Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Rüzgar Sorunu

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    07 Ekim 2008
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    SYM GTS 250
    Selam arkadaşlar yaşadığım bir sorun ve birde sorum olacak
    2 sene SYM GTS 250 kullandım motordan çok memnundum sorun çıkarmayan bi makinaydı yanlız rüzgarda kullanması baya sorun yaratıyordu.Bazen rüzgardan şerit değiştirdiğim bile oluyordu.Benden mi kaynaklanıyor diye başka bi arkadaşta denedi aynı cevap olarak sizden bayansın zaptedemiyosundur gelmeden belirtimde

    Şİmdi sorum: Eski motorumu geçen sene sattım 0 almıştım ve bu yakınlarda 2. el yeni bi motor alıcam ben inegöl bursa arası iş gereği motoru sık kullanacağım inegölün rüzgarı malum rüzgar sorununun tüm motorlarda aynı etkisi varmı yokmu bilmiyorum.Eğer her motorda aynıysa eski motorumdan almayı düşünüyorum.Beni bu konuda aydınlatırsanız sevinirim

    sanırım bir değil iki sorum varmış bide 3 alternatif motor buldum fiyatları aşağı yukarı aynı ama cc farklı biri
    1.si GTS 250
    2. Nexus 500
    3.sü Kymco Xciting 500

    250 cc rahat kullandım uzun yol deneyimim bayağı var diyebiliriz Nexus500 görünüşü itibariyle beni büyüledi tabi sadece çok atak bi motor olduğunu biliyorum kullanımı zormudur hiç bulaşmasam mı ???genellikle burnumun dikine giden biriyimdir ama bu sefer sanırım deneyimlerinizden faydalansam iyi olacak sonuçta kendimi öldürmeyi değil zevk için kullanmayı tercih ederim
    [B]][COLOR="Red"]DESPARADOX[/COLOR] [/B] ............16 JRR 33.......... PINAR ONAT


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Blackeagletr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2010
    Şehir
    İzmir
    Scooter hakkında pek bir bilgim yok fakat; Kymco nun fiyatına göre oldukça sağlam olduğunu ve yedek parça konusunda Gilera dan daha memnun edeceğini düşünüyorum.
    Rüzgarda kullanımda ise rüzgarın geldiği tarafa daha yakın oturmak sürüşü kolaylaştıracaktır.
    2010 Kanuni Breton 21.000km|2013 Kuba XR 125 8.000km|2012 Hyosung GT250R 25.500km|2016 Bajaj Pulsar 200NS 14.500km|2018 Motolux Rossi 50(King 139)|2013 Mondial Mash 150 6.000km|2017 Mondial Drift 135 6000km|2021 RKS Azure 50|2022 Arora Freedom 50|2023 Hero Dash 125

  3. #3
    arca94 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Şehir
    İstanbul - Lüleburgaz
    Motosikleti
    Bajaj Boxer
    Biz de de bi gri bi siyah PCX var. Gri olana farklılık olsun diye ön cam taktırdık, bizim burada edirne bayırı diye tabir edilen bi yer vardır edirne istikametine giden. Motosikleti orada denemek istedim sınırları ne düzeyde diye. Siyah gayet güzel 110-115 gördü ama trafik sıkıştığı için gaz kesip yavaşladım. Griyi deniyim dedim orada da ikitane hafif viraj ve düz bayır vardır inerken, arkamda artçı varken 2. virajda 110 gördük ertesi gün tek deniyim dedim, ilk viraj çıkışında 115 gördü 2. virajı döndüm bir rüzgar çarptı bana motor direk yalpalamaya başladı, hemen gaz kestim frenledim filan dengeyi sağladım.. Çok sürücülükten kaynaklandığını sanmıyorum. Motosikletin şeklinden kaynaklanıyor bence, ön cam oldumu mecbur rüzgar direnç uyguluyor oraya, ee motor da geniş olunca rüzgar etkiler gibime geliyor yani.. Motosikletten motosiklete, rüzgarın yönünden şiddetine etkiler bence.. SS lerde önden pek büyük etki yapmaz, ama yandan çarptımı rüzgar dengeyi bozar, scooter zaten her taraf anti Aerodinamik olduğu içinde mecbur yalpalatıyor rüzgarda..
    x Fikirler, zorla ve şiddetle, top ve tüfekle asla öldürülemez! -Mustafa K. ATATÜRK-
    Acemi Motorcunun El Kitabı: -http://acemimotor.blogspot.com/-
    -arcadiril.blogspot.com-

