Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

600'lükten 1000'liğe geçiş ?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    luthier76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Kasım 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Naked :)
    İlk ss imde er6f ten geçmeme rağmen baya bir korkutulmuştum. Gazı dikkatli kullan denmişti. Ama fazla bir zorluk çekmedim. Hatta hiç... Acaba 1000 liktede aynı etkimi olacak merak ediyorum.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    excavatus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ocak 2010
    Şehir
    Eskisehir (şimdilik)
    Motosikleti
    BMW F650 ST
    Bir BMW kullanıcısı olarak araya bir daha girmek zorunda hissettim kendimi.
    R1200 GS ADV, viraj konusunda inanılmaz bir makinadır. Kullandım denedim.
    Tabiri yerinde ise kendi kendine girer virajlara.
    Gerek ağırlık merkezinin oldukça aşağıda olması, gerek ise ön çatal üzerinde bulunan (adını hatırlayamadığım o abuk) amortisörümsü mekanizma sebebi ile...
    virajları sanki kumda suyun kendine yol yapması gibi geçer...
    HAYATINDA 1dk ICINDE ARDINDA BIRAKIP GIDEMEYECEGIN HIC BIR SEY OLMASIN...

  3. #23
    luthier76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Kasım 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Naked :)
    Konu güzel umarım devamı gelir. Sn wolkanwolkan da katılırsa tabi.

  4. #24
    jack hammer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ekim 2010
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    09YBR125, 08DYLAN
    600 rr al binlik herkesin harcı makina degil. bir sezon 600 lük ss ile takıl.
    şerefini kaybedenin kaybedecek bir şeyi kalmamıştır

  5. #25
    ozgurakman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ekim 2008
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    FZ6 Fazer 98Hp (isviçre çakısı)
    Alıntı BBelt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kapatamaya dabiliriz

    Ben bu makinelerden pek anlamam ancak anlayan dostlarım S1000RR'ı anlata anlata bitiremiyorlar. Listenizde göremedim...
    fiyatı yüzündendeir
    "DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.

  6. #26
    luthier76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Kasım 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Naked :)
    Ss 600 lükten 1000 liğe geçiş için bile "tecrübe edin farklı" denirken. Hornetten 1000 rr a geçmek bana pek mantıklı gelmiyor. Kısaca son fikrimi söyliyim.

  7. #27

    Üyelik
    20 Eylül 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Fz6 Fazer
    gsr600 den sonra 600 lük ss yerine 1000liğe bakmalısınız, eğerki gsr600 artık sürat ve ivme yönünden sıradan geliyorsa ve artık heyecanı oldukça azalmışsa.

  8. #28
    Okan Sinan Ocan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2009
    Şehir
    Hamburg
    Motosikleti
    BMW K1200GT (Helga) BMW S1000XR M Sport
    Alıntı excavatus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bir BMW kullanıcısı olarak araya bir daha girmek zorunda hissettim kendimi.
    R1200 GS ADV, viraj konusunda inanılmaz bir makinadır. Kullandım denedim.
    Tabiri yerinde ise kendi kendine girer virajlara.
    Gerek ağırlık merkezinin oldukça aşağıda olması, gerek ise ön çatal üzerinde bulunan (adını hatırlayamadığım o abuk) amortisörümsü mekanizma sebebi ile...
    virajları sanki kumda suyun kendine yol yapması gibi geçer...
    GS ile viraj tartışmaya çok açık bir konudur , viraja kolay giriyor olabilmesi ve yol üzerindeki pürüzleri iyi filtre edebilmesi güvenli ve hızlı viraj yapabilmesi anlamına gelmez.
    Kullanımı kolay ve keyiflidir ama iş virajlarda sınırları zorlamaya gelince üstadlar farklı değerlendirmeler yapıyorlar. GS ortalama sürücüler için ideal sonuçları olan yine ortalama bir motordur gereğinden fazla anlam yüklemeyiniz.

