Rx 115 Mavi (2004) Rx 135 King Yeşil (2002), Rx 135 King Yeşil-Siyah (2003) Ford Fiesta Flair Bordo (2000) Ford Fiesta Ghia Gri (2000) Peugeot 206 Xt Gümüş Gri (2005) Ybr Esd Siyah 125 (2012) Ford Fiesta (2006) Ford Fiesta (2009) Yamaha R6 (2013 ) Vınn Vınnn
Yahu onu bunu bırakın da, şu F4'ün aydınlık, kaliteli fotoğraflarını bekliyoruz
Sn. OOCAN Bey'in dikkatine!!!!!
Daha önce açtığım konuyu, tekrar güncellemek zorunda kaldım.
sormak istediğim soru, konuda bahsettiğim gibi... tekrar çıkarma esnasında keser sapı ve plastik çekiç eşliğinde çıkartmamda bir sakınca olur mu?
(takılırkende zorlayarak takmıştım, herhangi bir zararı olur mu? balans bozukluğu vs...
Takarken banamı sordun , nasıl soktuysan öyle çıkar.
Bayılıyorum bu hareketi yapmaya yaaaa
Güzel kardeşim ,
Mekanikte bir parça eğer yerine kol kuvveti ile girmiyorsa sorun var demektir çekiçlemen büyük hata olmuş. (parçanın boyasınında anasını ağlatmışsın.
Muhtemelen çıkartırkende aynı sorun ile karşılaşacaksın ve yine çekiçlemek zorunda kalacaksın , lütfen polyemid veya tahta takoz kullan o güzelim janta zarar verme oturur hüngür hüngür ağlarım.
Parça çıktıktan sonra fotoğrafla ve ne yapabileceğimizi o zaman tartışalım, ya zımpara ile yada tornacı desteği ile kolayca çözüleceğine inanıyorum.
Saygılar !!!!
DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR
tamam peki fakat, teker milinin yatağı zincir aksamı dişliler fln??? darbeden dolayı zarar görmezler herhalde???
bu arada paddockun tekere girdiği mili çıkardığım zaman tornacıda traşlattırıcam 1-2 mm yapsa yeterli zaten plastik yapılmış...
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:58 ----------
diğer taraftan (jant tarafı-sağ boşluk) bir sap eşliğinde, kauçuk çekişle vurarak çıkarmayı düşünüyorum. yağlamıştım ztn wd40 sıkmıştım, inşallah kolay çıkar.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)