  4. #4
    aparat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Şubat 2008
    Şehir
    ist/ümraniye
    Motosikleti
    honda cbf 150
    Rüzğar sorununu genellikle rüzgarın şiddetine göre bütün motorlarda yaşarsınız

    motorunuzu rüzğara direnecek hızda sabitleme imkanınız var ise sorunu büyük bir ölçüde kesmiş olursunuz tabi bu ters rüzğara maruz kaldığınız anlar için pek geçeli olmayacaktır ...

    maxi socooter larda yandan gelen rüzgarın geçmesini sağlayacak pek açık bir alan yok buda sizi ister istemez etkileyecektir...

    kullanım durumunuz düzgün ise fiziksel güç ile alakası pek olmayan bir durum...

    ama şartlar her ne olursa olsun rüzgarın şakası olmaz ...

    Nexus 500...bence iyi bir seçim tabi bursada parça ihtiyacı durumunda sıkıntı yaşarmısınız onu bilemiyorum...Rüzğarınız bol tekeriniz düz bassın...
    ...kağıttan gemilerle okyanusları geçemezssin...
    Drift Religion

  5. #5

    Üyelik
    07 Ekim 2008
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    SYM GTS 250
    yedek parça konusunu ben hiç düşünmedim sadece görüntüye baktımhııım bu iyi bi nokta oldu bulduğum motorlarda km bakımından biraz yüksek ilerde sorun olabilir teşekkür ederim .Rüzgar konusunda buranın rüzgarları sağ gösterip bi anda sol vurabiliyor normal tektaraftan estiğinde nisbeten idare edemiliyorum ama karışık estiğinde bi bakıyorum yan şeritteyim nasıl geçtiğimi bile anlayamadığım oluyor bi kere kamyona yapışıyordum o gün zaten motoru inegölde bırakıp otobüsle dönmek zorunda kalmıştım.Nexus u seçmemin bi diyer sebebide (Görünüş harici)ön kısmının daha sivri gelişi rüzgardan etkilenmesi daha az olur gibi benim gts ön kasa enlemesine baya bi geniş rüzgarı daha fazla tutuyor gibi geliyordu. Bu bi etken olabilirmi bilmiyorum tabi sonuçta motorları dizayn edenler herşeyi düşünüpte imal ediyolar onuda düşnmüşlerdir heralde

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:22 ----------

    Nexus 500...bence iyi bir seçim tabi bursada parça ihtiyacı durumunda sıkıntı yaşarmısınız onu bilemiyorum...Rüzğarınız bol tekeriniz düz bassın... ...kağıttan gemilerle okyanusları geçemezssin...
    banada iyi bir seçim gibi geliyor ama şimdi yedek parça olayı girince işin içine sanırım bursada bu markanın bayisi yok hem yedek parça hemde bakımlar için istanbula gitmem gerekir hadi başka bi yerde bakımını yaptırdım diyelim yedek parça sorun olur of yaa çok ta güzel bi motor

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:40 ----------

    rüzgar çarptı bana motor direk yalpalamaya başladı, hemen gaz kestim frenledim filan dengeyi sağladım.. Çok sürücülükten kaynaklandığını sanmıyorum. Motosikletin şeklinden kaynaklanıyor bence, ön cam oldumu mecbur rüzgar direnç uyguluyor oraya, ee motor da geniş olunca rüzgar etkiler gibime geliyor yani.. Motosikletten motosiklete, rüzgarın yönünden şiddetine etkiler bence.. SS lerde önden pek büyük etki yapmaz, ama yandan çarptımı rüzgar dengeyi bozar, scooter zaten her taraf anti Aerodinamik olduğu içinde mecbur yalpalatıyor rüzgarda..
    tam sorunum bu işte sanırım viteslilerde bu sorun daha az onuda ben kullanamıyorum yani hiç denemedim tabi bi vitesli motorda kullanamam büyük ihtimal ben vitesi değiştirene kadar viraj geçer gider bende nerde olurum allah bilir
    [B]][COLOR="Red"]DESPARADOX[/COLOR] [/B] ............16 JRR 33.......... PINAR ONAT