    Sevgiler
    DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR

  9. #29
    excavatus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ocak 2010
    Şehir
    Eskisehir (şimdilik)
    Motosikleti
    BMW F650 ST
    Alıntı oocan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    GS ile viraj tartışmaya çok açık bir konudur , viraja kolay giriyor olabilmesi ve yol üzerindeki pürüzleri iyi filtre edebilmesi güvenli ve hızlı viraj yapabilmesi anlamına gelmez.
    Kullanımı kolay ve keyiflidir ama iş virajlarda sınırları zorlamaya gelince üstadlar farklı değerlendirmeler yapıyorlar. GS ortalama sürücüler için ideal sonuçları olan yine ortalama bir motordur gereğinden fazla anlam yüklemeyiniz.

    Sevgiler
    1200 ADV için mi ortalama bir motordur diyoruz? eğer öyle ise şaşırdım demekle yetineceğim zaten.

    Viraj konusunda da kastettiğim sınırları zorlamak değil asla.
    yatış açısı bir kere daha yüksek. litrelik bir SS makinanın girdiği açı ile asla giremez 1200 ADV viraja.
    Ancak bahsettiğim konu, kendi limitlerinde yatırması kaldırması ve virajı dönerken verdiği güven çok üstün bir makina.
    Bu benim kendi tecrübelerim doğrultusunda yorumumdur. Onu da ekleyeyim...
    HAYATINDA 1dk ICINDE ARDINDA BIRAKIP GIDEMEYECEGIN HIC BIR SEY OLMASIN...

  10. #30
    Okan Sinan Ocan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2009
    Şehir
    Hamburg
    Motosikleti
    BMW K1200GT (Helga) BMW S1000XR M Sport
    Alıntı excavatus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1200 ADV için mi ortalama bir motordur diyoruz? eğer öyle ise şaşırdım demekle yetineceğim zaten.

    Viraj konusunda da kastettiğim sınırları zorlamak değil asla.
    yatış açısı bir kere daha yüksek. litrelik bir SS makinanın girdiği açı ile asla giremez 1200 ADV viraja.
    Ancak bahsettiğim konu, kendi limitlerinde yatırması kaldırması ve virajı dönerken verdiği güven çok üstün bir makina.
    Bu benim kendi tecrübelerim doğrultusunda yorumumdur. Onu da ekleyeyim...
    Hiç şaşırmanıza gerek yok ADV herşeyden birazcık yapabilen çok amaçlı bir motordur ve üretilme amacı tam olarak budur.
    Virajlar konusuna gelince BMW lerdeki genel problem (Uzun km ler boyunca farklı BMW ler kullanmış ve hala kullanan birisi olarak söylüyorum) konfor uğruna zeminden gelen geri bildirimlerden feragat edilmiştir . Paralever veya Duolever süspansyonlu hangi BMW olursa olsun motorun yol tutuşu kaybettiğini ancak yere düştükten sonra anlarsınız o andan önce motor yol tutuşu ile ilgili bilgi vermez.
    Bu nedenle geri bildirimin en önemli olduğu S1000RR modelinde bu sistemler yerine klasik ön takım kullanılmıştır.
    DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR

  11. #31
    cbr1100 xx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2011
    Şehir
    şişli
    Motosikleti
    SUZUKİ HAYABUSA 2021 BLACK EDİTİON
    Alıntı oocan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hiç şaşırmanıza gerek yok ADV herşeyden birazcık yapabilen çok amaçlı bir motordur ve üretilme amacı tam olarak budur.
    Virajlar konusuna gelince BMW lerdeki genel problem (Uzun km ler boyunca farklı BMW ler kullanmış ve hala kullanan birisi olarak söylüyorum) konfor uğruna zeminden gelen geri bildirimlerden feragat edilmiştir . Paralever veya Duolever süspansyonlu hangi BMW olursa olsun motorun yol tutuşu kaybettiğini ancak yere düştükten sonra anlarsınız o andan önce motor yol tutuşu ile ilgili bilgi vermez.
    Bu nedenle geri bildirimin en önemli olduğu S1000RR modelinde bu sistemler yerine klasik ön takım kullanılmıştır.
    aynen kardeşim işte bu tespit yıllardır biz arkadaşlara anlatamadık bir türlü....bmw nin klasik sorunu....
    Büyük aşklar yolculuklarla başlar ama önce güvenlik....

