Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Biraz Yardım :)

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    09 Eylül 2011
    Şehir
    Lüleburgaz
    Motosikleti
    Honda CBR125R
    Merhabalar. Cok arastırdıgım fakat hala net bir cevaba ulasamadıgım bir konuyu sizlerle paylasmak istedim. 2011 Cbr125r'a sahibim ve racing maceramı devam ettirmek istiyorum. öyle hızlı kullanan hareketler yapan bi sürücü degilim. Merak ettigim konuya gelelim cbr125r dan sonra cbr600rr'a gecis yapılabilir mi yoksa araya bir 250'lik sıkıstırmak gerekir mi? Lütfen konunun dısına cıkmayalım. Herkese iyi forumlar.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    serdar60 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ekim 2011
    Şehir
    Tokat / Zile
    Motosikleti
    Fz6 Fazer
    benim daha önceden hiç vitesli motosiklet kullanmışlığım yokken 250 cc motosiklet alıp kullanmaya başladım. yaklaşık olarakta 3 aydır kullanıyorum. 2 kere uzun yol tecrübem var. yani toplasan 2000 km ya yapmışımdır ya yapmamışımdır... sezona cbr 600 f almak için para biriktirmeye başladım. 125 liği uzun süredir kullanıyorsan bence araya 250 lik sıkıştırmana gerek yok. bu arada bunu tecrübeli biri olarak söylemiyorum. kendimi senin yerine koyarak söylüyorum.

  3. #3

    Üyelik
    09 Eylül 2011
    Şehir
    Lüleburgaz
    Motosikleti
    Honda CBR125R
    Ya zaten direk gecersem pek zorluk cekicegimi düsünmüyorum. Ama beni süpheye düsüren 13 bg den 120 bg ye direk gecmek :D

  4. #4
    Rocknrolla - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    BMW K100 rt Mondia Drift
    Berke cbr 125 ile kaç km yaptın ?
    Ben jack'in kalın bağırsağıyım..

  5. #5

    Üyelik
    09 Eylül 2011
    Şehir
    Lüleburgaz
    Motosikleti
    Honda CBR125R
    Motorum daha 223 km de Havalar cok kötü asırı sis var yerler cok kaygan aldıgım günden beri bi kac kere havalar düzgün oldu su an yatıyor. Ben gecmeyi 2000 km den önce düsünmüyorum zaten.

  6. #6
    sercan2667 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2010
    Şehir
    MERSİN
    Motosikleti
    '''14 Crypton&''05 TDM 900''22 GSX-S 1000
    600 F için rahat kullanırsın diyebilirim
    2020 'Tracer 900 İcon Blue

  7. #7
    Rocknrolla - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    BMW K100 rt Mondia Drift
    2000 km çok erken, en az bi 10.000 km yapmanı öneririm, bu süre içinde cbr 125e tam anlamıyla hakim olmuş olursun
    Ben jack'in kalın bağırsağıyım..

  8. #8

    Üyelik
    09 Eylül 2011
    Şehir
    Lüleburgaz
    Motosikleti
    Honda CBR125R
    Alıntı Rocknrolla adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2000 km çok erken, en az bi 10.000 km yapmanı öneririm, bu süre içinde cbr 125e tam anlamıyla hakim olmuş olursun
    Tesekkür ederim.

  9. #9
    arca94 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Şehir
    İstanbul - Lüleburgaz
    Motosikleti
    Bajaj Boxer
    Alıntı Rocknrolla adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2000 km çok erken, en az bi 10.000 km yapmanı öneririm, bu süre içinde cbr 125e tam anlamıyla hakim olmuş olursun
    İnanır mısın aynısını salı günü ben söyledim arkadaşa..
    x Fikirler, zorla ve şiddetle, top ve tüfekle asla öldürülemez! -Mustafa K. ATATÜRK-
    Acemi Motorcunun El Kitabı: -http://acemimotor.blogspot.com/-
    -arcadiril.blogspot.com-

  10. #10
    yashukawa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2011
    Şehir
    gaziantep
    Motosikleti
    Honda CBR 250r
    13 bg'den 120 bg geçmek ne kadar mantıklı demişsin de cbr 250 26 bg, 26 bg'den 120 bg ye geçmek ne kadar mantıklı olur

  11. #11
    Raphae1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mart 2011
    Şehir
    FENERBAHÇE, Çanakkale ve İstanbul
    Motosikleti
    Er6-F-Cbf 1000+YBR 125, gts250-cbf150-600rr-mt07
    klasiktir "ben öyle hız yapan sürücülerden değilim" cümlesi. altında 600 rr olupta sehir içinde 30 km/s ile giden varmı acaba? Yoksa o motoru niye alırki insan gücü-ivmelemeyi hissetmeyecekse, sadece görüntü için mi? Hiç sanmıyorum. Ha burda 600 luk alan herkes 200 -300den asa gıtmesın demek istemedım yanlıs anlasılmasın. Ama hız yapmam falan diye de kımse kımseyı kandırmasın tabı önce kendinizi kandırmayın derim