  6. #6

    Üyelik
    29 Haziran 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    2011 Triumph Tiger 800
    eğer ağır bir motosiklet alırsanız diğer motorlar savrulurken siz gayet stabil gidersiniz ama şehiriçinde kullanmak işkence olur. Misal Vn800 benim motorum 270 kg. kuru ağırlık, benzin aksesuar şu bu 300 kg. bide ben 380 kg. uuzn yolda tadından yenmiyor =)

  7. #7
    ozrace - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul-Çekmeköy
    Motosikleti
    = Kawasaki KLE 500
    bence kymco sizi uzun yolda en rahat ettirecek motosiklet.nexus 'da iyi ama daha sportif ve öne eğimli bir oturuş pozisyonu var(deneme sürüşü yapmıştım ve şahsi düşüncem)
    ASİYİZ BİZ MOTORCUYUZ....

  8. #8
    maxi97 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2010
    Şehir
    Malatya
    Motosikleti
    '12 SYM GTS 250i '10 YBR125City, '10 Mondial 150ZC
    nexus 500ün oturuş pozisyonu aşağıda olduğundan symdeki gibi kask ön camı geçmez ve rüzgardan daha az etkilenirsiniz. ayrıca ağırlık merkezi yere daha yakın olduğundan savurma olayı daha az gerçekleşir bence. ikinci el nexuslar çok ucuz ama yedek parçaları çok pahalı. bunu da göz önünde bulundurun.

  9. #9

    Üyelik
    07 Ekim 2008
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    SYM GTS 250
    eğer ağır bir motosiklet alırsanız diğer motorlar savrulurken siz gayet stabil gidersiniz ama şehiriçinde kullanmak işkence olur. Misal Vn800 benim motorum 270 kg. kuru ağırlık, benzin aksesuar şu bu 300 kg. bide ben 380 kg. uuzn yolda tadından yenmiyor =)
    şey güzel bir fikirde biraz tuhaf gelecek sizede birazda rezil olcam sanırım ben motorcuların aslında yüzkarasıyım ben toplamda 50 kiloyum ve daha önce kullandığım motorda kuru ağırlığı 175 kiloydu ve eğer ben tümsek biyerde falan kaldıysam guruptaki arkadaşlar motorla beraber beni çıkartırlar ben devam ederim allahtan devamını getirebiliyorum motor eğer yan yattıysa zaten hiç şansı yok öle kalıyordu sağdan soldan yardıma gelip kaldırıyolardı bende kös kös binip devam ediyordum . Şimdi siz bana 300 kiloluk bi motormu al diyosunuz benim maaşlı 4 adam tutmam gerekir
    [B]][COLOR="Red"]DESPARADOX[/COLOR] [/B] ............16 JRR 33.......... PINAR ONAT

  10. #10
    excavatus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ocak 2010
    Şehir
    Eskisehir (şimdilik)
    Motosikleti
    BMW F650 ST
    Yanal gelen rüzgarlarda motorun savrulmasını engellemek pek mümkün değil. Sadece toplam ağırlığa göre savrulma miktarı değişiyor. Ben ve tam yüklü motorum yaklaşık 350kg oluyoruz. Beraber gezmeye gittiğim arkadaşlarımdan çok daha az savruluyorum mesela.
    Ama boğazı geçerken istanbulda, gece vakti köprü ayağını geçtiğim anda 2 şerit birden değiştirdiğimi hatırlarım.

    Bunun için yapabileceğin tek şey, yolda rüzgarın ani yandan gelebileceği yerleri öğrenip tahmin etmek ve hazırlıklı olmak. Emin ol hazırlıklı olamadığın için savruluyorsun.
    Hele hele sürekli gidip geldiğin bir yol ise, yolu bir kaç defa gidip gelip rüzgar noktaları bakımından irdelersen, biraz daha hazırlıklı olabilirsin.

