Motosiklet Cenneti Türkiyem
-
Sahibinden.com dan bir istatistik
Şu anda satılık olan 2002 model ve daha eski motosiklet sayısı : 1900 civarı
Bu motosikletler içerisnide 100.000 km ve daha üzerinde olanlar : 92 (yanlış okumadınız yazı ile doksaniki bunlarında yarısından çoğu motosikletinin klasik araç olduğu iddiasında kalanıda hurda olarak yada yedek parça olarak satılıyor .) Gerçekten 100.000 km nin üzerinde olan bir GPZ500 varki inanın satılık olan nice 3-5 yaşındaki motordan daha diri görünüyor ..
Kalan motorlar içerisinde 50.000 km den daha fazla yol yapmış olanları ise 400 adet civarında .(vay anasını sayın seyirciler yılda 5.000 km bile yapmamış bir sürü gıcır gıcır motor orada bizi bekliyor)
Ama durun sürprizler daha bitmedi kalanların yarısı hala 30.000 km nin altında. Resmen kelepir yahu millet motorları alıp alıp paketleyip bizler için saklamış.
Ahhaaa hemen koşup alalım diye acele etmeyin
Dahasıda var .
300 yanlış duymadınız tam 300 tane 10 yaş üzeri ve henüz 5.000 km yapmamış jelatinleri üzerinde fabrika kokusu ile bizi bekleyen 300 tane motor var . Ne bekliyorsunuz koşun kaçırmayın motosiklet cenneti benim ülkem.
Alttaki fotoğraftaki motor 10 yaşının üzerinde ve sadece 1950 km cik yapmış (fren disklerine dikkat biz en az 50.000 km gördük diye bas bas bağırmakta)
DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR
Reklamlar
-
malesef ki camiada ikinciel alırken insanlar da,
orjinal stok halde olsun,boya lokal dahi olmasın ve 20bin km. geçmemiş olsun
arayış huyları yüzünden bu durumlar,
ikinciel ticareti yapanlar da sadece detay temizlik ve km. saatinle oynayarak bu hale
getiriyorlar satıştaki motosikletleri
piyasada elden ele dolaşıp 100bini deviren bakımsız motosikletler var,
ama herdaim 20binde ve full bakımlılar maalesef :((((
not.....ben merakımdan baktım GPZ500 ilanına ve gördüm ki o makinede henüz12bin km.deymiş
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...62229278/detay
“Bir memlekette; namuslular, namussuzlar kadar cesur olmadıkça, o memlekette kurtuluş yoktur”
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
-
ehehe hiç şaşırmadım...gv250 forumunda bir arkadaş kazasını anlattı...sonra da satılığa çıkardı motoru...pek büyük bir kaza değil sanırım ama ilanda hiç bahsetmemiş kazadan..motora gözü gibi bakmış cillop gibiymiş motor...
2. el alırken artık karpuz gibi alacaz mecburen...şansımıza...
-
Güzel bir araştırma.Ben şu yönden şikayetimi dile getirmek istiyorum.100.000 Km'nin üzerinde olan bir GPZ500 var dediniz.Ben şimdi bu motosikleti almaya kalksam burada konu açsam "Sizce bu nasıl? Alsam mı?" diye 10 kişiden 9'u alma diyecek.Herkes motosikletin yaptığı kilometreye ve yaşına takmış durumda.Tamam, bunlar motosiklet alırken önemli konular ama o kadar da önyargılı davranacak kadar da değil.İşte bu kilometre ve yaş sıkıntısı takıntısına bu kurnazlarda böyle karşılık veriyor.
Motosikletimi bir ara satmaya kalktım.Dürüstlük en iyi satış politikası mantığına dayanarak herşeyini yazdım ama sonuç nafile.Yazdığım sorunların birkaçını sildim başladı telefonlar gelmeye.Anlayacağınız alıcılarda biraz kaşınmıyor değil.
-
Güzel...bir noktaya değinmişsin abi. Devamı daha da güzel olacak bir konuya benziyor.
