hadi hayırlısı bide türk malı olsun
http://haber.gazetevatan.com/motosik...4207/2/Ekonomi
kesin çinden iyi olur
hadi hayırlısı bide türk malı olsun
http://haber.gazetevatan.com/motosik...4207/2/Ekonomi
kesin çinden iyi olur
Süper bi haber! Fakat benim anlamadığım neden Çin'le karşılaştırma yapılıyor? Çin'le alakası olmaz Türkiye'deki üretimin.
Hondanın 250cc deki yedek parça fiyatları bu olayın habercisiydi sanki.Honda Türkiye'ye bu ölçüde yatırım yaparsa eğer diğer firmalar ceketi alıp giderler Kötüde olmaz!Honda kalitesi ortada, fiyatlar düşerse herkes Honda sahibi olur.Servisi Türkiye'de bir numara zaten.Ama bu fabrika olayı en az 3yılı alır gibime geliyor
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
Hadi Hayırlısı Ama İmalata Geçilmesi Bile 2 yıl sürer Bu Demek Oluyor Ki Ben Ozamana Kadar Çokdaaaannn Mc-X geçmiş olurum
Sado
""Yamasaki, “Orta vadede pazarda yeniden üretime geçmek gibi bir planımız var. Ancak, konuyu henüz detaylandırmadık. Pazarı dikkatlice gözlemliyoruz, fizibilite çalışmalarımız devam ediyor. Türkiye’de yeniden üretime başlamamız halinde, fabrika için dağıtım ağlarını da düşünerek en iyi lokasyonu bulmamız gerekiyor. Eski fabrikamız Anadolu yakasındaydı ve Anadolu Grubu ile ortaktı. Şimdi farklı planlar geliştirmek durumundayız” dedi."""
sevinmek için çok çok erken...
Çinde aylık 10 dolara adam çalıştırmak varken türkiyede neden 800 lira adam çalıştırsınki ? çok saçma..
Nefesime gücü bahşet mevlâ , bir kuç daha atsam olur evvel Allah.
adamin soyismi yamaha ve kawasakiden toplama, bundan hondaya baskan olmaz
honda uretime gecerse ki 3-5 sene bekleriz gene, uretecegi model belli honda cb125e
fiyatta iner 3550den 3500e, yeter daha ne istiyoz ki
cinde aylik 10 dolar nerden cikti? ben cinli eleman bulamiyorum aylik 800TLye, cinde aylik 10dolar kazansalar adamlar dolari da kopyalar yasamak icin, cinliler turkiyeye tatile gelir ( zenginleri degil normal gelirli olanlar da ) bizimkileri pek goremedik cinde yoksa 800TL 10 dolar etmiyor mu? ucuz isgucu tamam ama o kadar da degil
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:47 ----------
ajan olmasa hondaya bu yapilir mi wave 110i 4000TL plaka haric, tum modellere iyi ki fuara geldin zammi, durmadan opucuk.
Honda Turkiye onbin civari mi motor satiyormus Turkiyede? rezalet dizboyu tayland icpazarina sadece honda wave senede 700.000adet satiyor sifir olarak, gerci 2000TL fiyat ama olsun maksat sizi fitil etmek yoksa hondanin umrunda
yurtdışına satış fiyatı dğşer yurtiçine satış fiyatı artar
bakınız yerli imal edilen 4 tekerlerin yurtdışına oldukça ucuza satılırken yurtiçine oldukça pahalıya satılması
Kelimelerin anlattığı kadarım..
Ne anlatırsam anlatayım anladığın kadarım...
mete'yi pazarlama müdürü yapsınlar, sırtları yere gelmez.
"laubalilikten hoşlanmam, ciddiyeti severim, disipline hayranım!.."
yurtiçi yurtdışı fiyat farkları tamamem vergiyle alakalı bir mevzu
olaya motor olarak bakmayalım yedek parça da ciddi avantaj olabilir
sadece ürettiğine diil bütün honda envanteri için yedek parçada üratebilir
ama erro kardeşim haklı sevinmek için çok erken hayırlısı diyelim
yasadik vergisiz motora binebilecegiz sonunda, turkiyede 1000cc motor uretir uzerine 99.7cc yazarsin yollar yaris pisti, hepsinin gosterge 360km
malesef tamamen vergi iel alakalı değil
nerden mi biliyorum
o yerli OEM lerden birinde yıllarca çalıştım da ordan biliyorum
fabrika satış fiyatı satılacak ülkeye göre belirleniyor
yurtiçinde ne sunsam satar diye düşündükleri için yurtiçi fabrika satış fiyatı her zaman ama herzaman yurtdışı satış fiyatından daha fazla oluyor
hem de yurtdışı satış yapılacak araçların aksesuarları yurtiçindekilerden daha fazla
malesef acı ama gerçek
devlet de üstüne kdv + ötv ekleyerek fiyatı nihai haline getiriyor
yan sanayi için tek avantaj lojistik maliyetlerinin düşmesi olacak
eskiden Avrupaya göre zaten çok daha ucuza şmal ettiğimiz ürünü şimdi daha da ucuza nakledebileceğiz.
şu an itibari ile bütün otomotiv ana ve tier1 yan sanayilerimiz Avrupa da ki bir çok ana ve yan sanayiden çok çok çok daha kaliteli ve çok daha ucuza parça imal ediyorlar
saece Avrupaya lojistikte rekabetçi olamıyoruz
netice ile hayırlı olsun
Kelimelerin anlattığı kadarım..
Ne anlatırsam anlatayım anladığın kadarım...
mesele tamamen vergi diil elbette ama temelde yinede vergi meselesi ötv nin kdv nin sadece satış rakamlarını etkilemiyor rekabetçi piyasayıda baltalıyor
yurt dışına gidenler daha aksesuarlı olur çünkü malzemeden çalsan o ürettiğin arabanın dışarıda suratına bakmazlar oranın rekabetçi piyasası daha geniş
yüksek vergiler nedeni ile içeride piyasa ister istemez daralıyor 50 oto markası olması gerekirken 15 tane olursa olacağı budur
rekabetçi piyasa çekilirse tutturabildiğine piyasası hakim olur sonrada adamlar elin almanına mesela vergisiz filan markayı 10.000 avroya satarken aynısını türke 13.000 avroya satar hükümetlerde buna çanak tutuyor sadece cebine giren parayı düşünüyor vergiyi bindire bindire sıradan bi araç 2 misli oluyor doğal olarak daha sıradan bi araç yapılsınki görüntüde fark çok uçmasın sonrada ne oluyor adamlar daha iyisine senden benden ucuza biniyor
iyide eskiden hangi modeli türkiyede üretmişlerki bilen varsa yazsın
bu kinetix filan hindistanda yapılıyodu vede çook sağlamdı
Mustafa Kemal Atatürk
bende bilmiyorum onu soracaktım bende
benden önce davrandın
anadolu yakasında fabrika vardı filan diyor o zamanlar hangi modeller piyasaya sürüldü şu anda yollarda varmı
Biz 1000 tane buzdolabı yapıp satıyoruz yurt dışına, adamlar bir tane bmw satıyor durum eşitleniyor
Çin'de remi araçların %80'i yabancı imiş.Üçte biri de audi.Aha link burada: http://ekonomi.milliyet.com.tr/cinli...12/default.htm
hadi bakalım hayırlısı, umarım böylece fiyatlar düşer.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)