    İnegöl bursa arasını bu yaz sayısız defa gittim geldim. Nasıl bir rüzgardan bahsettiğini çok iyi biliyorum...

    Diğer soruna gelecek olursak,
    Nexus 500 harika seçim..
    Para çıkarsa aslında Burgman 600 derim ben sana.
    HAYATINDA 1dk ICINDE ARDINDA BIRAKIP GIDEMEYECEGIN HIC BIR SEY OLMASIN...

  11. #11

    Üyelik
    07 Ekim 2008
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    SYM GTS 250
    bence kymco sizi uzun yolda en rahat ettirecek motosiklet.nexus 'da iyi ama daha sportif ve öne eğimli bir oturuş pozisyonu var(deneme sürüşü yapmıştım ve şahsi düşüncem)
    sanırım en uygunu kymco dediğiniz gibi nexus hayal gibi ama kymconun 500 yada 250 liği daha uygun olacak sanırım

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:08 ----------

    Yanal gelen rüzgarlarda motorun savrulmasını engellemek pek mümkün değil. Sadece toplam ağırlığa göre savrulma miktarı değişiyor. Ben ve tam yüklü motorum yaklaşık 350kg oluyoruz. Beraber gezmeye gittiğim arkadaşlarımdan çok daha az savruluyorum mesela.
    Ama boğazı geçerken istanbulda, gece vakti köprü ayağını geçtiğim anda 2 şerit birden değiştirdiğimi hatırlarım.

    Bunun için yapabileceğin tek şey, yolda rüzgarın ani yandan gelebileceği yerleri öğrenip tahmin etmek ve hazırlıklı olmak. Emin ol hazırlıklı olamadığın için savruluyorsun.
    Hele hele sürekli gidip geldiğin bir yol ise, yolu bir kaç defa gidip gelip rüzgar noktaları bakımından irdelersen, biraz daha hazırlıklı olabilirsin.

    İnegöl bursa arasını bu yaz sayısız defa gittim geldim. Nasıl bir rüzgardan bahsettiğini çok iyi biliyorum...

    Diğer soruna gelecek olursak,
    Nexus 500 harika seçim..
    Para çıkarsa aslında Burgman 600 derim ben sana
    valla hazırlık nasıl yapılır hiç bi fikrim yok rüzgarını biliyorum demişsiniz o zaman bi anda hertaraftan esebildiğinide göz önünde bulundurarak rüzgarın geldiği yöne doğru oturacaksam ben motorun tepesinde dansöz gibi devamlı hareket halinde olmam lazım ki öle bişey benim o sırada aklıma bile gelmiyo ben o sırada bildiğim bütün duaları okuyor oluyorum hatta kendim dua bile uyduruyorum

    Burgman kullanan bikaç arkadaşım var ve memnun olmadıklarını sölediler sürekli sorun çıkarıyormuş ama keşke sorun çıkarsada genede alabilsem am beni bayağı bi aşaar uhuuuu bide 600 ben daha 500 lüğü sindirmeye çalışıyorum acaba kullanabilirmiyim diyeondan sonra eşim beni kessin bide eşim motora karşıo kullanmıyor ben kullanıyorum tabi kavga gürültü 600lük dedimmi o motorla aynı yere gömer heralde beni
    [B]][COLOR="Red"]DESPARADOX[/COLOR] [/B] ............16 JRR 33.......... PINAR ONAT

  12. #12
    excavatus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ocak 2010
    Şehir
    Eskisehir (şimdilik)
    Motosikleti
    BMW F650 ST
    Alıntı desparadox adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    [/COLOR]

    valla hazırlık nasıl yapılır hiç bi fikrim yok rüzgarını biliyorum demişsiniz o zaman bi anda hertaraftan esebildiğinide göz önünde bulundurarak rüzgarın geldiği yöne doğru oturacaksam ben motorun tepesinde dansöz gibi devamlı hareket halinde olmam lazım ki öle bişey benim o sırada aklıma bile gelmiyo ben o sırada bildiğim bütün duaları okuyor oluyorum hatta kendim dua bile uyduruyorum

