Corsacorta derim ben. Beyaz olanından. Aralarında en özel motosiklet o bence. Diğerleri de harika ama Corsacorta bi başka harika.
Corsacorta derim ben. Beyaz olanından. Aralarında en özel motosiklet o bence. Diğerleri de harika ama Corsacorta bi başka harika.
2010 Kanuni Breton 21.000km|2013 Kuba XR 125 8.000km|2012 Hyosung GT250R 25.500km|2016 Bajaj Pulsar 200NS 14.500km|2018 Motolux Rossi 50(King 139)|2013 Mondial Mash 150 6.000km|2017 Mondial Drift 135 6000km|2021 RKS Azure 50|2022 Arora Freedom 50|2023 Hero Dash 125
f4rr ve panigale yi bi test etseler de aradaki farkı görsek...
zx10r ıda adam akıllı dahil etseler... aslında trafikte-uzun yolda en rahatsız ve kütük olanı f4rr sayılır!
diğerleri daha konforlu birçok yönden, özellikle BMW diyebiliriz...
Eger RSV4 full carbon edition alabiliyor isen hepsini salla RSV4 al derim. Carbon edition muhtesem , yakindan inceledim, o parayi hak ediyor.
Zaten Agustan var, bence ikinci seksi makina Ducati olmali. L 2 silindirin homurtusu ve ve deli bir torkun hissini baska makina vermez. Burun tasarimini tek gecerim zaten.
BMW tam bir otobus. Benim ile her yola cik ama benim tipime sakina bakma makinasi.
Kawasaki iyi hos guzel makina ama bu klasmanda bir makina degil.
Italyanlarin yaptigi her makina seksidir. Gerisi bos.
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
Zaten Agustaların incelemelerine bakıyorsan hep aynı şeyi söylüyorlar. Sınıfındaki en sert! motosiklet diye. Brutale için bile öyle diyorlar, F4 ü düşünemiyorum açıkçası.
Ben Kawasakileri de çok beğenirim(japonlar arasında tek sevdiğim ) ama gerçekten diğerlerinin yanında pek lafını etmem. BMW de ayrı bir dünya. Ben hem BMW yi hem de italyanları gerçekten beğenen insan sayısının çok çok az olduğuna inanıyorum.
Hepsine saygımız sonsuz ama italyanlar diyince benim akan kanlarım duruyor. Dediğim gibi ben Aprilia hayranı birisiyim. Pistlerde, özellikle WSBK da, RSV4 ü öve öve bitiremiyorlar. V4 motor ve sesi inanılmaz bişey.
Öte yandan Ducatinin artık limitleri aştığı L2 motoru 1199cc ve inanılmaz bir güç/ağırlık oranı. Üstelik benim en sevdiğim şey olan "torklu kullanım"a en yakın olan SS seçeneği...
Agustaya diyecek laf zaten bulamıyorum... Aralarında altın kafesteki bülbül gibi. Japonlar hala debelenirken adamlar kaç yıl önce özel 200 hp lik modeli piyasaya sürmüşlerdi. Tamamen kendine has bir motor. RSV4 ten bile daha rahatsız bir sürüşü oluğunu okumuştum.
Uzun lafın kısası İtalyanlar dışında diğer 2si benim pek umrumda değil. Ama italyanlar arasında da hangisine ne diyeceğimi bilemiyorum.
Aslında ne biliyor musun... İlk gördüğüm ve duyduğumdan beri aklımın dibine biyerlere zımbalanmış bir motor var. MV-Agusta F3... Evet bu kategori değil ama ne demek istediğimi sanırım anladınız...
(Zeda abimiz de RSV4 ün carbonundan bahsetmiş, değerlendirmeye alınmalı bence. En azından F4 ün yerine sıradan bir RSV4 değilde karbon versiyonu tercih edilebilinir...)
#sürenadam
zeda3000, kawasaki de japon olduğu için ve italyan ve almanlara en yakın japon olduğu için katagoriye dahil ettim çok estetik çok kaliteli yapılmış ve 210hp civarlarında fab. verilerine göre...
ben şuan kendi motosikletimide full karbon yaptırabilirim fakat karbonu hiç beğenmiyorum çünkü boku çıktı herşeyde karbonfiber kullanılıyor...
karbon grenajlar- magnezyum swingarm- jantlar- ohlins takım almaya kalksan hepsi motosiklet parası tutuyo zaten, sadece benim motosikletin öhlins takımı 5bin euro...
e ben zaten kafamda ki rakama göre 6-8 bin euro en fazla 10 bin euro vererek takasla almayı düşünüyorum.
aprilia veya bmw ye girdiğimde pek hoş karşılamayacaklarını düşünüyorum, nedeni mv agustaya kimse girmez. sıcaklıkta bulamadım açıkcası.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:51 ----------
ya rsv4 ün 2 versiyonu yok mu factory ve normali...
karbonunu görmedim hiç... bu arada rsv4 değişik birşey pek ürkütmedi ama çok kafa karıştırıcı görüntüsü var...
f4 ise sert ve selesi yüksek! rahatsız olduğu kesin! bazı arkadaşları görüyorum fireblade le kaldırıma zıplayıp çok kolay manevralar yapıyorlar (kıskandırıcı) fakat
f4 te öyle bir şansın olmuyo... f4 bir önceki seriye göre yumuşatılmış, fakat corsacorta eski modeldeki gibi daha da sert! ayrıca F3 modeli bambaşka birşey...
triumph daytona, 848 veya 600 lük diğer motosikletler kategorisinde belki bir çıta üsttedir.
http://www.motorcyclenews.com/MCN/Ne...v4-carbon-kit/
Takas motoru ise bence Ducati ile Agusta arasinda dusun derim. Ben Ducati alirdim, nedenmi , Agusta iyi hos guzel ama Ducati fenomen bir makina.
