Motosikletim Hakkında (paddock standı) lütfen yardım!
-
Reklamlar
-
hocam arka sehpa niye öyle bilmiyorum ama bide ön sehpa al takım olsun bence
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
-
Dostum benim paddock tekerlek miline degil kendi miline 2 saniyede takiliyor.Bence sen taktigi kapamamissin.Bu arada motor guzelmis.
RIDE or DIE
-
Ben de yanlış bilmiyorsam kendine ait bir mili olması gerek. En azında çekiçleyecek kadar zor girmişse bu işte bir sıkıntı var demektir. Aldığınız yere açın sorun derim
-
Çekiçle vuracak kadar zor girmesi gerekir mi bilmiyorum ama normal sehpalar gibi olamadığı için, yani tekerleği tek taraftan tuttuğu için biraz zor girmeli. Aksi halde motor sehpadayken ters tarafa bir dokunmanla devrilebilir. Tabi motora özel çıkmayacak şekilde geçen bir aparatı yoksa.
-
-
her ne sebeple olursa olsun sehpayı çekiçleyerek geçirmeyi aklımın ucundan bile geçirmezdim.
"Dünyanın sorunu, Akıllılar hep kuşku içindeyken, aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır." B.Russell
"Yaşamak bir ağaç gibi tek ve hür; ve bir orman gibi kardeşcesine" Nazım Hikmet
-
gerekirse yuvarlak mili değiştir yada traşla derim....
Büyük aşklar yolculuklarla başlar ama önce güvenlik....
-
sn. slayerrr bende sizin gibi düşündüm.
sn. mühendisane evet bendeki biraz kullanışsız fakat orjinal oem parts fakat gösterdiğiniz modellerde var onlar daha pratik tutacak yerleri ve tekerlekleri olduğu için, genellikle pistte veya servislerde kullanılan tiplerde gösterdikleriniz. bendeki paddock stand olarak geçiyo, zaten eski Y09 larda paddockları yanında veriyolardı.
sn. cbr1100xx şimdilik bir şekilde soktum milin içine nasıl çıkartıcam inşallah kolay olur fakat dediğiniz gibi bir tornadan geçirilebilir belki.
-
glock adlı üyeden alıntı
sn. slayerrr bende sizin gibi düşündüm.
sn. mühendisane evet bendeki biraz kullanışsız fakat orjinal oem parts fakat gösterdiğiniz modellerde var onlar daha pratik tutacak yerleri ve tekerlekleri olduğu için, genellikle pistte veya servislerde kullanılan tiplerde gösterdikleriniz. bendeki paddock stand olarak geçiyo, zaten eski Y09 larda paddockları yanında veriyolardı.
sn. cbr1100xx şimdilik bir şekilde soktum milin içine nasıl çıkartıcam inşallah kolay olur
fakat dediğiniz gibi bir tornadan geçirilebilir belki.
ben paddock alınında rast geldim cidden zor girip çıkıyorlar belkide özellikle böyledir bilemiyorum ....
Büyük aşklar yolculuklarla başlar ama önce güvenlik....
-
sn. Mc.Warnaly benim motosikletim yarım maşalı olduğu için fireblade gibi arka maşaya paddock pimleri takılıp askıya alınmıyor, benim tekerleğin ortası boş karşılıklı paddoc un ucuda 'mühendisane' arkadaşımızın koyduğu resimlerdeki gibi tekerleğin içine giriyo... bendeki pratik değilmiş cünkü mile birşekilde taktıktan sonra 1 kişi arkada durmak suretiyle bende gidondan tutup geriye doğru motoru aldığımda kaldırdı, eğer tekerlekli ve tutma yeri olmuş olsa tek kişiyle ve cok daha kolay kaldırabilirsiniz. düşündüm tekerlekli almayı fakat aşırı pahalılar ve sıparişle getiriyorlar, zaten başka yerden bulmakta imkansız, belki belkiii vfr800-vfr1200 modelleri için bu tarzda paddocklar getiriyo olabilirler dicem ama onların orta sehpaları var...
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:55 ----------
cbr1100xx bu arada serviste ducati oem paddock kullanılıyo usta kaldırırken gayet kolay ve çok pratik tekerlekli ve tutma yeri olduğu için, liftin üzerine alınıp ön tekeri kitleyince zaten sorun yok.