    Burgman kullanan bikaç arkadaşım var ve memnun olmadıklarını sölediler sürekli sorun çıkarıyormuş ama keşke sorun çıkarsada genede alabilsem am beni bayağı bi aşaar uhuuuu bide 600 ben daha 500 lüğü sindirmeye çalışıyorum acaba kullanabilirmiyim diyeondan sonra eşim beni kessin bide eşim motora karşıo kullanmıyor ben kullanıyorum tabi kavga gürültü 600lük dedimmi o motorla aynı yere gömer heralde beni
    Hms... Silverwing'in 250 veya daha yükseğini düşün derim o zaman. Şahsen japon hariç uzak doğu mallarının tamamına karşı bir adamım. At gözlüğüyle bakıyorum da denebilir. Neyse.. o tartışma burda da başlamadan ben susayım.

    Rüzgar konusuna gelecek olursak tekrar. Gittiğin yolda, diyelim ki rüzgar ile problem yaşadığın 10 adet nokta var. Bu noktalarda kesin problem yaşıyorsun. Bu noktaların en azından 5 tanesinde rüzgarın aniden yön değiştirdiği taraf bellidir. Bunu oralarda biraz yayan dolaşarak anlayabilirsin (eğer motor üzerindeyken dikkat edemiyorsan). Bunu kafaya yazdığın zaman da şartlı refleksini geliştirmen lazım. Mesela oraya geldiğini gösteren bir işareti zart tabelası, zurt ağacı, hede hödö dükkanı vs vs gibi. Refleks ne? "Zart tabelasını geçerken ağırlığını sağa ver" neden çünkü tabeladan 10m sonra atıyorum sağdan sağlam rüzgar gelecek.. gibi... Eğer rüzgarı tanıyabileceğin doğal işaretleri tanıyamıyorsan en azından sürekli kullandığın yollarda yapabileceğin bunlar. Ayrıca o yolda bol bol doğa var, ağaçlardan otlardan çok rahat anlayabilirsin rüzgarı. Mesela ağacın tepesi ile yerdeki otlar farklı tarafa gidiyorsa, o tarafta döne döne gezen bir rüzgar vardır gibi vs vs..
    Tabi bu gözlemleri yaparken, genellikle Periferik görüş açımızı kullanıyoruz, gözümüzü yoldan ayırıp laylaylom sağı solu seyretmiyoruz.

    Özetle... tecrübe isteyen bir durum yolu ve rüzgarı okumak. Ama uğraştıkça zaman içerisinde halledersin ve emin ol çok rahatlarsın.
    HAYATINDA 1dk ICINDE ARDINDA BIRAKIP GIDEMEYECEGIN HIC BIR SEY OLMASIN...

  13. #13

    Üyelik
    07 Ekim 2008
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    SYM GTS 250
    Hms... Silverwing'in 250 veya daha yükseğini düşün derim o zaman. Şahsen japon hariç uzak doğu mallarının tamamına karşı bir adamım. At gözlüğüyle bakıyorum da denebilir. Neyse.. o tartışma burda da başlamadan ben susayım.

    Rüzgar konusuna gelecek olursak tekrar. Gittiğin yolda, diyelim ki rüzgar ile problem yaşadığın 10 adet nokta var. Bu noktalarda kesin problem yaşıyorsun. Bu noktaların en azından 5 tanesinde rüzgarın aniden yön değiştirdiği taraf bellidir. Bunu oralarda biraz yayan dolaşarak anlayabilirsin (eğer motor üzerindeyken dikkat edemiyorsan). Bunu kafaya yazdığın zaman da şartlı refleksini geliştirmen lazım. Mesela oraya geldiğini gösteren bir işareti zart tabelası, zurt ağacı, hede hödö dükkanı vs vs gibi. Refleks ne? "Zart tabelasını geçerken ağırlığını sağa ver" neden çünkü tabeladan 10m sonra atıyorum sağdan sağlam rüzgar gelecek.. gibi... Eğer rüzgarı tanıyabileceğin doğal işaretleri tanıyamıyorsan en azından sürekli kullandığın yollarda yapabileceğin bunlar. Ayrıca o yolda bol bol doğa var, ağaçlardan otlardan çok rahat anlayabilirsin rüzgarı. Mesela ağacın tepesi ile yerdeki otlar farklı tarafa gidiyorsa, o tarafta döne döne gezen bir rüzgar vardır gibi vs vs..
    Tabi bu gözlemleri yaparken, genellikle Periferik görüş açımızı kullanıyoruz, gözümüzü yoldan ayırıp laylaylom sağı solu seyretmiyoruz.