  12. #32
    Okan Sinan Ocan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2009
    Şehir
    Hamburg
    Motosikleti
    BMW K1200GT (Helga) BMW S1000XR M Sport
    Alıntı cbr1100 xx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aynen kardeşim işte bu tespit yıllardır biz arkadaşlara anlatamadık bir türlü....bmw nin klasik sorunu....
    Çok yerden yere vurmayalım ama . Benim güzel BMW yasal limitler dahilinde kitaba uygun kullanıldığı sürece en keyifli motordur hakkını teslim etmek lazım
    DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR

  13. #33
    WOLKANWOLKAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2007
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    CB 600F HORNET
    Mrb,

    Bu kadar çok cevap yazıldıktan sonra küstüm oynamıyorum havası yaratmış gibi görünüp gelen cevaplara duyarsızlık yakışıksız-saygısızlık olur.

    Ancak şunu da yine de belirtmekde fayda var. Serpiştirilmiş sokuşturmalar her kimi olsa rahatsız eder. Sn.Takeendy, ben hitabımda ismini hatırlamadığım birine "mahmutum kemalim ahmetim" diye söze başlamıyorum. Bunun altına bundan sonra dünyanın en güzel iltifatlarını da yazsanız kıymeti kalmıyor. Kaldıki devamında serpiştirmeler inceden rahatsız ediyor. Ama ben size cevabımda yine de bir çok soru sorduğumu elma armut topladığımı belirtmeye çalışıp yine de samimi olarak size teşekkür ettim. Canımız sağolsun yanlış anlaşılmalar karşılıklı oluyor demekki. Ama ben yazarken hep ekranda-klavyede değil de, karşımdaki bir insan ile diyalog kurar gibi yazıyorum, bakış açım bu olduğu için de hassasiyet gösteriyorum. Arkadaşımızın telkini ile tekrar mesajınızı okudum. Haklı, çok fazla da sıkılacak bir şey yok. Ve sizinle karşılıklı gelsek bu sıkıntının yaşanacağına ihtimal dahi vermiyorum. Neticede bana ve okuyucuya faydalı olmak için emek vermişsiniz, buzları eritmek adına tekrar teşekkür ederim.

    Yukarıdaki konu benim şahsımla ilgili olduğu halde geneli ilgilendiren ise, sorularımız ve cevaplarımız herkesi ilgilendiriyor. Bu da şahsımda benim gibi olmayanlara cevap niteliği taşıyor olabilir.Arşiv niteliklidir. Burada ise hassasiyet göstermeme gerek yok, çünki kızım sana söylüyorum gelinim sen anla zaten olmalı. Buna da sanırım ben dikkat etmeliyim.

    Konuya binaen;

    Tekrar belirtmek isterim ki GS eğitimleri benim aldığım eğitimden ileri değil. Orada da eğitmen var ve uzaydan gelmediler. Kimi bağımsız çalışıyor, kimi ise kurum hesabına istikrarlı bir düzeni tercih ediyor. Bu "GS eğitimi almadın mı aaa sen bu işi bilemezsin, beceremezsin" ise bunu söyleyenlerin farkında olmadıkları bir dayatma. Farkında olmadıkları diyorum çünki hiç birimiz GS eğitim'in ortağı değiliz. Ama biraz da değil, hatta daha fazlasıyla bağımsız çalışan bu işi mesleken yapan insanlara değer verelim. gs sertifikası kasko niteliği taşımıyor. Eğitim ise tam olarak öyle. Benim 2 küçük kızım var onlara "motosikletim neden çalışmıyor" adlı tek dişi kalmış medeniyet bölgesinden çeviri bir kitap aldım. -okumayı yeni öğrenenlere yönelik- (benim kızlar kreşte ) Kitapta dedelerinin bozuk motorunu tamir edip, (karbüratörü amortisör, silindir anlatılıyor) kasksız biniyorlar ve düşüyorlar, viraja nasıl girildiğini anlatıyor, sonra kask takıyorlar. Yani kısaca eğitim her yerde, sadece gs 1-2 de aramaya gerek yok. (espirili anektod yaptım lütfen vaka haline getirmeyelim )

    Kabiliyetim konusunda iknaya çalışmak, aldığım eğitim süreçlerini, içeriğini açmak ise başlık altında egoya girer.


