Canınıza Okumak İçin Sadece Bu Yeter di :(
-
Oooooff offfff
Bakarmısınız şu güzelliğe
4 Silindir
59 gerçek Japon beygiri
12.000 dd redline
6 ileri vites
Su ve yağ soğutması
Çift disk ön fren
Sadece 168 kg
400 cc
Maalesef artık üretilmiyor , bütün güzel motorlar gibi o da 90 lı yıllarda kaldı .Artık EURO normlarına uydurulmak için boğazı sıkılarak ruhu öldürülmüş iri gövdeli hantal plastik yığınları, bolca seslerine karşın fakir performansları ile motorum diye ortalarda dolaşıyor .
Aaaah ahh nerede o eski güzel günler.
Not: Aynı kasanın 156 kg ve 45 bg güç üreten 250cc lik versiyonuda vardı
DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR
Reklamlar
-
1989 model Bandit 400 sanırım bu bir kaç mesaj önce bahsettiğiniz motor. Ben de şimdi bakıyordum...Bu tür eski aletler gerçekten güzel oluyor.Bu arada 400 cc ve 59 hp hiç kötü bir güç değil...Bence yeter de artar bile.Paylaşım için teşekkürler.
-
250 cc 45 hp olan suan üretilse eminim türkiyede yok satardı ..
JAWA = ilk aşk , Monster696 = hala kalbimde , hypermotard 1100 = unutulmaz , MT07 = Mantık evliliği , XV950 = güzel ama kesmiyor
-
şasisi italyanları andırıyor, günaydın 8can bey ve immortalboss.
-
Bu haydut bugün üretilse eminim çok satar ve ilk müşterilerinden biri ben olurum.
'' Baki kalan bu kubbede bir hoş sada imiş ''
-
immortalboss adlı üyeden alıntı
1989 model Bandit 400 sanırım bu bir kaç mesaj önce bahsettiğiniz motor. Ben de şimdi bakıyordum...Bu tür eski aletler gerçekten güzel oluyor.Bu arada 400 cc ve 59 hp hiç kötü bir güç değil...Bence yeter de artar bile.Paylaşım için teşekkürler.
59 beygir korkunç bir güç. O kıvraklıktaki bir motor otoyol sürüşü dışında asfalt üzerinde her motoru üzecek kapasiteye sahiptir. Benimki gibi hacim zengini motorlara birde beygir gücü göstergesi ekleseler sürüşün %95 inde 30-40 bg den fazlasını kullanamadımızı görebiliriz. Dedim ya bolca plastik yığınının peşine takılmış gidiyoruz halbuki asıl motor yukarıdaki .
---------- Post added at 13:07 ---------- Previous post was at 13:05 ----------
arifziyaar adlı üyeden alıntı
250 cc 45 hp olan suan üretilse eminim türkiyede yok satardı ..
Ama asla başlangıç motoru olamazdı , 250cc lik versiyon 14.000 dd ya kadar çıkabiliyordu günümüz SS leri bile oralarda zorlanıyorlar.
DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR
-
250 cc için 49 hp
Ben Bu Avrupayıda Birliğinide Kısıtlamalarınıda ....
neyse susup Önümüzdeki lapaları yemeye devam edelim...
-
nakedlar çok güzel bugün kü alternatifi ducati monster 696 diyebilir miyiz?
yalnız naked da hep şöyle bir soru işareti var kafamda ???
naked motosikleti olanlar, kirlendiği zaman nasıl temizletip yıkatıyor? cok ince detay temizliği gerekmez mi?
herşey ortada ve açık olduğu için heryerine kir, çamur, pislik girmesi kaçınızlmaz olsa gerek...
-
glock adlı üyeden alıntı
nakedlar çok güzel bugün kü alternatifi ducati monster 696 diyebilir miyiz?
yalnız naked da hep şöyle bir soru işareti var kafamda ???
naked motosikleti olanlar, kirlendiği zaman nasıl temizletip yıkatıyor? cok ince detay gerektirmesi gerekmez mi?
herşey ortada ve açık olduğu için heryerine kir, çamur, pislik girmesi kaçınızlmaz olsa gerek...
Asıl keyif orada başlıyor , cumartesi günü biner pazar günü sabahtan akşama kadar yıkarsın.
DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR
-
18 Aralık 2011, 13:25
#10
okan bey boyum 1.82 bu motor altımda küçük kalırmı
-
18 Aralık 2011, 13:27
#11
keyifsiz gibisiniz? hayırdır? dün çok kafanızı şişirdiğimiz için mi Sn. Okan Baba?
-
18 Aralık 2011, 13:31
#12
DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR
-
18 Aralık 2011, 13:32
#13
Avrupa normlarıymışmış
-
18 Aralık 2011, 13:35
#14
-
18 Aralık 2011, 13:42
#15
çok güzel gerçekten, dediğiniz gibi artık motosikletler plastik yığını. ne varsa eskilerde var.250 cc olanlarıdamı 4 silindir acaba?
-
18 Aralık 2011, 13:43
#16
400cc 4 silindirler harika motorlardı. ben çok beğenirim. yeterli tork,iyi bir hp değeri,mükemmelden öte ses, devirli karakter
Günümüzde üretiltilmiyor çünkü firmalar sadece kar oranıyla ilgilendirdiklerinden neredeyse 4 silindirli 3 segmenti yok ettiler 250-400-750.
Günümüz dünya düzeni tek tip insan ve tüketici istiyor. Her zaman derim 90'ların motorcuları daha şanslıydı diye
boy kısmında ciddi değildim. Motorla ilgilenen(?) yeni nesil gençliğin ilk sorduğu soruyla konuya derinlemesine dalıyım dedim.
-
18 Aralık 2011, 13:50
#17
oocan adlı üyeden alıntı
Ya bırakın bunlara takılmayı , binin sürün siz keyif alıyorsanız nasıl göründüğünüzün ne anlamı varki konu mankeni değilsinizki.
aynen öyle abi... bende racer200ün üstünde çok komik duruyormuşum.... görenler öyle söyluyor....
hahhh çok da umrumda.... ben zevk aldıkdan sonra gerisi umrumda değil...
bir de neymiş alacagım motorun farı yuvarlakmış... (gs500) eee nolmuş yani....
-
18 Aralık 2011, 13:50
#18
farkında mısınız dünya ısınıyor... bu kış doğru düzgün kış olmadı bile. eğer o kötülediğiniz eu normları 30 sene bütün dünyaya gelmiş olsaydı (amerikada hala doğru düzgün bi önlem yok) bugün şu hale gelmiş havayı solumuyor olacaktık...
not: motor güzel... şimdi üretilse en fazla 7-8 beygir daha güçsüz olurdu. ama böyle makineler bizim gibi benzinin pahalı olduğu ülkelerde aranıyor yahu... hele öğrenciyseniz...
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
-
18 Aralık 2011, 13:57
#19
Kusura bakmaynıda hic bi çekiciliği yok bu motorun. Eski eskide kalmıştır. Yavan bi naked işte. Plastik yığını diye eleştirdiğiniz motorlara sahip olmak icin nelerinizi vermezsiniz oysaki. Bir bunu birde bunun günümüze uyarlanmış sıfır km olanını yanyana koyalım bakalım kaçınız bu eskiyi kabul edecek..
-
18 Aralık 2011, 14:00
#20
bazen motosıklet ile ilgili gelecek konsept modeller yayımlanıyor emın olun onlara bakıyorum ama hiç içim ısınmıyor ama bu modele bakınca kanım kaynıyor
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)