Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
Reklam Alanı

Motor Kurye

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #41
    Carbon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2011
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Yol verdim gitti.
    Dostlar dışarıdan çok kolay gibi gözükebilir bence en zor işlerden biri.hele bu kış vaktinde.yerler kar buz. Arabalar zincirle geçmişler buzu parça parça yapmışlar. Kolaysa düz tut motoru.fren desen sıfır. Yani yeter artık yağmur yağsın sel olsun her yer ıslak olsun kar olmasın diyor insan.dün 2 dk da bir elimle vizörü temizlemek zorunda kaldım.karları atıyorum 2 dk da gene kar kaplanıyor.

    Ecza depolarının araçlı kuryeleri var aç kaloriferi akşama kadar sıcacık yerde dur.şartlar benzerdir muhtemelen...


    REKLAM ALANI
    Motomax
  2. #42

    Üyelik
    10 Ocak 2012
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    kanuni tiger
    walla yazık sana ben 3 sendir kuryelik yapıyorum şuanda çalıştım firma ile kıyaslarsam harbi yazık sana kusura bakma illa sölrdin firmalar olcaksa Burger King den şaşma

  3. #43

    Üyelik
    18 Temmuz 2010
    Şehir
    Sakarya
    Motosikleti
    SYM GT EVO 250 İ
    http://www.elemanonline.com/eleman.php?id=997263

    Arkadaşlar aslında teknisyenim ama işsizim ne derseniz başvurayım MNG ye .

  4. #44

    Üyelik
    08 Ocak 2012
    Alıntı wxkare adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    walla yazık sana ben 3 sendir kuryelik yapıyorum şuanda çalıştım firma ile kıyaslarsam harbi yazık sana kusura bakma illa sölrdin firmalar olcaksa Burger King den şaşma
    Hangi firmada çalışıyorsun? Çalışma şartları ve maaş durumu nasıl ?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 04:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:12 ----------

    Alıntı samsam adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://www.elemanonline.com/eleman.php?id=997263

    Arkadaşlar aslında teknisyenim ama işsizim ne derseniz başvurayım MNG ye .
    bi ara konuş detayları öğren aklına yatarsa kaçırma

  5. #45
    Carbon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2011
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Yol verdim gitti.
    Alıntı samsam adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://www.elemanonline.com/eleman.php?id=997263

    Arkadaşlar aslında teknisyenim ama işsizim ne derseniz başvurayım MNG ye .
    Araçlı kurye ise başvurabilirsin motorlu kurye ise pek tavsiye etmem.Havalar berbat lüks ve sıcacık aracın içinde gitmek varken dışarıda olmak mantıklı değil.Hele ki asgari ücrete...

  6. #46

    Üyelik
    10 Ocak 2012
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    kanuni tiger
    Alıntı Fredyy07 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hangi firmada çalışıyorsun? Çalışma şartları ve maaş durumu nasıl ?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 04:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:12 ----------



    bi ara konuş detayları öğren aklına yatarsa kaçırma

    bursa görüklede çalışıyorum günde 10 saat haftada bi gün izin 1000 tl maaş + sigorta + attın paketten %2 pirim

  7. #47
    erro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2008
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    tracer 900
    kurye arkadaşların hepsine bu kış şartlarında canı gönülden kolaylıklar diliyorum

  8. #48
    kanmix_x - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Şubat 2012
    Şehir
    Gonya- Mevlana Selçuklu
    Motosikleti
    Cbf150,Ybr,Tvs üçlüsü :)]
    İş yerimin iflas etmesi üzerine parasız kalmış durumdayım A2 ehliyeti aldıktan sonra burger king de felan moto kuryelik yapmayı düşünüyorum

    Daha öncedek kuryelik tecrübem yok hemen işe alırlarmı ilk 1 iki hafta sıkıntı zorluk çekerim ama işi kaptıktan sonra sorun deyil benim için

    Trafikte felan hemen harcarlarmı beni Kaskım ekipmanım yok en ayda en az 800 tl geçmesi lazım elime

