Hyosung GT250 Tavsiye edermisiniz ?
-
Bu sezon alıcağım yeni motorumda çok kararsız kaldım. Apache mi Runner mı Dylan mı derken.
Kesin olarak Hyosung GT 250 almaya karar verdim. 5.000 Civarı bütçem var. 2010 Model 2.el düşünüyorum, İlanlara baktım temiz görünenler var 10 bin km civarlarında.
250cc ,30 HP, Sıvı soğutma, Ön/Arka Disk ve Enjeksiyonlu olması benim için pozitif. 100KM/ 3-4 Litresi yakması da uygugun.
Sizlere sormak istediğim. Bu motor dayanıklımıdır? hiç bilgim olmayan bir marka. Sadece çinli olmadığını biliyorum.Bilmediğim olumsuz yanları nelerdir?
Günlük 10 KM yaparım okul felan. Arada da 250KM felan uzun yol. dayanıklımıdır arza çıkartır mı? Yağmurlu havalarda sorun çıkartığınıı duydum kimileri 2010 dan sonra bu sorun yok diyolar?
Reklamlar
-
-
250cc sınıfında alınabilecek motosiklet.şimdiden hayırlı olsun diyim
ASİYİZ BİZ MOTORCUYUZ....
-
Şimdi ye kadar olumsuz yanlarını görmedim.
Toptan alabalık işi yapıyoruz kardan dolayı 1 ay kadar daha bekliyeceğiz sonra elime toplu para geçicek. Bir aksilik çıkmazssa hyosungu alıcam.
-
gt 250 tut gv 250 ye ondan tut comete bir kac arkadasim var hyosung sahibi olan ve kronik sorunlarindan bahsediyorlar en kisa zamanda satacaklar benim alacagim en son motor cin mali ondan sonra hyosungdur tavsiye etmiyorum parana yazik etme arkadasim 5 bin lira az para degil bir koreliye degmez.
-
Zodium adlı üyeden alıntı
gt 250 tut gv 250 ye ondan tut comete bir kac arkadasim var hyosung sahibi olan ve kronik sorunlarindan bahsediyorlar en kisa zamanda satacaklar benim alacagim en son motor cin mali ondan sonra hyosungdur tavsiye etmiyorum parana yazik etme arkadasim 5 bin lira az para degil bir koreliye degmez.
bende pişman olmamak için arştırıyorum. Ne gibi kronik sorunları varmış mesela. 2010 sonrası nda sorun yok diyolar ama. ne kadar doğuru, yanlış bilmiyorum. Aklıma yatan bir motor.
-
ben etmem ama bazı arkadaşlar edecektir
-
Forumu biraz araştırırsan bununla ilgili bir sürü konu var ama cevaplayalım yine.
Öncelikle kronik problemi falan yok motorun. Krank kırma diyenler olacaktır ama oda kullanıma bağlıdır. Eğer makinenin 250 cc olmadığını unutmazsan seni ömür boyu götürebilecek bir motordur. Ben kesinlikle tavsiye ederim, kullanmadan yorum yapanlara pek kulak asma
undefined
-
Kim şu krank kırıcak kadar deli sürücüler. Bir çıksınlar ortaya.
Birisi bari çıksın desin ben kırdım zamanında. Şehir efsanesi oldu çıktı.
Motoru kullanmamış bilmem kiminin bilmem nesi kullanmış begenmemiş gibi yorumlara takılma. Direk kullananları dinle . Hatta konusu var üşenmeden oku. Kararını kendin ver.
Ben gv 250 kullandım gt250r kullandım şuanda gv 650 kullanıyorum. Eğer gv 1100 vs gibi bir modeli olsa sonraki motorum da o olur. Memnunmuyum EVET.
Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.
-
harun1077 adlı üyeden alıntı
Şimdi ye kadar olumsuz yanlarını görmedim.
Toptan alabalık işi yapıyoruz kardan dolayı 1 ay kadar daha bekliyeceğiz sonra elime toplu para geçicek. Bir aksilik çıkmazssa hyosungu alıcam.
senden önceki sahibinin nasıl kullandığı önemli. comet ile 60bin kusur km yapıp hala kullanmaya devam eden insanlarda var, 15bin km'de hor kullanıldığı için bıkıp satanlarda var (maalesef).
gt250r kullanıcıları konu başlığını oku oradakilere sorabilirsin. comet başlığına göre daha sık güncelleniyor istediğin bilgileri rahatça ulaşabilirsin.
