çin malı motor sahibi konu açmaya görsün ...
-
mrhb arkadaslar..çin malı motor sahipleri konu açmaya görsün insanlar sorunlarini dile getiriyolar konu aliyor çin japon kiyaslamasi bu nedir anlamadim..her markanin yeri belli nedir bu anlamadim??yok honda olsaydi söle olmazdi yok su olsaydi söyle olmazdi..kim ister motorunun sorun çikarmasini kim istemez daha kaliteli bi motor...bence japon çin kıyaslamasından çok sorunlara çözümle yardimci olmak lazim..
Reklamlar
-
ümit_150_zc adlı üyeden alıntı
mrhb arkadaslar..çin malı motor sahipleri konu açmaya görsün insanlar sorunlarini dile getiriyolar konu aliyor çin japon kiyaslamasi bu nedir anlamadim..her markanin yeri belli nedir bu anlamadim??yok honda olsaydi söle olmazdi yok su olsaydi söyle olmazdi..kim ister motorunun sorun çikarmasini kim istemez daha kaliteli bi motor...bence japon çin kıyaslamasından çok sorunlara çözümle yardimci olmak lazim..
katılıyorum çin şöyle kötü çin böyle kötü madem öyle çin malı motosiklet almaya parası yetenlere yardımcı olun üstünü tamamlayın japon malı alsınlar
-
yani ondan ziyade konu sorun çözmekten çok hemen kıyaslamaya dönüyorr..ne gerek .
-
Doğru söylüyorsun.
Çin motorları olmasa bir çok kullanıcı motosiklete başlamaya cesaret edemezdi. Motosiklet fiyatlarını ulaşılabilir seviyelere çekmesi ve kullanıcı sayısını artırması açısından ülkede yaygınlaşmasını olumlu buluyorum. Malzeme kalitesi açısından kötü oldukları gerçek. Kullanıcıları da bunun bilincinde olarak satın aldıklarına göre bence sorun yok. Bazen motosikletini çok öven bir çinli motor kullanıcısı ardından pek çok yardım başlığı açınca tepkiler doğal olarak peşinden geliyor. Ön yargılı davranmamak lazım. Motosiklete değil kullanıcısına göre yorum yapmakda fayda var.
-
yasdal adlı üyeden alıntı
Doğru söylüyorsun.
Çin motorları olmasa bir çok kullanıcı motosiklete başlamaya cesaret edemezdi. Motosiklet fiyatlarını ulaşılabilir seviyelere çekmesi ve kullanıcı sayısını artırması açısından ülkede yaygınlaşmasını olumlu buluyorum. Malzeme kalitesi açısından kötü oldukları gerçek. Kullanıcıları da bunun bilincinde olarak satın aldıklarına göre bence sorun yok. Bazen motosikletini çok öven bir çinli motor kullanıcısı ardından pek çok yardım başlığı açınca tepkiler doğal olarak peşinden geliyor. Ön yargılı davranmamak lazım. Motosiklete değil kullanıcısına göre yorum yapmakda fayda var.
evet yapılacak önerinin çözümün kişinin sorununa yardim amaçli olmalidir bence ..
-
aslında çin malı ile başlamanın bir iyi yanıda eliniz yatkınsa ufak tefek arızaları nasıl gidericeğini öğrenebilmenize olanak sağlıyor malum parçalar ucuz vede çok olunca sıkıntı olmuyor
welcome to my world
https://www.youtube.com/channel/UCPUpGYw2EcPIq_hQLSHGctw/
-
Bu çin işi motorlar gelmeden önce Türkiye de motora binen insanlara kötü gözle bakılırdı. Serseri görülürdü motora binen. Aşağılanırdı. Motor almak isteyen de alamazdı, zaten Japonlar fiyatları çok yüksek tutar model çeşitliliğine önem vermez, halen de öyleler model konusunda, tüketicinin ihtiyacını, isteğini hiçe sayardı. Çinliler devreye girince işin rengi çok değişti. Şu son 1 yıl içerisinde çinli motorların katettiği aşama bile yakın zamanda çok büyük değişikliklere sebep olacak bence, motora olan sevgi ve ilgi konusunda. Japonlar da ayaklarını denk alsınlar şimdiden.
Yani çinli motora yan bakmak yerine destek vermek japon tercih edenlerin bile yararına.
-
Aslında serzenişte bulunmakta oldukça haklısın.Çinli motordan konu açıldığı zaman ya burun kıvrılıyor yada Avrupa ve Japon motorlarla kıyaslanıyor.Bana kalırsa Çin malı motorla başlangıç pek çok açıdan daha doğru. Acemi sürücü hem pahalı motoru helak (!!!)etmemiş,hemde tebrübe kazanmış oluyor.
'' Baki kalan bu kubbede bir hoş sada imiş ''
-
Deryali adlı üyeden alıntı
Çok normal, sen zaten çin malı motor alarak bunları yaşayacağını peşinen kabul etmen gerek.
