Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

100 cc den Geçiş ?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    6.000 km dir cub kullanıyorum ama bana yetmediğini hissettim. Ne konfor, ne hızlanma, ne de görüntü... Hiç biri yok.
    Bu yüzden motosikletimi satabilirsem satıp başka bir motosiklet almak istiyorum. Belli bir bütçe olmasa da bütçeye maksimum 2. el az km yapmamış cbr 250 parası diyebiliriz.
    Model fiyat araştırmaları derken kafamda 2 soru oluştu.

    1) 100 cc ile 150 cc arasındaki fark bana 1 ay sonra 'Bunun için mi motosikleti değiştirdim! off puff! ' dedirtir mi ?
    2) 250 cc benim için fazla mıdır?

    150 cc olan tvs apache, 250 cc ise cbr 250 veya gtr 250

    Gelecek cevaplara göre ben de ne istediğime karar verebilirim


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    DarkSeleCT93 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2011
    Şehir
    balıkesir
    Motosikleti
    Rks rocca 100 max
    hyosung gt250r al pisman olmazsın

  3. #3
    Tropiksera - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ocak 2012
    Şehir
    Antalya-Kemer-Tekirova
    Motosikleti
    Honda İnnova 125 (2007) Yağı : 10w40 Kask : LS2
    Honda cbr250 çok fena tavsiye ederim
    Nefesime gücü bahşet mevlâ , bir kuç daha atsam olur evvel Allah.

  4. #4
    mstfkrfk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2011
    Şehir
    adana
    Motosikleti
    Cbf 600 SA & zongshen zs 200
    bence hyosung alma,gerçekten kalıplı ve ağır bir motor,daha acemiliğini atmamış biri zorlanır bu motorda.ama cbr250 daha hafif gidon yüksek kullanımı kolay bir motor,bu yüzden cbr250 daha mantıklı.ne amaçla kullanacağın da önemli motor seçiminde.sadece zevk mi?ulaşım aracı olarak mı?iş için mi?

  5. #5

    Üyelik
    24 Ocak 2010
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    2013 S1000RR Hp4
    Ninja 250 tavsiye ederim.

  6. #6
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Cevaplar için teşekkürler. Ninjayı parça fiyatlarından ötürü en başta eledim.
    bence hyosung alma,gerçekten kalıplı ve ağır bir motor,daha acemiliğini atmamış biri zorlanır bu motorda.ama cbr250 daha hafif gidon yüksek kullanımı kolay bir motor,bu yüzden cbr250 daha mantıklı.ne amaçla kullanacağın da önemli motor seçiminde.sadece zevk mi?ulaşım aracı olarak mı?iş için mi?
    Daha çok ulaşım aracı olarak kullanıyorum. Ara ara uzun mesafeli geziler de yapma niyetindeyim.
    Peki apache hakkında düşünceleriniz neler? Bana yeter mi yoksa kısa sürede ondan da sıkılır mıyım? Esas takıldığım nokta bu

  7. #7
    sercan2667 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2010
    Şehir
    MERSİN
    Motosikleti
    '''14 Crypton&''05 TDM 900''22 GSX-S 1000
    alakası yok ama..ben crypton kullanıyordum(27.500km)..cbf 150 ye geçtim ilk 1-2 ay ağırlık açısından çok zorlandım özellikle 18-19 yaşında isen.. olduğu yerde düştü mü..kaldırmada zorlandım açıkcası biraz..ama hız olarak tatmin ediyor..250 liği aramıyorum.. belki 1.5-2 yıl sonra..bu 250 liği kullanamayacağım anlamına gelmiyor..cbf yi temmuzdan beri kullanırım..ninja yada bindim sürüşte sıkıntı olmadı.hatta hergün sürüyormuşum gibi hissettim kendimi..
    2020 'Tracer 900 İcon Blue

  8. #8
    DarkSeleCT93 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2011
    Şehir
    balıkesir
    Motosikleti
    Rks rocca 100 max
    apache alıcağına yamaha ybr al belki 5-10 km hızı azdır ama kafan çok rahat olur herkesin bildiği ve güvendiği bir marka yinede aklına hangisi yatıyorsa onu al

  9. #9
    ozgurakman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ekim 2008
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    FZ6 Fazer 98Hp (isviçre çakısı)
    ybr 125 alıp 10000 km kullanıp rahatça 250 cc.ye geçebilirsin. ybr sana of puf dedirtmez hyo ağır gelir
    "DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.