    Özetle... tecrübe isteyen bir durum yolu ve rüzgarı okumak. Ama uğraştıkça zaman içerisinde halledersin ve emin ol çok rahatlarsın.
    allah iyiliğinizi versin bu nasıl bir tariftir böle şimdi rüzgar olmasada o yolda giderken sizin bu tarifiniz aklıma gelecek zart tabelası zurt ağacı hödö hödö derken ben gülmekten şerit değiştiririm.Ama kesinlikle aklımda kalacağı kesin tarif için teşekkürler ilk işim rüzgarla sorun yaşadığım yerleri tespit edicem
    [B]][COLOR="Red"]DESPARADOX[/COLOR] [/B] ............16 JRR 33.......... PINAR ONAT

  14. #14
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2011
    Şehir
    Alanya
    Motosikleti
    Kymco Grand Vista 250/CBF 150
    kardes simdi anladigim kadari ile 7 bin liraya kadar bütcen var sana 3 motor önerecegim digerlerine hic bulasma heleki nexusa hic bulasma varyatör sorunundan basini kaldiramazsin sym ise kymco kadar kaliteli ve iyi degil ayni paraya kymco alabiliyorken sym tercih etmek anlamsiz olur.

    1-yamaha x-max (enjeksiyonlu modeli 2007 ve üstü 7 bin liraya rahatca bulunabilir.
    2-kymco xciting 250 2009 model ve üstü rahatca o paraya bulabilirsin xciting 500 ü tavsiye etmiyorum cünkü benzini icen bir makina ayrica en önemlisi 2.elinde cook zarar edersin elinde kalir 250 lik modelinin piyasasi cok iyi ve kymco'lar evladiyelik motorlardir ben yamaha ile bile kiyaslamiyorum piaggio kadar kalitelidir tabiki alip kullanmayanlar bilemez bol keseden sallarlar onlari takma kafana.
    3-benim motorum Grand Dink 250 avrupada ödüle doymamis bir maxi kendi motorum diye övmüyorum yanlis anlasilmasin avrupada yilin en iyi ve en cok satan maxisi secilmisti zamaninda 8 bin km.dir bende hic üzmüs degil yukarida saydiklarima nazaran fiyati biraz daha uygundur simdi gelelim en önemli meseleye parca konusunda sana en az sorun cikaracak olan kymco'dur ama parca stok sikintisi cekmezsin ama 100%20-30 yamahaya hondaya göre biraz daha pahalidir ama inanki deger bir diger husus 2.eli kymco'nun biraz yavastir bu motoru herkes bilmez yalnizca kullananlar bilir sonuc olarak honda yamaha eski bir sempatizani olarak kymco'yu öneririm iyi forumlar

  15. #15

    Üyelik
    07 Ekim 2008
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    SYM GTS 250
    honda Silverwing güzel bi secim ama 9000 10000 arası sanırım bunların 2. elleri benim alabileceğim 6500 7000arası başka şehirlerde bu fiyat aralığında bulabilirim belki ama ben beklemek istemiyorum kışında başka şehirden alıp gelmek baya zor olur.Yazıda bekleyemem bir senedir zaten motordan uzak kaldım fazla sabredemem
    [B]][COLOR="Red"]DESPARADOX[/COLOR] [/B] ............16 JRR 33.......... PINAR ONAT

  16. #16
    djan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Haziran 2011
    Şehir
    Sarıkamış - Kars
    Motosikleti
    cbr250r
    Bütçeni biraz aşabilirsen kymco downtown tavsiye edilir Madem 2 sene gts 250 kullanmışsın başka modelleri denemelisin derim,hakkınızda hayırlısı.
    Çoğunluğun yaptığı şey daima yanlıştır.