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
-
-
Zodium adlı üyeden alıntı
gt 250 tut gv 250 ye ondan tut comete bir kac arkadasim var hyosung sahibi olan ve kronik sorunlarindan bahsediyorlar en kisa zamanda satacaklar benim alacagim en son motor cin mali ondan sonra hyosungdur tavsiye etmiyorum parana yazik etme arkadasim 5 bin lira az para degil bir koreliye degmez.
abi naptın güzelim hyosungu öldürdùn 250cc lerin içinde en alınabilir motor 5500 tl ye 2007 modelleri bulabilirsin
-
harun1077 adlı üyeden alıntı
bende pişman olmamak için arştırıyorum. Ne gibi kronik sorunları varmış mesela. 2010 sonrası nda sorun yok diyolar ama. ne kadar doğuru, yanlış bilmiyorum. Aklıma yatan bir motor.
arkadaslarimin motorlari krank kirdi piston segman dagitti vites kutulari ayni zamanlarda bozuldu vs..gayette profesyönel sürücülerdir ortak noktalari su bir daha hyosungmu asla diyorlar tabi senin kendi secimin alirsanda güle güle kullan demek isterdim ama dili yanan cok insan var dikkatli ol
@darkselect cevremde o kadar hyosung sikayeti varki anlatamam yoksa hyosunga antipatik bir durumum yok
-
babaçiyle mesajlaş istersen, o beni caydırdı. ben de hazırdım hatta Coşkun abiyle (babaçi) konuştuktan 2 gün sonra istanbula gidicektim almaya. nasip değilmiş
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
-
Paramı hazırlayana kadar, bizzat kullanıcılarını bulumaya çalışcam. Taze ve canlı bilgi alsam iyi olucak
Ben bu motorun sadece bakımlarına masraf yapmak isterim orası burası bozulursa motordan soğutur.
-
Kometle kuryelik yapan var arkadaş. İnsanı sınırlarda kullan 100 bine yol demezsin... Ha sen illede aman 10 bini geçmemiş ararsan birisi senin için 10 bin km ye ayarlanmış bir motor verir.
Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.
-
Evet, 2.el de korktuğum nokta km sinin oynanması.
Sıfır Apache allıyım diyordum. Uzun yolda performans yetersiz kalır diye düşünerek. 2.EL Hyosung Comete yöneldim.
-
5 yıldır hyo var
1 kez yolda kaldım
zincir ateşleme kablosuna değmiş te kesilmiş, ondan; yani suç benim, oraları temizlerken yerine tam koymamışız kabloyu
ilk gelen modellerde(2006-2007) 160 kmh üstüne zorlananlarda krank kitleme problemi olduğu doğrudur
benim motor da önceki sahibinde yaptı bunu, çok zorladı makinayı
ben 150-160 kmh lerin üstüne pek çıkmadım, hiçbir sorun yaşamadım
sonradan bu problem giderildi, zaten devir kesici var yeni modellerde
velhasıl kelam; hyosungu düşünenler kalitesini değil cüssesini dert etsinler
-
gt 250 comet motorcu ustam kullanıyo ümraniyede motorun kronik sorunu yokk. temizini bulmak mühimm. devir kesici olmadığı için zorlanmıs bi motor elinde kalabilir. temiz bulursan sıkıntı yasamassın..
My way it's ride!
-
tigermbz adlı üyeden alıntı
5 yıldır hyo var
1 kez yolda kaldım
zincir ateşleme kablosuna değmiş te kesilmiş, ondan; yani suç benim, oraları temizlerken yerine tam koymamışız kabloyu
ilk gelen modellerde(2006-2007) 160 kmh üstüne zorlananlarda krank kitleme problemi olduğu doğrudur
benim motor da önceki sahibinde yaptı bunu, çok zorladı makinayı
ben 150-160 kmh lerin üstüne pek çıkmadım, hiçbir sorun yaşamadım
sonradan bu problem giderildi, zaten devir kesici var yeni modellerde
velhasıl kelam; hyosungu düşünenler kalitesini değil cüssesini dert etsinler
Evet, çok cüsseli motor onuda düşündüm 1.78 ve 60 Kg la üzerinde küçük durar gibiyim ama sorun değil. Benim için yolda kalmasın, İşimi görsün, Motordan zevk alayım yeter.
Bende motorun kalitesiz olduğunu düşünmüyorum. Tüm konuları okumaya başladım saten.
---------- Post added at 21:27 ---------- Previous post was at 21:25 ----------
2010 Model Öncesi ve sonrası farklıklar nelerdir?
2010 Sonrası KM Saati Dijital. Birde kesici olduğunu söyleniyor. Öncesinde ise Km analog ve kesici yok.
Doğrumudur?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)