Marş basmaması daha iyi günlerin... Motorunun yolda giderken ortadan ikiye ayrıldığı yazını okumayız inşallah.
Çin malı motor yolda giderken ortadan ikiye ayrılırmış, hadi canım !!
Amacına göre kullanılıp ta ortadan ikiye ayrılan bir tane çin malı motor varmıdır acaba, adam şase kırılması demiyor direk yolda giderken ikiye ayrılırmış
Çin malı cross motorlar bile ortadan ikiye ayrılmıyor. Hiç duymadık en azından. Üzerine 7 tane damacana atıp bütün gün su dağıtan çinli scooterlara bişey olmuyor. Benim çinli mobiletimde bile 5 cm çapında borudan yekpare şase var, ana boruda bir tane ek yok gidondan arka amortisöre kadar tek parça. Ortadan ikiye ayrılabilmesi için kaynaklı olması gerek bir kere, motorumun başına gelebilecek en son şey şase kırılması.
-
Garantisi bitti mi satıyorlar. İki defa ikinci el, bir defada sıfır Mondial aldım. Şimdi 150 ZAT ve MC X var ikisinede biniyorum. Yolda kalmadım parçada, fiyat ve bulunma sorunu yok. Motor değil marka takıntısı olanlar var. MC X 3160 TL. CBF 150 4000 TL. motor tecrübesi olan biri olarak her zaman Mondiali tercih ederim. Ne yazarlarsa yazsınlar ben motorcuda sorunlarını ve yaşadıklarını görüyorum.
Orhan KÖNİ
-
Ahmet Orhan adlı üyeden alıntı
Garantisi bitti mi satıyorlar. İki defa ikinci el, bir defada sıfır Mondial aldım. Şimdi 150 ZAT ve MC X var ikisinede biniyorum. Yolda kalmadım parçada, fiyat ve bulunma sorunu yok. Motor değil marka takıntısı olanlar var. MC X 3160 TL. CBF 150 4000 TL. motor tecrübesi olan biri olarak her zaman Mondiali tercih ederim. Ne yazarlarsa yazsınlar ben motorcuda sorunlarını ve yaşadıklarını görüyorum.
4 yıllık CBF150 sahibi olarak kesinlikle CBF'i tercih ederim ben de! 30 bin km boyunca bir kez yolda kaldım, onda da lastiğim patladığı için. 30 bin kilometredeki Çin mallarının halini görüyorum her yerde. Masal anlatmayın boşuna, Honda boşuna Honda değil.
-
konu yine kıyaslamaya gidiyor ..işte sorun bu anlatmak istedigimiz bu...
-
ümit_150_zc adlı üyeden alıntı
konu yine kıyaslamaya gidiyor ..işte sorun bu anlatmak istedigimiz bu...
Çin malı motoru olan "benim motorum Caponları döver" mesajı atarsa gelecek cevap da üstteki formatta oluyor.
-
Khutuck adlı üyeden alıntı
4 yıllık CBF150 sahibi olarak kesinlikle CBF'i tercih ederim ben de! 30 bin km boyunca bir kez yolda kaldım, onda da lastiğim patladığı için. 30 bin kilometredeki Çin mallarının halini görüyorum her yerde. Masal anlatmayın boşuna, Honda boşuna Honda değil.
Hocam Konu Tekrardan Kıyaslamaya gitmedimi sence Bu arada ben Burada 67.000km de mc gördüm Vallahi taş gibide duruyorduu
Tantuni dağıtımı yapıyor sahibi
Kesinlikle Çini savunmuyorum Tabikide japonnn çok daha kaliteli ama Herkez bütçesine göre davranıyor Bu arada ybr de %100 çin malı ama tasarımcısı japonn
Yani her çinli aynı değil arada taşş gibi motorlarda çıkıyor
-
Khutuck adlı üyeden alıntı
4 yıllık CBF150 sahibi olarak kesinlikle CBF'i tercih ederim ben de! 30 bin km boyunca bir kez yolda kaldım, onda da lastiğim patladığı için. 30 bin kilometredeki Çin mallarının halini görüyorum her yerde. Masal anlatmayın boşuna, Honda boşuna Honda değil.
masal anlatmıyoruz sizin suan yaptıgınız kıyaslamayı dile getiriyoruz..herseyde bi kıyaslama bu konu altında bile kıyaslama yapıyosunuz.sorun bu işte.
-
Bu işi tek bir cümleyle özetleyebilirim: Çinliler için henüz erken.
Ama gelecekte bugünkü Japon motorlarının yerinde Çin markaları olacaktır.Bunun kaçarı yok.
~ Bütün mesele yolda olmak... ~
-
NoVaRiX adlı üyeden alıntı
Bu işi tek bir cümleyle özetleyebilirim: Çinliler için henüz erken.