    Konuya binaen gelen yorumlar üzerinden devam etmek gerekirse beni çıplak-naked stil devam etme konusunda bilgilendirmiş oldunuz.

    Yine de maddi imkan ve fuar kaşıntısı son sözü söyleyecek

    Herkese teşekkür ediyorum.

    Saygılarımla.

  14. #34
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Viraj dönemeyen motosiklet yok yahu!!!
    Viraj dönemeyen sürücü var.
    Gidip virajlara patlayan arkadaslar suçu motosiklete atmasinlar.

    Alıntı WOLKANWOLKAN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese Merhaba,

    Bu konuda daha önce başlık açıldıysa da bulamadım. Bilgi ve tecrübenize başvurmak isterim.

    İlk motor olarak 15.000 km 600'lük hornet kullandım.

    Şimdi 1000'lik SS veya 1000 naked arasında kaldım. Hatta 1000'liğe geçmeli miyim onu dahi bilmiyorum.

    Kawa 1000z için takipteyim ancak yabancı bir forumda yeni kasa zx-10r'nin yeni kasa 1000 rr kadar viraj dengesi olmadığı konusunda kullanıcı tecrübesi okudum. Dolayısıyla da naked 1000z'de dahi aynı sorun olur kaygısı taşıyorum. Onu geçtik fiyatı 1000ss lerle hemen hemen aynı hadi madem öyle 1000 ss bakayım diyorum.

    Diğer taraftan honda'nın "en dengeli" geçinmesi de viraj konusunda bunu pekiştiriyor ki bence de dengeli ancak zaten başka motorda tecrübem yok en dengeli mi bilemiyorum-bu durum diğerleri dengesiz mi demek -ki zannetmiyorum.

    Ayrıca abs olmazsa olmazım.

    2012 1000rr için abs görünüyor fakat gelecek mi-fiyatı ne olur-hiç bir şey tok-TR Honda bile 2012 için lansman açıklaması yapmadı.
    Bakıyorsunuz suzuki bile 1000 naked "virus" çıkarmış, millet almış da modifiye bile etmiş.

    R1 diyorum-aşığım-ancak abs yok ve bilenler "çok sert motor" diyerek büyü de gel -mi- demek istiyorlar? İlanlara bakıyorum R1 fiyatı 45 den 35 e inmiş, motorda mı sorun var-ben mi eski fiyatı(45 tl) yanlış hatırlıyorum bilemedim...:(


    Öbür taraftan 600-1000 sürüş farkı, viraj kabiliyeti kıyaslaması, fren kabiliyet farkı, sarfiyat-gider farkı konularının hiç biri hakkında bilgim yok.

    Söz uzadıysa da affola; dert budur

    Syg.
    Asil meseleye gelelim.
    Yeni nesil Hornet kullandiysaniz,zaten üzerinde CBR600 RR motoru var.
    Tabi bir miktar kisitlanmista olsa,motor karakteri ayni.
    Mesela Hornetten 600RR ye geçis gayet acisiz olabilir.

    Fakat ben spor motosikletle yola devam edilecekse, bir buyuk çiplak, bir küçük sport seklinde ilerlenmesinin basa daha az bela olacagi kanaatindeyim.
    Mesela bir Z1000 alinip tecrube edildikten sonra 750cc bir sporla yola devam etmek daha mantikli.

    Yalniz üstte viraj alamayan motor yok yazdim ama her motosikletin de viraj kabiliyeti farkli.
    Buradaki kabiliyetten kasit viraja giris ve dönüs hizinizla alakali.
    Yasal limitler içerisinde kullandiginiz sürece hiç bir motosiklet virajda size sorun çikarmaz.

