250 cc ss naked suport tourıng
-
merhaa arkadaslar mc mi satıp bu tarzda motosiklet almak istiyorum tercigim hyosung gt250 naked su soğutmalı falan diye önerilerinizi bekliyorum yorumlarınızı bekliyorum simdi olamsada ileride cok ise yarayacak bir konu oldugunu dusunuyorum saygılar..
Reklamlar
-
eger dusunursen 2 el yamaha virago 250 de var yada onun birebir kopyası keeway supershadow 250
welcome to my world
https://www.youtube.com/channel/UCPUpGYw2EcPIq_hQLSHGctw/
-
-
antilop_skul adlı üyeden alıntı
merhaa arkadaslar mc mi satıp bu tarzda motosiklet almak istiyorum tercigim hyosung gt250 naked su soğutmalı falan diye önerilerinizi bekliyorum yorumlarınızı bekliyorum simdi olamsada ileride cok ise yarayacak bir konu oldugunu dusunuyorum saygılar..
GT250N gayet yerinde bir tercih ve maalesef aynı seviyede/güçte önerilebilecek hemde çift silindirli bu fiyat seviyesinde pek alternatif yok.
DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR
-
oocan adlı üyeden alıntı
GT250N gayet yerinde bir tercih ve maalesef aynı seviyede/güçte önerilebilecek hemde çift silindirli bu fiyat seviyesinde pek alternatif yok.
usta neden bu motosikleti öneriyorsun ki??
garip depo şekli, frenlerindenki zayıflık, malzeme kalitesi, sıkıştırılınca krank kırması gibi özellikleri barındıran alternatifi yok haklısın
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
-
krank kırma falan derken arkadaslar =) tam hevesliyim krank gbi hevesimde krılmasın
-
toplamda bu araçta kırılan krank sayısı 10 u geçmiyor türkiye çapında.ama yüzlercesi yollarda.iyidir gt250 comet.kullanılır bir motordur.
-
ozgurakman adlı üyeden alıntı
usta neden bu motosikleti öneriyorsun ki??
garip depo şekli, frenlerindenki zayıflık, malzeme kalitesi, sıkıştırılınca krank kırması gibi özellikleri barındıran alternatifi yok haklısın
hiç kullandın mı gt250?
garip depo şekli görsel birşeydir ve kişisel beğenidir. oturuş pozisyonu son derece rahattır...
frenleri zayıf falan değil. iyi bir çift lastik ve güzel bir balata ile son derece verimlidir.
malzeme kalitesi derken? neresini tuttun da elinde kaldı? servisle alakası olmayıp, fabrikasında sıkılmış hangi vidasının gevşediğini gördün? hani malzeme kalitesi diyorsun da? malzemeden ve kaliteden anladığın ne? evet şasi kaynaklarını robotlar yapmamış belli.. ama nerde gördün kaza yapmadığı halde kaynağı açılmış bi hyosung?
sıkıştırınca krank kırmayan motor mu var? benim gördüğüm birçok gt250'nin ilk sahibi 25000'i devirerek sattı rahatça, bir arkadaşım 45000 de sattı. ve 45000 deki motor, bakımları yapıldıktan sonra hala aynı performansıyla gitmekteydi... o motorlar sıkıştırınca değil, hayvan gibi kullanınca krank kırıyor ... redline'a da girersin ama, 10 km redline da gitmezsin... 10 - 15 km redline'da gidip de krankı patlayıp çatlamayacak bir motor göster bari de hyo bu konuda dandik diyelim. benim arkadaşımda da BMW F650 gs vardı. o da sıkıştırmadığı halde uzun yolda motor kilitledi. segman piston valf yataklar krank. ne varsa değişti. masraf 4 bin lira.... ne şimdi, bmw de mi dandik?
doğru düzgün kullanırsan krank filan kırmaz arkadaşım. rahat motordur. en ekonomik 250'lik olmasa bile, ekonomiktir. iyidir yani gt250. düşük km li bir tane bulup uzun süre rahatça kullanabilirsin.