  10. #10
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    alakası yok ama..ben crypton kullanıyordum(27.500km)..cbf 150 ye geçtim ilk 1-2 ay ağırlık açısından çok zorlandım özellikle 18-19 yaşında isen.. olduğu yerde düştü mü..kaldırmada zorlandım açıkcası biraz..ama hız olarak tatmin ediyor..250 liği aramıyorum.. belki 1.5-2 yıl sonra..bu 250 liği kullanamayacağım anlamına gelmiyor..cbf yi temmuzdan beri kullanırım..ninja yada bindim sürüşte sıkıntı olmadı.hatta hergün sürüyormuşum gibi hissettim kendimi..
    Aksine doğrudan soruyla alakalı olmuş
    apache alıcağına yamaha ybr al belki 5-10 km hızı azdır ama kafan çok rahat olur herkesin bildiği ve güvendiği bir marka yinede aklına hangisi yatıyorsa onu al
    Son hızdan daha önemlisi ivmelenme benim için ve uzun yolda 90-100 sabit ve rahat gitmesi. 250 cc düşünmemin bir nedeni de bu zaten. Şimdiki motosikletimde akan trafikte önümde araç durduğunda gazı açıp sollayamıyorum. Mecbur arkasında hareket etmesini bekliyorum, can sıkan bi durum.

  11. #11
    sercan2667 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2010
    Şehir
    MERSİN
    Motosikleti
    '''14 Crypton&''05 TDM 900''22 GSX-S 1000
    herşeyi yazmışım sonucunu yazmamışım fikrimin..Ybr Cbf Apache,hiç değilse debriyaj olayına alışırsın..her ne kadar sürmeyi bilsen bile.
    2020 'Tracer 900 İcon Blue

  12. #12
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Söylediğinize göre ivmelenmesi, dengesi vs cub dan sonra farklı gelecek. O zaman daha rahat kullanma adına ybr, cbf, apache üçlüsüne yönelmeli...

  13. #13
    sercan2667 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2010
    Şehir
    MERSİN
    Motosikleti
    '''14 Crypton&''05 TDM 900''22 GSX-S 1000
    Alıntı BatuhanK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Söylediğinize göre ivmelenmesi, dengesi vs cub dan sonra farklı gelecek. O zaman daha rahat kullanma adına ybr, cbf, apache üçlüsüne yönelmeli...
    Hemde nasıl uçuyorum ben!!!fln )
    2020 'Tracer 900 İcon Blue

  14. #14
    Mavi_Anahtar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Aralık 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    RX3i EVO
    Apache işini görür fazlasıyla ybr nin yeni kasası pek hoş değil bisiklet gibi

  15. #15
    Khutuck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2005
    Şehir
    Yollarda...
    Motosikleti
    2.5 yıl akbil, sonra CuBuF150, şimdi Fazer, az KTM
    YBR-CBF-Apache 90-100'le akan trafiğe rahatlıkla uyum sağlayabilen aletler. 100'lük motorundan 250'ye geçebilirsin ancak yine de kendini dürüstçe bir değerlendir, sürüş kurallarını ne kadar iyi uyguladığını düşün. Eğer şüphen varsa 125-150cc bir motorla da mutlu olabileceğini unutma. Ek olarak, söylediğin CBR250 ve GT250R bir kez yana yatırdığında minimum 800-900 lira masraf çıkartacak aletler. CBF'im en az 10 kere yana düştü, toplam masrafı 150 lira

  16. #16
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Verdiğiniz cevaplar için teşekkürler. 125-150 cc arası bi motosiklete yöneliyorum

  17. #17
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Yıllar sonra gelen Edit, beyler bayanlar 100cc den sonra sıfır cbf 150 aldım. İlk 1 ay herşey güzelken daha sonraları sıkmaya başladı. Fakat Cub dan sonra hyosung dedikleri gibi ağır, ve hantal gelirdi. Okuyan olursa eğer not düşelim. Ya hafif 250 CC ye yönelin ya da 2. El satarken değer kaybı olmayan ybr veya cbf é yönelin. Sıkıldığınızda kolayca satıp zarar etmezsiniz.

  18. #18

    Üyelik
    23 Aralık 2014
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Ducati streetfighter 848
    hocam önce iyi bir eğitim alıp (honda güvenli sürüş eğitimleri gibi.)hyo gibi ağır makine daha iyi olmaz mı tabi çayır çimende antrenmanlar yaparak mesela cbf 150 yerine 1 ay hyo ile antrenman yapmanın zararı olur mu?

  19. #19
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    15 Haziran 2014
    Şehir
    59
    Motosikleti
    Mobylette Bionik 52
    Konu güzel ve yararlı

  20. #20
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Alıntı cemmoto41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam önce iyi bir eğitim alıp (honda güvenli sürüş eğitimleri gibi.)hyo gibi ağır makine daha iyi olmaz mı tabi çayır çimende antrenmanlar yaparak mesela cbf 150 yerine 1 ay hyo ile antrenman yapmanın zararı olur mu?
    Biraz da tecrübeye bağlı bu. Kapalı alan eğitimleri yol şartlarından farklı. Hyosung dediğiniz mptosiklet lastikleri geniş, döndürmesi göreceli olarak ağır ve yüksek hızlara çıkabilen bir motosiklet. Düşük hıxlarda problem olmaz ama 150-160 giden tecrübesiz birisi aslında kör kurşun gibi gidiyordur. Ne viraj, ne manevra ne de fren yapabilir. Bunları öğrenmek için de Cub gerçekten yeyersiz kalıyor. Çünkü orjinal haliyle de ne freni var ne virajı.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)