Koso yağ hararet saati...
-
Arkadaşlar merhabalar.Eğer imkanı bulursam aşağıda görmüş olduğunuz hararet saatini almak istiyorum.Bu hararet saati çok kolay montajlı,göze hoş gelen bir alet.Motosiklet için üretilmiş.Ancak açıklamaları biraz ingilizcemle okuyunca şunu anladım.Sanırım 0-120 derece arası ölçüm yapıyor.İyi ama yağ sıcaklığı bence 120 dereceyi çok rahat buluyordur.Bir de motosikletlerin karter tapası genişliği nasıl bulabilirim.Link burada arkadaşlar.Eğer ürün özelliklerini çevirebilecek biri varsa çok sevinirim.
http://www.ebay.com/itm/New-KOSO-Sli...ht_4481wt_1111
Reklamlar
-
bence iş görmez su radyatörü için olur yağ fazla ısınır bizim motorlarda en az 160 c göstermeli
-
Bana da öyle geliyor hocam.Yağ sıcaklığı 120 derecenin üstüne çıkıyor zaten.Tüh alet de çok hoşuma gitmişti ya.Montajı da çok kolaydı.
-
mesaj attim ama bilmiyorum geldi mi, su an rahatsizligim nedeniyle cikamiyorum, gutum var ve yuruyemiyorum rahat, duzelir duzelmez bilgi verecegim, bende pek islevsel olacagini dusunmuyorum aslinda
-
Kürşat hocam geçmiş olsun.Sitede sorun var sanırım.Hiç mesaj gelmedi sizden.Bir kaç mesaj gönderdim size de.
120 derecenin üzerinde ölçüm yapabilen bir alet arıyorum şu anda.
-
fiyati uygun, ise yarar birsey gorursem bilgi verecegim, bende de devamli database error cikiyor, gunde 10 kere belki, acaba neden? bir de mesaj yaziyorum sayfadan ayril - sayfada kal uyarisi cikiyor, neye tiklarsam tiklayayim gene sayfada kaliyorum
-
Bende de çıkıyor hocam bazen.Önemli bir durum değildir heralde. Acaba yağ sıcaklığı kaç derece olur.120 derece üzerinde uyarı veriyormuş alet.
-
isi bilene danisalim benim bilgim yok ama adamlar yapmissa vardir bir bildikleri diyecegim ama keske yapmisken 150 olsaymis fazla olsun, bizim olsun. Bilen arkadaslar yazarlarsa ogrenmis oluruz
-
Moderatör
kursattekin adlı üyeden alıntı
fiyati uygun, ise yarar birsey gorursem bilgi verecegim, bende de devamli database error cikiyor, gunde 10 kere belki, acaba neden? bir de mesaj yaziyorum sayfadan ayril - sayfada kal uyarisi cikiyor, neye tiklarsam tiklayayim gene sayfada kaliyorum
Mesaj yazma suresi 120 saniye oldugu icin, her yazdiginiz mesajdan sonra 120 saniye beklemelisiniz. Sayfada kal uyarisi bununla alakali. Database error da, siteden kaynakli olsa gerek, hepimizin basina geliyor sanirim
-
yanlıs hatırlamıyorsam yağların kaynama sıcaklıgı 200 C civarında. motorunun gostergesı 100C uzerıne cıkarsa muhtemelen contalarını yakarsın.Bır kac forumda okumustum bu tıp aletlerın yanılma payı var bunun yerıne yag basıncını olcen mekanık saatlerden takabılırsın.Her iki şekildede Bunu uygulaman için krank kutusuna delik delmen ve diş açılması lazım.Montajı o kadarda basıt degıl.
-
Krank kutusuna değil ama yağ tapasına montaj yapmayı planlıyordum.Yağ tapasına takılabilecek ölçüleri var sanırım.Yağ dolum yeri değil de boşaltırken açılan yere takacaktım.
-
şu işi hayırlısı ile halledersen burada paylaşırmısın...bana da lazımda...verimli oluyorsa bende kesin taktıracam...
bu konuyu aboneliğime ekliyim...siz müsait olunca hortlatırsınız..kaçırmamam lazım...kolay gelsin...
-
İnşallah güzel sonuç verir. Benim su soğutmalı olur aslında ama ben yinede civalı yapmayı planlıyorum.