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
Ducati' ye lafım yok ama bilinir ki ducati ferrariyse, mvagusta lamborghini derler.
takas işi olacağı için ducati ve agusta arasındayım evet, ama yine agu ağır basıyo.
ha kendi motosikletimide o kadar süslemiştim, eğer rr corsacorta'ya geçersem allahtan ona uyumlu parçalar.
BMW S1000 RR
eğer deposu yeşilse Kawasaki ZX10 R 2012 model galiba siyahtan yeşile dönmüş gene diye gördüm
insallah bu listeden birini alırsında hangisi oldu çokta öenmli olmaz .nirvanaya ulaşmış olcan için
Mustafa Kemal Atatürk
rsv4 modeller de karbon edition yok, ancak ekstra yaptırılabilir, aksesuar olarak...
f4 de aynısını yapıyor....
RR CorsaCorta modeli 1 NO
İşte anlatamadığım şeylerden birisi böyle bişeydi
Ya iş öyle bir noktaya geldi ki, hani neyin tercihini yapıyoruz diye dönüp baktığında çok saçma bir durum söz konusu. Klasik olacak ama en çok gönlüne yatanı al diyorum ve yatıyorum.
Ha bir de bence farklı zevkler tatmak iyidir diyorum. Ama "ben agusta hastasıyım, yeni modelini herşeyden çok daha fazla merak ediyorum" diyorsanız ozaman bu konuyu niye açtınız diye sorarım
#sürenadam
rr'da ayak pegleri ayarlanabiliyor şimdi dikkat ettim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:31 ----------
Synur, o soruyu sorabilirsin evet! sanırım haklısın, fakat ben yinede her ihtimale karşılık açtım herkes bişeyler döktürsün diye...
ağırlık zaten agusta. bende cesaret edemiyorum açıkcası alışıp ezberlediğim bir motosikletin haricinde başka bir zevki tatmaya...
aslında bu konu birkaç ay sonra dergilere çıkacaktır... 2012 supersport testlerini çok merak ediyorum özellikle
övdükleri zx10r kaçıncı sıraya düşecek? mv agustaya ne kusur bulacaklar geçen sene yok piston kırdı, yok yağ sızdırdı diye atıp tuttular,
bmw yi tarafsız objektif şekilde test edecekler mi, ve panigale hakkında neler görüp duyacağız...
Gidisat yakinda bir Desmosidici yol versiyonu diyor sanirim.
Agusta nin parca uyumu var ise, oyumu Agustadan yapar ve yatmaya giderim.
Sadece bu yada su motor guzel diye konusmamak lazim. Dedigin gibi Agusta Lamborghini statusunde bu dogru ama Ducati de marka durumu, motorun modelinden bagimsiz kendi basina guclu.
Bu sahsen benim hosuma gidiyor. Ducati owners club uyesi iken bunu guzel hisediyor insan.
Yinede takas diyor isen Agustani yenile derim. Bu motoru benimsemissin. Bence marka degisikligi sana iyi gelmeyecek.
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
beni anlamışsınız bu yüzden teşekkür ediyorum, zeda3000.
bu arada desmosedici bize çok uzak zaten kasası değişecekmiş diye duymuştum...
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:03 ----------
RR alma derken??? anlayamadım, neden ki? evet bende güncel F4 var.
yani rr sürme gibi tecrubem filan yok yanlış anlamada hani halktan biri olarak sorarsan
gözüme çok itici geliyor kurbaya benziyor hani güçüde olsa o da diğerlerine göre düşük sadece fiyat avantjı var
eskiki motoru çok tipliydi şimdiki çok tipsiz .ss de tipte olmalı dimi yani
görecelidir bazı şeyler ama tip olarak çok güzel bir ss olmadığı aşikar besbelli dimi
o yuzden dedim bmw nin sert hatları özellikle kawanın 1000 liği kalbimi çalıyoken o hiç çalmıyo ama olsa sürerim dedirtiyo
Mustafa Kemal Atatürk
motorcu48, RR derken yanlış anlaşılmasın F4'den bahsediyorum, CorsaCorta...
inzell, bu arada seçenekler kısıtlı ve supersport klasmanına uymayan bir modelden bahsetmişsin
fakat ilgimi çekti bu motosiklet hakkında bilgi verebilir misin?
hee:D
e zaten motorun iyisinden anlıyon köpek balığı burunlu makinaları seviyorummm
Mustafa Kemal Atatürk
Abi, Moto Guzzi'nin racingi de o işte. Motorunun konumlanışı ile tüm motosikletler bir yana, Moto Guzzi bir yana...
Teknik detaylar İtalyanca olarak şurada yazıyor: http://www.motoguzzi.it/motoguzzi/IT...gs-01corsa.pdf
Valla bu motor benim alınacaklar listemde yer alıyor, bir gün kısmet olur inşallah.
www.motorumla.net
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)