    Bak daha motorun 223 km de .Rocnroll unda dedıgı gıbı en az 10 bin km yap, yap ki hem tecrubelerın artsın hem de motorunu ıyıce tanı derim. benım motorum şuan 9bin km de fakat hala son hızını görmüş değilim. Kaç yapıyor diyen arkadaşlarıma bile daha ben bile bilmıyorum diye cevap verıyorum(apaçiler hariç)
    ARTİSTLİĞİN SONU FİGÜRANLIKTIR...

  12. #12
    drsteel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ağustos 2010
    ben bunu anlamıyorum. hemen büyütme hevesini. acaba biraz doyumsuzmuyuz ne? bence 2 yıl bu motora binmeni tavsiye ederim. iyice ustalaştıktan sonra büyük motor almalısın. örnek olarak şimdi ben trafikte giderken içimden diyorumki şu kavşaktan geçerken şimdi bir araba çıkıp önüne kıracak dikkat et diyorum. kavşağa geldiğimde önümde hiç olmayan bir doblo tabii ben relaks bir şekilde yoluma devam ediyorum. 600 lük makineyi alınca allah ne verdiyse basacaksın. yol hakkı senin olduğu kavşaklara dikkat etmeden gireceksin. sonra şansa kalacak herşey. eğer bilinçli bir sürücü isen kendini avrupada yaşıyormuş gibi düşün. onlar belli bir km yapmadan senin daha yüksek cc motor kullanmana izin vermiyorlar.

  13. #13

    Üyelik
    24 Haziran 2011
    motosiklet kullanmak araba kullanmaya benzemez. birokadar kolay ve bir o kadarda zordur. bant aralığı geniştir. motosiklet üstünde km veya yıl olarak ne kadar geçirdiysen bu tecrubeni ortaya çıkarır. ister mobilet ister küçük vitesli vya vitessiz.
    600cc ss bir motor kullanmak için
    motosiklet tecrüben çok azsa önce 125cc ss sonra 250cc ss 250 cc en az 4-5000km devirmen gerekiyor çünkü 125cc motorda hataları tolare edebiliyorken 250cc de bu tolare azalır çünkü max süratleri oldukça yükesektir. 250cc de yaşayacağın her adrenalin her korku seni zamanla kendine güvenini arttıracak ve gaza basmadan önce birkez dah düşüneceksin düşünemiyosan bile hislerin sana ooops yavaş veya dikkatli ol şimdi diyecek bunu demesi için yetei kadar km yapmalısın.
    yok ben kendime güveniyorum demenle olmuyor çünkü alacağın motor bir binek otomobilden daha güçlü hızlı ve hafif
    en küçük dalgınlık ufacık bir dikkatsizlik (bu tecrubeyle azalan bişey) seni geri alamayacağın bir sonuca götürür.
    vitesli motor kullanan herkes tecrübeli olsun olmasın 600 veya 1000 veya dha üstü ss bir makina sürebilir. sadece yolda düz bir şekilde kilometrelerce küçük bir devir aralığında bir iki vitesle bu motosiklet sürebiliyor olur. motosikleti sürmek ile motora hakim olup sürmek bambaşka birşeydir.
    bazı arkaşlar motosiklet olsun araba olsun direksiyonu sağa sola çevirip, vites atıp gaza basmayı öğrenince kendilerini pilot sanıyorlar şoför veya sürücü diyelim
    ama işin aslı o değil
    aracına hakim olup ta sürmek pilotluktur aynaları kullanabilme frenleri doğru kullanabilme viraj bilgisi yol bilgisi havadurmuna göre icraatını kullanabilmektir.

    araç kullanıyorsanız hayatta kalmak sizin eğitiminize ve tecrubenize bağlıdır. kendine güven tak başına tamamen bir risktir. gerisi size kalmış

  14. #14
    Omicron - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Nisan 2009
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Gitti Güzelim GSR
    Alıntı CbrBerke adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motorum daha 223 km de Havalar cok kötü asırı sis var yerler cok kaygan aldıgım günden beri bi kac kere havalar düzgün oldu su an yatıyor. Ben gecmeyi 2000 km den önce düsünmüyorum zaten.
    eğer gelecekte yüksek hacimli bir motora binmek istiyorsan her hava koşulunda altındaki motorun neler yapabileceğini öğrenmen gerek. yok ben motora sadece yazın biniyorum dersen yaz günlerinden birinde belediye orta refüjü sulayacam derken yolu da suladı mı anlarsın neden bu cümleleri kurduğumu. 233 km BAŞLANGIÇ. 10.000 km EMEKLEME. 20.000 km YÜRÜME. ben 125 cc'de 70.000 km yol yaptım. 250 cc'de 5.000 km 500 cc de 3.000 km. 600 cc kullanıyorum 23.000 km. 600 cc motorda hala daha emekleme kategorisindeyim. yaz,kış yağmur,çamur dinlemeden motor kullanıyorum ve hala emeklemedeyim. tavsiyem motoru ve trefiği hatasız anlamaya başlamadan motor silindir hacmini yükseltme.

