Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motoruma.com
Motomax
REKLAM ALANI

Basit ama etkili bir yöntem : Güvenlik Balonu

    CFMOTO Z Force 550
    REKLAM ALANI
  1. #1
    Motosiklet Eğitmeni Okan Sinan Ocan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2009
    Şehir
    Hamburg
    Motosikleti
    BMW K1200GT (Helga) Triumph Street Triple (Zilli)
    Basit etkili .

    Sevgilerimle...

    BatuhanK, Ebabil, osiosborn ve 11 diğerleri bunu beğendiler..


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    REKLAM ALANI
    Motomax
  2. #2
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Bu güvenlik balonu şehir içinde-dışında bir çok defa beni kurtarmış veya kurtaracak manevrayı yapmamı sağlayacak süreyi bana vermiş bir yöntem/tespit.
    Paylaştığınız için teşekkürler

  3. #3
    Samet Ağır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2008
    Şehir
    istanbul pendik
    Motosikleti
    YAMAHA YZF 1000 ,BMW R1150RT,CBF 150
    Bilerek yada bilmeyerek reflex gibi bir şey olarak herzaman yaptığım bir güvenlik önlemidir.
    Teşekkürler Okan abi...

  4. #4
    Adana İl Temsilcisi adanalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    YAMAHA XJ6 DİVERSİON F
    mutlaka tedbiri almamız gerekir. t
    DÜNYADA ÖLÜMDEN BAŞKASI YALAN. BORA KARAKAŞ (BEN)
    KİMSEYE KİN DUYMAM,DÜŞMANIM KİNDİR BENİM.....YUNUS EMRE

  5. #5
    yasdal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    NC 700x - Jawa Classic 250/1971 ve E-bike sukutır
    Aynı gözlemi trafik tabelaları, ormanlık yollardaki aydınlatma direği olan alanlar, sağdan ve soldan yola katılım olan bölümler, benzinlik çıkışları, arkası görünmeyen yokuşlar gibi bi çok örnekte de uygulamak lazım. Misal üstteki videoda sağdan yol bağlantı levhası var. Siz eğer alışkanlık haline getirirseniz o levhayı görür görmez yolun soluna konumlanmışsınızdır bile, bunu en güzel anlatan laf "beladan uzak durmak". Suç mahalinde olmazsanız suça karışmazsınız gibi de düşünebilirsiniz. Fuat Domaniç Üstad ın şu eğlenceli çalışmasını izlemenizi tavsiye ederim. Yolda ara sıra içimden söylerek gidiyorum "burada olmak istemezsin"

  6. #6
    Motosiklet Eğitmeni Okan Sinan Ocan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2009
    Şehir
    Hamburg
    Motosikleti
    BMW K1200GT (Helga) Triumph Street Triple (Zilli)
    Alıntı yasdal adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aynı gözlemi trafik tabelaları, ormanlık yollardaki aydınlatma direği olan alanlar, sağdan ve soldan yola katılım olan bölümler, benzinlik çıkışları, arkası görünmeyen yokuşlar gibi bi çok örnekte de uygulamak lazım. Misal üstteki videoda sağdan yol bağlantı levhası var. Siz eğer alışkanlık haline getirirseniz o levhayı görür görmez yolun soluna konumlanmışsınızdır bile, bunu en güzel anlatan laf "beladan uzak durmak". Suç mahalinde olmazsanız suça karışmazsınız gibi de düşünebilirsiniz. Fuat Domaniç Üstad ın şu eğlenceli çalışmasını izlemenizi tavsiye ederim. Yolda ara sıra içimden söylerek gidiyorum "burada olmak istemezsin"

    Garip bir tesadüf biliyorum ama geçen yıl tam aynı noktada çektiğim bir videom var. Bakalım ne yapmışım

    Mertcan39 ve Ebabil bunu beğendiler.
    DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR

  7. #7
    Shrieker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2006
    Motosikleti
    var bi şeyler
    Çok güzel. Yalnız hocam 1.5 şar gözünüzden kaçmış sanırsam. O da kadı kızında olur deyip geçelim

  8. #8
    Motosiklet Eğitmeni Okan Sinan Ocan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2009
    Şehir
    Hamburg
    Motosikleti
    BMW K1200GT (Helga) Triumph Street Triple (Zilli)
    Alıntı Shrieker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok güzel. Yalnız hocam 1.5 şar gözünüzden kaçmış sanırsam. O da kadı kızında olur deyip geçelim
    Yazıyı yazarken iftara yarım saat vardı. Sanırım sipariş edeceğim kebabı düşünüyordum o anda :p
    DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR

  9. #9
    yasinkeleş - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2018
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 1000 RR
    güvenlik önlemlerimizi herzaman alalım arkadaşlar hiç bir şey canınızdan daha değerli değildir aklınızda bulunsun


    BLUE MOTOR
    Hero Motosiklet

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)