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:14 ----------

    Ee güncelll
    İmza yok
    Ne Oldu Ha, Vuruyummu Sırtına
    Oğlum Bak Git

  9. #49

    Üyelik
    18 Mart 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    kanuni windy s 125
    ben domınosta calısıorum 1 ay oldu.evet domınos zahmetlı bıraz ama burgerı cok tavsıye edıyorlar cunku cok angarya ıs yok ve bahsıs fazla ımıs.kanmıx 1 ay once bende senın gıbı dusunuordum hatta sadece surucu kursunda olmak uzere ıkı kere motor surmek nasıp olmustu yanı sıfır tecrube.ama su an gayet rahatım fakat benım soyle avantajım var bolge kucuk oyle e5 lerde surunmuyorum mahale ıcı sakın trafık.hıc sıkıntı cekmezsın besmele cek yeter hayatta basarılar...
    ASIM'ın nesli diyordun ya nesilmiş gercek,çiğnetmedi namusunu çiğnetmeyecek...

  10. #50

    Üyelik
    08 Ocak 2012
    Alıntı rcpssmn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben domınosta calısıorum 1 ay oldu.evet domınos zahmetlı bıraz ama burgerı cok tavsıye edıyorlar cunku cok angarya ıs yok ve bahsıs fazla ımıs.kanmıx 1 ay once bende senın gıbı dusunuordum hatta sadece surucu kursunda olmak uzere ıkı kere motor surmek nasıp olmustu yanı sıfır tecrube.ama su an gayet rahatım fakat benım soyle avantajım var bolge kucuk oyle e5 lerde surunmuyorum mahale ıcı sakın trafık.hıc sıkıntı cekmezsın besmele cek yeter hayatta basarılar...
    Haklısın Ama Allah Kolaylık Versin Dominos Gibi BirYerde Çalışıyorsan Allah Sabır Versin İnan Sömürüyorlar Adamı

  11. #51
    kanmix_x - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Şubat 2012
    Şehir
    Gonya- Mevlana Selçuklu
    Motosikleti
    Cbf150,Ybr,Tvs üçlüsü :)]
    Burger king iyi gibi ama çevreyide iyi bilirim semtleri felan ama bu tam adresi nasıl bulucaz ki
    İmza yok
    Ne Oldu Ha, Vuruyummu Sırtına
    Oğlum Bak Git

  12. #52

    Üyelik
    17 Temmuz 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Keeway Super Light 150
    söylediklerini anlıyorum ve yaşadım sistem bozuk mödern kölecilik sanki ama bilaf vardır { para icin şerefini satmaki parasiz kalınca şerefşiz kalma}

  13. #53
    Gassal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ocak 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    HONDA PS 150İ
    Arkadaşlar moto kurye firmaları ile alakalı bilgileri tazeleyecebilecek arkadaşlar varmı?Yakın zamanda Part Time moto kurye işine başlayacağım malum restoranlarda.Hangi firmalar iyidir kötüdür bir yardımcı olursanız sevinirim.Ben Pizza Pizza şubesiyle konuştum.Saçma sapan şartlar söyledi (akşam 6 dan gece 12 ye kadar saati 5 tl paket başı 0,5 kuruş )çalışmam bu şekilde dedim çıktım.Olursa Burger King ve Mc Donalds düşünüyorum.Dominos'un durumu aynımı hala bilen varmı bu arada.Çok sağolun şimdiden.Benim içinde hayırlısı...

