uğraşıcaz biraz daha ama güzel olucak inşallah bakalım




  4. #24
    berat42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mayıs 2017
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Mondial kt 150
    Az bi işimiz kaldı işte bizim memleketin trafik kaidelerine en uygun şekilde ayarlamaya özen gösteriyoruz o yüzden yavaş ilerliyor, bittiğinde bikaç farklı başlık altında da paylaşıyım diyorum biçok kişinin görmesini istiyorum


  5. #25
    berat42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mayıs 2017
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Mondial kt 150
    Son hali bu şekilde yani kesme yada kaynak işi falan kalmadı çantayı tek taraflı kullanıcam sadece sol tarafta
    Önerilerinizi alırım





    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:57 ----------

    Bide bir before/after fotoğrafı yaptım motosikletin ilk alındığı günle şimdiki hali kardeşimle beraber :D 3 yıl arayla


    Salih_T bunu beğendi.

  6. #26
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    SYM Wolf SB 250 Ni
    Motoru çok güzel yapmışsın bence, ellerine emeğine sağlık. Bu güzelliği o çantayla bozma.
    berat42 bunu beğendi.

  7. #27
    yigozya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2018
    Şehir
    Adana/Ceyhan
    Motosikleti
    TVS Apache RTR 150
    Kardeşim eline sağlık ya valla helal olsun güzel olmuş çantayı iki tarafa da yapsan daha dolgun güzel görünmez mi? Sadece bi fikir
    berat42 bunu beğendi.
    Eve geç varmak hiç varamamaktan iyidir..

  8. #28
    ayetlervaray - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Superlight 200
    baya güzel olmuş.
    berat42 bunu beğendi.

  9. #29
    berat42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mayıs 2017
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Mondial kt 150
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motoru çok güzel yapmışsın bence, ellerine emeğine sağlık. Bu güzelliği o çantayla bozma.
    Çok teşekkür ederim, haklısın aslında da işte çanta her sürüş de ihtiyaç oluyor bişekilde, ama sökülüp takılabilir bi vaziyette zaten arada çıkartırım

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:30 ----------

    Alıntı yigozya adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kardeşim eline sağlık ya valla helal olsun güzel olmuş çantayı iki tarafa da yapsan daha dolgun güzel görünmez mi? Sadece bi fikir
    Teşekkür ederim kardeşim, yapılabilir ya elimde var aslında diğeri ama çok aşırı geniş gibi oluyor öyle olunca uzun yola çıkarken belki kullanırım çift olarak eyvallah

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:36 ----------

    Alıntı ayetlervaray adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    baya güzel olmuş.
    Teşekkürler hocam
    yigozya bunu beğendi.

  10. #30
    cihangir151 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2010
    Şehir
    kuşadası
    Motosikleti
    aprilia leonardo 150 gitti :(
    Daha düşük bir gidon iyi gider. Ha bir de ön maşaya körük şöyle mz inki gibi kalın dilimli

  11. #31
    berat42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mayıs 2017
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Mondial kt 150
    Alıntı cihangir151 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Daha düşük bir gidon iyi gider. Ha bir de ön maşaya körük şöyle mz inki gibi kalın dilimli
    Eyvallah dostum, bi tık daha kısa bi gidon takmayı bikaç arkadaşım da tavsiye etmişti ona bakıcam, ön maşa bu şekilde daha şık geliyor bana teşekkür ederim
    cihangir151 bunu beğendi.

  12. #32
    Salih_T - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Temmuz 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Salcano Wolf 125cc, Bajaj Pulsar NS 200
    Eline, emeğine sağlık.. çok güzel olmuş..

    ön maşa için körük tavsiye ederim.. imkanın olursa onuda yap..
    berat42 bunu beğendi.

  13. #33
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    Şehir
    İzmir
    Motosikletin motor kısmı haric tamamı değişmiş alakası kalmamış eski haliyle


    eline sağlık gerçekten cok güzel olmuş.
    berat42 bunu beğendi.

  14. #34
    Emreerol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda NC700XA
    Hahahaha motosiklet çok iyi duruyor ellerinize sağlık. Benim güldüğüm kardeşinizin büyümesi ve atleti. Maşallah çok tatlı kerata.
    berat42 bunu beğendi.

  15. #35
    berat42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mayıs 2017
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Mondial kt 150
    Alıntı Salih_T adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eline, emeğine sağlık.. çok güzel olmuş..

    ön maşa için körük tavsiye ederim.. imkanın olursa onuda yap..
    Çok teşekkür ederim, körüğü de biara bi deneyeyim bari nasıl olur bakayım eyvallah

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:55 ----------

    Alıntı arndiol adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motosikletin motor kısmı haric tamamı değişmiş alakası kalmamış eski haliyle


    eline sağlık gerçekten cok güzel olmuş.
    Çok teşekkür ederim dostum aynen motor aksamına neredeyse hiç dokunmadık sadece zincir dişlilerini uzun yola uygun hale gelmesi için değiştirdim[COLOR="Silver"]

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:59 ----------

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:03 ----------

    Alıntı Emreerol adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hahahaha motosiklet çok iyi duruyor ellerinize sağlık. Benim güldüğüm kardeşinizin büyümesi ve atleti. Maşallah çok tatlı kerata.
    Eyvallah kardeşim teşekkür ederim bizde çok güldük valla tam ergen ya

  16. #36
    hattoi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2016
    Şehir
    İzmir
    Eğer benim elimden bu işler geliyor olsa idi ve çantaya kesin ihtiyacım varsa sele ile sissy bar arasına uygun bir şey düşünürdüm. Tabi ki herkesin kendi motoru kendi tercihi...

  17. #37
    berat42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mayıs 2017
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Mondial kt 150
    Alıntı hattoi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eğer benim elimden bu işler geliyor olsa idi ve çantaya kesin ihtiyacım varsa sele ile sissy bar arasına uygun bir şey düşünürdüm. Tabi ki herkesin kendi motoru kendi tercihi...
    Hacı o kısmı hani sissybar ile sele arasını şöyle düşündüm,uzun yola gidicem hazırlıyorum sırt çantamı yaslanarak sürebileceğim boyutta sonra bağlıyorum sissybara o şekilde rahat rahat yolculuğumu yapıyorum yan çantamda da kamp malzemeleri falan var bu şekilde yani

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:26 ----------

    Çanta şu işte güzelce doldururum tam yaslanmalık olur diyorum



    Leoncino
    Daelim Motosiklet
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler