Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

İşte Dizel Motosiklet:)

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    Levsy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    NX 400
    Ses fena kafa ütüleyici gibi gelse de tahammül edilebilir sanırım.
    Benim çok hoşuma gitmeyen iki konu egzosun pozisyonu ve motosikletin yüksekliğine ragmen motorun yere yakın bulunmak zorunda olması.
    En azından egzosu neden olması gerektiği gibi arkaya uzatamamışlar acaba?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    motorcu48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2007
    Şehir
    marmaris ve muğla
    Motosikleti
    İNAZUMA keyfiii :DD
    adamlar electiriklileri çıkartmışlar hatta yarışmaları düzenleniyo dizel artık çok iğrenç bi teknoloji kaldı
    üstelik benziliden daha kirli hemde 3 aşa 5 yukarı aynı düzeyde gerek yok
    Mustafa Kemal Atatürk

  3. #23
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Alıntı motorcu48 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    adamlar electiriklileri çıkartmışlar hatta yarışmaları düzenleniyo dizel artık çok iğrenç bi teknoloji kaldı
    üstelik benziliden daha kirli hemde 3 aşa 5 yukarı aynı düzeyde gerek yok
    Benzinliden daha kirli değil. Yeni motorları takip etmiyorsunuz sanırım. Buarada bu kirlilik muhabbeti de fasa fiso, neyse... Ayrıca iğrenç bir teknoloji olduğuna da katılmıyorum. Henüz elektrik emeklemeye yeni başladı sayılır. Bu dizelin keyfini kimse veremez. Bence dizel en çok keyfi sürüşler için tercih edilir, teknolojisinden ötürü değil yani...
    #sürenadam

  4. #24
    Tolme - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2008
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha XMAX 400ABS, Motoran Vento 100
    herkesin atladığı bir konu var sesi gücü neysede titreşim ne durumda acaba ? bence güzel titriyordur dizel motor herzaman benzinliye göre daha fazla titrer
    İnsanlarıda Para Gibi Işığa Tutun, İçinde "ATATÜRK" Yoksa Sahtedir!!! - "Don't ride faster than your angels can fly"

  5. #25
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Bişey bulup bişeylisini istemek gibi olmuş bu

    Biri bu ses ne böyle! demiş...

    biri elenktiriklisi çıktı bu da ne oli ki demiş...

    Biri çok titrer bu beyaaa! demiş...

    Bende bişey diyim. bunun ağır bakımı kötü girer adama bi cbf150 parası bağışlatır...

    Yok size Diesel Power falan. tek silindir karakaçana devam

  6. #26
    motorcu48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2007
    Şehir
    marmaris ve muğla
    Motosikleti
    İNAZUMA keyfiii :DD
    Alıntı Syanur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benzinliden daha kirli değil. Yeni motorları takip etmiyorsunuz sanırım. Buarada bu kirlilik muhabbeti de fasa fiso, neyse... Ayrıca iğrenç bir teknoloji olduğuna da katılmıyorum. Henüz elektrik emeklemeye yeni başladı sayılır. Bu dizelin keyfini kimse veremez. Bence dizel en çok keyfi sürüşler için tercih edilir, teknolojisinden ötürü değil yani...
    neden iğrenç dedim anlatıyım
    ilk başta dizel motor teknolojisi ufak motorlara konmaz örneğin binek araçlarda hep yüksek cc entegre edilir küçük cc de tercih edilmez yapılmazda kaldıki motosiklet gibi küçük hacime bunu neden yapmadılar sanıyosun.zaten 800 cc anca yaparlar ybr125 te çıkarsınlar o sıkar biraz...

    her dizel benzinliden daha çok korbon salınımı yapmaktadır tamam teknoloji geliştiriliyo ama gıdım gıdım .en temiz yakıt lpg sonra benzin dizel diye gider ancak bunlarda kötünün iyisi gerek yok
    istanbul kadıköy-üsküdar arası halk dolmuşları elektirikli oluyor ve bu sene yanlış duymadınız yılbasından önce testleri bile yapıldı .youtube aç ne elektirikli araçlar motorlar bulacaksın
    tcp motorsikletleride araştır bi

    motosiklette dizel işe yaramaz malesef


    bunu mutlaka izle
    http://uskudar34.com/video/219-uskud...li-dolmus.html
    önemli olan bu teknoloji nasıl olsa ss de dizel olsa sesi iğrenç olcak bari elektirikli olsun
    Mustafa Kemal Atatürk

  7. #27

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Alıntı motorcu48 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    neden iğrenç dedim anlatıyım
    ilk başta dizel motor teknolojisi ufak motorlara konmaz örneğin binek araçlarda hep yüksek cc entegre edilir küçük cc de tercih edilmez yapılmazda kaldıki motosiklet gibi küçük hacime bunu neden yapmadılar sanıyosun.zaten 800 cc anca yaparlar ybr125 te çıkarsınlar o sıkar biraz...

    her dizel benzinliden daha çok korbon salınımı yapmaktadır tamam teknoloji geliştiriliyo ama gıdım gıdım .en temiz yakıt lpg sonra benzin dizel diye gider ancak bunlarda kötünün iyisi gerek yok
    istanbul kadıköy-üsküdar arası halk dolmuşları elektirikli oluyor ve bu sene yanlış duymadınız yılbasından önce testleri bile yapıldı .youtube aç ne elektirikli araçlar motorlar bulacaksın
    tcp motorsikletleride araştır bi

    motosiklette dizel işe yaramaz malesef


    bunu mutlaka izle
    http://uskudar34.com/video/219-uskud...li-dolmus.html
    önemli olan bu teknoloji nasıl olsa ss de dizel olsa sesi iğrenç olcak bari elektirikli olsun
    şimdi elektrikli olayı bam başka..

    Elektirkli araç yeni bir şey değil 1880 lilerden beri olan ibr şey ve içden yanmalı motorlardan önce yapılan motorlar elektrikli motorlardı.. ferdinand porsche yani poreschenin kurucusunun ilk yapdığı araç elektrikli bir araçdı keza henry fordun ilk yapdığı araç elektrikli bir araçdı ama verimsiz hantal ve kısa menzilli ve çok sık şarj istemesinden dolayı hepsi içden yanmalı motorlara döndüler..

    Elektrikli motor dediğim gibi yeni bir şey değil dizel ne kadar eski teknolji ise elektriklide o kadar eski bir teknoljidir.. tam aksine dizelci olmasamda haksızlık edemem dizel evrimini hızlı bir şekilde yaparken elektrikli araçlar yıllardır damla damla ilelemekdedir..

    misal 90 yılında çıkan clio elektrikli nin menzili 120 km iken 2012 yılında çıkan fluence elektriklinin menzili ancak 180km dir yani onca yılda topu topu sarf edilen 60 kmdir..
    peki dizel yada benzinlide nedir dersek o zamanlar bir depo benzinle 600 km ortalama gidilirken bu gün bu menzil ortalamada 1100 km lere çıkmışdır
    dizeldede sıçrama yaşanmışdır 90 lı yıllarda pek tercih edilmez verimsiz gürültülü hantal bulunurken ve menzilide ancak 500-600 km lerde gezinirken günümüzde gayet sessiz verimli performanslı ve ortalama 1400km lere kadar menzili uzamışdır..

    Elektrik teknolojisinden fazla bir şey beklememek lazım en verimli teslanın bile menzili 400km yi geçemiyorki tesladaki teknoloji en üst zirve seviyede ve tanesi yüz bin dolarlardan satılmakda oda amerikada ve seri fabrikasyon üretim yapılamıyor çok karmaşık bir yapısı olduğu için ancak sıraya girip gün alıyorsun..

    ben elektirkli araçlardan ümitliyim ve geleceği görüyorum ama şehir içi ulaşımda görüyorum tıpkı elektirkli minübüsler gibi menzili belli gidiceği fiks istikamet belli tüketiceği elektrik belli.. yada otobüsler metrobüsler.. yada mikro basit kısa menzilli şehir içinde bizi a noktasından b noktasına götürücek mikro elektrikli araçlar.. misal ranultnun tiwizzy si var bence tam bir şehir içi elektrikli aracı.. gün içinde gidiceğin yerler fiks sabittse km hesabın belliyse tam şehir içi ekonomi aracı..

    ama bu tip elektrikli araçlar hiç bir zaman uzun yol aracı olamazlar sen ben depoyu doldurdukmu düşünmeden çıkarız yola.. en kötüsü 500-600 km menzilimiz var benzini dert etmeyiz adım başı benzinlik.. elektrikli motorsikletlerin menzili henüz 100 km bile dayanmadı.. kaldıki nerde şarj ediceksin.. bunların yaygınlaşması menzilin artması v.b on yıllarca alıcak bir süreç o sürece kadar içden yanmalı motorlara mecburuz.. içden yanmalı motorlarıda illa benzin yada dizel ile çalıştırmak zorunda değiliz..

    kimse elindeki dizel benzinli motorları atıp sıfırdan elektrikli motorlara geçicek kadar zengin değil dünyada bu gün benzin yada dizelle çalışan sadece motor ve arabalar yok.. gemiler iş makinaları sanayi makinanları trenler v.b bir sürü şeyler var bunların hepsinin elektrikli sisteme geçmesi imkansız peki ne yapılıcak bu sistemleri alternatif çalıştırıcak yakıtlar üstünde çalışılıyor ve esasda gelecek bunda..

    misal hidrojen hho geleceğin yakıt sistemi olarak anılıyor ve bmw Gm hidrojenle çalışan araçlarını yapdılar ve geliştiriyorlar Gm 7.nesil hidrojen aracını yapdı.. yakında benzin yada dizelllerde basit ibr iki düzenleme ile tıpkı lpg gibi araçları hidrojenle çalıştırılıcabilicek.. bunun dışında shell yosundan benzin üretiyor ayrıca şeker pancarından ethanol ve kanola bezelye fındık zeytin gibi yağı bol bitkilerdende bio dizel üretile biliniyor..

    Yani elektrik teknolojisi dünyayı kurtarmaz ama dünyanın üstündeki yükü hafifletir hava emisyon oranlarına çok büyük faydası olur bilhassa büyük şehirlerde ulaşımda..

  8. #28
    motorcu48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2007
    Şehir
    marmaris ve muğla
    Motosikleti
    İNAZUMA keyfiii :DD
    Alıntı logaritma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    şimdi elektrikli olayı bam başka..

    Elektirkli araç yeni bir şey değil 1880 lilerden beri olan ibr şey ve içden yanmalı motorlardan önce yapılan motorlar elektrikli motorlardı.. ferdinand porsche yani poreschenin kurucusunun ilk yapdığı araç elektrikli bir araçdı keza henry fordun ilk yapdığı araç elektrikli bir araçdı ama verimsiz hantal ve kısa menzilli ve çok sık şarj istemesinden dolayı hepsi içden yanmalı motorlara döndüler..

    Elektrikli motor dediğim gibi yeni bir şey değil dizel ne kadar eski teknolji ise elektriklide o kadar eski bir teknoljidir.. tam aksine dizelci olmasamda haksızlık edemem dizel evrimini hızlı bir şekilde yaparken elektrikli araçlar yıllardır damla damla ilelemekdedir..

    misal 90 yılında çıkan clio elektrikli nin menzili 120 km iken 2012 yılında çıkan fluence elektriklinin menzili ancak 180km dir yani onca yılda topu topu sarf edilen 60 kmdir..
    peki dizel yada benzinlide nedir dersek o zamanlar bir depo benzinle 600 km ortalama gidilirken bu gün bu menzil ortalamada 1100 km lere çıkmışdır
    dizeldede sıçrama yaşanmışdır 90 lı yıllarda pek tercih edilmez verimsiz gürültülü hantal bulunurken ve menzilide ancak 500-600 km lerde gezinirken günümüzde gayet sessiz verimli performanslı ve ortalama 1400km lere kadar menzili uzamışdır..

    Elektrik teknolojisinden fazla bir şey beklememek lazım en verimli teslanın bile menzili 400km yi geçemiyorki tesladaki teknoloji en üst zirve seviyede ve tanesi yüz bin dolarlardan satılmakda oda amerikada ve seri fabrikasyon üretim yapılamıyor çok karmaşık bir yapısı olduğu için ancak sıraya girip gün alıyorsun..

    ben elektirkli araçlardan ümitliyim ve geleceği görüyorum ama şehir içi ulaşımda görüyorum tıpkı elektirkli minübüsler gibi menzili belli gidiceği fiks istikamet belli tüketiceği elektrik belli.. yada otobüsler metrobüsler.. yada mikro basit kısa menzilli şehir içinde bizi a noktasından b noktasına götürücek mikro elektrikli araçlar.. misal ranultnun tiwizzy si var bence tam bir şehir içi elektrikli aracı.. gün içinde gidiceğin yerler fiks sabittse km hesabın belliyse tam şehir içi ekonomi aracı..

    ama bu tip elektrikli araçlar hiç bir zaman uzun yol aracı olamazlar sen ben depoyu doldurdukmu düşünmeden çıkarız yola.. en kötüsü 500-600 km menzilimiz var benzini dert etmeyiz adım başı benzinlik.. elektrikli motorsikletlerin menzili henüz 100 km bile dayanmadı.. kaldıki nerde şarj ediceksin.. bunların yaygınlaşması menzilin artması v.b on yıllarca alıcak bir süreç o sürece kadar içden yanmalı motorlara mecburuz.. içden yanmalı motorlarıda illa benzin yada dizel ile çalıştırmak zorunda değiliz..

    kimse elindeki dizel benzinli motorları atıp sıfırdan elektrikli motorlara geçicek kadar zengin değil dünyada bu gün benzin yada dizelle çalışan sadece motor ve arabalar yok.. gemiler iş makinaları sanayi makinanları trenler v.b bir sürü şeyler var bunların hepsinin elektrikli sisteme geçmesi imkansız peki ne yapılıcak bu sistemleri alternatif çalıştırıcak yakıtlar üstünde çalışılıyor ve esasda gelecek bunda..

    misal hidrojen hho geleceğin yakıt sistemi olarak anılıyor ve bmw Gm hidrojenle çalışan araçlarını yapdılar ve geliştiriyorlar Gm 7.nesil hidrojen aracını yapdı.. yakında benzin yada dizelllerde basit ibr iki düzenleme ile tıpkı lpg gibi araçları hidrojenle çalıştırılıcabilicek.. bunun dışında shell yosundan benzin üretiyor ayrıca şeker pancarından ethanol ve kanola bezelye fındık zeytin gibi yağı bol bitkilerdende bio dizel üretile biliniyor..

    Yani elektrik teknolojisi dünyayı kurtarmaz ama dünyanın üstündeki yükü hafifletir hava emisyon oranlarına çok büyük faydası olur bilhassa büyük şehirlerde ulaşımda..
    bence dünyayı kurtarır
    sokaktaki adam sera gazından nefes çekemiyosa ozon tabakasını fosil yakıtlarla inceltiyorsak bence kurtarır
    şimdi 90 lı yıllar demişsin doğrudur peki onca zaman neden hiç bir ilerleme olmamış hemen hemen anlıyabiliymusun
    çünkü dünyayı yöneten buyuk eller bu yakıt bitene kadar kazanç döngüsünde fosil yakıtı kullanıcaklarda ondan
    renault gibi dandik bir marka neden bu teknolojiyi sıradan bir acada anında adepte etti aslında seninde bahsettiğin gibi bu mevzu hep vardı sadece çıkar davası(renault ada british petrol kazık atmış)


    bu mevzunun derinine inmeye gerek yok sonuçta teknolojiye bak
    metro elektirikle çalışıyo eğer dizelle çalışsaydı yerin altında milleti zehirlerdi peki sıkıntı varmı ?
    elektirikliyi herzaman desteklerim haksızlık kime yapılmış
    sessiz ,cimri ,çevreci olay budur

    tek kaygım süpersporttaki ses kaybı
    Mustafa Kemal Atatürk

  9. #29
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Alıntı motorcu48 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    neden iğrenç dedim anlatıyım
    ilk başta dizel motor teknolojisi ufak motorlara konmaz örneğin binek araçlarda hep yüksek cc entegre edilir küçük cc de tercih edilmez yapılmazda kaldıki motosiklet gibi küçük hacime bunu neden yapmadılar sanıyosun.zaten 800 cc anca yaparlar ybr125 te çıkarsınlar o sıkar biraz...

    her dizel benzinliden daha çok korbon salınımı yapmaktadır tamam teknoloji geliştiriliyo ama gıdım gıdım .en temiz yakıt lpg sonra benzin dizel diye gider ancak bunlarda kötünün iyisi gerek yok
    istanbul kadıköy-üsküdar arası halk dolmuşları elektirikli oluyor ve bu sene yanlış duymadınız yılbasından önce testleri bile yapıldı .youtube aç ne elektirikli araçlar motorlar bulacaksın
    tcp motorsikletleride araştır bi

    motosiklette dizel işe yaramaz malesef


    bunu mutlaka izle
    http://uskudar34.com/video/219-uskud...li-dolmus.html
    önemli olan bu teknoloji nasıl olsa ss de dizel olsa sesi iğrenç olcak bari elektirikli olsun
    1.si dizel ufak motora konulur. O eskidendi. Eski verimsiz dizel motorlardan kaynaklanıyordu, küçük hacimde pek bir işe yaramıyorlardı. VW nin 2000lerin başında çıkardığı 1900cc 110 hp lik dizeli ile aynı gücü ve daha fazla torku sağlayan 1500cc Hyundailer 2006 yılından beri satışta(aslında daha önceden). Hatta şuanki 1600cc lik motor ile 128 hp! güç elde ediyorlar. Bu eskiden mümkün değildi. 1200cc VW dizelleri fink atıyor dışarıda. 800cc lik Smart dizel motoru var. Ve tahminim öyle ki bu motosiklete de smart'ın dizel motorunu koymuşlar. Anlayacağın gittikçe dizel hacimler küçülüyor. Eskiden 1600cc dizelin lafı bile olmazdı. Ha 125cc yapamazlar mı bilmiyorum. Bu 800cc dizel bile 3,5 lt dizel yakıt tüketiyorsa neden 125cc dizel yapsınlar ki?

    2.si Yeni nesil dizel motorların karbon salınımını daha yakından takip etmelisin. Sen yine eskide kalmışsın

    Dizel - Benzinli CO2 karşılaştırma

    Dizel - Benzinli CO2 karşılaştırma_2

    En basitinden buradan görebilirsin. Modellerdeki motorları "teknik bilgi" başlığında karşılaştırıp, sayfanın en altında olan CO2 emisyonlarına bakabilirsin. (2.0 tdi bile 1.4 tsi den daha az emisyona sahip)

    3.sü Evet elektrikli motorlar konusunda sana katılıyorum, sonuçta en çevreci motorlar onlar. Üstelik hemde en ekonomik. Evet dolmuşların elektrikli olması çok güzel, çünkü çok mantıklı. Ama böyle bir Enduro motorun elektrikli olması mantıklı değil. Şuan elektrikli cup/bisiklet tarzı motorlar var, genelde çok kısa mesafeli kuryecilikte kullanılıyor. Evet onlar çok güzel, bende destekliyorum. Ama Dizel eskidi artık elektrikliye geçelim mantığını benimseyemedim. Elektrikliyi destekliyoruz ancak henüz dizeli bir kenara atacak toplam verimliliğe ulaşamadı bence. Zaten logaritma da durumu çok güzel açıklamış.

    @Logaritma

    Verdiğin bilgiler çok güzel, gerçekten çok güzel. Ayrıyetten teşekkür etmek istedim
    #sürenadam

  10. #30
    motorcu48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2007
    Şehir
    marmaris ve muğla
    Motosikleti
    İNAZUMA keyfiii :DD
    syanür kardeşim sen kendini öyle avut
    kötünün iyisi hesapları yapıyosunda dizel teknolojisini hergeçen gün günümüze güncelliyorlar en son euro 5 standartlarını getirmişlerdi evet belki carbon salınımını düşürmüş olabilirle bunları bende yeni gördüm ancak talebin fazla olduğu üründe tüketim arttıkca ne olucak dizel fiyatları oldukca cok çıkıcak şuanda benzin fiyatını vereyim

    kurşunsuz dizel

    4,36 3,90

    bundan 8 sene önce dizel araçlar bineklerde patlama yaratırken fiyatları benzinin yarısı etmezken nerdeyse benzine yetişiyo
    günümüzde hala bakarsan bazıları dizel araç almıyolar neden diyosun ,hem pahalı hemde benzinle arasında bir fark yokki diyolar

    sesli çalışıyo gargar üstelik motosiklet işi otomobil sektörüne benzemez motosiklet devir işi
    dizel araç ise yüksek cc hala bile
    bu teknoloji iyi olsa bunu zaten japonlar çoktan yapardı vede 125 cc kadar düşürürdü demekki gerek yokmuş

    zaten içten yanmalı bir dünya kuralları yüzünden dünya şu durumunda ben o yüzden bunu çok gereksiz görüyorum
    neden yenilenebilir bir ürün varken fosil kullanılsın ki

    verdiğin 3.8 ortalama ise şehir dışında alınan bir ölcümdür bu gayet doğal zaten 5.dan başlıyo emsal ccleride şehir dışında
    ancak büyük cc olarak asıl iş şehir içine gelsin o zmanda ekonomik olucak mı?
    ha elektirikte pahalanır pahalansın ama rüzgardan güneşten bile üretilebiliyor bu ne güzel dimi...
    hem enduro alıcaksın doğayı börtü böce seviceksin ama en cok sen zehirliyiceksin olucak iş değil bu yüzden saçma bir teknoloji bence geri kalmış bu devirde keşke 8 sene önce olaydı
    Mustafa Kemal Atatürk

  11. #31

    Üyelik
    20 Ağustos 2011
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Hayat[H]onda

    Sesi burada daha açık net,Massey Ferguson Traktor gibi maşallah

  12. #32
    Kocaeli İl Temsilcisi piyanist_irf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2011
    Şehir
    kocaeli- karamürsel
    Motosikleti
    kawasakı versys,honda wın-go
    iyiyymiş valla CDI teknolojiside var yakında HDI, TDI teknolojiside çıkar motosiklet camiasına bomba gibin düşer zaten benzin almış gidiyor dizeller her zamanki gibi arabalardaki tarz farkla satılır ,

    uzuuuuunnn km ler sorunsuz gider enjektörleri memem yapar turbosu arıza yapar yandı gülüm keten helva

    ama şaka biyana yollarda dizel makinaları görmek güzel , hele videodaki dehşet ül vahşet
    | ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌|
    |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| http://www.irfmotor.com/

  13. #33
    _pLay_06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Haziran 2009
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    Honda CBR 250R - Citroen C5 SX PK
    bende ıstıyorum bundan bende bende bendeeeee

  14. #34
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    O videoları dün gece izlemiştim. Motor harbiden çok cezbedici. Ben şahsen sürüş olarak dizeli benzinliye tercih ederim. Daha torklu çünkü.

    Alıntı motorcu48 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ...
    Son yazdığınız mesaj için konuluyorum. Ben neden kendimi avutayım? Siz kendi düşüncelerinizi aktarıyorsunuz ama bunlar sanki genel-geçer kurallarmış gibi. Bense gerçekleri yazdım, bilgi verdim, yorum da yapmıyorum artık. Siz hala "neden dizel olsun?", "çevreyi en çok sen kirletiyorsun" "insanlar dizel ile benzinli arasında fark yok diyor" felan diyorsunuz. Anlamadım ben sizi Neyse umarım elektrikli motorlar da iyice kullanılır duruma gelir de siz de mutlu olursunuz. Ama bence şuandakinin tadını çıkarmaya bakın derim
    #sürenadam

  15. #35
    cihangir151 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2010
    Şehir
    kuşadası
    Motosikleti
    Yamaha Xmax 250 Ironmax
    dikkat edin yanlış görmüyorsam o bir "turbo dizel" güzel iş çıkarmışlar ses bi şekilde halledilebilir gibi geliyor da fiyat pahalı gibi 14600 euro civarında

  16. #36
    Raphae1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mart 2011
    Şehir
    FENERBAHÇE, Çanakkale ve İstanbul
    Motosikleti
    Er6-F-Cbf 1000+YBR 125, gts250-cbf150-600rr-mt07
    motorun şeklide gayet güzel sadece egzoz yeri olmamış. marmaris zaten o motor türkiyeye gelirse serviside mutlaka gelir
    ARTİSTLİĞİN SONU FİGÜRANLIKTIR...

  17. #37
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Alıntı Raphae1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motorun şeklide gayet güzel sadece egzoz yeri olmamış. marmaris zaten o motor türkiyeye gelirse serviside mutlaka gelir
    Motoru Türkiye'ye kadar ithal edecek sayıda ürettiklerini sanmıyorum Gerçi motor smart'a ait ise olabilir aslında.

    Egzoz olayı ise bir videoda çok belli oluyordu ve o an dikkatimi çekti. Egzozun arkaya doğru uzaması gereken kısımda ne olduğunu çözemediğim bir motor aksamı buluynuyordu. Bu büyük ihtimalle dizel motor oluşundan ve eğer doğru tahmin ediyorsam araba için dizayn edilmiş bir motorun alıp oturtulmasından dolayı çözülememiş bir durum. Egzoz zoraki olarak öne bükülmüş. Bence rezalet bir görüntü, tek hoşuma gitmeyen şey o oldu motorda.
    #sürenadam

  18. #38

    Üyelik
    29 Haziran 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    2011 Triumph Tiger 800
    iyiymiş yaaa cdi motor, turbo dizel, şaftlı falan gayette alınabilir bir motor ama herkesin dediği gibi çalışma sesi pek cezbetmiyor maalesef

  19. #39
    bassturbin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Xj6 Diversion F
    Egzostu kasıtlı öyle yapmışlar, değişik susturucuyla ve uzun boruyla daha basık bir ses elde edilir.
    Aprilia RS 250 GP Nº1


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)