  14. #54

    Üyelik
    18 Ağustos 2016
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    (Şuan Motorsuz)
    Alıntı sapo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    valla hocam ben kuryelik yapmadim bu firmalarin hicbirindede calismadim fakat bunlar kan emici kene gibi firmalar cok calisacaksin az para kazanacaksin mantik heryerde ayni durust olmayacaksin isi savsatlatacaksin gittigin yerden gelmek bilmeyeceksin aptal moduna gececeksin tabak canak comlek kiracaksin laf soylediklerinde tamam efendim katiliyorum dogru haklisiniz diyeceksin yuzsuz olacaksin anladim efendim diyeceksin ama ayni seyleri yapmaya devam edeceksin o zaman az calisip az ayni parayi kazanirsin hemde o calistigin yerden emekli olana kadar calisirsin tecrubeyle sabittir hem turkiyede hem turkiye disinda cark boyle donuyor calismayan dalavereci adamlar daha uzun sure ayni yerde calisabiliyorlar durust olanlar hem cok calisip hemde ilk olarak kapi disari ediliYor.
    Yaşadığın bölgede köfteci yusuf varsa girmeni öneririm. 1800gibi bir maaş + 750tl motor yıpranma parası hergün içinde 7lt benzin. tek şartı kendi motorunla işe gelmen aylık maaşın bahşiş derken 3000tl'yi buluyor düşün derim

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:21 ----------

    çok siparişe çıkıyorsun fakat etkili kullandınmı benzinin arttığı bile oluyor günlük ortalama 250km+ yol yapıyorsun
    Motor ruhunu ele geçirdiyse, Asla bu duyguyu değiştiremezsin!

  15. #55

    Üyelik
    10 Aralık 2016
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    joymax 250, R25 mat gri
    Bu nasıl bir konu hortlamasıdır gözlerim pörtledi ama ilginç 4 koca yıl geçmiş sorunlar hala aynı ilginç

  16. #56

    Üyelik
    20 Aralık 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Gsx-R 1000(gixxer k9)
    Alıntı Gassal adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar moto kurye firmaları ile alakalı bilgileri tazeleyecebilecek arkadaşlar varmı?Yakın zamanda Part Time moto kurye işine başlayacağım malum restoranlarda.Hangi firmalar iyidir kötüdür bir yardımcı olursanız sevinirim.Ben Pizza Pizza şubesiyle konuştum.Saçma sapan şartlar söyledi (akşam 6 dan gece 12 ye kadar saati 5 tl paket başı 0,5 kuruş )çalışmam bu şekilde dedim çıktım.Olursa Burger King ve Mc Donalds düşünüyorum.Dominos'un durumu aynımı hala bilen varmı bu arada.Çok sağolun şimdiden.Benim içinde hayırlısı...
    2,5 yıldır mc de çalışıyorum. Olabilir saçma sapan yerlere yönelmeyin. Girebilirsiniz kfc ye girin bu işte dn güzel rahat firma.

  17. #57
    Gassal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ocak 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    HONDA PS 150İ
    Mc donalds ın part time şartları hakkında bilgi verebilirmisin

  18. #58

    Üyelik
    20 Aralık 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Gsx-R 1000(gixxer k9)
    Alıntı Gassal adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mc donalds ın part time şartları hakkında bilgi verebilirmisin
    Senin için aradım patronu.
    7.90 brüt saatlik ücreti+ paket
    Pirimi. Oda 55, 65 kuruş bişey.

    Ama kfc de 4 saat çalışırsan 1000 tl alabilirsiniz. Mc de 700-750 gibi bişey oluyor.

  19. #59
    Gassal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ocak 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    HONDA PS 150İ
    Anladım hocam çok sağol. Bugün KFC ye uğrayacağım zaten.En iyisi KFC ile burger king mış zaten.Hayirlisi.

  20. #60

    Üyelik
    20 Aralık 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Gsx-R 1000(gixxer k9)
    Alıntı Gassal adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Anladım hocam çok sağol. Bugün KFC ye uğrayacağım zaten.En iyisi KFC ile burger king mış zaten.Hayirlisi.
    Kfc çok iyi bu konuda. Kuryeyi düşünen tek şirket diyebilirim size. Tek sıkıntısı işe girişiniz çok uzum sürede yapılıyor. 15 gün filan sürer. Tanıdıklarım 11 12 senedir kfc de.


    ANES MOTOR

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)