-
sahibinden den ziyade buradan motor almak mantıklı...en azından ilgili başlıkta kişilerin yazdıklarından motorun başına gelenleri falan bilebilirsin..ama buranın 2. el ilan sayfası da bomboş arkadaş...sahibinden.com kucağına düşüyo insan normal olarak...
-
Motorumuz alınmasa da doğruyu yazmak zorundayız bence. Sonuçta anlaşılacak bir hata yüzünden alıcı ile yüz göz olmanın hiç alemi yok. İkinci elden hep kaçtım bugüne kadar. Kaçmaya da devam...
-
hyosung gt250r için görüşmeye gittim.
daha önce motosiklet kullandığımı söylemenin aksine, 300 - 500 km tecrübem olduğunu söyleyip gittim görüşmeye.
motosikletin 2010 model olduğunu söylüyor. karbüratörlü. 2006 veya 2007 model.
motosikletin kilometresi 6000 civarı görünüyor. göstergesi 2009 ve üstü hyosung göstergeleri. karbüratörlü modellerde bulunmayan. dolayısı ile muhtemelen gösterge değişti ve motor ile kayıtlı km nin alakası yok.
orjinal lastikleri olduğunu iddia ediyor. lastiklerin markasına dikkat etmedim ama gt250 ile gelen şinko lastikler değil. dolayısı ile orjinal lastik değil.
motorda hiç bir sorun yok diyor. motoru çalıştırınca motordan düzensiz şakırdama sesleri geliyor.
yani toplasan motor 2006 - 2007 model. muhtemelen 40.000 km üstünde. motorda ciddi sıkıntı var. en azından motor indirilip bi dağıtılıp toplanacak... motoru bu halde olup da dürüstlükten nasibini almamış bir insan, motora ne kadar bakım yapar? yağı suyu eksik sürülmüştür...
zaten, motorun 6000 km den fazla olduğunu anlamanın yolu çok basitti. arka dişliler öne doğru epey meyil yapmış ve dişlilerin değişim vakti gelmiş.
eleman motoru kakalıcak keriz peşinde...
sonuçta bir motosikleti sen 30 - 40.000 km kullanmışsan, ona verdiğin parayı zaten hizmet olarak almışsındır. motorun ömrü dolmuşsa, çöpe atsan bile, paran boşa gitmiş olmaz.
çünkü o araç bir katma değer, bir yatırım değildir. aşınan, zayıflayan, körelen, hırpalanan şeyler yatırım aracı ve katma değer sağlayan şeyler olamaz ki...
Şu türk insanının zihniyetini hiç anlayamadım. hırsızlıktan düzensizlikten şerefsizlikten o kadar yakınıp da bunlardan vazgeçmeyen başka halk var mı acep
-
km tablosunun fişini çekiyorlar, ya da değiştiriyorlar...
-
eskimesin diye binmiyoruz efendiler. ille altında birşey aramayın!
"laubalilikten hoşlanmam, ciddiyeti severim, disipline hayranım!.."