[COLOR="#FF0000"]"Beni görmek demek mutlaka yüzümü görmek demek değildir. Benim fikirlerimi, benim duygularımı anlıyorsanız ve hissediyorsanız bu yeterlidir."[/COLOR] MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
-
Kocaeli İl Temsilcisi
120 dereceyi gösteriyor olması banada az gibi geldi ama şöyle bir durum var eğer alet düzgün ve gerçek değerlerde ölçerse , yağın 120 dereceye gelmiş olması demek metal aksamların daha da fazla ısınmış olmasına tekabül etmezmi ? , ayrıca zaten bu aleti yağ karter tapasına takacaksak , doğal olarak silindir kısmından daha az ısınıyor olmasını baz alarak üretilmiş olabilir ,
yada tamamen karambole bir halta yaramayan , ticari çıkarlı üretilmiş bir üründe olabilir, bilemiyorum ilk defa var olduğunu gördüğüm bir alet , aslında denemek lazım , emme şu an için o ben olmayacağım o kesinde
| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌|
|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| http://www.irfmotor.com/
-
Bence de yağ sıcaklığı 120 dereceye kadar çıkar.Yağ sıcaklığı olan bir video bulup inceleyeceğim.Eğer 120 dereceyi geçmezse bu ürün kullanılabilir.Forumda bizden yapan bir üye vardı hyosung için.Ona ulaşabilirsek oradan kaç derecelere çıktığını biraz olsun öğrenebiliriz.
-
Karter tapasına takmak bana guvenli gelmedi.,Zaten orası rısklı bır bolge bırde musır takmak sana kalmıs.Hatırlatayım kullanmıs bırı olarak yag basınc ve sıcaklık gostergelerını cok gereklı gormuyorum zaten yag ısınıp basınc arttıgında motor alarm verır.Uzun yol yada yogun trafıkte motor kullanıyorsan gereklı gorulebılır. 120C cıkarsa ıyı haber degıldır.basına iş acılması muhtemeldir.Karterdekı yag sıcaklıgı , basıncla orantılıdır sen gazı actıkca basınc'ta artar.Kranktaki ve silindir hava kanallarındakı sırkulasyon oldugu muddetce asırı artıs olmaz
http://i01.i.aliimg.com/photo/v0/462...evel_gauge.jpg
daha once baglantı ve baslık eklemıstım ıllakı dusunuyorsan boyle basıt bırseyde kullanabılırsın
-
İnceliyorum hocam.Ben de bu zamana kadar bir sıkıntı yaratmadı.Sadece böyle bir alet olması kontrol açısından iyi olur diye düşündüm.Hatta şu anda motosikletim de yok.Sattım...Yaza alacağım alet için hazırlıklar yapıyorum.Bu arada bu dediğiniz parçadan çok araştırdım.Ama cub türüne uyum sağlayıp sağlamadığını bilmiyorum.Santigrat olarak ölçüm yapabilen varsa bu aletten alabilirim.Benim de hoşuma giden bir parça.Bu aletin kaliteli olanı var mı peki?
-
Forumda hsyoung için yapan bir arkadaş vardı yağ gözetleme yerine takmıştı gayette başarılı sonuç aldığını söylüyordu, ancak işlevsiz. Yani yağ ölçüm aleti çalışıyor evet ama asıl ölçmesi gereken yeri ölçmüyor. Silindir içindeki yağ ile kartel içindeki yağ aynı sıcaklıkta olmuyor. Tabi ki bir sonuç verir ama ne gerek var ?
Düşük cc araçlar hararet yaparsa tek silindirler için konuşuyorum rolantide durmaz ilk belirtisi budur. Soğuyunca tekrar kendine gelir. Yüksek cc lerde zaten su soğutmalı.
-
uyum konusunda sorunlar yaşayabilirsin amerikan kullanırsan inch & metrik sorunu çıkar hadi metrik kısmı hallettin.çinli , japon aynı çapta yag cubugu kullanırken fakat boyları motor yapısına gore farklılık gosterebılıyor.Yağ seviye cubugunun boyundan uzun olmamalı.cunku daha once aldım motorun sevıye cubugu kısa ıdı .takamadım kartere degıyordu.boydan kaybetti ortalama boyu sıvrı kısmın 10-15cm arası gene aklında olsun.alibaba.com'da var.fotograftakı civalı termometre bundan cok bırsey bekleme basıt ve ıhtıyacını karsılar.
-
Gerek yok diyorsanız öyledir hocam.5-6 senedir faal olarak otomobil kullanıyorum en çok garip gelen şeyler hararet saati ve devir saati olmayan araçlar.Sanki bir parçası eksik gibi gelir hep gözüme.Şu yağ dolum yerine takılan parçanın cub için uyumlu olanını nasıl bulabiliriz?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)