Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

250 cc ss naked suport tourıng

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    25 Ağustos 2011
    http://www.motorcycle.com/shoot-outs...out-90422.html şurda kıyaslamışlar 250 cc modelleri.

    testçilerin hyosung ile ilgili olarak temel sıkıntıları orasının burasının oynaması. dönüşleri başlatmak için en çok efor gerektireni ve şehir içinde esnekliği, test edilenler arasında, en az olanı hyosung gt250 olarak belirlenmiş. hatta "dansöz gibi kıvırtıyor" demiş misafir testçi. test sonucunda vardıkları sonuç şu gibi: şehir içi gezinmelerde kıvraklık düşük devirlerde canlılık için honda cbr250r ama şehirler arası yollarda son hızlara yakın kullanmayı sevenler için de Kawasaki ekstra beygir gücü ile tercih ediliyor.

    yeni başlayanlar için son tahlilde honda'yı önermişler. yalnız düşürüp de karenajları yenilemek gerektiğinde "vay ben naked istiyordum da honda'da 250 cc satmıyorlardı" diye sızlayacak kullanıcı için bir söz etmemişler.

    Altın Elbiseli Adam vaktiyle gt250r'yi incelediğinde "bunun freni yok, tren gibi gidiyor" demişti. şimdi gt250 naked'ın önünde o disklerden sadece bir tane var. dolayısıyla durma performansı daha kötü olması beklenir gibi. ama linkini verdiğim kıyaslamada üç modelin de çiçek gibi durduğu ifade edilmiş. belki de bayoğlu'nun test ettiği motosiklete has bir sıkıntı vardır diye düşünüyor insan ama emin de olamıyor. bayoğlu'nun bir başka önemli eleştirisi de arkada çift pistonlu kaliper olmasıydı. bunun arka tekerlekte kilitlenmeye yol açacağını söylemişti testinde. aynı malzeme naked'da da mevcut. gerçek durum nedir kullanıcılar açıklığa kavuşturabilir sanırım.

    ben kendi adıma 250 cc naked sınıfta daha çok seçenek olmasını istiyorum.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    28 Ekim 2010
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    09YBR125, 08DYLAN
    eger bütçeniz hyo 250 ye yetiyorsa (mesela 5-6 binlik bir motor düşünüyorsanız.) temizini bulmak gerekir. haliyle temiz makinada ucuz olmaz.

    temiz bir cbf 250 de alternatif olarak bulunabilir 4-6 bin arasında.

    limit biraz yukarı çıktıgında göze çarpan naked model ybr 250 dir.

    ss kasa ise piyasaya bu sene girmiş cbr 250r ve 3 senedir piyasada olan ninja 250r var.
    şerefini kaybedenin kaybedecek bir şeyi kalmamıştır

  3. #23
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    sabah bu başlığı gördümde cevap yazan ikinci kişi olmaya niyetlenmiştim ki, birilerinin çıkıp hyosung'a pok atacağını ve konubaşlığının yine saparak tartışma başlayacağını bildiğimden mesaj atmaktan vazgeçmiştim.

    nitekim doğru bilmişim

    başlıkla ilgili olarak, 250cc ss / naked yada sport touring modelleri sorduğunu anlıyorum arkadaşın, benim aklımdaki sıralama şu yönde:

    ss: hyosung gt250r
    naked: gt250 (cbf250 ve ybr250'i yazmıyorum, artık temizini bulmak zor)
    sport touring (oturuş pozisyonuna göre değerlendiriyorum): ninja 250r - cbr250r

    bunun dışında 250cc enduro olabilir mi bilmiyorum ama klx250. (kuba ve mondial'inde bu sınıfta modelleri var)
    chopper istenirse: gv250 - virago 250 (artık temizi nasıl bulunur bilemem)

    şahsi fikrim 6000TL kadar param olsa, KM'si yüksek fiyatı şişirilmiş cbf250 yada ybr250 kovalayacağıma düşük km'de olan ve güvenilir birisinden gt250 almaya bakardım.
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda

  4. #24
    Moderatör Lucas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2006
    Şehir
    Yalova
    Ozgurakman isimli arkadas bir daha bu konuya girer bakar, bunca insana cevap verebilirse, bende bu konuyu unutursam Allah rizasi icin biriniz haber verin ne yazacak, merak ettim.
    Konuya cevabim; butcen uygunsa al bir comet, lastikleri shinko ise degistir, degistirme imkanin yoksada lastiklerin isinana kadar yani en az 20 km cok ani fren yapmaktan kacin. Kisaca sehir ici kullanimda dikkatli ol. Lastiklerini degistirirsen hic korkma, yagini filtrelerini zamaninda degistir kafi. Ha birde surekli iki kisi kullanimda amortisoru 2 yilda patlar, yenisi ile degistirirsin patlarsa.
    Bunlarin disinda Comet 250 icin kim ne derse desin hikayeden ibarettir.

  5. #25
    antilop_skul - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul sarıyer / tarabya
    Motosikleti
    cbf600sa 2007 +100k km
    suan en cazip gt 250 naked geliyor ama bir yandanda cbr 125 in 2011 fiyatına baktım 0 ı 5.750 gibi bir rakam yazıyor oda cazip geldi benim icin önemli olan rahatlık ve hız ve ucuzluk ve görüntü =)) ama aradımı bulamıyorummm

  6. #26
    hocaseko - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ağustos 2009
    Şehir
    muğla
    Motosikleti
    2011 XJ6 , 2014 MT 07 abs , 2018 cbr 650 FA
    güzeldir kötü değildir...küçük hacimli olduğu için çok sıkıştırmamak gerekir...başkada sıkıntısı yok çevremdekilere göre...en dik rampaları bile iki kişi ile 90-100 arası çıkabiliyor...daha ne yapsın...
    her fırsat elinde vardı,o ise sadece milletini düşündü.....

  7. #27

    Üyelik
    01 Nisan 2007
    Şehir
    amerika
    Benim de sevdiğim hatta yakışıklı diyebileceğim motosikletlerdendir.Hatta bir de şöyle bir hoşuma giden alet var.Ama çok üzün sürmedi bu aletin sefası.

    Sağlamlık konusuna gelirsek.Krank kırma olayı devir kesici olmamasından kaynaklı bir durum.Bunu da artık biliyorsun.Makineyi redline içerisinde tutmadan,hatta hiç sokmadan kullanman çok iyi olur.25000 km'de mondial cub gördüm.Tamircim kendisine almış 0 olarak.Motosikletin karbüratörünü temizlemiş 15000 km'de,bujisini değiştirmiş.Yağını bile değiştirmemiş düzgün olarak.Motosikleti 4 mevsim kullanıyor.Sadece grenajlar kırılmış düştüğü için.Buradan çıkan sonuç...Bakarsan bağ,bakmazsan...Hoşuna gidiyorsa,al kardeşim.Hayırlı olsun şimdiden.

  8. #28

    Üyelik
    20 Ağustos 2011
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Hayat[H]onda
    antilop_skul
    Şuan kulandığım 125 lik trafikte çok zayıf kalıyor...Ciddi ciddi Seneye GT 250R yada 650 comet düşünüyorum...650 comet düşünmemin sebebi fiyatı GT 650R dan baya bi aşağıda olması...Çünkü aynı yaşta ve temizlikte japon fiyatları çok uçuk geliyor bana...Bence hyosungun diğer köklü markalarla arasında aşırı-uçsuuuuz bucaksız bir kalite farkının olduğunada inanmıyorum.tabiki fiyatına göre eksikleri,kusurları olabilir,Bence o fiyata okadarda abartılacak şeyler değil, 6-7 binliraya hangi başka motosiklet 600 ss sürüş keyfi ve gücü veriyorki..rahatlıkla güvenilerek alınıp binilebilecek markadır,genel görüşte bu yöndedir...Sitede Hyosung topiklerine gir,en işlek topiklerden nerdeyse...Kullananı,alanı-satanı,arayanı çok fazla.Kötü bir mal olsa kimse alıp satmaz,güvenerek binmez,canını üzerinde taşımaz...
    Aklından Gt 250r yada 250 comet mi geçiyor,Acele et bence;fiyatlarda sezon bitişi nedeniyle düşmüşken hiç kaçırma,bul kendine temiz bir Hyo....


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)