Ama gelecekte bugünkü Japon motorlarının yerinde Çin markaları olacaktır.Bunun kaçarı yok.
Katılıyorum. 2004 model Çin motorlarının çok ufak bir kısmı hala trafikte. 2010 öncesi modellerde anlatılan inanılmaz sorunlara son 2 yıldır pek rastlanılmıyor. 2012 model Çinliler 2006'dakilerden çok daha kaliteli hale geldiler, 5-6 sene sonra güvenilir hale gelecekler.
-
Khutuck adlı üyeden alıntı
Çin malı motoru olan "benim motorum Caponları döver" mesajı atarsa gelecek cevap da üstteki formatta oluyor.
hiç bir çin malı motor kullanıcısı böyle bir şey söylemiyor ki khutuck, tamtersine bunu yapanlar japon malı motor kullnıcıları. birkere elma ile muzu kıyaslayamayız, elma 2tl muz 5tl demekki muz daha iyi daha yararlı diyemeyiz, çini çinle, japonu japonla kıyaslamak lazım. her çinmalı kullanıcı motorlarının japon malı kadar sağlam olmadığını bilerek alıyor zaten. kaldıki fiyatının yüksek olması, motorun çok çok kaliteli hiç arıza yapmayacak anlamına gelmiyor. japon malı motoru uzun ömürlü(kaliteli) kılan dış aksamındaki(grenaj vs) ve iç aksamındaki(piston, şanzuman vs) malzemelerinin kalitesidir. kaldiki sadece fiyatının yüksek olması kaliteli olduğunu göstermez, kalite=fiyat demek değildir bence. şöyle açıklamaya çalışayım, bir avrupalının aylık geliri 3000euro 200cc lik japon malı motorun fiyatı avrupada 6000euro yani avrupalının 2aylık maaşı, ama o 200cc lik japon motoru Türkiyeye gelince 12.000tl oluyor yani bir Türkün en iyi ihtimalle 12aylık maaşına denk geliyor. yani japon malı bir motor Türk'ün maaşına göre kaliteli ama avrupalının maaşına göre kalitesiz oluyor 3.çinmalı motorumu kullanıyorm, allah nasip ederse ilerde japon malı bir motora binme hayalim var, ama japon malı motorum olursa yedekte duran 2.motorum kesin çin malı olur çünkü parçaları bol ve ucuz, servisi bol ve işçiliği ucuz. aklıma gelenler bunlar, dök içini rahatla gibi oldu kimsenin şahsına ait cevap vermedim, genel düşüncemi paylaştım.
NoVaRiX adlı üyeden alıntı
Bu işi tek bir cümleyle özetleyebilirim: Çinliler için henüz erken.
Ama gelecekte bugünkü Japon motorlarının yerinde Çin markaları olacaktır.Bunun kaçarı yok.
Khutuck adlı üyeden alıntı
Katılıyorum. 2004 model Çin motorlarının çok ufak bir kısmı hala trafikte. 2010 öncesi modellerde anlatılan inanılmaz sorunlara son 2 yıldır pek rastlanılmıyor. 2012 model Çinliler 2006'dakilerden çok daha kaliteli hale geldiler, 5-6 sene sonra güvenilir hale gelecekler.
evt bencede aynen bir süre sonra ürün kaliteleri aynı ama çin motoru hala daha ucuz olacak. japonlarda bu işe böyle başladılar, önceleri ürünleri çok kaliteli değildi ama bir süre sonra motor ve araba piyasasını ellerine aldılar.
-
bakımılarını aksatmadıgınız zaman hiçbir makine arıza vermez... yeter ki siz onun bakımlarını aksatmayın...
-
Bu konunun muhattaplarından biriyim,
Çin malı motor kullanıyorsanız canınızı sevmiyorsunuz demektir. Madem aldınız çıkacak sorunlarıda peşinen kabul ediyorsunuz neden burada konu açıpta sorunlarınızla dolduruyorsunuzki, kendi düşen ağlamaz.
Bende parasız ve motorsuz kaldım ama Bin liraya gidipte motorsuz kalmaktansa ÇİN malı alayım da bineyim demedim.
Otobüse bindim, minibüse bindim ve hatta yürüdüm.... ama Çin malı motora binmedim.
Motor zaten hata affetmiyor birde o kadar kalitesiz hertarafı sorun motora binmeye nasıl cesaret edeyim.
Kim ne derse desin, çin malı motor kullananları kınıyorum. O motorları satanları, ülkemize getirenleri kınıyorum, siz hiç bir avrupa ülkesinde Çin malı motor gördünüz mü ?
Göremezsiniz çünki oradaki insanlar bilinçli.
Söylediğim gibi bisiklete binerim hatta motorsuz kalırım ama çin malı motor kullanmam, direk bi uçurumdan atlarım daha iyi
"Özgür yaşayanların bakış açısı" Motojektif
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)