kendi motorumun tamircisi oldum ve cebime kalan paraya bakın
-
12 Ağustos 2013, 23:13
#41
fabrisio adlı üyeden alıntı
Haha, sen olayı aşmışsın dostum. Teknik servis sahipleri için bulunmaz bir cevhersin bence.
cevremdeki arkadaşlarım hep tamirhane açmam konusunda ısrar ediyorlar...
bu aralar benımde kafama yatıyor gibi... kıbrıstaki iş yerim ile aram pek iyi değil... 3-4 aya kadar belki gelme durumum var...
dönersem eğer taşın altına elimi sokacağım bakalım.... kısmet....
4 teker gövdemi ,2 teker aklımı alır...
Reklamlar
-
13 Ağustos 2013, 15:36
#42
40 yıllık boyacı ustasıyla bizim yaptığımız boya bir olur mu? bir örnek vereyim yamaha tdm850 kilometre rediktörü arıza yapmıştı önlastiğe bağlı ufak bir cihaz görseniz değiştiririm dersiniz.. tamirciye gittiğimde ustası yoktu kalfası vardı.ben değiştireyim dedi ve değiştirdi.1 kilomre gitmeden tekrar bozuldu. meyerse o parçanın bizim bilmediğimiz çizgi şeklinde ayarları varmış. onları denk getiremedin mi tekrar bozuluyormuş. bunu bilebilirmiydin...ufak tefek söküm takım yapılır tabikide. bir bmw 1200 gs in mtr un şanzımanının sökülmüş halini gördünüz mü ne kadar karışık. bunları toplamak tamamen eğitim işi.yıllarınızı vericeniz bikere o kadar basit değil.
-
13 Ağustos 2013, 23:08
#43
izmir3535 adlı üyeden alıntı
40 yıllık boyacı ustasıyla bizim yaptığımız boya bir olur mu? bir örnek vereyim yamaha tdm850 kilometre rediktörü arıza yapmıştı önlastiğe bağlı ufak bir cihaz görseniz değiştiririm dersiniz.. tamirciye gittiğimde ustası yoktu kalfası vardı.ben değiştireyim dedi ve değiştirdi.1 kilomre gitmeden tekrar bozuldu. meyerse o parçanın bizim bilmediğimiz çizgi şeklinde ayarları varmış. onları denk getiremedin mi tekrar bozuluyormuş. bunu bilebilirmiydin...ufak tefek söküm takım yapılır tabikide. bir bmw 1200 gs in mtr un şanzımanının sökülmüş halini gördünüz mü ne kadar karışık. bunları toplamak tamamen eğitim işi.yıllarınızı vericeniz bikere o kadar basit değil.
konunun açılma tarihi 2011... bu zamana kadar daha iyi şeyler de öğrendim...
sadece burdaki anlattıklarımla değil... bayağı çalıştım bu işte...
motosiklet ile alakası yok ama ... geçenlerde arkadaşımın birisi kurusıkı tabanca almış... horozu tutmuyor...
daha önce askerlik dahil hiç elime tabanca almadım... arkadaşın birisi söktü orasını burasını geri toplayamadı... 3 kişi daha uğraştı gene aynı... bir de ben bakayım dedim... orasını burasını incelerken dediğin çizgi şeklindeki ayarları fark ettim ve topladım...
söktüğüm parçayı geri toplayabilirim... kısmet olurda iş yeri açarsam ilk gündende gs1200 ün motoruna girmem...
her gelen işi de yapacağım diye bir şey yok... ama kimseyi de boş göndermem... diyeceksinki o zaman iş yeri açma...
çinli motorlar hariç ilk başlarda motor yarma işine girmem...
4 teker gövdemi ,2 teker aklımı alır...
-
14 Ağustos 2013, 01:06
#44
_w_ adlı üyeden alıntı
Walla fiyatları hakkında bişey demem ama insanın birşeyi kendinin yapması kadar zevkli birşey yoktur. Yarım saat önce ilk açtığım konulara baktım. Bakımda neler yapılıyor felan diye sormuşum. Şuan Allaha şükür kendi bakımları kendim yapıyorum. Karbüratörü bile tamir edebiliyorum. Bunları yazmamdaki sebep herşeyin zamanla bozarak ve tamir ederek öğreniyoruz. Tamir ederken aynı zamanda başka şeylerde öğreniyoruz.
haklı. bir de kendin uğraşıp da yeniden çalıştığını görmek ayrı bir keyif...
image is nothing without power, power is nothing without control.
-
14 Ağustos 2013, 01:25
#45
20 yıldır kendi motorlarımı kendim hallederim. Hatta arabalarımıda .Sorunun ne olduğu farketmeksizin.
Hesaplamadım ama herhalde bunca zamanda cebimde 30 bin tl kalmış olmalı.
Yalnız az önce baktım yok nerde la bu 30 bin .
-
14 Ağustos 2013, 09:40
#46
ferhatkars adlı üyeden alıntı
konunun açılma tarihi 2011... bu zamana kadar daha iyi şeyler de öğrendim...
sadece burdaki anlattıklarımla değil... bayağı çalıştım bu işte...
motosiklet ile alakası yok ama ... geçenlerde arkadaşımın birisi kurusıkı tabanca almış... horozu tutmuyor...
daha önce askerlik dahil hiç elime tabanca almadım... arkadaşın birisi söktü orasını burasını geri toplayamadı... 3 kişi daha uğraştı gene aynı... bir de ben bakayım dedim... orasını burasını incelerken dediğin çizgi şeklindeki ayarları fark ettim ve topladım...
söktüğüm parçayı geri toplayabilirim... kısmet olurda iş yeri açarsam ilk gündende gs1200 ün motoruna girmem...
her gelen işi de yapacağım diye bir şey yok... ama kimseyi de boş göndermem... diyeceksinki o zaman iş yeri açma...
çinli motorlar hariç ilk başlarda motor yarma işine girmem...
bir dizi vardı o aklıma geldi mg gayvır mıydı neydi adam ın elinden her iş geliyordu.yapamadığı birşey yok tu. limondan bomba bile yapmıştı. saygılar
-
14 Ağustos 2013, 10:16
#47
acayüp adlı üyeden alıntı
20 yıldır kendi motorlarımı kendim hallederim. Hatta arabalarımıda .Sorunun ne olduğu farketmeksizin.
Hesaplamadım ama herhalde bunca zamanda cebimde 30 bin tl kalmış olmalı.
Yalnız az önce baktım yok
nerde la bu 30 bin .
benim ustalara vermediğim paraların nereye gittiğini çok iyi biliyorum...::
4 teker gövdemi ,2 teker aklımı alır...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)