Coşkun abi 100lük takınca çekişten düşme, ivme azalması, yakıt artışı, manevra kabiliyetinde azalma oldu mu?
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
Duro'lar sert hamuru sebebiyle soğuk kış günlerinde dahada sertleşip yol tutuş özelliğini kaybediyorlar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:36 ----------
Olumsuz bir etki farketmedim ben,özellikle fren konusu çok iyi.Aşınmış mişlenler en ufak frenda kayma yaparken ırc ile henüz kayma yaşamadım,montajda da hiçbir sıkıntı yaşamadım.
Bende arka 10 bin deki michalen i sökmeden önceki son halleri, şimdi arka lastiğim olan çok dişli bi unilli modeli ile karşılaştırıyorum, böyle bi gözlemim var. Gerçi yine 10 bindeki michalen de çok kabak değildi değiştirdiğimde kabak seviyesine yakn da olsa bile 1 mm vb gibi dişleri vardı. Sıfıra sıfır kabak için sanırım bi 15 bin km gitmek lazım. O seviyede bi lastik te işlevini ne kadar yerine getirirse getirsin insana görsel olarak güven vermeyecektir sanıyorum Yani michalen arkada 10 bin km sorunsuz.
Kesınlıkle Mıchelın dıyorum. Islak - Kuru farketmıyor. Çok iyi yol tutuşu.
Tarih konusuna gelınce lastıgın üzerinde 4 hanelı bı rakam bulunur Ör. 1611.
bu ornektekı 16 haftayı 11 ise yılı bellı eder.
Yanı Ornektekı lastık 2011 yılının 16 ncı haftasında üeretilmiştir. Yanı 2011 in Nısanın son haftası. Bu tarıhlere MUHAKKAK dikka tedın.
XX10 dan aşağısını almayın. XX09 olmasın yani. İyi gunler...
Mustafa ÇAKMAK A rh(-) Suzuki GSR 600
karşılaştırma için yazayım 100 lük ırc 65 tl'ye aldım. 5tl lastikçiye takmaya verdim
valla kime sorsam cbf ve ybr için micheleni tavsiye ediyorlar hatta şu ara feyizoğlunda kampanya var alsammı diyorum ancak birde sökme takma parası vericez yine aynı paraya denk gelicek. En iyisi serviste taktırmak ama oda bana ters kocaelideyim :(
Arkadaşlar ben de bir süredir lastik ihtiyacımdan dolayı araştırma yapıyorum ve her seferinde Michelin tavsiyesi alıyorum. Hatırlarsanız Altın Elbiseli Adam da cbf incelemesinde Michelin'i bayağı övmüştü. Anladığım kadarıyla diğer marka-model motosikletlerde farklılık olabilir ama cbf150 için ideali Michelin gibi duruyor.
Bu arada nerden almayi düşünüyorsunuz? Benim araştırdığım kadarıyla balans vb de yapıyor olması nedeniyle Karaköy'deki sanırım Buz Motor var. Alacağınız yer ve zaman konusunda bence birlik yaparak toplu alım indirimi yapılabilir? ;)
Şuan feyizoğlunda ön 90 arka 90 tl. lastikçide sökme takma ne kadar alırlar acaba? kocaelide satan yok sanırım. İstanbulda bende buz motoru duydum herkes orayı tavsiye ediyor.
15 bin km Duro, 15 bin km de Pirelli kullandım. İkisi de kötü lastikler. Michelin alacağım baharda.
Michelin derim ben.
amma mişlen i övmüşler 10000 km de biten lastik çok mükemmel olsa gerek ben mişlen almam arkadaş her yıl ortalama 200 tl lastik parası demek ben pirelli kullanıyorum uzun yollar yaptım asfaltta ıslak zeminde gayet güzel aradaki 75 tl fark ve kısa kullanım ömrü ile mişlen 5 para etmez bana göre
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
İşte bu çok sakat bir mantık.
Motosikletin fren mesafesi, viraj dengesi, viraj yol tutuşu ve ıslak yol performansı çok büyük oranda lastiklerine bağlıdır.
Pirelli'ler benim kullanışımla 15 bin km ömre sahip, çok kötü değiller ama ıslak yolda ve soğuk havada performansları kötü. Baharda Pirelli'lerimin yerine Michelin alacağım. 10 bin km'de biterse bitsin, benim canım yılda 200 liradan daha değerli. Daha kısa kullanım ömrü dediğimiz de en fazla %30 bir fark alt tarafı.
güzel arkadaşım ben kimsenin ne aldığına bakmıyorum benim motoru aldığımda üzerinde şakura vardı kuru zeminde dahi kayma yapıyordu mt 65 leri ise 4000 km den beri kullanıyorum kar yağmur fark etmez buzda dahi kullandım ama kötü hava şartlarında eğer canı nı düşünmüyorsan lastiklerin markası fark etmez yani kötü hava şartlarında azami dikkat etmek gerek yoksa allah göstermesin....
ama ben pirelliden memnunum tekrar alacak olsam gene pirelli alırım bu handikap koray bi mişlen taksın onun motoru kaçırıp deneyeceğim bakalım fark varmı?
belki de anlatıldığı kadar fark vardır
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
Benim ön 100-90-18 arka 130-70-18 duro. Motoru ilk aldığımda ilk yatırış deneyimimde 8 metre sürüklendim motorumla birlikte. 2. kötü deneyimimde kuru zeminde bile 30 la giderkenfrene hafif basmam da arkanın kaymasıydı. Ondan sonra anladım ki duro lastiklerle ne viraj alınır ne de fren atılır. Artık virajları yavaşça dönüyorum. Frene nitekim alıştım artık kaymıyor. İmkan varsa bi dakka durmamak lazım değiştirmek için. Ben iyice bitene kadar değiştirmicem zaten boyuyorum sırf o yüzden tekerleri şimdi. Bitene kadar yavaş yavaş kullanırım. Çok sert bi lastik nasıl bir şeydir anlamadım. Metzeler ve michelin arasında herkez gelgitler yaşıyodu birçok konuda. Fakat bu konuda michelin baya övülmüş. Sanırım bende önümüzdeki zamanlarda micheline yönelcem.
Bu arada bilginize arkaya 130-70-18 çok kalın geliyo onuda bildireyim. Hangisi tekerin kalınlığını ifade ediyo bilmiyorum. Sanırım 130 olan rakam. Görünüş olarak güzel fakat sürtünme çok olduğundan hem hızı düşürür hem de yakıt sarfiyatını arttırır.
Bende bu gün buzmotoru aradım sokme takma herşey dahil 230 tl dediler cuma gün taktırıcam...
Tek kelimeyle mişlen diyorum, ıslak zeminde bile süper
Şöyle söyeleyeyim Cst marka nylon lastiklerin kaydığı kuru zeminde mişlen ıslakken bile kaymıyor, ben yeni bir sürücüyüm bu lastikleri takınca ıslak virajlı yollarda 15 yıllık motorcu bile yetişemedi bana, artık tecrübeli biri olsa nasıl gidebilir siz düşünün.
Ben Feyizoğlundan 196 TL ye aldım kargo ücretide vermedim, lastikçidede 5 tlye taktırdım. Keyfini sürüyorum şimdi, eğer takımı 300 tl olsun yine alırım
Olduğunuz yerde durarak, olmak istediğiniz yere varamazsınız!
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)