    Bir kavram kargasasini gidermekte fayda var.
    Yaris motosikletleri, hizli viraj dönmek için uretilirler.
    Bu nedenle bir naked ya da dual-sport motosikletin viraj kabiliyeti ile bir spor motosikletin viraj kabiliyetini kiyaslayamayiz.


    Burda binlik bir motosiklete geçmelimiyim sorusuna neden olmasin diyebilirim.
    Ama hangi motosiklet dediginizde, baska bir soru sormak gerekiyor.
    Alacaginiz motosikletle ne yapmak istiyorsunuz.
    Yani kullanim amaciniza uygun bir motosiklet, sizi çok daha mutlu edecektir.
    Bu nedenle bence asil konusacagimiz konu bu olmali.
    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)

  15. #35
    Okan Sinan Ocan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2009
    Şehir
    Hamburg
    Motosikleti
    BMW K1200GT (Helga) BMW S1000XR M Sport
    Alıntı WOLKANWOLKAN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mrb,

    Tekrar belirtmek isterim ki GS eğitimleri benim aldığım eğitimden ileri değil. Orada da eğitmen var ve uzaydan gelmediler. Kimi bağımsız çalışıyor, kimi ise kurum hesabına istikrarlı bir düzeni tercih ediyor. Bu "GS eğitimi almadın mı aaa sen bu işi bilemezsin, beceremezsin" ise bunu söyleyenlerin farkında olmadıkları bir dayatma. Farkında olmadıkları diyorum çünki hiç birimiz GS eğitim'in ortağı değiliz. Ama biraz da değil, hatta daha fazlasıyla bağımsız çalışan bu işi mesleken yapan insanlara değer verelim. gs sertifikası kasko niteliği taşımıyor.
    Sevgili Kardeşim ,

    Öncelikle aldığın eğitimleri açıklaman ego falan değil aksine insanlara doğru örnek olursun.

    Kimden hangi eğitimi aldığını bilmiyorum ama GS Eğitimi (Güvenli Sürüş Eğitimi) Hondaya tescilli bir terim değil . Trafiğe kapalı alanda motosiklet hakimiyetini arttırmaya yönelik eğitimlere verilen genel addır. Sonuçta aldığın eğitim bu tanıma giriyor ise kimden aldığının önemi yok (tabiki bunun eğitimini almış bir eğitmenden bahsediyorum) sen GS eğitimi almışsın demektir illa Hondadan almış olman gerekmez.

    Buradaki yanlış algılama trafiğe açık yollarda verilen "İleri Sürüş Eğitimleri" nin GS eğitimleri ile karıştırılmasından kaynaklanmaktadr. Bu eğitimler kim tarafından verilirse verilsin motosiklet hakimiyeti ile alakası olmayan farklı kategorideki eğitimlerdir.

    Bir diğer yanılgı ise CSS tarzı kurumlardan alınan pist eğitimidir ki buda GS eğitimi değildir.

    Ve en son en önemli konu ise , GS eğitimleri tarz değişikliği yapıldığında yenilenmesi gerekli olan eğitimlerdir en azından yeni tarzdaki motorunuz ile kapalı alanda 1-2 günlük çalışma yaparak trafiğe çıkmanız çok daha güvende hissetmenize neden olacaktır.

    Yukarıdaki nedenlerden dolayı size eğitim ile ilgili tavsiyeler yapılmaktadır. Siz eğitiminizi açıklamış olsaydınız buna gerek kalmazdı. Yok ben sokakta çekirdekten yetişme arkadaşlarımdan bi sürü şey öğrendim canavar gibi motor kullanıyorum gazı açtığımda arka lastik bitmeden kapatmıyorum her virajda dizlerimle asfaltı süpürüyorum ne gerek var GS eğitimi gibi acemi çaylak safsatalarına diyorsanız o da sizin tercihiniz demektir.

    Sevgilerimle
    DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR

  16. #36
    luthier76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Kasım 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Naked :)
    @wolkanwolkan

    z1000 çok güzel seçim olurdu. Naked a alışıksınız zaten. Rüzgar da sorun değilse... Çok güzel bir geçiş olacağına inanıyorum. Virajlar konusunda da araştırmadım ama hornetten kötü olacağını sanmıyorum.Fazla sıkıntı yaşamadan 1000 lik bir makinanın torkuna da alışmış olursunuz. Sonra 1000 lik bir ss e geçmek daha kolay olacaktır mutlaka...