-
glock adlı üyeden alıntı
sn. Mc.Warnaly benim motosikletim yarım maşalı olduğu için fireblade gibi arka maşaya paddock pimleri takılıp askıya alınmıyor, benim tekerleğin ortası boş karşılıklı paddoc un ucuda 'mühendisane' arkadaşımızın koyduğu resimlerdeki gibi tekerleğin içine giriyo... bendeki pratik değilmiş cünkü mile birşekilde taktıktan sonra 1 kişi arkada durmak suretiyle bende gidondan tutup geriye doğru motoru aldığımda kaldırdı, eğer tekerlekli ve tutma yeri olmuş olsa tek kişiyle ve cok daha kolay kaldırabilirsiniz. düşündüm tekerlekli almayı fakat aşırı pahalılar ve sıparişle getiriyorlar, zaten başka yerden bulmakta imkansız, belki belkiii vfr800-vfr1200 modelleri için bu tarzda paddocklar getiriyo olabilirler dicem ama onların orta sehpaları var...
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:55 ----------
cbr1100xx bu arada serviste ducati oem paddock kullanılıyo usta kaldırırken gayet kolay ve çok pratik tekerlekli ve tutma yeri olduğu için, liftin üzerine alınıp ön tekeri kitleyince zaten sorun yok.
Doğrudur.....ne zaman gazlıyoruz.....
Büyük aşklar yolculuklarla başlar ama önce güvenlik....
-
-
glock adlı üyeden alıntı
bu arada sn. muhendisane eski kasa mil ölçüsüyle yeni kasa mil ölçüsünü servise sordum aynıdır dediler brutale dahil. fakat yine bir araştırmak lazım bencede, ya 1-2 mm traşlansa sorun yok aslında o kdr mil farkıda olmaz herhalde eski modelde ducati 1098-1198 olsa neyse onların kelepçeleri daha kücük çaptaydı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:07 ----------
e hadi çıkarıyorum motoru gel gazlayalım düz yolda 3. vitese kadar ama
daha gitmem
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:16 ----------
sn. Felon ön sehpa al diyosunda birde onunla mı uğraşayım
aslında fena olmaz bakalım gerekirse alırızda ben zincirimi yağlamak için aldım 250 kmde 1 servise götürmektense...
he wallah....3.vites iyidir....cumartesi akşamı .biz çıkacağız büyük ihtimalle silivri yapar geliriz....
Büyük aşklar yolculuklarla başlar ama önce güvenlik....
-
cbr1100xx alemsiniz
-
glock adlı üyeden alıntı
[/COLOR]sn. Felon ön sehpa al diyosunda birde onunla mı uğraşayım
aslında fena olmaz bakalım gerekirse alırızda ben zincirimi yağlamak için aldım 250 kmde 1 servise götürmektense...
olsun sehpadaki duruşu yeter
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
-
glock adlı üyeden alıntı
cbr1100xx alemsiniz
eyvallah kardeşim Allaha emanet ol....
Büyük aşklar yolculuklarla başlar ama önce güvenlik....
-
teşekkür ediyorum, hepimiz Ona emanetiz. temkinli olmak ve hırs yapmamak lazım, aksi halde hayatınızı ve geride kalanları riske atmış oluyosunuz, bu yüzden yarışmak kapışmak apayrı bir konu ancak pistte gerekli güvenliği alırsanız keyifli olacağına inanıyorum, belli bir kiloya inersem (kilo vermem gerekiyo) bir 50 bin eurom da olursa piste bir motosiklette ben hazırlarım akraba eş dostta var pistte öncelik tanırlar belki
-
Yarışmaya kapışmaya gerek yok ,amaç keyif almak ve birazda gazlamak o kadar..........................pistleri gördüm hayatta işim olmaz her yanından sıkıntılı ama yarışmacılara helal olsun diyorum zor zanaat...Ama çok gerekirse oradada gaz çekeriz ama patlarız muhteelen.........
Büyük aşklar yolculuklarla başlar ama önce güvenlik....
-
glock adlı üyeden alıntı
bu arada sn. muhendisane eski kasa mil ölçüsüyle yeni kasa mil ölçüsünü servise sordum aynıdır dediler brutale dahil. fakat yine bir araştırmak lazım bencede, ya 1-2 mm traşlansa sorun yok aslında o kdr mil farkıda olmaz herhalde eski modelde ducati 1098-1198 olsa neyse onların kelepçeleri daha kücük çaptaydı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:07 ----------
e hadi çıkarıyorum motoru gel gazlayalım düz yolda 3. vitese kadar ama
daha gitmem
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:16 ----------
sn. Felon ön sehpa al diyosunda birde onunla mı uğraşayım
aslında fena olmaz bakalım gerekirse alırızda ben zincirimi yağlamak için aldım 250 kmde 1 servise götürmektense...
pardon ben senin motorunun tek masali olduguna dikkat etmemisim.Benimki tekerlekli dedigin gibi iki taraftan pimli rahatca tek basima kaldirip indirebiliyorum.
RIDE or DIE
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)