-
Yaw abi bunları böyle sattıktan sonra ellerine geçen paranın nekadarı haktır hiçmi düşünmezler :(
alana yazık günah. satanada yazıklar olsun. neyse onu yazın arkadaş. ne bu kazıklama sevdası :(
Tavuk döner ben yolumdan dönmem
Az çene, çok sürüş
-
Esprili bir dille anlatmışsın çok hoş bi başlık olmuş abi.Ee böyle makinalar varken 0 motor alıp napalım yahu
Öyle 3 aşağı 5 yukarı değil . 1 aşağı , 2 3 4 5 6 yukarı :pl:
[I][B][U][COLOR="#FF0000"]~ Honda CBR125R[/COLOR][/U][/B][/I]
-
Okan abi hiç şaşırmadım.. burası türkiye.. yorum yok
-
Abi İlan Verenler Kadar 0 ayarında motor arayanlar da da kabahat var Kardeşim misal 5 yılllık motorun daha 2000 km desini bulmanız imkansıza kaçıyor siz aramayın ki Kurnazlarda bundan yararlanmasın
Heleki Bazı ları var atıyorum honda cbf 150 sıfırı ruhsat plaka dağil 4.300 adam yazmış oraya ilana
Motora koruma demiri taktım çanta taktim bunları extra 300 tl halbuki yalan 150 tl motor 1 yıllık km atıyorum 13bin de adam onu düşürür 4 bine ondan sonra yazar zeki eleman motorun işte sıfırı 4.500 milyarda ben extradan 300 tl masraf ettim + ruhsat plaka size beleşe geliyor motorumu 4.500 vereceğim altınada not düşer motorun rodajı en iyi şekilde yapılmışş çizik çuzuk hiç bir şeyi yoktur veeeeeeee
veeee veee vee Ne hikmettir se Bu motosiklet Garajj motoru oluyor :D Ulann allahın adamı madem garajj motoru sürmeyeceksen niye alıyon Millet eşşek miii hee soruyorum size
Bu forumun bu yönünü çok seviyorum insanlar burdaki yorumlarla felan birazda olsa bilgileniyorlarr
-
insanlar satmak için degilde binmek için motosiklet almaya başladıgında km düşürme olayıda bitecektir.
diyelim ki 30 binde motor buldunuz. ve bir sezonda en az 10 binde ben yaparım eder 40 bin.
bu ülkede 40 bini geçmiş motora bitik gözüyle bakılıyor. bunun sebebi motosiklet kültürümüzün olmayışı.
100-150 cc bir motosiklet bile bakımlarını düzgün yapıldıktan sonra rahatça 40-50 bin devirir. hacim yükseldikçe paralel olarak motor ömrü uzar. öyle 40-50 binde motoru bitmez. 600 cc bir 4 silindir 200 bin km devirir. bakımlı olsun.
-
Bunun sebebi alıcıların bütün motosikletleri 30 000 km nin altında beklemesi. Araba alınacağı zaman 40 000 km de bir araç gördüklerinde ooo sıfır gibi tertemiz vay be denir. 40 000 km de bir motosiklet göründüğünde ölmüş bu perte çıkmış allah kahretsin bunu denir. Her şey bundan kaynaklanıyor. Anlamıyorum 50 000 km de mis gibi çalışan bakımları eksik edilmemiş bir Transalp e nasıl ölmüş gözüyle bakılır( motosikleti ve km yi örnek yazdım Oraları istediğiniz modelle doldurabilirsiniz).
Yazın arkadaşım 2010 model 16 000 km de siyah bi cbf aldı. Motoru getirdiğinde inanamadım 16 000 de olduğuna. Deposunun rengi matlaşmış çiziklerden. Gidonundaki kromajın bütün parlaklığı gitmiş. Lastikler kim bilir kaç defa değişmişti. İnanıyorum ki o motosiklet rahat 40 000 in (iyimserim) üstündeydi. Mekanik aksamında sorun yoktu ama dışarıdan bakıldığında 16 000 de olmadığını bas bas bağırarak söylüyordu.
Hele Bi Kazanayım da Üniversiteyi ... Bir yere gitmek için de CBF e binilir CBF e binilmek için de her yere gidilir. Acayip az yakıyo len bu
-
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...69932352/detay
hee bu arkadaş başka bir politika izliyor. 1.vites 120 RAHATLIKLA yapıyormuş. 600rr mübarek...
-
-
son bi cbr600f sport vardı....
satarken bizde 53.000 km'deydi....
şimdi motorun ilanını koymuşlar, motor 31 bin küsür gözüküyor...
biraz makyajlanmış sadece...
ilan için şikayette bulunduk sahibinden kaldırmış ilanı....
ülkemin üç kağıtçı motorcuları....
-
glock adlı üyeden alıntı
km tablosunun fişini çekiyorlar, ya da değiştiriyorlar...
Hemen hemen her motorun km saati uygun fiatla ilanlarda bulunuyor zaten,yap 50,000 km ver birkaç yüz lira al bi km saati motorun sıfır,ne ala memleket ))
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)