  17. #37
    WOLKANWOLKAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2007
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    CB 600F HORNET
    Okan bey Merhaba,

    GS güvenli sürüş demek ok.
    GS 1-2-3-4 demek Honda Güvenli Sürüş eğitimi safhaları demek. Honda'nın eğitim merkezi demek. Sizler de ben de bunu konuşuyoruz. Eğitim alıp almamayı değil.
    Benim hatam ilk mesajımda "ilk motorum" dedim.
    Demeseydim insanlar irdelemek zorunda kalmayacaktı ama sorgulanacaktı.
    Diğer taraftan eğitim detayına girseydim bu sefer konu yine dağılıp gidecekti.

    Yukarıdaki açıklamanızın tamamına katılıyorum, hatta herkes üstüne ekleme bile yapabilir.

    Syg.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:13 ----------

    Luthier hayırlısı olur hakkımızda inşallah.

    Hiç z1000 kullanıcısı yok ki, dese de;

    "Bahse konu viraj-denge konusu asparagas. Honda da kullandım, farkı yok, sorun kilo-sekme-sönüm-amortisör ayarından kaynaklanıyordur."

  18. #38
    luthier76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Kasım 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Naked :)
    Volkan Bey,
    1000 liğe geçen herkes motor geçmişiyle ilgili bu yorumlara sadece forumlarda değil heryerde maruz kalıyor. Konu başlığı da buna çok uygun zaten. Sadece sizin hayatta kalabilmeniz için gelen öneriler bunlar. Biliyorum insanın heyecanı kursağında kalıyor ama can bu, basit bişey değil. Bence geçebilirsiniz 1000 liğe. İmkansız değil ama umarım 1 ay sonra hakkını veremeyeceğinizi düşünmezsiniz.
    Ben olsam bir test sürüşü yapardım. Kendimi tartar ona göre karar verirdim.
    İyi günler

  19. #39
    WOLKANWOLKAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2007
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    CB 600F HORNET
    Mrb Luthier,

    İlkinden sonuncuya kadar gelen cevapların tamamında faydalı mesajlar vardı.

    Bunlara istinaden kararım netleşiyor(çıplak 1000-o güne imkanımız olursa tabii).

    Ben aynı anda elmayı armutu toplamayı istediğim için (çıplak-ss-1000-600-abs-eğitim-viraj) konu dağıldı gitti. Ancak her biri için ayrı başlık açmak da komik olurdu. Hepsi de benim durumum için bütünün parçası.

    Garip geliyorsa da saçmalama hakkımı kullandığımı farz edebilirsiniz

    Tekrar herkese teşekkürler.

  20. #40
    luthier76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Kasım 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Naked :)
    Z1000 e benimde niyetim vardı önümüzdeki sezon. Çok araştırdım. Z1000 forumlarını okumakla geçti gecelerim. Virajla ilgili hiç bir şikayete rastlamadım. Sadece 7000 devir civarı hafif bir titreşimden bahsedilmiş. O da bence normal. Racing olmayan motorlarda titreşim problemi hep var zaten. Sadece bir kullanıcının yorumuna da bakmamak lazım. Hangi yol şartlarında bindiği bile meçhul sonuçta. Kawasaki bayi bir arkadaşım var. Aynı zamanda eğitim veren iyi bir motorcu. Gayet samimi bir şekilde anlattı motoru. Rüzgar ve hafif titreşim dışında bir problem olmadığını söylemişti. Bana tavsiye etmemesinin tek sebebi racing den geliyor olmam. Rüzgar özellikle... Neyse belki bir faydam olur diye yazdım. Siz bilirsiniz. Hayırlısı olsun.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:42 ----------

    Tepkiniz garip gelmiyor anlıyorum. Saçmalık olacak bir durum yok ortada. Her yorumu kabul etmek zorunda değiliz. z1000 süper seçim... biraz ısrar edeyim


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)