-
Bir japon kalitesi kimse beklemiyor fakat kalitesi gayet yerinde.GT250R yazmasına rağmen performans bekleyenler yüzünden krank kırma namı kalmıştır üzerinde.Bende motosikletimi satabilirsem GT250N düşünüyorum.Bakımlarını eksiksiz yaptığın sürece, insan gibi kullandığın sürece ve artistlikten kaçtığın sürece uzun yıllar gidebilecek bir motosiklet.Şöyle bir durum var 2. elleri bana kalırsa hiç alıp barşa basıp masrafsız gidilecek kadar güvenli değil.Çoğu bu motoru tecrübe kazanmak için kullandığı için 2. el alırken çok dikkat etmek gerekir.Düşük KM'li olmasada olur.Düzgün kullanılsın bakımları düzgün yapılsın 40.000'de ki GT250N'ı bile alabilirsin.
-
Al işte başladı. Kulaktan dolma bilgilerin sanki kendi başından geçmiş gibi anlatılması yok mu tilt oluyorum.
Örnekmi? alın size örnek Çinli alma elinde kalır, Kawasaki alma yedek parçası yok z moto yok şöyle, yok böyle, Hyo alma kol çıkarır ( o kolu size çıkarsın inşallah hyo), Honda al honda ne de olsa hayat onda, vb... daha uzar gider arkadaşım bu salak muhabbet...
Çinli de kullandım.(yolda her motor ne kadar kalırsa o kadar kaldım.)
Yamaha da kullandım ( yedek parçasını 2 ay bekleyeceksin dediler yan sanayi tornada yaptırdım. Ha yamahay'la daha fazla yolda kaldım o ayrı)
Şimdi Kawa kullanıyorum. Yedek parçasıda var ha z motoda pahalımı? tek alternetifim z moto diil arkadaşım bulurum her yerden.
Sözün özü hiç bi motor ne bu kadar iyi ne bu kadar kötü. İyi kullan bakımını yap ne istediğini bil. Gerisi biraz da şans işi.
Al arkadaşım temiz bi hyo güzel bak, gazla git ne diyim...
-
Gt 250 cometten başka alternatif varmış gibi konuşulmuyormu bitiyorum yaw
Hala krank konusunda kalanlamı var. O konuyu birkaç yıl önce unutmuştu herkes ama geriden takip edenler var sanırım.
Comet al hayrını gör. Çok güzel motordur.
Yok desen de sana bir cbf 250 kalıyor birde vtr 250 başka varsada ben bilmiyroum. Ha mondial ide unutmamak lazım. Destuur o
Bu arada gilera runner çok dandik motor. Geçen krank kırdı resimlerini atsam şaşırırsınız. Sakın gilera almayın çok kalitesiz. Birde bir krank 2000 tl oda ayrı mesele. İşçilik hariç. (bumudur yani )
Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.
-
GT 250 Comet'i tercih etmek çok akıllıca.
"Destuur o"
-
Hyosungda kullandım ancak HONDA CBX 250 TWİSTER var bende 2004 model Performans egzosu var ustunde ISOTTA yanında orjınal egzosunuda vereceğim birde xenon farını veriyorum fiyatı 4000 tl muayene sigorta vs full =) düşünürsen yada düşünen olursa 0554 283 54 63 sahibinden e ilanınıda kısa sürede vereceğim
-
antilop_skul adlı üyeden alıntı
merhaa arkadaslar mc mi satıp bu tarzda motosiklet almak istiyorum tercigim hyosung gt250 naked su soğutmalı falan diye önerilerinizi bekliyorum yorumlarınızı bekliyorum simdi olamsada ileride cok ise yarayacak bir konu oldugunu dusunuyorum saygılar..
