şu çin malı motosikleti meselesi gerçekten defalarca kez tartışılmıştır burada ve konu sahibi arkadaşım kusuruma bakmasın ancak keşke ve keşke adam gibi motosiklet yapsalarda şu totoşu kalkmış yamahasının, hondasının , kawasakısının, yüzüne bakmasak , ve iyikide piyasaya girdiler, rekabet ortamı doğdu insanlar motosiklet gördü acaaaaaakkkk..
şimdi burada bir durun , zamanla kalitesinden dolayı adı 90 a çıkan çin motosikletinin 80 lere düşmesi zaman alacak gibi , yani bir kere adı çıkmış ,
arkadaş öyle güzel duruyorlar öyle güzel , kalıplamışlar ve yapmışlarki, janjanlı, ciklet gibi yiyesim geliyor çok güzel,
madem bu kadar uğraştınız , şunun azıcık daha kalitelisini yapın daaaaa
eeee durum böyle olunca cefasını tüketici çekmekte , ben istiyorumki adam gibi kaliteli japon ayarında motosiklet yapsınlar yeminle japonlara fark atarlar , malesef bayilerin önündeki plaka takılmamış , sıfır motorların durduğu yerde paslandığını gözümle görmesem inanmazdım bu kadar kısa sürede, bu taraftan böyle
yine başka bir taraftan konu maliyetle alakalı 2500 liraya 2300 liraya sıfır scooter satılıyor , vitesli modellerin genelinin motor aksamları bakımlarını düzgün yaptığınızda sizi şaşırtabiliyorlar ancak bana scooter derseniz , sizle aynı fikirde olduğumu söyleyemem ki 1.5 yıl yada 2 yıl içinde tabiri caizse sürekli kullanımlarda hurdaya dönüyorlar..
o zamanda devreye kıyaslama giriyor ister istemez insanlarda neden honda ? neden çin ? neden pahalı, neden ucuz ? soruları üzerine yoğunlaşmamızın faydası olacağı düşüncesindeyim ,
---------- Post added at 10:00 ---------- Previous post was at 09:37 ----------
ben bahsettiğin mantığı çözdüm ve bahsettiğin bir insan olarak gücüm yettiği halde gidip kawasakı en 500 yada er 5 almayı düşünürken cbf 150 aldım sebebi yada mantığı mı ? bana göre
yavaş gideyim, ilk sahibi olup her sorununu bileyim, beni yolda bırakmasın...başka sebepleride olabilir kullanıcıdan kullanıcıya sevgiler...