  17. #17

    Üyelik
    07 Ekim 2008
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    SYM GTS 250
    kardes simdi anladigim kadari ile 7 bin liraya kadar bütcen var sana 3 motor önerecegim digerlerine hic bulasma heleki nexusa hic bulasma varyatör sorunundan basini kaldiramazsin sym ise kymco kadar kaliteli ve iyi degil ayni paraya kymco alabiliyorken sym tercih etmek anlamsiz olur.

    1-yamaha x-max (enjeksiyonlu modeli 2007 ve üstü 7 bin liraya rahatca bulunabilir.
    2-kymco xciting 250 2009 model ve üstü rahatca o paraya bulabilirsin xciting 500 ü tavsiye etmiyorum cünkü benzini icen bir makina ayrica en önemlisi 2.elinde cook zarar edersin elinde kalir 250 lik modelinin piyasasi cok iyi ve kymco'lar evladiyelik motorlardir ben yamaha ile bile kiyaslamiyorum piaggio kadar kalitelidir tabiki alip kullanmayanlar bilemez bol keseden sallarlar onlari takma kafana.
    3-benim motorum Grand Dink 250 avrupada ödüle doymamis bir maxi kendi motorum diye övmüyorum yanlis anlasilmasin avrupada yilin en iyi ve en cok satan maxisi secilmisti zamaninda 8 bin km.dir bende hic üzmüs degil yukarida saydiklarima nazaran fiyati biraz daha uygundur simdi gelelim en önemli meseleye parca konusunda sana en az sorun cikaracak olan kymco'dur ama parca stok sikintisi cekmezsin ama 100%20-30 yamahaya hondaya göre biraz daha pahalidir ama inanki deger bir diger husus 2.eli kymco'nun biraz yavastir bu motoru herkes bilmez yalnizca kullananlar bilir sonuc olarak honda yamaha eski bir sempatizani olarak kymco'yu öneririm iyi forumlar
    Amanya kafam iyice karıştı hepsinin artıları kadar eksileri var birinin yedek parçası uygunsa ya yakıtı fazla yakıyor yada ortak yaşanan sorunları oluyor.Ya benim beyendiklerim beni aşıyor symyi alırken ben motor kullanmayı bilmiyordum gittim bi motor galerisine motorun üstüne oturdum sağına soluna baktım tabi hiç bişey anlamadan görüntüsü güzel geldi karpuz alır gibi aldım çıktım 2008de aldım 2010dada sattım sattığımda daha 13000 km deydi.Sanırım zaten bu km de bi sorun çıkmaz o yüzden bana iyi sorunsuz bi motor olarak görünüyor yakıt ne kadar yakıyodu azmı çok mu hala bi fikrim yok .Tekrar SYM düşünmemin sebebi motoru tanımam dı motor nerde ne tepki verdiğini biliyorum hangi virajı nasıl aldığını falan kullandığım motor kalkışlarda olsun düz yolda olsun çok atak olmayan bi motor gazı veriyosun o anda fırlayıvermiyo ama normal hıza ulaştıktan sonra 120 130 görüyor nexus olsun kymko olsun kullanıcıları bu motorların atak olduğunu sölüyorlar ben daha önceki motorla MT gurubuyla şehir dışı gezilere sık katılıyordum uzun yolda bi sıkıntımda olmadı şehir içindede motoru toparlamam kolaydı. şimdi diyerleriyle iş için şehir içinde baya bi dolanıcam bunlar dedikleri gibi daha dokunur dokunmaz fırlıyolarsa ben ayarlayamayıp öndeki araca yan koltuktan meraba demekten korkuyorum açıkcası

    Ben gene karpuz alır gibi alsam sanırım daha iyi olcak
    [B]][COLOR="Red"]DESPARADOX[/COLOR] [/B] ............16 JRR 33.......... PINAR ONAT


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)