Arkadaşım ben tam 1,5 yıl kulandım HOYSUNG GT 250 R sadece benzin ve yağ kuyup bindim motor radyötörlu yağ soğutmalı dijital göstergeli ve 29 hp güç üretiyor ve kore malı sorunduz kulanmasını bilmez isen hangi makina olursa olsun sorun yaratır .ben şahsen kendi adıma ve bir hoysung kulanıcısı olarak tavsiye ederim şu an ben F650 BMW kulanıyorum.
-
Hala gelip krank kiriyor diyosunuz ya.Sen makinayi zorlarsan devir kesici olmayan makina kirar kranki.Kac tane 2008 uretim sonrasi devir kesicili krank kiran hyo gordun bunu soyleyen arkadas ? Hep bi bok atma egilimindeyiz.Bilincli bir kullanici hyo ile heryere gider kafasi rahat sekilde.Depo konusuda gorecelidir.Hyo malzeme kalitesi japonlar kadar olmasada hakkini veren bi motosiklet
-
ozgurakman adlı üyeden alıntı
usta neden bu motosikleti öneriyorsun ki??
garip depo şekli, frenlerindenki zayıflık, malzeme kalitesi, sıkıştırılınca krank kırması gibi özellikleri barındıran alternatifi yok haklısın
kaç tane gt250 sahibi oldunda bu kanıya vardın merak ediyorum.
Yaklaşık 10bin kmdir bu motoru kullanıyorum canını çıkartacak kadar bastım, saat gibi işliyor.Neden benimki krank kırmıyor özel üretimmi benim motorum yoksa
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
-
-
Valla kesşcş yıok insan gibi kullanırsan uzun yıllar hizmet eder. ama gazlarsan 160 170 de yapar krank da kırar.140 ı geçme 10 numara motor. parça kalitesi japonlardan düşüktür. şase örneğin gs 500 ün kalıplarının çakmasıdır.
suzuki address 50cc=)yamaha dt125=)93 gs500=)99 gs500=)yamaha tt600=)99 er5=) virago 250=)92 kle500=)2004 gs500=) 2005 fazer
)
-
ozgurakman adlı üyeden alıntı
usta neden bu motosikleti öneriyorsun ki??
garip depo şekli, frenlerindenki zayıflık, malzeme kalitesi, sıkıştırılınca krank kırması gibi özellikleri barındıran alternatifi yok haklısın
GT250 sahiplerinin tepkisini alacaksın.. motorumuza b...k sürdürmemek değil olay. senin kulaktan dolma yorumlarla buraya yazman..
*depo şekli garip değil aksine büyük sevenlerin ilk tercihidir ki özellikle sağ veya sol arka çaprazdan baktığında depoya hayranlık uyandırır.
*motorun durması senin kullanacağın balatalara bağlıdır. 5 10 tl lik balata ile hiç bir motor beklenen perfomansı sergilemez.
*malzeme kalitesine gelince , evet bazı yerlerde ki somunlar çok kalitesiz anında bozulma veya kırılma durumu var.
*sıkıştırılan hangi motor arızalanmaz onu bir düşünmek lazım, ayrıca satılan yüzlerce gt250 içinde kaç krank sorunu yaşandı . sorunu sürekli motorda aramaktan vazgeçin
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
-
Chronix adlı üyeden alıntı
GT250 sahiplerinin tepkisini alacaksın.. motorumuza b...k sürdürmemek değil olay. senin kulaktan dolma yorumlarla buraya yazman..
*depo şekli garip değil aksine büyük sevenlerin ilk tercihidir ki özellikle sağ veya sol arka çaprazdan baktığında depoya hayranlık uyandırır.
*motorun durması senin kullanacağın balatalara bağlıdır. 5 10 tl lik balata ile hiç bir motor beklenen perfomansı sergilemez.
*malzeme kalitesine gelince , evet bazı yerlerde ki somunlar çok kalitesiz anında bozulma veya kırılma durumu var.
*sıkıştırılan hangi motor arızalanmaz onu bir düşünmek lazım, ayrıca satılan yüzlerce gt250 içinde kaç krank sorunu yaşandı . sorunu sürekli motorda aramaktan vazgeçin
Yaşıyon mu sen ya
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)