    saygılar.
    AKILLILAR DÖVÜŞMEDEN KAZANIR, cahiller kazanmak için dövüşür

  15. #15
    Okan Sinan Ocan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2009
    Şehir
    Hamburg
    Motosikleti
    BMW K1200GT (Helga) BMW S1000XR M Sport
    Alıntı CbrBerke adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar. Cok arastırdıgım fakat hala net bir cevaba ulasamadıgım bir konuyu sizlerle paylasmak istedim. 2011 Cbr125r'a sahibim ve racing maceramı devam ettirmek istiyorum. öyle hızlı kullanan hareketler yapan bi sürücü degilim. Merak ettigim konuya gelelim cbr125r dan sonra cbr600rr'a gecis yapılabilir mi yoksa araya bir 250'lik sıkıstırmak gerekir mi? Lütfen konunun dısına cıkmayalım. Herkese iyi forumlar.
    Genç kardeşim,

    Sahip olduğun motor merdivenin ilk basamağı , geçmeyi düşündüğün ise neredeyse son basamak . 600cc küçükmüş yahu diye düşünme arada kat etmen gereken çoook ama çok uzun bir yol var.

    Sevgilerimle
    DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR

  16. #16
    Omicron - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Nisan 2009
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Gitti Güzelim GSR
    Alıntı serdar60 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benim daha önceden hiç vitesli motosiklet kullanmışlığım yokken 250 cc motosiklet alıp kullanmaya başladım. yaklaşık olarakta 3 aydır kullanıyorum. 2 kere uzun yol tecrübem var. yani toplasan 2000 km ya yapmışımdır ya yapmamışımdır... sezona cbr 600 f almak için para biriktirmeye başladım. 125 liği uzun süredir kullanıyorsan bence araya 250 lik sıkıştırmana gerek yok. bu arada bunu tecrübeli biri olarak söylemiyorum. kendimi senin yerine koyarak söylüyorum.
    daha yeni farkına verdım. 3 ay ve 2.000 km yol yapmış bir sürücü yeterince tecrübeli midir? yaklaşık 100.000 km yol yaptım ve hala emekleme evresindeyim. o zaman ben tersim galiba.
    AKILLILAR DÖVÜŞMEDEN KAZANIR, cahiller kazanmak için dövüşür

  17. #17
    serdar60 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ekim 2011
    Şehir
    Tokat / Zile
    Motosikleti
    Fz6 Fazer
    Alıntı Omicron adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    daha yeni farkına verdım. 3 ay ve 2.000 km yol yapmış bir sürücü yeterince tecrübeli midir? yaklaşık 100.000 km yol yaptım ve hala emekleme evresindeyim. o zaman ben tersim galiba.
    Tabiki yeterince tecrubeli sayilmam. Zaten konumuzda tecrube degil. 600 cc bir motorda da tecrube yapilabilir. Yuzbin km yolcu olarak ucaga binsem ucak kullanirim arkadasim. Biraz kendime guven ve istikrar onemli tabiki...

  18. #18
    Omicron - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Nisan 2009
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Gitti Güzelim GSR
    Alıntı serdar60 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tabiki yeterince tecrubeli sayilmam. Zaten konumuzda tecrube degil. 600 cc bir motorda da tecrube yapilabilir. Yuzbin km yolcu olarak ucaga binsem ucak kullanirim arkadasim. Biraz kendime guven ve istikrar onemli tabiki...
    o zaman en kısa sürede sizleri göklerde görmeyi umuyorum. malum hakmiyet göklerdedir.
    saygılar.
    AKILLILAR DÖVÜŞMEDEN KAZANIR, cahiller kazanmak için dövüşür

  19. #19
    yesewi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2011
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    DEWOX CLASİC BİSİKLET
    Atıyorum 125R ile 1000km yapıp cbr250 almaktansa 2000-2500 km yapıp cbr600 almak mantıklıdır.

  20. #20
    bazen25 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Haziran 2006
    Motosikleti
    x evo 400
    bilen birisi varsa yazarmı acaba, diğer ülkelerde bu durum nedir, isteyen istediği cc motorla başlayabiliyor,istediği zaman istediği cc yada bg motora binebiliyormu?


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)